HMC Helsinki Motor Company Bmw-huolto

Anonyymi

Onneton huoltopaikka, jossa yritetään laskuttaa turhasta työstä.

Asentajilla ei ole tarpeeksi kokemusta voidakseen toimia "valtuutettuna" huoltoliikkeenä. Pikkupoikia

Kiertäkää kaukaa

Bmw-huolto
HMC
Helsinki Motor Xompany

9

4771

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Käytin autoani tuolla, ei ollut valmis luvattuna aikana - eikä edes pahoiteltu, en vie toiste!

HMC
      Helsinki Mätä Company

• Anonyymi

Itsellä täysin päinvastaiset kokemukset parin vuoden ajalta. Asiantuntevaa ja hyvää palvelua huomattavasti edullisemmin kuin isoissa merkkiliikkeissä. Yhden huollon yhteydessä oli esim selvitetty kitisevää ääntä joka todettu ettei ollut mitään vikaa, ei myöskään laskutettu, halusivat vain varmistaa. -Henri

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsellä täysin päinvastaiset kokemukset parin vuoden ajalta. Asiantuntevaa ja hyvää palvelua huomattavasti edullisemmin kuin isoissa merkkiliikkeissä. Yhden huollon yhteydessä oli esim selvitetty kitisevää ääntä joka todettu ettei ollut mitään vikaa, ei myöskään laskutettu, halusivat vain varmistaa. -Henri

Samanlaisia kokemuksia, käytän uudelleenkin

• Anonyymi

Palvelu erittäin ystävällistä (joka on erittäin harvinaista huoltamoissa/korjaamoissa ).
      Pari kertaa ollut tarve käydä asiat tuli hoidettua sovitusti. Olen suositellut kavereille ja ovat olleet tyytyväisiä eli suosittelen vahvasti👍

• Anonyymi

Sulla on varmaankin jotain näyttöä asiasta, vai onko vain kilpailijan diddausta?

• Anonyymi

Samat kokemukset.
      Nyrkkipaja jossa pikkupojat puuhastelevat vailla suurempaa ammattitaitoa.

Ei kiitos koskaan enää.

• Anonyymi

Oikein asiantunteva ja hyvä palvelu. Suosittelen.

• Anonyymi

Super mahtavaa ja asiantuntevaa palvelua.
      Myöskin kaikki oli todella ystävällisiä ja mukavia.
      Kerrottiin myös selkeästi kaikki mitä oli tehty ja yms.. Todellakin vien uudestaan auton sinne

• Anonyymi00009

Itse myös koen että kerrotaan mitä tehty. Olen aina saanut hyvää palvelua

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      71
      930
    2. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      227
      813
    3. Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?

Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️
      Ikävä
      71
      771
    4. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      49
      664
    5. On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja

Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien
      Kemijärvi
      59
      568
    6. Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?

Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      538
    7. Olet mieleni päällä edelleen, J

En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞
      Ikävä
      29
      520
    8. Olet aika julma minua kohtaan

Antaisit vähän armoa.
      Ikävä
      46
      517
    9. Oletko miettinyt

Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä
      Ikävä
      29
      499
    10. Olisitko valmis

Siihen?
      Ikävä
      35
      489
    Aihe