Numeromatkailun suurin ongelma

Kun on tätä ikää tullut, niin se muutaman sentin mittainen putki naisessa ei enää kiinnosta. Kun sinä tulet tähän elopainoon ja sairauksiin, niin ei sinuakaan enää kinosta. Kassit roikkuu joutilaina vitjoina kuin velhon hiha. Nyt en pääse enää minnekään ellen eksy nuoruuden lähteelle. Vaikea eksyä ku en käy missään vaan maleksin huoneessani. Ilma puntari näyttää ilman painetta vaikka en sitä kattoisikkaan. Mä olin jo täällä ja näin jalostomon.
https://www.iltalehti.fi/elintavat/a/d438a757-d0d3-428d-bd1d-f3c5edd9a4ed

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikä resupetterin mielen noin pahoitti... kiitos kun kerroit, jatka vaan se helpottaa yleensä, sinun tapauksessa voisi sopia eräs toinen sanonta, mutta jätän sen häveliäisyys syistä sanomatta, joten sinulla säilyy jännitys ja motivaatio palstavaikuttamiseen.

• Minua vaan ottaa pannuun se että toisilla seisoo vielä ja niitä kinostaa naiset. Minä olen jo ihan eri tasolla. Minua kinostaa klopaalit asiat kuten gorona ja ilmasdon muutos. Tulee hiili jalka jälki jos resupetteri lentää thamaahan ostamaan ihokosketusta rahalla. Itse olen aina ilmaiseksi saanut. Viimeksi sain avokämmentä 80 luvulla ja se tuntui tosi hyvältä naamassa. Kerran näin melkein tisin uima hallin puguhuoneessa.

• Anonyymi

Antaa ottaa vaan pattayapalstalla.

• Anonyymi

Ladamiehet karvareuhkoissaan olivat aikoinaan kovia kertomaan muunneltua totuutta ja huimia seikkailuita menneisyydestään. Jos joku ei ladamiestä uskonut, tämä hermostui ja otti epäilijän sitten silmätikukseen, kertoen tästä perättömiä asioita sitten selän takana. Ladamiehet muuntelivat myös historiaa mielensä mukaan. Meillä oli opettajana aikoinaan yksi vannoutunut ladamies. Tajuttiin jo silloin lapsena että ukko puhuu höpöjä. Tuli vaan mieleen tuosta eräästä palstavaikuttajasta, joka on valittu Vuoden Mr Puukuulapenkiksi vuonna 1980.

• Anonyymi

Huimia on rakkaiden seikkailut menneisyydestään, tuskinpa autonmerkillä on merkitystä, ainoastaan millä puolen ratti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huimia on rakkaiden seikkailut menneisyydestään, tuskinpa autonmerkillä on merkitystä, ainoastaan millä puolen ratti.

Mitä muuta sulla on mielessä Pattayan matkailupalstalle lausua?

• Anonyymi

Vaan eipä hätää! Meillä on nyt kosmetiikkamyyjä Sanna neuvottelemassa Suomelle sellaiset ehdot tukipakettiin, että siihen ei olisi kyennyt edes Täti Tiukka!
      Suomen osuus Välimeren maille suunnatun tukipaketin kustannuksista on 13 miljardia, mutta kun neuvottelut on käyty, niin se onkin 15 miljardia! Me tienataan tällä! Mahtavaa olla EU:n liittovaltio!

Kohta Suomi on hallituksen neuvottelutaitojen vuoksi sellaisessa kukoistuksessa että ostetaan kaikille uudet autot valtion piikkiin! Vaikka Tojota Koronat. Numballe toki tonnikakssatanen Lada jossa kaksiväriratkaisu. (sivuovet ja konepelti otettu toisesta purkaamo-Ladasta onnettomuuden seurauksena)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      204
      13907
    2. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      54
      7080
    3. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      191
      6758
    4. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      97
      4689
    5. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      72
      4630
    6. Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.

Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä
      Maailman menoa
      21
      4431
    7. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      72
      4295
    8. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      75
      4102
    9. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      100
      3876
    10. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      93
      3660
    Aihe