Onneton huoltopaikka, jossa yritetään laskuttaa turhasta työstä.
Asentajilla ei ole tarpeeksi kokemusta voidakseen toimia "valtuutettuna" huoltoliikkeenä. Pikkupoikia
Kiertäkää kaukaa
Bmw-huolto
HMC
Helsinki Motor Xompany
HMC Helsinki Motor Company Bmw-huolto
8
3700
Vastaukset
- Anonyymi
Käytin autoani tuolla, ei ollut valmis luvattuna aikana - eikä edes pahoiteltu, en vie toiste!
HMC
Helsinki Mätä Company- Anonyymi
Itsellä täysin päinvastaiset kokemukset parin vuoden ajalta. Asiantuntevaa ja hyvää palvelua huomattavasti edullisemmin kuin isoissa merkkiliikkeissä. Yhden huollon yhteydessä oli esim selvitetty kitisevää ääntä joka todettu ettei ollut mitään vikaa, ei myöskään laskutettu, halusivat vain varmistaa. -Henri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsellä täysin päinvastaiset kokemukset parin vuoden ajalta. Asiantuntevaa ja hyvää palvelua huomattavasti edullisemmin kuin isoissa merkkiliikkeissä. Yhden huollon yhteydessä oli esim selvitetty kitisevää ääntä joka todettu ettei ollut mitään vikaa, ei myöskään laskutettu, halusivat vain varmistaa. -Henri
Samanlaisia kokemuksia, käytän uudelleenkin
- Anonyymi
Palvelu erittäin ystävällistä (joka on erittäin harvinaista huoltamoissa/korjaamoissa ).
Pari kertaa ollut tarve käydä asiat tuli hoidettua sovitusti. Olen suositellut kavereille ja ovat olleet tyytyväisiä eli suosittelen vahvasti👍 - Anonyymi
Sulla on varmaankin jotain näyttöä asiasta, vai onko vain kilpailijan diddausta?
- Anonyymi
Samat kokemukset.
Nyrkkipaja jossa pikkupojat puuhastelevat vailla suurempaa ammattitaitoa.
Ei kiitos koskaan enää. - Anonyymi
Oikein asiantunteva ja hyvä palvelu. Suosittelen.
- Anonyymi
Super mahtavaa ja asiantuntevaa palvelua.
Myöskin kaikki oli todella ystävällisiä ja mukavia.
Kerrottiin myös selkeästi kaikki mitä oli tehty ja yms.. Todellakin vien uudestaan auton sinne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211781
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231466Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1691308Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1571268- 1461260
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531039