HMC Helsinki Motor Company Bmw-huolto

Anonyymi

Onneton huoltopaikka, jossa yritetään laskuttaa turhasta työstä.

Asentajilla ei ole tarpeeksi kokemusta voidakseen toimia "valtuutettuna" huoltoliikkeenä. Pikkupoikia

Kiertäkää kaukaa

Bmw-huolto
HMC
Helsinki Motor Xompany

8

4083

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Käytin autoani tuolla, ei ollut valmis luvattuna aikana - eikä edes pahoiteltu, en vie toiste!

HMC
      Helsinki Mätä Company

• Anonyymi

Itsellä täysin päinvastaiset kokemukset parin vuoden ajalta. Asiantuntevaa ja hyvää palvelua huomattavasti edullisemmin kuin isoissa merkkiliikkeissä. Yhden huollon yhteydessä oli esim selvitetty kitisevää ääntä joka todettu ettei ollut mitään vikaa, ei myöskään laskutettu, halusivat vain varmistaa. -Henri

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsellä täysin päinvastaiset kokemukset parin vuoden ajalta. Asiantuntevaa ja hyvää palvelua huomattavasti edullisemmin kuin isoissa merkkiliikkeissä. Yhden huollon yhteydessä oli esim selvitetty kitisevää ääntä joka todettu ettei ollut mitään vikaa, ei myöskään laskutettu, halusivat vain varmistaa. -Henri

Samanlaisia kokemuksia, käytän uudelleenkin

• Anonyymi

Palvelu erittäin ystävällistä (joka on erittäin harvinaista huoltamoissa/korjaamoissa ).
      Pari kertaa ollut tarve käydä asiat tuli hoidettua sovitusti. Olen suositellut kavereille ja ovat olleet tyytyväisiä eli suosittelen vahvasti👍

• Anonyymi

Sulla on varmaankin jotain näyttöä asiasta, vai onko vain kilpailijan diddausta?

• Anonyymi

Samat kokemukset.
      Nyrkkipaja jossa pikkupojat puuhastelevat vailla suurempaa ammattitaitoa.

Ei kiitos koskaan enää.

• Anonyymi

Oikein asiantunteva ja hyvä palvelu. Suosittelen.

• Anonyymi

Super mahtavaa ja asiantuntevaa palvelua.
      Myöskin kaikki oli todella ystävällisiä ja mukavia.
      Kerrottiin myös selkeästi kaikki mitä oli tehty ja yms.. Todellakin vien uudestaan auton sinne

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      66
      5665
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      95
      3028
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      277
      2656
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2469
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      23
      2389
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      261
      1780
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      60
      1378
    8. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      1243
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      88
      1185
    10. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      90