Olen ollut jo pitkään psykopaatiksi epäilemäni ihmisen terrorin kohteena. Maineenpilaamista ja muiden ihmisten kautta välillisesti kiusattuna. Onko kellään samanlaisia kokemuksia? Kunnianloukkaussyytteen nostaminen olisi ihan turhaa.
Psykopaatin lokakampanjan kohteena - kokemuksia
102
1362
Vastaukset
Kieltämättä, kun mietin elämääni, eräs äärettömän narsistinen tyyppi on seurannut elämääni ja pyrkinyt manipuloimiensa ihmisten kautta rajoittamaan potentiaaliani olla tuottava yksilö yhteiskunnassamme. Onneksi hänellä loppuu aika kesken.
Joudun elämään vielä muutaman vuoden suvantovaiheessa, mutta hänen lähdettyä otan elämäni takaisin. Potentiaalia on.
- Anonyymi
temppuilija kirjoitti:
Joudun elämään vielä muutaman vuoden suvantovaiheessa, mutta hänen lähdettyä otan elämäni takaisin. Potentiaalia on.
https://youtu.be/MWKnIIUOs4s
Ei ole elämän tai kuoleman kysymys, kun päästää terrorisoijastaan irti. Anonyymi kirjoitti:
https://youtu.be/MWKnIIUOs4s
Ei ole elämän tai kuoleman kysymys, kun päästää terrorisoijastaan irti.ei olla ainoita joukkovainon kohteita
https://youtu.be/U3uy8eMRRSk
prkl pv krs- Anonyymi
Jep, ja sitten kun on mustamaalauskampanja naisia kohtaan, olet ensimmäisenä mukana levittämässä valheita suu louskuen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, ja sitten kun on mustamaalauskampanja naisia kohtaan, olet ensimmäisenä mukana levittämässä valheita suu louskuen.
vakiovastaus: kun ei ole paikalla, ei puhuta
- Anonyymi
Minulla on hyvin samantapainen tilanne, joka on syönyt voimavaroja tosi paljon. Tänne palstalle en uskalla siitä kirjoittaa. Voisinko lähettää sinulle sähköpostia?
- Anonyymi
Minä itsekin olen joutunut pakkohoitoon soitin poliisiin ja kysyin vaan hölmöyttäni puhelinliikenteestä ja joistakin siihen kytkeytyvistä asioista löin lääkärille luurin korvaan niin entinen ukko sai toisesta kaupungista minulle lähetteen pakkohoitoon. Pois en päässyt eikä kukaan saanut käydä ennen kuin allekirjoitin olevani skitsofreeniaa ja kaksisuuntaista mieliala häiriötä sairastava sainpahan sairaseläkkeen ja kaikilta osin en taida olla vastuussa hörinöistäni mutta outoa on vielä jatkuva vainoominen vaikka pysyn ihan omissa oloissani. En soittele enkä muutenkaan puutu muiden elämään.
- Anonyymi
Kun mikään ei riitä. Kaikkeni olen antanut.
- Anonyymi
Itse oletsevainooja ja helbetin paha ihminen, o nneks et ole suomalainen, voitjoutuu lähteen täältä! Toivottavasti!
- Anonyymi
Kaikista rasittavintahan näissä jutuissa on se, että ihmisten ei tarvitsisi muuta kuin pysähtyä hetkeksi miettimään, että onko jostain täysin tuntemattomasta ihmisestä annettu halveksiva vihjaus luotettava, niin välittömästi tästä maailmasta katoaisi paljon kärsimystä.
- Anonyymi
Osa meistä osaa sen jo tehdä, mutta esim. työpaikalla jos on sellainen feikkaaja, joka hymyilee tavatessanne mutta tekee pahoja selän takana, niin aika moneen se ehtii vaikuttaa, varsinkin jos on sosiaalisesti sukkela ja paljon rasvaisia juttuja, joista aika moni on keksittyjä ja loput liioiteltuja. Mutta muista että osa meistä osaa sen tehdä, että filtteröi.
Ks youtubesta video "Are you a giver or a taker" TEDtalk. Siinä yrityksissä tutkimuksia tehnyt psykiatri kertoo neljästä ihmistyypistä. Aluksi kertoo vain kahdesta mutta lopussa neljä. Selkeyttää asioita. Kaikkien pitäisi katsoa se, jotka työskentelevät jossain.
- Anonyymi
Ystäväkseni naamioitunut psykopaatti tuhosi elämäni.
- Anonyymi
Kyl psykopastti osaa mielistellä, nii kui sä kirjoittaja.
- Anonyymi
Kuulostaa varsin tutulta. Yksi on sellainen luihunnäköinen jätkä, jolla punainen flanellipaita ja musta pipo. Nykyään käyttää miesponnaria ja löytyy lyhyt parta. Aikamoinen kulissin pitäjä, pettäjä ja vainoava selkään puukottaja. Vihaa etenkin naisia, homoja ja transvestiitteja. Levittelee uhreistaan netissä ja hännystelijöilleen kaikenlaista materiaalia ja tekeytyy laupeaksi samarialaiseksi. Ikää jo reippaasti yli 25v, mutta käyttäytyy kuin kiukutteleva aikuislapsi, jonka mielipuuhaa on tuhota heikommassa asemassa olevia. Ego on niin pieni, ettei kestä erilaisuutta laisinkaan. Ei myöskään osaa myöntää omaavansa itsekin huonoja puolia.
- Anonyymi
Suurin huvittavuus piilee siinä, että koettaa narsistimaisesti kaiken satuttamisen jälkeen lepyttelemään uhrejaan ihan kuin kukaan täysjärkinen enää uskoisi moisia roisia valheita ja jaksaisi samanlaista pyörittämistä toistamiseen. :D Joku pakkomielle heilua kimpussa, kun voisi yhtä lailla siirtyä eteenpäin ja jättää rauhaan. Siinä aikuismaisuutta kerrakseen, mutta kaitpa ole munat vielä kasvaneet kunnolla...? Ja jotkut antaa tollasille ja oikein kerjäävät tulla satutetuiksi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurin huvittavuus piilee siinä, että koettaa narsistimaisesti kaiken satuttamisen jälkeen lepyttelemään uhrejaan ihan kuin kukaan täysjärkinen enää uskoisi moisia roisia valheita ja jaksaisi samanlaista pyörittämistä toistamiseen. :D Joku pakkomielle heilua kimpussa, kun voisi yhtä lailla siirtyä eteenpäin ja jättää rauhaan. Siinä aikuismaisuutta kerrakseen, mutta kaitpa ole munat vielä kasvaneet kunnolla...? Ja jotkut antaa tollasille ja oikein kerjäävät tulla satutetuiksi...
Huvittava tyyppi. Juuri sellainen, joka haluaisi muussata kehityshäiriöisiä ja liikuntavammaisia ihmisiä, sekä kurittaa lapsia ja raiskata naisia.
Alkukirjain: T - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huvittava tyyppi. Juuri sellainen, joka haluaisi muussata kehityshäiriöisiä ja liikuntavammaisia ihmisiä, sekä kurittaa lapsia ja raiskata naisia.
Alkukirjain: TKokemuksestani päätellen vammaiset ovat riskissä. Itse jouduin hirvittävään asemaan ja kohteluun kun minusta lietsottiin lääkeainereaktiosta vammautuneena mielikuvaa syntyjään liikunta - tai kehityshäiriöisestä.
poiugtdfsdghh - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokemuksestani päätellen vammaiset ovat riskissä. Itse jouduin hirvittävään asemaan ja kohteluun kun minusta lietsottiin lääkeainereaktiosta vammautuneena mielikuvaa syntyjään liikunta - tai kehityshäiriöisestä.
poiugtdfsdghhNykyään minua kohdellaan hyvin kokonaan tuntemattomassa seurassa, mutta pelkään todella liitoksissa tuohon vanhaan kuvioon. On ihmisiä jotka saavat päätäni sekaisin, jops keskustelen kanssaan, joten etenkin sitä pitäisi varoa nyt.
poiuiygtfdsdffgg - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyään minua kohdellaan hyvin kokonaan tuntemattomassa seurassa, mutta pelkään todella liitoksissa tuohon vanhaan kuvioon. On ihmisiä jotka saavat päätäni sekaisin, jops keskustelen kanssaan, joten etenkin sitä pitäisi varoa nyt.
poiuiygtfdsdffggSiis kohtelu vieraassa seurassa on korjaantunut ihan sillä, että tällä hetkellä ulkomuotoni ei ole lainkaan vammainen.
poiougddsdfgg - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis kohtelu vieraassa seurassa on korjaantunut ihan sillä, että tällä hetkellä ulkomuotoni ei ole lainkaan vammainen.
poiougddsdfggJa vaikka se vamma ei olisi syntyjään, niin kohtelu on tyyliin: Mutta nyt sä olet vammainen, eikä sillä vamman aiheuttajalla ole merkitystä, kohtelu tulee sen mukaan että olet vammainen, mutta vammaa ei mitenkään huomioida siten että saisit positiivista ertyiskohtelua. Esim. vaikka sulla olis mikä aivovaurio, juttua syytää korvaan käsiteltäväksi kuten muillekin,
pooiyfdfdghhh - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vaikka se vamma ei olisi syntyjään, niin kohtelu on tyyliin: Mutta nyt sä olet vammainen, eikä sillä vamman aiheuttajalla ole merkitystä, kohtelu tulee sen mukaan että olet vammainen, mutta vammaa ei mitenkään huomioida siten että saisit positiivista ertyiskohtelua. Esim. vaikka sulla olis mikä aivovaurio, juttua syytää korvaan käsiteltäväksi kuten muillekin,
pooiyfdfdghhhMulla olis nyt sosiaalisesti muutoin ok, mutta ne entiset porukat kiusaa yhä juttuineen jos joutuu kosketuksiin kanssaan, ja sit olen taas vuorokaudessa helvetissä kauheimmassa, kun he ovat vuosia hienoneet mulle semmosen trauman mihin on helppo iskeä.
poouyfddfggh - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla olis nyt sosiaalisesti muutoin ok, mutta ne entiset porukat kiusaa yhä juttuineen jos joutuu kosketuksiin kanssaan, ja sit olen taas vuorokaudessa helvetissä kauheimmassa, kun he ovat vuosia hienoneet mulle semmosen trauman mihin on helppo iskeä.
poouyfddfgghMut mä en ole enää zombie vaan nätti nainen.
pooiutgddghh - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut mä en ole enää zombie vaan nätti nainen.
pooiutgddghhEi kukaan muuten vaan yhtäkkiä zombieksi muutu.
poohgtddfgg - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan muuten vaan yhtäkkiä zombieksi muutu.
poohgtddfggEihän tollasia lääkeainereaktioita selvitetä ainakaan jos henkilö ei ole kuollut ja lähetetty ruumiinavaukseen.
poioutdsdfgg - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän tollasia lääkeainereaktioita selvitetä ainakaan jos henkilö ei ole kuollut ja lähetetty ruumiinavaukseen.
poioutdsdfggToinen juttu. Ihan se että jonkun mielellä pelaillaan sosiaalisesti vaikka puhelimitse voi aiheuttaa ongelman hänen mieleensä pitkäaikaisesti ja hankalasti, jokin aivotoiminto voi mennä ikäänkuin solmuun huonoilla ja väärillä aivojenkäyttöohjeilla, oppia väärän tavan.
Mun aivoille opetettiin auttavassa puhelimessa aivovauriossa äärimmäisen huonoja tapoja. Hämmästyttävää ettei he sitä vertaa ymmärrä mielen toiminnoista että niin huonoihin mekanismeihin jonkun aivoja toistaen treenaa. Ja kun mäö olen nopea oppija, valitettavasti niin huonossa kuin hyvässä. Mutta aivovauriossa aivot jumittaa. Mun aivot hoki mulla 7 vuotta muutamaa lausetta joita sitten auttava puhelin toisteli joukolla.
poouigfdffghhjhj. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toinen juttu. Ihan se että jonkun mielellä pelaillaan sosiaalisesti vaikka puhelimitse voi aiheuttaa ongelman hänen mieleensä pitkäaikaisesti ja hankalasti, jokin aivotoiminto voi mennä ikäänkuin solmuun huonoilla ja väärillä aivojenkäyttöohjeilla, oppia väärän tavan.
Mun aivoille opetettiin auttavassa puhelimessa aivovauriossa äärimmäisen huonoja tapoja. Hämmästyttävää ettei he sitä vertaa ymmärrä mielen toiminnoista että niin huonoihin mekanismeihin jonkun aivoja toistaen treenaa. Ja kun mäö olen nopea oppija, valitettavasti niin huonossa kuin hyvässä. Mutta aivovauriossa aivot jumittaa. Mun aivot hoki mulla 7 vuotta muutamaa lausetta joita sitten auttava puhelin toisteli joukolla.
poouigfdffghhjhj.Äitihän näitä mielen pelejä on pelaillut, mutta hänelle olen nyt antanut kaiken anteeksi kun sain viimein auttavan puhelimen neuvomaan minua välttämään kontaktia häneen. Enhän mä sitä ennen voinu antaa anteeksi. siis niin kauan kun he kaikki pelaa sitä äitini peliä ja kannustaa häntä jatkamaan. Niin onhan mun sillon oltava tiukkana, että anteeksi tätä ei saa , vaan mahdollisesti helvettiin joutuu. Mutta jos sitä peliä ei enää koko joukko lietso, niin nyt on äidille anteeksi annettu kaikki ja toivon hyvää elämää tässä maailmassa ja tuonpuoleisessa aikanaan hänelle,
poouftgdfghjhj - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äitihän näitä mielen pelejä on pelaillut, mutta hänelle olen nyt antanut kaiken anteeksi kun sain viimein auttavan puhelimen neuvomaan minua välttämään kontaktia häneen. Enhän mä sitä ennen voinu antaa anteeksi. siis niin kauan kun he kaikki pelaa sitä äitini peliä ja kannustaa häntä jatkamaan. Niin onhan mun sillon oltava tiukkana, että anteeksi tätä ei saa , vaan mahdollisesti helvettiin joutuu. Mutta jos sitä peliä ei enää koko joukko lietso, niin nyt on äidille anteeksi annettu kaikki ja toivon hyvää elämää tässä maailmassa ja tuonpuoleisessa aikanaan hänelle,
poouftgdfghjhjNyt olen taas ulkoisesti se nätti tyttö (aivot vielä rikki), jolle nuorena maailmankiertäjäkosijat esitti huolensa havainnoistaan erikoisesta äidistäni, joka yrittää saattaa minut heidän silmissään huonoon valoon, mutta että siis he olivat huomanneet oudon pelin, jolle sittemmin muut ovat olleet sokeita. Tarkkasilmäisiä poikia olivat nuo maailmanmatkaaja poijat.
poiitdsfdghhh - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt olen taas ulkoisesti se nätti tyttö (aivot vielä rikki), jolle nuorena maailmankiertäjäkosijat esitti huolensa havainnoistaan erikoisesta äidistäni, joka yrittää saattaa minut heidän silmissään huonoon valoon, mutta että siis he olivat huomanneet oudon pelin, jolle sittemmin muut ovat olleet sokeita. Tarkkasilmäisiä poikia olivat nuo maailmanmatkaaja poijat.
poiitdsfdghhhTerveydenhuollossa on todellakin kohtuuttoman helppoa tappaa joku joutumatta siitä vastuuseen. Riittää kun sanoo, ettei usko potilaan lääkeaineherkkyyteen ja pruuttaa kumminkin. Aika kauhistuttava ilmiö. Tuosta syystä olen levittänyt tietoa lääkeainereaktiostani hyvin laajasti, jopa tiedemiehille ulkomaille,
poiohfdfghh - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terveydenhuollossa on todellakin kohtuuttoman helppoa tappaa joku joutumatta siitä vastuuseen. Riittää kun sanoo, ettei usko potilaan lääkeaineherkkyyteen ja pruuttaa kumminkin. Aika kauhistuttava ilmiö. Tuosta syystä olen levittänyt tietoa lääkeainereaktiostani hyvin laajasti, jopa tiedemiehille ulkomaille,
poiohfdfghhKaikki tiedemiehet ovat vastaneet perusteluni kuulostavan järkevälle,
poioyfddfgggh - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki tiedemiehet ovat vastaneet perusteluni kuulostavan järkevälle,
poioyfddfggghJa siis tottapuhuen tuosta syystä tännekin.
pooydfdfghhhj - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja siis tottapuhuen tuosta syystä tännekin.
pooydfdfghhhjSamaisesta syystä en sulattyanut auttavan puhelimen vastaajien näkemmystä sitä että sillä ei ole merkitystä mistä syystä olen vammautunut tai mikä on aiheuttanut vammautumiseni. Ja he ihmetteli niin kovasti miksi se mulle on oleellista mikä minut on vammauttnut. Hyvät naiset ja herrat siksi, että muuten hyvinkin mahdollisesti kuolee lääkärissä.
pooiyfddfdgh - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaisesta syystä en sulattyanut auttavan puhelimen vastaajien näkemmystä sitä että sillä ei ole merkitystä mistä syystä olen vammautunut tai mikä on aiheuttanut vammautumiseni. Ja he ihmetteli niin kovasti miksi se mulle on oleellista mikä minut on vammauttnut. Hyvät naiset ja herrat siksi, että muuten hyvinkin mahdollisesti kuolee lääkärissä.
pooiyfddfdghEn jotenkin ymmärrä miten ihmisety voi olla noin idiootteja ettei tuota vertaa aivot raksuta mitä minulla silloinkin kun vain noin puolet aivoista toiminnassa.
pooyfddfghh. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En jotenkin ymmärrä miten ihmisety voi olla noin idiootteja ettei tuota vertaa aivot raksuta mitä minulla silloinkin kun vain noin puolet aivoista toiminnassa.
pooyfddfghh.Eijkä se mitään kivaa pelkästään vakavasti vammautuminenkaan ole.
Siksi en oikein pitänyt neuvostaan auttavassa puhelimessa mennä lääkäriiin valittamaan kauhukokemuksistani mutta jättää kertomatta lääkeainereatiostani, koska mun järjen mukaan tuollainen toimintatapa voisi johtaa kuolemaan johtavaan väärinkäsitykseen.
poihyfdfghhh - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eijkä se mitään kivaa pelkästään vakavasti vammautuminenkaan ole.
Siksi en oikein pitänyt neuvostaan auttavassa puhelimessa mennä lääkäriiin valittamaan kauhukokemuksistani mutta jättää kertomatta lääkeainereatiostani, koska mun järjen mukaan tuollainen toimintatapa voisi johtaa kuolemaan johtavaan väärinkäsitykseen.
poihyfdfghhhJa siis siksi ne heidän puheet tuottivat mulle kauhua, koska aivoni raksuttivat että: "Herran tähden mitä noi ihmiset mulle neuvoo, mahdollisesti lkuolemaan johtavia neuvoja. " Niin en oikein tullut yksimielisyyteen kanssaan, joten piti alkaa tää auttavan puhelin kritiikki näin massiivisesti.
pooiuygftfdffg - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja siis siksi ne heidän puheet tuottivat mulle kauhua, koska aivoni raksuttivat että: "Herran tähden mitä noi ihmiset mulle neuvoo, mahdollisesti lkuolemaan johtavia neuvoja. " Niin en oikein tullut yksimielisyyteen kanssaan, joten piti alkaa tää auttavan puhelin kritiikki näin massiivisesti.
pooiuygftfdffgMutta monikaan ei tajua että mä olen "idioottinero". He aina luulee puhuvansa idiotiille , muttei tiedä että jidiootin varjoissa voi piileksiä nero.
poouyfddfg - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta monikaan ei tajua että mä olen "idioottinero". He aina luulee puhuvansa idiotiille , muttei tiedä että jidiootin varjoissa voi piileksiä nero.
poouyfddfgTänään mulla kävi mielessä että naispuoliset idioottinerot on varmaan harvinaisempia.
poougfdfghhjh - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään mulla kävi mielessä että naispuoliset idioottinerot on varmaan harvinaisempia.
poougfdfghhjhJos olisin toiminut ohjeensa mukaan olisi sanottu ikävien seurauksien sattuessa: "Oma viika kun kuunteli, oma vika kun jätti kertomatta ..."
Mutta jos sinne luuriin soittaa oikea iditootti ja lähtee sokeasti toimimaan ohjeidensa mukaan suuri riski mennä asiat todella huonosti.
Kuka olis vasttuussa jos joku kuolisi siksi, että anonyymisti kuunteli anonyymejä ohjeita auttavasta puhelimesta ?
poiiuygfffdf - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisin toiminut ohjeensa mukaan olisi sanottu ikävien seurauksien sattuessa: "Oma viika kun kuunteli, oma vika kun jätti kertomatta ..."
Mutta jos sinne luuriin soittaa oikea iditootti ja lähtee sokeasti toimimaan ohjeidensa mukaan suuri riski mennä asiat todella huonosti.
Kuka olis vasttuussa jos joku kuolisi siksi, että anonyymisti kuunteli anonyymejä ohjeita auttavasta puhelimesta ?
poiiuygfffdfKun menen lääkäriin, nin joka kerta uusi kirjallinen allerkijoittamani lappu mukana lääkeainereaktiosta, jottei asia voi millään jäädä epäselväksi,
poouigfffgh - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun menen lääkäriin, nin joka kerta uusi kirjallinen allerkijoittamani lappu mukana lääkeainereaktiosta, jottei asia voi millään jäädä epäselväksi,
poouigfffghNiin ei voida millään päästä sillä että sanotaan: "Oho en tienny".
popoifdfdfggh - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ei voida millään päästä sillä että sanotaan: "Oho en tienny".
popoifdfdfgghTuli mieleen että ehkä nykyaikana olisi vielä hyvä tuo informaation anto varmuuden vuoksi nauhoittaa.
pooufddfgghh - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuli mieleen että ehkä nykyaikana olisi vielä hyvä tuo informaation anto varmuuden vuoksi nauhoittaa.
pooufddfgghhJa on vähän tuntubnut siltä kun ihmisille auttavassa puhelimessa olis ollut joukolla jopnkinlaista hupia rääkätä minua pelottavilla sisäisillä mielikuvllla, jotka välittyy keslustelun kautta, ja jotka koen heitä voimakkaammin autismin johdoista. Ja sit kun ahdistun kovin pelkästään ahdistavista mielikuvista ja ne vakuttavat emootioihini yhtä voimakkaasti kuin todellisuus, niin he voi sitten vaan räkänauraa sille että mut on pelkillä mielikuvilla voitu ahdistaa kauhusta kankeana soittelemaanm sinne, että: "Kuinka voin varmistaa varmuudella, ettei mikään näistä mielikuvista ole totta ?"
Ja esim. vanhempani vastaa; "Et sä sitä mitenkään voi varmistaa !"
pooiyugfdddfgg - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja on vähän tuntubnut siltä kun ihmisille auttavassa puhelimessa olis ollut joukolla jopnkinlaista hupia rääkätä minua pelottavilla sisäisillä mielikuvllla, jotka välittyy keslustelun kautta, ja jotka koen heitä voimakkaammin autismin johdoista. Ja sit kun ahdistun kovin pelkästään ahdistavista mielikuvista ja ne vakuttavat emootioihini yhtä voimakkaasti kuin todellisuus, niin he voi sitten vaan räkänauraa sille että mut on pelkillä mielikuvilla voitu ahdistaa kauhusta kankeana soittelemaanm sinne, että: "Kuinka voin varmistaa varmuudella, ettei mikään näistä mielikuvista ole totta ?"
Ja esim. vanhempani vastaa; "Et sä sitä mitenkään voi varmistaa !"
pooiyugfdddfggAlussa kerroin heille kuinka pelottavaa sellainen on koska olen tottunut katselemaan pelkästään kauniita ja kilttejä mielikuvia ja yhtäkkiä mun aivovaurioituni pääni melkein räjäytettiin suuren joukon ihmisiä hurjilla ja pelottavilla mielikuvilla, jollaisia mulla ei ollut koskaan ennen köäynyt mielessäkään. En kyennyt prosessoimaan sitä aivoillani ja mulle tuli siitä toistuvia kauhukuvia. Ja sit olen ikääkuin painostettu näyttelemään kanssaan että kkaan ei voi tietää mistä ihmeestä tällaisia kauhukuvia on yhtäkkiä päähäni tullut,
pooifdffhjhjjjk - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alussa kerroin heille kuinka pelottavaa sellainen on koska olen tottunut katselemaan pelkästään kauniita ja kilttejä mielikuvia ja yhtäkkiä mun aivovaurioituni pääni melkein räjäytettiin suuren joukon ihmisiä hurjilla ja pelottavilla mielikuvilla, jollaisia mulla ei ollut koskaan ennen köäynyt mielessäkään. En kyennyt prosessoimaan sitä aivoillani ja mulle tuli siitä toistuvia kauhukuvia. Ja sit olen ikääkuin painostettu näyttelemään kanssaan että kkaan ei voi tietää mistä ihmeestä tällaisia kauhukuvia on yhtäkkiä päähäni tullut,
pooifdffhjhjjjkKoska siis mä olen nuoruuteni elänyt suureksi osin sosiaalisesti toiskulttuurisissa uskonnollisissa kuvioissa, joissa ei ollut tapana puhua naisille kovin pelottavia kertomuksia.
Toiskulttuuriset miehet jutteli mulle lähinnä kilttejä enkelijuttuja vaan ja pelottavan jälkeen muistuttivat minua siitä että tiedänhän ettei elokuvan sisältö ole totta.
Mä tykkään tollasesta ettö kilttien herkkien naisten mieltä suojellaan. Mutta auttavassa puhelimessa ei sis suojella ei niin yhtään.
pooiufddg
- Anonyymi
Kyseessä on varmaan J. Kanerva?
- Anonyymi
No juu. Tein useita vuosia töitä sairaan ihmisen hallitsemalla hiekkalaatikolla. Sosiaalisesti taitava sekopää jutteli ihmisille kummallisia tarinoita minusta ja suhtautuminen oli sen mukaista.
Alkuajat olivat vaikeimpia. Tuolloin hän yritti aktiivisesti järjestää potkuja. Kun tämä ei onnistunut, hän tyytyi tuhoamaan mainetta, väärentämään palautteita "asiakkailta", esittämään kärsivää uhria ja muuta välillistä terroria. Lisäksi kohteliaisuuksiksi verhottua nälvimistä päin naamaa.
Terroristi yritti vaikeuttaa myös läheisteni elämää. Tyypillä oli suhdeverkosto käytössään ja uhkaukset olivat mahtipontisia. Hän sai ihmiset uskomaan älyttömiä tarinoitaan sekä vieläpä toimimaan niiden pohjalta. Tämä psykopaateille tyypillinen kyky on kenties heidän vaarallisin aseensa.
Olisin vaihtanut työpaikkaa, jos se olisi ollut mahdollista. Päätin olla lähtemättä tyhjän päälle sekopään takia. Lopulta pääsin seuraamaan psykopaatin uran hiipumista, kun aika tuli vastaan.- Anonyymi
Jatkan vielä, että syytteiden nostaminen ainakin minun kohdallani olisi ollut turhaa. Ylipäätään minkään avun hakeminen ei onnistunut, koska psyko oli tehnyt vaikutuksen esimiehiin, luottamushenkilöihin ja jopa työterveyshuoltoon. Kaikkien näiden silmissä minä olin pirullinen kiusaaja ja psyko viaton uhripolo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkan vielä, että syytteiden nostaminen ainakin minun kohdallani olisi ollut turhaa. Ylipäätään minkään avun hakeminen ei onnistunut, koska psyko oli tehnyt vaikutuksen esimiehiin, luottamushenkilöihin ja jopa työterveyshuoltoon. Kaikkien näiden silmissä minä olin pirullinen kiusaaja ja psyko viaton uhripolo.
Meidän firmassa on samanlainen tilanne. Luottamusmies on hänen oikea kätensä jota hän myös solvaa aika usein ja saa hänet suunniltaan. Viime aikoina on näyttänyt siltä että luottamusmies pelkää tosissaan häntä, vaikka ko. temppuilija voiteleekin häntä päivittäin mm. muita lähistöllä olevia solvaamalla ja keksimällä tarinoita. Johtajiakin solvaa usein alatyylisillä jutuilla, vaikka he ovat tietysti aivan myytyjä. Naurattamisen ja pelottelun yhdistelmä näkyy toimivan. Onneksi epidemian vuoksi ei ole tarvinnut olla työpaikassa. Kysymys on vain ja pelkästään siitä että tämä yksi henkilö ei voi jättää pahoja puheitaan lausumatta. Yksi mätä omena pilaa koko paikan.
- Anonyymi
Kirjoittaja kertoo olevansa nero (no idioottinero), mutta ei pysty ratkaisemaan ongelmia, joita 99,99% maailman ihmisistä pystyy ratkaisemaan tuosta vain. Idioottius loistaa, mutta vielä enemmän loistaa nerouden poissaolo. Raskasta kantaa tuollaista harhaista mieltä.
- Anonyymi
Valitettavasti noille työpaikan psykopaateille varsinkaan, jos ovat johtavassa asemassa ei voi mitään. Ylempi johto puolustaa heitä, koska varjelevat organisaation ja omaa mainettaan. Totuudella ei ole näissä asioissa sijaa. Uhri jää aina yksin, koska muut pelkäävät.
Yleensä uhrataan psykopaatin harjoittaman henkisen väkivallan seurauksena sairastunut.- Anonyymi
Ja miten se voi ollakin niin taitava vaikuttamaan toisten mielipiteisiin kieroilla tavoilla? Hämmästyttävän julma mies. Ei ole kyllä aivan normaalia tuollainen. Tuollaiset usein etenee urallaan hyvin, mutta eivät kuitenkaan koskaan pääse huipulle. Mikähän siinä on? Ehkä se johtuu siitä että "What goes around, comes around."
- Anonyymi
Tuo yksin jääminen on useimmille uhreille ylivoimaista.
Tuntui epätodelliselta, kun aikuiset ihmiset sanoivat ja tekivät juttuja, joita sen ikäisiltä ei osaisi odottaa. Kun kerroin näistä tapahtumista läheisilleni sekä lääkärille, jokainen kuvitteli minun seonneen, koska esitin "lapsellisia väitteitä kunnon ihmisistä". Tämäkin on osa narsistin taikaa. Hän järjestää ihmisiä epätodellisiin tilanteisiin.
Minun ei juurikaan haitannut olla yksin työyhteisössä. Sen sijaan oli raskasta huomata, ettei olisi viisasta rasittaa läheisiä avautumalla narsistin ja kumppaneiden käsittämättömistä tempuista. Jos niin olisin niin tehnyt, nämä olisivat oikeasti ajatelleet, että sekoilen ja se selittää nurjan kohtelun työpaikalla.
Osuin sattumalta lääkärille, joka ymmärsi tilanteeni heti, vaikka en siitä edes suoraan kertonut. Hän sanoi törmäävänsä sairaan työyhteisön takia oireileviin ihmisiin kuukausittain ja kuvio noudattaa hyvin samanlaista kaavaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntui epätodelliselta, kun aikuiset ihmiset sanoivat ja tekivät juttuja, joita sen ikäisiltä ei osaisi odottaa. Kun kerroin näistä tapahtumista läheisilleni sekä lääkärille, jokainen kuvitteli minun seonneen, koska esitin "lapsellisia väitteitä kunnon ihmisistä". Tämäkin on osa narsistin taikaa. Hän järjestää ihmisiä epätodellisiin tilanteisiin.
Minun ei juurikaan haitannut olla yksin työyhteisössä. Sen sijaan oli raskasta huomata, ettei olisi viisasta rasittaa läheisiä avautumalla narsistin ja kumppaneiden käsittämättömistä tempuista. Jos niin olisin niin tehnyt, nämä olisivat oikeasti ajatelleet, että sekoilen ja se selittää nurjan kohtelun työpaikalla.
Osuin sattumalta lääkärille, joka ymmärsi tilanteeni heti, vaikka en siitä edes suoraan kertonut. Hän sanoi törmäävänsä sairaan työyhteisön takia oireileviin ihmisiin kuukausittain ja kuvio noudattaa hyvin samanlaista kaavaa.Aloittaja tässä. Tuo yksin jääminen on juuri ehkä kaikista pahin osa tätä koko juttua. Yritin kertoa ihmisille mitä on tapahtumassa, mutta minua ei uskottu. Koko juttu on niin omanlaisensa kokemus, että vain ja ainoastaan toiset samanlaisen terrorin läpikäyneet tietävät mistä on kysymys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osuin sattumalta lääkärille, joka ymmärsi tilanteeni heti, vaikka en siitä edes suoraan kertonut. Hän sanoi törmäävänsä sairaan työyhteisön takia oireileviin ihmisiin kuukausittain ja kuvio noudattaa hyvin samanlaista kaavaa.Hei aloittaja. Olisi kiva jutella tarkemmin ilmiöistä mitä kohtasit siellä työpaikalla ja sen tietyn tekemänä erityisesti. Koko asia on hankala ja ikävä, se on kuin joillekin totta ja joillekin ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja tässä. Tuo yksin jääminen on juuri ehkä kaikista pahin osa tätä koko juttua. Yritin kertoa ihmisille mitä on tapahtumassa, mutta minua ei uskottu. Koko juttu on niin omanlaisensa kokemus, että vain ja ainoastaan toiset samanlaisen terrorin läpikäyneet tietävät mistä on kysymys.
En halua maalata piruja seinille, mutta varoittelen kuitenkin. Katso tarkkaan kenelle avaudut. Ei pidä paljastaa nimiä, eikä kuvata tapahtumia tunnistettavan yksityiskohtaisesti.
Kun palstalla tai jossain pyydellään henk.koht. yhteydenottoja, toisella puolella voi olla aidosti samoja kokenut tai sinulle vaikeuksia haluava.
Aikoinaan omalla kohdalla kävi sekin, että vainoojaporukka oli kalastellut tietojani taholta, joka tiesi asioistani. Normi-ihmisestä tämä kuulostaa foliohattuilulta, mutta psykopaattien uhrit tietävät, mitä heille voi tapahtua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halua maalata piruja seinille, mutta varoittelen kuitenkin. Katso tarkkaan kenelle avaudut. Ei pidä paljastaa nimiä, eikä kuvata tapahtumia tunnistettavan yksityiskohtaisesti.
Kun palstalla tai jossain pyydellään henk.koht. yhteydenottoja, toisella puolella voi olla aidosti samoja kokenut tai sinulle vaikeuksia haluava.
Aikoinaan omalla kohdalla kävi sekin, että vainoojaporukka oli kalastellut tietojani taholta, joka tiesi asioistani. Normi-ihmisestä tämä kuulostaa foliohattuilulta, mutta psykopaattien uhrit tietävät, mitä heille voi tapahtua.Juu, tutun kuuloista itsellekin. On hämmentävää nähdä miten helposti ihmisten ovat psykopaattien vietävissä. Kuten tuolla ylempänä todettiinkin, niin ihmisten ei tarvitsisi kuin hetkeksi pysähtyä miettimään, niin tällaiset ongelmat olisi ratkaistu. Psykopaatit vain näivettyisivät pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, tutun kuuloista itsellekin. On hämmentävää nähdä miten helposti ihmisten ovat psykopaattien vietävissä. Kuten tuolla ylempänä todettiinkin, niin ihmisten ei tarvitsisi kuin hetkeksi pysähtyä miettimään, niin tällaiset ongelmat olisi ratkaistu. Psykopaatit vain näivettyisivät pois.
Niinkuin tääkin, että miksi melkein kukaan auttavassa puhelimessa ei usko kun puhun asioita, jotka pystyn helposti todistamaankin. Ja olen asiallisen ja kiltin kuuloinen puhelimessa. Eräskin ihminen mietti, että jokin seikka on aiheuttanut sen että minuun on otettu sellainen ennakkoasenne,
Auttavan puhelimen vastaajakin kerran vastasi:"oothan sä ihan fiksun kuuloinen, mutta..."
Mikä ihmeen mutta, onko siellä joku lokakampanja vai ?
pooiuyyttyt - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkuin tääkin, että miksi melkein kukaan auttavassa puhelimessa ei usko kun puhun asioita, jotka pystyn helposti todistamaankin. Ja olen asiallisen ja kiltin kuuloinen puhelimessa. Eräskin ihminen mietti, että jokin seikka on aiheuttanut sen että minuun on otettu sellainen ennakkoasenne,
Auttavan puhelimen vastaajakin kerran vastasi:"oothan sä ihan fiksun kuuloinen, mutta..."
Mikä ihmeen mutta, onko siellä joku lokakampanja vai ?
pooiuyyttytOn siinä varmaan jotain mikä on estänyt kuuntelemasta minua normaalisti auttavassa puhelimessa. Että heti alkuunsa on otettu minuun erikoinen asenne,
pooioiuyuytt - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On siinä varmaan jotain mikä on estänyt kuuntelemasta minua normaalisti auttavassa puhelimessa. Että heti alkuunsa on otettu minuun erikoinen asenne,
pooioiuyuyttMinä en kärsi nykyään huonoa kohtelua muualla, mutta huhuhuh jos soitan jollei väärälle henkilölle auttavaan puhelimeen.
Ei se voi johtua minuasta. Kaupan kassakin taas niin hymyili ja teititteli että tunsin itseni kuin hienoksi rouvaksi, mutta auttavassa puhelimessa minua kohdellaan kuin ilkikurista teiniä.
popoiuytytt - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en kärsi nykyään huonoa kohtelua muualla, mutta huhuhuh jos soitan jollei väärälle henkilölle auttavaan puhelimeen.
Ei se voi johtua minuasta. Kaupan kassakin taas niin hymyili ja teititteli että tunsin itseni kuin hienoksi rouvaksi, mutta auttavassa puhelimessa minua kohdellaan kuin ilkikurista teiniä.
popoiuytyttMutta että mua tolleen kohdeltais kampanjaa itseasiassa ei ole tehnyt mun äiti,
pooiuyytttt - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta että mua tolleen kohdeltais kampanjaa itseasiassa ei ole tehnyt mun äiti,
pooiuyyttttÄidin niskoille on tainnut mennä myös jotain asioita, jotka ei ole hänestä lähtöisin , ja se pitäis niiltä osin korjata.
piouyyuiuii - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äidin niskoille on tainnut mennä myös jotain asioita, jotka ei ole hänestä lähtöisin , ja se pitäis niiltä osin korjata.
piouyyuiuiiKun olin nuori ajattelin että ollakseni luotettava ihminen en saisi muutella mieltäni.
Nyt ajattelen, että älykäs ihminen muuttelee mieltään, koska kukaan ei voi tietää niin hyvin, ettei siihen vällillä tulisi ja ilmenisi aihetta,. .eikä ilmiöt ole niin staattisia luonteeltaan: kaikki muuttuu koko ajan joten ollakseen ajan tasalla on mielenkiin muututtava
pooiuyyyyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun olin nuori ajattelin että ollakseni luotettava ihminen en saisi muutella mieltäni.
Nyt ajattelen, että älykäs ihminen muuttelee mieltään, koska kukaan ei voi tietää niin hyvin, ettei siihen vällillä tulisi ja ilmenisi aihetta,. .eikä ilmiöt ole niin staattisia luonteeltaan: kaikki muuttuu koko ajan joten ollakseen ajan tasalla on mielenkiin muututtava
pooiuyyyyyyEsim. käsitys minustakin on sallittua muuttaa ihan yks kaks, mikä ettei,.,.,.
pooiuuyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esim. käsitys minustakin on sallittua muuttaa ihan yks kaks, mikä ettei,.,.,.
pooiuuyyEi se mene niin että jops joku sanoi minusta auttyavassa puhelimessa jotain 6 vuotta sitten , kaikkien pitäisi tänään toistella sitä kuorossa kuulostakseen filksuille ja luotettaville
pooiuyyttt - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se mene niin että jops joku sanoi minusta auttyavassa puhelimessa jotain 6 vuotta sitten , kaikkien pitäisi tänään toistella sitä kuorossa kuulostakseen filksuille ja luotettaville
pooiuyytttMulla olisi kyllä kritiikkiä auttavan puhelimen palautelomakkeestakin, muunmusssa se ettei jokaisen tarvis antaa kantaa auttavan puhelimen sopivuudesta esim. itsetuhoajatuksiin antaakseen palautetta puhelimesta. En tosiaan tiedä soveltuuko tarkoitukseen kun minulla ei ole siitä mitään kokemusta. Mutta silti pakotetaan vasyaamaan jotain tollaseen kysymykseen...
pooiuyytyyyu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla olisi kyllä kritiikkiä auttavan puhelimen palautelomakkeestakin, muunmusssa se ettei jokaisen tarvis antaa kantaa auttavan puhelimen sopivuudesta esim. itsetuhoajatuksiin antaakseen palautetta puhelimesta. En tosiaan tiedä soveltuuko tarkoitukseen kun minulla ei ole siitä mitään kokemusta. Mutta silti pakotetaan vasyaamaan jotain tollaseen kysymykseen...
pooiuyytyyyu.Minä en itse meinaa uskaltaa puhua mitään itsetuhoisille ihmisille, jotten vahingossa sanokin jotain väärinpäin mistä saisivat hepulin.
poiuuyuyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en itse meinaa uskaltaa puhua mitään itsetuhoisille ihmisille, jotten vahingossa sanokin jotain väärinpäin mistä saisivat hepulin.
poiuuyuyyja vopin nyt huonosti kun se puhelin pakottaa miettimään aihetta palautteenanossakin
pooiuuyyyty - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja vopin nyt huonosti kun se puhelin pakottaa miettimään aihetta palautteenanossakin
pooiuuyyytyMutta joskus kun olen kuullut jostain itsemurhan tehneistä on kyllä tullut mieleen että mitäs jos mä olisinkin osannut puhua ne ihmiset ympäri. Oon aika hyvä perustelemaan miksi kurjaakin elämää kannattaa elää.
pooiuyytyyuyu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta joskus kun olen kuullut jostain itsemurhan tehneistä on kyllä tullut mieleen että mitäs jos mä olisinkin osannut puhua ne ihmiset ympäri. Oon aika hyvä perustelemaan miksi kurjaakin elämää kannattaa elää.
pooiuyytyyuyuKuitenkin todennäköisiten ärtymyksensä auttavassa puhelimessa minuun johtuu siitä että eivät ole tottuneet maallikon "tutkimustoimintaan".
pooiiuyyttyuyu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuitenkin todennäköisiten ärtymyksensä auttavassa puhelimessa minuun johtuu siitä että eivät ole tottuneet maallikon "tutkimustoimintaan".
pooiiuyyttyuyuJa mä tietenkin aloin kiisteleen oikeudestani jatkaa tutkimuksiani auttavasta puhelimesta huolimatta (neurologinikin ovat ne hyväksyneet). Ja siitä se ikäänkuin "kilpailun" näköinen käytös siellä ehkä aiheutui, vaikkei heidän tehtävä ole mitään kilpailla auttavassa puhelimessa,
pooiuuyuyyty - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mä tietenkin aloin kiisteleen oikeudestani jatkaa tutkimuksiani auttavasta puhelimesta huolimatta (neurologinikin ovat ne hyväksyneet). Ja siitä se ikäänkuin "kilpailun" näköinen käytös siellä ehkä aiheutui, vaikkei heidän tehtävä ole mitään kilpailla auttavassa puhelimessa,
pooiuuyuyytyEsimerkiksi se äitini sanominen psykopaatiksi meni vähän överiksi ihan sen takia että he alko väittää että vain lääkäri saisi sanoa jotakuta psykopaatiksi. Mä olen periaatteessa ajatusta vastaan, että se olisi jotenkin erityisesti lääkärin asia ja tuli siksi minulle ylimääräistä tarvetta jankata psykopaattia, Se oli taistelu oikeudesta käyttää mitä sanoja haluaa tutkimuksissaan. Äitini kyl ymmärtää tän luonteenpiirteeni.
pooiuyyyytyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esimerkiksi se äitini sanominen psykopaatiksi meni vähän överiksi ihan sen takia että he alko väittää että vain lääkäri saisi sanoa jotakuta psykopaatiksi. Mä olen periaatteessa ajatusta vastaan, että se olisi jotenkin erityisesti lääkärin asia ja tuli siksi minulle ylimääräistä tarvetta jankata psykopaattia, Se oli taistelu oikeudesta käyttää mitä sanoja haluaa tutkimuksissaan. Äitini kyl ymmärtää tän luonteenpiirteeni.
pooiuyyyytyyKun asiassa on joka tapauksessa totta se että mua on kohdeltu vanhempieni ja auttavan puhelimen taholta kuten minua ei olisi olemassa, ja se näyttää vähän psykopaattien toiminnalta käyttätytyä kuten jotakuta ei olisi oikeasti olemassa.
pooiuyyyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun asiassa on joka tapauksessa totta se että mua on kohdeltu vanhempieni ja auttavan puhelimen taholta kuten minua ei olisi olemassa, ja se näyttää vähän psykopaattien toiminnalta käyttätytyä kuten jotakuta ei olisi oikeasti olemassa.
pooiuyyyyyMut heippa nettikirjoittelun aika toivon mukaan ohi.
Vanhempieni kanssa elän sovussa lopun ikää.
Se ei tarkoita että olisin alistunut auttavan puhelimen kantaan oplla kiltti tyttö ja totella äitiä ja isää. Minä en tottele emotionaalisesti aggressiivisia ihmisiä, en myöskään auttavassa puhelimessa, koska tehtävänkuvaansa ei kuulu emotionaalinen aggressiivisuus.
pooiuuyyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut heippa nettikirjoittelun aika toivon mukaan ohi.
Vanhempieni kanssa elän sovussa lopun ikää.
Se ei tarkoita että olisin alistunut auttavan puhelimen kantaan oplla kiltti tyttö ja totella äitiä ja isää. Minä en tottele emotionaalisesti aggressiivisia ihmisiä, en myöskään auttavassa puhelimessa, koska tehtävänkuvaansa ei kuulu emotionaalinen aggressiivisuus.
pooiuuyyyyAuttavan puhelimen kattojäörjestön tavoite on muuntaa aggressiivia emootioita tasapainoisiksi, Tuo lienee syytä aloittaa puhelimen omasta henkilökunnasta , jotta he eivät ryöpytä soittajan päälle vihaisia emootioita kuten siellä on tehty.
poioiuuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auttavan puhelimen kattojäörjestön tavoite on muuntaa aggressiivia emootioita tasapainoisiksi, Tuo lienee syytä aloittaa puhelimen omasta henkilökunnasta , jotta he eivät ryöpytä soittajan päälle vihaisia emootioita kuten siellä on tehty.
poioiuuuuMitä minä tarvitsen auttavalta puhelimelta ?
En mitään muuta kuin että noudattavat omiaan ja kattojärjestöjensä periaatteita ja toimivat tavoilla jotka tuottavat tuloksia siihen suuntaan mitä piti, .
pooiuyyttttyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä minä tarvitsen auttavalta puhelimelta ?
En mitään muuta kuin että noudattavat omiaan ja kattojärjestöjensä periaatteita ja toimivat tavoilla jotka tuottavat tuloksia siihen suuntaan mitä piti, .
pooiuyyttttyyEl i tuottavat emotionaalisesti tasapainoista oloa, eivät vie sitä.
pooiuuuyyyu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
El i tuottavat emotionaalisesti tasapainoista oloa, eivät vie sitä.
pooiuuuyyyuKattojärjestön mukaan soittajalla on oikeus tulla kunnioitetuksi riippumatta henkilökohtaisista valinnoistaan, uskomuksistaan jne.,
poouyyyuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kattojärjestön mukaan soittajalla on oikeus tulla kunnioitetuksi riippumatta henkilökohtaisista valinnoistaan, uskomuksistaan jne.,
poouyyyuuuMun kohdalla he usein alko riiteleen mun asioista, ja kun valitin että eivät kunnioita omaa näkemystäni omissa asioissani alkoi inttäminen: "Kyl mä saan olla mitä mieltä mä haluan et sä voi siihen vaikuttaa ..."
Kattojerjestön mukaan kuuntelkeminen tarjotaan avoimessa ja tervetulleen ilmapiirissä eikäö soittajalle aseteta velvollisuudentunnetta.,
poiuyyyyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun kohdalla he usein alko riiteleen mun asioista, ja kun valitin että eivät kunnioita omaa näkemystäni omissa asioissani alkoi inttäminen: "Kyl mä saan olla mitä mieltä mä haluan et sä voi siihen vaikuttaa ..."
Kattojerjestön mukaan kuuntelkeminen tarjotaan avoimessa ja tervetulleen ilmapiirissä eikäö soittajalle aseteta velvollisuudentunnetta.,
poiuyyyyyyMun kokemukseni mukaan he ovat rikkoneet lähes joka ikistä periaatetta. ..ajoittain räikeästi.
pooiuyyyt - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun kokemukseni mukaan he ovat rikkoneet lähes joka ikistä periaatetta. ..ajoittain räikeästi.
pooiuyyytOnko se avoin terbvetullut ilmapiiri kysyö niuhottavalla äänensävyllä : "Miks sä haet hyväksyntää ?"
Miks mun pitäs sietää että mut huijataan käyttämään puhelinpalvelua emotionaaliseksi hyvinvoinnikseni ja sitten saan sieltä ikäänkuin pieniä emotionaalisia läimäyksiä läjän päälleni hermostoni käsiteltäväksi ?
pooytytyuyuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se avoin terbvetullut ilmapiiri kysyö niuhottavalla äänensävyllä : "Miks sä haet hyväksyntää ?"
Miks mun pitäs sietää että mut huijataan käyttämään puhelinpalvelua emotionaaliseksi hyvinvoinnikseni ja sitten saan sieltä ikäänkuin pieniä emotionaalisia läimäyksiä läjän päälleni hermostoni käsiteltäväksi ?
pooytytyuyuuMinä olen sitä mieltä että merkittävässä määrin siellä puhelimessa tehdään emotionaalisella tasolla ihan muuta kuin mikä on palvelun tarkoitus.
Eihän tuollaosessa palvelussa saisi olla lainkaan kiusaamista, niin miten se menee sen kanssa yksiin jos vastaajien mielestä kiusaaminen on normaali elämäntapa ?
pooiuyyttyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen sitä mieltä että merkittävässä määrin siellä puhelimessa tehdään emotionaalisella tasolla ihan muuta kuin mikä on palvelun tarkoitus.
Eihän tuollaosessa palvelussa saisi olla lainkaan kiusaamista, niin miten se menee sen kanssa yksiin jos vastaajien mielestä kiusaaminen on normaali elämäntapa ?
pooiuyyttyyySehän luulisi ratkaisee mitä he teoreettisella tasolla vastaa onko kiusaaminen hyväksyttävää vai ei ? koska ei kai he anonyymissa puhelimessa voi sitä selvittää onko kerrottu kiusaaminen tapahtunut,
Sitten tulisi selvittää mikä kaikki sisältyy kiusaamiseen teoriatasolla määriteltynä. Ja kaiken sen tulisi olla kiellettyä puhelimessa nähdäkseni.
pooiuytytyyyuyu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän luulisi ratkaisee mitä he teoreettisella tasolla vastaa onko kiusaaminen hyväksyttävää vai ei ? koska ei kai he anonyymissa puhelimessa voi sitä selvittää onko kerrottu kiusaaminen tapahtunut,
Sitten tulisi selvittää mikä kaikki sisältyy kiusaamiseen teoriatasolla määriteltynä. Ja kaiken sen tulisi olla kiellettyä puhelimessa nähdäkseni.
pooiuytytyyyuyuMulla on kirja jossa on niitä kiusaamisen määritelmiä, mutta en tällä erää jaksa listata tähän.
pioiuiuyuyuuyu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on kirja jossa on niitä kiusaamisen määritelmiä, mutta en tällä erää jaksa listata tähän.
pioiuiuyuyuuyuTietenmkin mä valitsen palvelun mitä mä kussakin tilanteessa käytän sen perusteella mitä siitä esitellään, mutta jos se onkin jotain muuta, niin siinä on sitte ihmettelemistä....Tuntuu kuin olisi mennyt johonkin loukkuun.
pooiyyyyuyyu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietenmkin mä valitsen palvelun mitä mä kussakin tilanteessa käytän sen perusteella mitä siitä esitellään, mutta jos se onkin jotain muuta, niin siinä on sitte ihmettelemistä....Tuntuu kuin olisi mennyt johonkin loukkuun.
pooiyyyyuyyuMyös vastaajat useinkaan ei tunnu tietävän mitä sana kriisi tarkoittaa. Se ei kuvaa mielenterveysongelmaa niinkuin lähes kaikki tuntuu luulevan, vaan sanalla on muu merkitys
pooiiuuuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös vastaajat useinkaan ei tunnu tietävän mitä sana kriisi tarkoittaa. Se ei kuvaa mielenterveysongelmaa niinkuin lähes kaikki tuntuu luulevan, vaan sanalla on muu merkitys
pooiiuuuuuMinun tilanteeni on täysin täyttänyt kriisin määritelmän eikä se nähdäkseni ole edes tulkinnanvaraista, mutta heidän selostuksensa kriisistä ovat aika epämääräisiöä useinkin.,
pooiuyyyyty - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun tilanteeni on täysin täyttänyt kriisin määritelmän eikä se nähdäkseni ole edes tulkinnanvaraista, mutta heidän selostuksensa kriisistä ovat aika epämääräisiöä useinkin.,
pooiuyyyytySoittajan rahat menevät siihen kun soittaja joutuu kiistelemään kriisupuhelinvastaajan kanssa siitä mikä ylipäätään on kriisi. Mun on niin varmuudella ollut kriisi ja osaan sen vielä sanallisesti erinomaisesti perustella pilkulleen, Ei se ole niin, että kriisi olisi vain tilanne josta on tullut mielenterveysongelma.
poooiuuuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soittajan rahat menevät siihen kun soittaja joutuu kiistelemään kriisupuhelinvastaajan kanssa siitä mikä ylipäätään on kriisi. Mun on niin varmuudella ollut kriisi ja osaan sen vielä sanallisesti erinomaisesti perustella pilkulleen, Ei se ole niin, että kriisi olisi vain tilanne josta on tullut mielenterveysongelma.
poooiuuuuuMulle on ollut kauheesti haittaa siitä että he usein eivät edes teoreettisella tasolla hahmota näitä asioita niiden todellisten määritelmien mukaan mielestäni.
pooiuiuyuyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle on ollut kauheesti haittaa siitä että he usein eivät edes teoreettisella tasolla hahmota näitä asioita niiden todellisten määritelmien mukaan mielestäni.
pooiuiuyuyyTosi vähättelevää että he puhuu mulle ihan kuin mä en edes tietäisi mitä sanat tarkoittaa.
Ihan kuin he vois huijata mua selittämällä sanoille itsekeksimiään merkityksiä.
pooiuyytyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi vähättelevää että he puhuu mulle ihan kuin mä en edes tietäisi mitä sanat tarkoittaa.
pooiuyytyyYksi lääkärikin on pitänyt minua pilkkanaan kertomalla lääkeannoksen määrän sen nestemäärän tilavuuden mukaan jossa se lääkeaine oli,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, tutun kuuloista itsellekin. On hämmentävää nähdä miten helposti ihmisten ovat psykopaattien vietävissä. Kuten tuolla ylempänä todettiinkin, niin ihmisten ei tarvitsisi kuin hetkeksi pysähtyä miettimään, niin tällaiset ongelmat olisi ratkaistu. Psykopaatit vain näivettyisivät pois.
Vuosien varrella olen miettinyt todella paljon, miten psyko koukuttaa ihmiset lumoihinsa. Hänen seuransa ja hyväksyntänsä ovat ikäänkuin huumetta monille.
Psyko on tavattoman hauska ja puhuu paljon, hallitsee keskustelutaidon. Hän lähestyy ihmisiä hämmästyttävän avoimesti, ottaa vastaan halaillen niin johtajat kuin keikkasiivoojat. Hän todella osaa lukea ihmisiä, arvaa nopeasti näiden heikkoudet, vahvuudet ja kipupisteet, joita hyödyntää. Psyko avautuu nopeasti henkilökohtaisista asioistaan ja osoittaa kiinnostusta sekä huolenpitoa. Tämä kaikki on osin tai kokonaan teeskentelyä ja laskelmoitua, mutta uppoaa täydestä useimpiin ja ennen kaikkea tekee suuren vaikutuksen. Psykonarsu osaa näytellä tyyppiä, jollaisen jokainen haluaa ystäväksi, rakastetuksi, sukuun, töihin tai vaikka kansanedustajaksi.
Miten moinen ihanuus voisi olla millään tavalla katala, saati puhua paskaa kanssaihmisistään? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuosien varrella olen miettinyt todella paljon, miten psyko koukuttaa ihmiset lumoihinsa. Hänen seuransa ja hyväksyntänsä ovat ikäänkuin huumetta monille.
Psyko on tavattoman hauska ja puhuu paljon, hallitsee keskustelutaidon. Hän lähestyy ihmisiä hämmästyttävän avoimesti, ottaa vastaan halaillen niin johtajat kuin keikkasiivoojat. Hän todella osaa lukea ihmisiä, arvaa nopeasti näiden heikkoudet, vahvuudet ja kipupisteet, joita hyödyntää. Psyko avautuu nopeasti henkilökohtaisista asioistaan ja osoittaa kiinnostusta sekä huolenpitoa. Tämä kaikki on osin tai kokonaan teeskentelyä ja laskelmoitua, mutta uppoaa täydestä useimpiin ja ennen kaikkea tekee suuren vaikutuksen. Psykonarsu osaa näytellä tyyppiä, jollaisen jokainen haluaa ystäväksi, rakastetuksi, sukuun, töihin tai vaikka kansanedustajaksi.
Miten moinen ihanuus voisi olla millään tavalla katala, saati puhua paskaa kanssaihmisistään?Juuri noin. Todellisuudessa tämä maa ei kanna päällään psykopaatteja suurempia ihmisroskia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten moinen ihanuus voisi olla millään tavalla katala, saati puhua paskaa kanssaihmisistään?On myös aidosti ennakkoluulottomia ihmisiä olemassa, jotka käyttäytyy kuten edellä kuvattu mutta täysin aidosti ja vilpittömästi.
pooiuuyyyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri noin. Todellisuudessa tämä maa ei kanna päällään psykopaatteja suurempia ihmisroskia.
Ketkään ihmiset ei ole roskia,
pooiuyytttt - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketkään ihmiset ei ole roskia,
pooiuyyttttMinä olen sitä mieltä, että vääryyksiä ei pidä hyväksyä, mutta ne ei lopu hyökkäämällä ainakaan.
pooiiuuuyyyyyyu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi vähättelevää että he puhuu mulle ihan kuin mä en edes tietäisi mitä sanat tarkoittaa.
pooiuyytyySinä, nimimerkki Pooiuyytyy, onko sinulla kaikki ookoo vai oletko itse pahanlaatuinen huomionhakija-narsisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä, nimimerkki Pooiuyytyy, onko sinulla kaikki ookoo vai oletko itse pahanlaatuinen huomionhakija-narsisti.
Nyt kyllästyttää jo sen verran että tekee mieli sanoa sinulle, että varmastikin, mutta en väitä tämän viestin olevan totta.
"pooiytghhhj"
- Anonyymi
Psykopaattien kampanjat ovat luonteeltaan hyvin samanlaisia kuin Itä-Saksan turvallisuuspalvelun Stasin käyttämät Zersetzung metodit.
- Anonyymi
Diktaattorit ovat psykopaatteja. Heidän valtakuntiinsa luomat manipulaation ja painostamisen keinot ovat samoja kuin tavallisten ihmisten joukossa mellastavilla pikku-hitlereillä. Ainoa ero on mittakaavassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Diktaattorit ovat psykopaatteja. Heidän valtakuntiinsa luomat manipulaation ja painostamisen keinot ovat samoja kuin tavallisten ihmisten joukossa mellastavilla pikku-hitlereillä. Ainoa ero on mittakaavassa.
Mä en oo ihan varma kummat on kamalampia psykopaatit vai tavalliset ihmiset, jos heille puhuu jostakin heitä vieroksuttavasta aiheesta kuten vaikka psykopaateista ja he käy niin emotionaalisesti aggressiivisiksi, että psykopaatitkin on usein kenties eppoisampia.
poouyytytyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en oo ihan varma kummat on kamalampia psykopaatit vai tavalliset ihmiset, jos heille puhuu jostakin heitä vieroksuttavasta aiheesta kuten vaikka psykopaateista ja he käy niin emotionaalisesti aggressiivisiksi, että psykopaatitkin on usein kenties eppoisampia.
poouyytytyyyleppoisampia
pooiutyyy
- Anonyymi
Olen tälläkin hetkellä. Uskomatonta mutta totta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356