adhd muiden silmissä..

Anonyymi

minkämoisia adhd persoonia löytyy? olen mietiskellyt tuota kun tuonut kohtaamisissa kyllillä adhdni esille välillä jottei hirveästi aiheuttaisi kummastusta jne🤣 ehkäpä jopa sen vuoksi sana lähtenyt liikkeelle ja jopa tuntemattomat että jotkut tututkin ovat sitä mieltä että olen narkomaani lääkeaineestani johtuen.osa seurakuntalaisia ja osa kaikenkansaa.ja koska mieleeni tulee aamun ekalla tunnilla perus immeisen kokopvän saldo ajatuksia niin niin...olen ihminen joka onnollut aina oman tiensä kulkija ja elän elämääni kutennitse tunnen mieleisekseni enkä kuulu mihkään kategoriaan.puitteet ovat kunnossa lapsiperheineen ammatteineen jne jne.mutta ihmissuhteita olen onnistunut pilaamaan käytökselläni sekä asioita,eli osannut loistavasti polttaa siltoja takanani 😅 eikä sanoisinko vaikeahko huumorintajuni ole helpottanut legendaa ihmisten keskellä yhtään..eikä haluni käyttää aivojeni kabasiteettia punasella melki jatkuvasti.ellei tule ajatustulvaa tai aktiviteettia niin sitänpitänyt heittäänsitten omat pelit kehiin jottei kyllästy.pitänyt ja pitää sisällään jos jonkinlaista höpötyksistä levottomiin ja jopa törkeisiin mustanpuhuviin huumorin aineksiin.toisaalta en sivusta seuraten yhtään ihmettele miksi ei hirveästi tule ystävänpäiväkortteja.tosin niimkuin alussa tokasin olen aina ollut oman tieni kulkija sekä öö itsenäinen kulkija.tuleeko kellekkä mitn ajatuksia asiastavtai omasta hankaluudesta elämässään?

1

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei, tulin tänne etsimään tietoa pitkään ADHD:n kanssa eläneiltä siitä, miten he kokevat ihmissuhteisiin aiheutuvat haitat itselleen ja muille. Olen lukenut ADHD:n oireista ja vaikutuksista elämään.

      Minulla on ystävä, jolla todettiin ADHD keväällä 2020. Sitä ennen, joulukuussa 2019 ajauduimme valtavaan riitaan, enkä silloin tiennyt hänen sairaudestaan tai edes tutkimuksista mitään. Hän otti asian puheeksi riitamme aikana tammikuussa 2020. Riita koskee sitä, että minä jatkuvasti petyn siihen, että tapaamisemme eivät onnistu, koska hän ei saavu paikalle tai tulee useita tunteja myöhässä. Mittani niin sanotusti täyttyi ja kerroin hänelle tunteistani asiallisesti. Se keskustelu ei kuitenkaan päättynyt hyvin, ajauduimme täysin sivuraiteille ja homma meni ihan syyttelyksi puolin ja toisin, se ei kuitenkaan ollut tarkoitus.

      Olen aivan umpikujassa asian kanssa. Haluaisin säilyttää ystävyyssuhteen, mutta ADHD-ystäväni ei suostu keskustelemaan tästä asiasta kanssani.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1183
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe