Numeromatkailun suurin ongelma

Kun on tätä ikää tullut, niin se muutaman sentin mittainen putki naisessa ei enää kiinnosta. Kun sinä tulet tähän elopainoon ja sairauksiin, niin ei sinuakaan enää kinosta. Kassit roikkuu joutilaina vitjoina kuin velhon hiha. Nyt en pääse enää minnekään ellen eksy nuoruuden lähteelle. Vaikea eksyä ku en käy missään vaan maleksin huoneessani. Ilma puntari näyttää ilman painetta vaikka en sitä kattoisikkaan. Mä olin jo täällä ja näin jalostomon.
https://www.iltalehti.fi/elintavat/a/d438a757-d0d3-428d-bd1d-f3c5edd9a4ed

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikä resupetterin mielen noin pahoitti... kiitos kun kerroit, jatka vaan se helpottaa yleensä, sinun tapauksessa voisi sopia eräs toinen sanonta, mutta jätän sen häveliäisyys syistä sanomatta, joten sinulla säilyy jännitys ja motivaatio palstavaikuttamiseen.

• Minua vaan ottaa pannuun se että toisilla seisoo vielä ja niitä kinostaa naiset. Minä olen jo ihan eri tasolla. Minua kinostaa klopaalit asiat kuten gorona ja ilmasdon muutos. Tulee hiili jalka jälki jos resupetteri lentää thamaahan ostamaan ihokosketusta rahalla. Itse olen aina ilmaiseksi saanut. Viimeksi sain avokämmentä 80 luvulla ja se tuntui tosi hyvältä naamassa. Kerran näin melkein tisin uima hallin puguhuoneessa.

• Anonyymi

Antaa ottaa vaan pattayapalstalla.

• Anonyymi

Ladamiehet karvareuhkoissaan olivat aikoinaan kovia kertomaan muunneltua totuutta ja huimia seikkailuita menneisyydestään. Jos joku ei ladamiestä uskonut, tämä hermostui ja otti epäilijän sitten silmätikukseen, kertoen tästä perättömiä asioita sitten selän takana. Ladamiehet muuntelivat myös historiaa mielensä mukaan. Meillä oli opettajana aikoinaan yksi vannoutunut ladamies. Tajuttiin jo silloin lapsena että ukko puhuu höpöjä. Tuli vaan mieleen tuosta eräästä palstavaikuttajasta, joka on valittu Vuoden Mr Puukuulapenkiksi vuonna 1980.

• Anonyymi

Huimia on rakkaiden seikkailut menneisyydestään, tuskinpa autonmerkillä on merkitystä, ainoastaan millä puolen ratti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huimia on rakkaiden seikkailut menneisyydestään, tuskinpa autonmerkillä on merkitystä, ainoastaan millä puolen ratti.

Mitä muuta sulla on mielessä Pattayan matkailupalstalle lausua?

• Anonyymi

Vaan eipä hätää! Meillä on nyt kosmetiikkamyyjä Sanna neuvottelemassa Suomelle sellaiset ehdot tukipakettiin, että siihen ei olisi kyennyt edes Täti Tiukka!
      Suomen osuus Välimeren maille suunnatun tukipaketin kustannuksista on 13 miljardia, mutta kun neuvottelut on käyty, niin se onkin 15 miljardia! Me tienataan tällä! Mahtavaa olla EU:n liittovaltio!

Kohta Suomi on hallituksen neuvottelutaitojen vuoksi sellaisessa kukoistuksessa että ostetaan kaikille uudet autot valtion piikkiin! Vaikka Tojota Koronat. Numballe toki tonnikakssatanen Lada jossa kaksiväriratkaisu. (sivuovet ja konepelti otettu toisesta purkaamo-Ladasta onnettomuuden seurauksena)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1861
    2. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      143
      1741
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      56
      1562
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      167
      1382
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      177
      1375
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      151
      1326
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1228
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      76
      1183
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1168
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1055
    Aihe