Vahempani olivat 20 ja 23 ku synnyin eivätkä olleet naimisissa, joten on erittäin todennäköistä, että olin vahinko.
Onko noloa olla vahinkolapsi?
1
100
Vastaukset
- Anonyymi
Ei todellakaan, sinulle on oma suunnitelma tässä elämässä. Voit lukea Psalmista 139:13-16, miten sinua on valmistettu. Omassa sisäisessä parantumisprosessissa minua on lohduttanut ajatus, että Jumala on minun kohdallani sanonut tahdon. Tuossa kohdassa sanotaan että kaikki päivät on kirjoitettu etukäteen. Meille on valmistettu hyviä tekoja, joissa meidän tulee vaeltaa. Minun esiäitini oli piika, joka synnytti kolmelle eri miehelle aviotonta lasta, yksi lapsistani syntyi ehkäisystä huolimatta ja on ollut suuri siunaus perheellemme. Hän oli kihloissa ja tuli 19 v isäksi ja hänen tyttärensä kasvatti hänet mieheksi ja on ollut suuri ilo koko suvulle. Jokainen on arvokas riippumatta siitä suunnittelivatko hänen vanhempansa ajoitusta. Tee elämästi paras ikinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694899KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923840- 1883611
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783279Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502979- 252004
- 241961
- 1851833
- 301696
- 431405