On se hirveää tämä elämä

Anonyymi

Ei ole muuta kuin yksinäisyyttä. Alkoholi tuo hieman lohtua mutta kyllä tämä raskasta on kun ei ole yhtään ystävää. Ei ne tiedä kauppojen kassatytöt kuinka yksinäiselle, surulliselle ihmiselle ne antavat kuitin ja sanovat ole hyvä.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tunteet vaan sivuun ja koittaa nauttia mistä tykkää ,itse lopetin työnteon ja ajattelin viettää "iloista"-elämää ilman huolia ja paineita , vapaana , ei tää yhteiskunta kehity kun vaikeammaksi yksinäiselle , kaikki muut ovat tärkeämpiä, ei ne asiat puhumalla parane ,tekoja tarvittaisiin , saat maksella vaan muiden laskuja eikä loppua näy , ei kiitos !

      • Anonyymi

        Minä olen vastannut esim kassaneidille/rouvalle/herralle,että ainahan mie olen HYVÄ.


    • Anonyymi

      no Kovaan Työhön vaan niin johan loppuu ulinat ja tekemistä piisaa

    • Anonyymi

      Samassa tilanteessa on lukemattomia ihmisiä, miehiä ja naisia. Kaiken ikäisiäkin.

      Monia erilaisia keinoja löytyy mielialan kohottamiseen. Yksi tehokkaimmista keinoista oman mielialan kohottamiseen on että kokeilee kohottaa jonkun toisen mielialaa. Mutta sitä ei kannata eikä tarvitse tehdä jonkun toisen kustannuksella. Vain heikko ja halpamainen ihminen tekee toisten heikkouksista pilaa ja tuo niitä julki. Vahva ihminen tuo julki omia vikojaan ja tekee niistä pilaa.

      • Anonyymi

        Mutta ei tietenkään kannata naiivisti alkaa itseään haukkumaan eikä nimittelemään turhan päiten, koska silloin halpamaiset ihmiset huomaavat tilaisuutensa tulleen ja voivat alkaa esim. nimittelemään, varsinkin alakoululaiset tms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ei tietenkään kannata naiivisti alkaa itseään haukkumaan eikä nimittelemään turhan päiten, koska silloin halpamaiset ihmiset huomaavat tilaisuutensa tulleen ja voivat alkaa esim. nimittelemään, varsinkin alakoululaiset tms.

        Luin kerran että erästäkin ekaluokkalaista alettiin kiusaamaan vain sellaisen sattuman takia, että hän sattui istumaan koulussa ikkunan vieressä ja ikkuna oli kesällä auki ja ikkunasta tuli lannanhajua pelloilta. Tästä alkoi nimittely joka jatkui koko kouluajan.


    • Anonyymi

      Kaikki lähtee itsestä.
      Asenteesta, suhtautumisesta itseensä ja muihin.
      Ota koppi vaikka myyjän sanoista, ole hyvä. Myyjä haluaa sinulle noin toivottaa, hän näkee kaikki asiaakkaat samanarvoisina, katso itseäs hyvällä.
      Mennyttä elämää ei voi muuttaa mutta eteenpäin, elämä on valintoja, päätä mitä haluat ja pyri sitä kohti. Ei mitään utopioita vaan arjen pieniä asioita, niistä on hyvä lähteä.
      Alkoholi joutanee pois, se ei synkkyyteen auta.

    • Anonyymi

      Elämä on juuri sen näköistä miten siihen vaikuttaa itse.
      Harvoin omat vaikeudet on muiden vika, itse hommattuja ne on.
      Muutoksenhan voi aina tehdä, niin, jos haluaa.
      Häpeä ja pelko ohjaa monen elämää, lyhyt matka vihaan.
      Ei täällä yksin tarvi kenenkään olla jos ei halua.

      • Anonyymi

        et ilmeisesti ole koskaan kokenut yksinäisyyttä omalla kohdallasi

        on aivan väärin luulla, ettei täällä tarvitse joidenkin ihmisten olla yksin, halusipa tai ei


      • Anonyymi

        Kyllä täytyy yksin olla, kun kukaan ei ole tekemisissä. Enkä juo ja olen muutenkin ok. Lisäksi olen myönteinen ja positiivinen ihminen. Tekemistä on, mutta se ei lohduta, kun kukaan ei viitsi minua tavata.


    • Anonyymi

      Kyllä ja siinä sivussa sitten miettii mahdollista tulevaa emäntää vasenta kättä unohtamatta.

      • Anonyymi

        Tahikka sitten isäntää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tahikka sitten isäntää.

        Totta, käy myös molemmin päin ja puolin, siltä väliltä ja yli, ympäri ja irtikin.


    • Anonyymi

      Valinnanhan tekee jokainen itse miten elämänsä elää.
      Kovin moni syyttää muita oman elämänsä vaikeuksista, sehän kertoo että ei ota vastuuta omasta itsestään.
      Joka hetki voi tehdä muutoksen oman elämänsä mielekkyyteen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1615
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1244
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1086
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1072
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1039
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      970
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      857
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      741
    Aihe