adhd muiden silmissä..

Anonyymi

minkämoisia adhd persoonia löytyy? olen mietiskellyt tuota kun tuonut kohtaamisissa kyllillä adhdni esille välillä jottei hirveästi aiheuttaisi kummastusta jne🤣 ehkäpä jopa sen vuoksi sana lähtenyt liikkeelle ja jopa tuntemattomat että jotkut tututkin ovat sitä mieltä että olen narkomaani lääkeaineestani johtuen.osa seurakuntalaisia ja osa kaikenkansaa.ja koska mieleeni tulee aamun ekalla tunnilla perus immeisen kokopvän saldo ajatuksia niin niin...olen ihminen joka onnollut aina oman tiensä kulkija ja elän elämääni kutennitse tunnen mieleisekseni enkä kuulu mihkään kategoriaan.puitteet ovat kunnossa lapsiperheineen ammatteineen jne jne.mutta ihmissuhteita olen onnistunut pilaamaan käytökselläni sekä asioita,eli osannut loistavasti polttaa siltoja takanani 😅 eikä sanoisinko vaikeahko huumorintajuni ole helpottanut legendaa ihmisten keskellä yhtään..eikä haluni käyttää aivojeni kabasiteettia punasella melki jatkuvasti.ellei tule ajatustulvaa tai aktiviteettia niin sitänpitänyt heittäänsitten omat pelit kehiin jottei kyllästy.pitänyt ja pitää sisällään jos jonkinlaista höpötyksistä levottomiin ja jopa törkeisiin mustanpuhuviin huumorin aineksiin.toisaalta en sivusta seuraten yhtään ihmettele miksi ei hirveästi tule ystävänpäiväkortteja.tosin niimkuin alussa tokasin olen aina ollut oman tieni kulkija sekä öö itsenäinen kulkija.tuleeko kellekkä mitn ajatuksia asiastavtai omasta hankaluudesta elämässään?

1

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei, tulin tänne etsimään tietoa pitkään ADHD:n kanssa eläneiltä siitä, miten he kokevat ihmissuhteisiin aiheutuvat haitat itselleen ja muille. Olen lukenut ADHD:n oireista ja vaikutuksista elämään.

Minulla on ystävä, jolla todettiin ADHD keväällä 2020. Sitä ennen, joulukuussa 2019 ajauduimme valtavaan riitaan, enkä silloin tiennyt hänen sairaudestaan tai edes tutkimuksista mitään. Hän otti asian puheeksi riitamme aikana tammikuussa 2020. Riita koskee sitä, että minä jatkuvasti petyn siihen, että tapaamisemme eivät onnistu, koska hän ei saavu paikalle tai tulee useita tunteja myöhässä. Mittani niin sanotusti täyttyi ja kerroin hänelle tunteistani asiallisesti. Se keskustelu ei kuitenkaan päättynyt hyvin, ajauduimme täysin sivuraiteille ja homma meni ihan syyttelyksi puolin ja toisin, se ei kuitenkaan ollut tarkoitus.

Olen aivan umpikujassa asian kanssa. Haluaisin säilyttää ystävyyssuhteen, mutta ADHD-ystäväni ei suostu keskustelemaan tästä asiasta kanssani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      161
      6462
    2. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      52
      1872
    3. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      44
      1600
    4. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      54
      1132
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      327
      1059
    6. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      49
      999
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      13
      960
    8. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      908
    9. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      908
    10. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      897
    Aihe