Ebay ei toimittanut tavaraa eikä myöskään palauttanut rahojani. Päättelin, että Ebay on epäluotettava eikä sitä kannata käyttää. Tulee huijatuksi.
Ebay kokemuksia
6
264
Vastaukset
Olen kokenut saman enkä käytä enää.
- Anonyymi
Ei se ole Ebayn vika jos sen myyjät huijaa..
- Anonyymi
eBay ei koskaan toimita mitään tavaraa, koska se ei myy mitään. eBay on vain alusta kauppiaille, jotka itse vastaavat toiminnoistaan.
Itselleni on tosin käynyt hieman samalla tavalla kuin aloittajalle. Kiinalainen casuntek-niminen kauppias lupasi lähettää uuden tavaran, koska hänen lähettämänsä tavara oli joko varastettu tai muuten kadonnut postissa.
En saanut tilaamaani tavaraa, eikä PayPal korvannut maksamaani summaa.- Anonyymi
Niin Ebay on tosiaan vain alusta myyjille eli ei ne itse siellä myy mitään.
- Anonyymi
10v Ebay toiminut hyvin. Nyt viimeisen 1/2 vuoden aikana, kaikki toimitukset menneen pieleen. Eli neljä tilausta hävinnyt johonki. En enää tilaa Ebay kautta mitää. Eivät edes vastaa tiedusteluihin.
- Anonyymi
Eipä se ole Ebayn vika. Ebay ei myy tuotteita vaan siellä olevat myyjät..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?5125567Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1254979Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.292372- 4082234
Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut401390Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1711195- 631110
Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies
Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N91011Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll73991Teennäinen ihminen?
Eilen joku halusi ottaa siitä aihetta. Millainen ihminen on teennäinen? Joku mielikuva itsellänikin on, että sellainen132948