Ei taida kuppiukko muistaa, että on tehnyt lapsiakin.
Mikko Koivu petti vaimoaan - juhlii rankasti!
625
7622
Vastaukset
- Anonyymi
Törkee äijä! Hyi helkutti!
- Anonyymi
Ehkä kuulema palavat yhteen Mikon kannssa, vaimo kertoi lehdessä.Huomas kai et ei vittu vaihtamalla parane.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä kuulema palavat yhteen Mikon kannssa, vaimo kertoi lehdessä.Huomas kai et ei vittu vaihtamalla parane.
Onko Mikko ortodoksi
- Anonyymi
Mitens naisesta sanotaan Tässä tapauksessa naiselle ei ehkä sädekehä käy.
- Anonyymi
Miten määrittelet törkeä.Isä kolmelle lapselle.Huoltaa heidät Kitkerä exsä saa kohtuullisen elatuksen.Tämä isänn ei tarvitse some kansan tukea.
- Anonyymi
Olitko Mikon hyvä kaveri kun noin sanot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten määrittelet törkeä.Isä kolmelle lapselle.Huoltaa heidät Kitkerä exsä saa kohtuullisen elatuksen.Tämä isänn ei tarvitse some kansan tukea.
Nyt alkaa kuppi ukoksi sanonta.Surkeata tälläinen rienaus,Mutta me rehelliset suomalaiset ei kaikkea uskota.Mikkokin elättää lapsensa.Ehkä sen verran hellua vuoraa asunnon ettei mökillä tartte vinkua lämpimästä vedestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mutta joskus totuus tulee esille.Asioita on hyvä nähdä eri näkökulmista.Mikko huoltaa lapsensa.Se on kunniaksi isälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on totuus.On todella isä huoltaa lapsensa.En tunne Mikkoa.Tunnen some kansan.
- Anonyymi
Reilu mies elättää lapsensa hellunkin.Me veronmaksajat arvostamme miehiä jotka huoltaa.läheisensä
- Anonyymi00268
Anonyymi kirjoitti:
En olen yh entinen.Minulla oli pieni vintti huone.70penniä taskussa rahaa.Mutta minä selvisin.Sossusta sain rattaat.elatusavun ennakon.Minä pärjäsin muutkin suomalaiset naiset pärjää.Me teemme töitä.Emme riekkuneet miestemme perään.Arvostan Mikkoa huoltaa lapsensa taitaa helluakin auttaaMinua mietityttää Helenan käytös hämellä on asuto elatus lapset saa olla häen kanssa sovitusti.
- Anonyymi00269
Anonyymi kirjoitti:
En mutta joskus totuus tulee esille.Asioita on hyvä nähdä eri näkökulmista.Mikko huoltaa lapsensa.Se on kunniaksi isälle.
Olin yh lapsi aikoinaan.
- Anonyymi00281
Oletko ollut Mikon kanssa.Perustele väitteesi.
- Anonyymi00282
Anonyymi kirjoitti:
En kaveri.Ei ole reilua Kirjoitella tänne.Voisit kertoa Mikolle kasvotusten.Jos kanttisi kestää.
- Anonyymi00325
Anonyymi kirjoitti:
En tunne.Huoltaa lapset.Se Helenaa harmitta.Ei voi valitta kurjuutta ei säde kehää Ei helena tiedä miten lapset puetaan arvokkaisiin tilanteisiin.Mikko otti tilanteen asiallisestiHelena puki pojan päälle yömekon olkapuussa oli tilaisuuteen isä hommannu asun.Niin kuopus käveli yömekossa isän kanssa.Arvovaltaisessa tilaisuudessa.Tämä onistuu helenalta.Taisi olla viimeinen tilaisuus mihin Helena pukee lapsen.Mikko osaa ottaa tilanteen haltuun tosi upeasti.Se varmaan harmitti Helenaa.Olihan naimissa Hellun kanssa.Tiesi antaa olla lapsi ei ei tiedosta äidin metkuja..Isä ajattelee ain a lapsiaan joka tilanteessa.Niin täässäkin hetkessä.On vaanisä
- Anonyymi00328
Anonyymi kirjoitti:
En kaveri mutta entinen yh.Jos noin suuret elarit saa hellulla ei hätää.Mikko huoltaa lapsensa.Käy sossussa hellu kun on mainio tehtaileen syytöksiä. Huollat Mikko lapset ole vaan isä.Minäkin huolsin lapseni.Tein kolmea työtä.Aamulehtien jakaminen oli rankin vaihe siitäkin selvisin.Sain mieheni velat maksettua.Muistan kun rahat riitivät.Osti termospullon Kavipakettaja Lapsi vaunuihin pväunille minä kahvittelin luonnon helmassa.Kirjastosta lainasin kirjan usein ostin myös.Nautin arjen pienistä hetkistä.Nautin vieläkin.
- Anonyymi00332
Upea isä.
- Anonyymi00333
Anonyymi kirjoitti:
En kaveri.Puolustuksella saa myös olla mielipiteet.
- Anonyymi00351
Anonyymi kirjoitti:
En kaveri.Olen oikeuden mukainen nainen.Tämä isä huoltaa lapsensa sekä heidän äitinsä.En millään mittapuulla voi sanoa törkeä.Sanoisin isä joka huoltaa kolmikon eikä helena hätää kärsi.
- Anonyymi00354
Anonyymi00328 kirjoitti:
En kaveri mutta entinen yh.Jos noin suuret elarit saa hellulla ei hätää.Mikko huoltaa lapsensa.Käy sossussa hellu kun on mainio tehtaileen syytöksiä. Huollat Mikko lapset ole vaan isä.Minäkin huolsin lapseni.Tein kolmea työtä.Aamulehtien jakaminen oli rankin vaihe siitäkin selvisin.Sain mieheni velat maksettua.Muistan kun rahat riitivät.Osti termospullon Kavipakettaja Lapsi vaunuihin pväunille minä kahvittelin luonnon helmassa.Kirjastosta lainasin kirjan usein ostin myös.Nautin arjen pienistä hetkistä.Nautin vieläkin.
Mahtavaa, että kolmen työn lisäksi vapaa-aikaa kahvitteluun luonnon helmassa lapsen kanssa.
- Anonyymi00356
En sanoisi kuppiukko enkä törkee äijä.Vaan sanoisin Upea mies hyväryhtinen.Huoltaa kolme lastaan sekä vaimonsa.Hyvä mies pärjäile Mikko olethan vaan isä kolmelle lapsellesi.
- Anonyymi00357
Anonyymi kirjoitti:
Onko Mikko ortodoksi
Jokainen saa uskoa minkä tuntee.Ei uskon asioita kysellä täällä.
- Anonyymi00365
Anonyymi kirjoitti:
Ihan oikeassa on ken tuon toi julki
- Anonyymi00366
Anonyymi00354 kirjoitti:
Mahtavaa, että kolmen työn lisäksi vapaa-aikaa kahvitteluun luonnon helmassa lapsen kanssa.
Se on ihan järjetely kysymys.Kun on yh ei tartte huolehtia ku lapsesta ja itsestä.Pyykit vein pesulaan ruuan tilasin lähiruokalasta.
- Anonyymi00387
Tää oli kova pala entiselle!!
Natalie Koivun yllätysilmoitus: ”Hyvästi”
Natalie Koivu on tehnyt yllättävän päätöksen ja kertoo siitä Instagram-tilillään. - Anonyymi00391
Anonyymi00354 kirjoitti:
Pakko oli istua välillä en kertonut että saisin sädekehän.Kerroin jossain joku nainen yrittää selvitä.Halusin kertoa naisille ei elämä lopu vaikka elareita ei saa.Pieni kevennys kesäaikaan keräsin mustikanlehtiä keitin niistä teetä.Puolukanlehdistä en keittänyt Pihlajanmarjoista tein marmeladia.Yhden kesä ajan selvisin luonnon antimia keräillen.Kerään vieläkin tai mieheni kerää minä kerron mitä.Olen avarakatseinen nainen.
- Anonyymi00407
Anonyymi00354 kirjoitti:
Ei ollut tarkoitus kehua.Annoin vaan esimerkin Kaiken keskellä.Arjen pienet hetket vie eteenpäin.Anteeksi some kansa.Minä pärjään nykyään tosi hyvin.
- Anonyymi00411
Anonyymi00351 kirjoitti:
En kaveri.Olen oikeuden mukainen nainen.Tämä isä huoltaa lapsensa sekä heidän äitinsä.En millään mittapuulla voi sanoa törkeä.Sanoisin isä joka huoltaa kolmikon eikä helena hätää kärsi.
Ex muijalla sama levy pyörii jo viidettä vuotta. Koko ajan keksi uusia oikeus juttuja, joissaei ole mitään totuutta. Muija ei usko oikeuden päätöksiä. Parjattu ex mies joutuu maksamaan oikeus kulut.
- Anonyymi00426
Anonyymi00354 kirjoitti:
Aina löytyy aikaa hyvään hetkeen.Lisään vielä vein lääkäriin , sossuun Keroinhan minulla oli lapsi ja olinyh.Sovittelin mieheni sanoo olet hyvä sovittelija.Menin naimisiin lapsia syntyi Sain hyvän elämän.Vielä autan voimieni mukaan.Kun asuin kerrostalossa.Muutaman naisen kanssa pidimme kahvitarjoilun lapsille mehua Muistan llapsuudesta.Äiti auttoi vei ruokaa huolsi heikompia.En tartte kenekään kiitosta.Jos joku huomaa voi auttaa heikompaa tämä viesti ei ole turha.
- Anonyymi00427
Anonyymi00354 kirjoitti:
Olin yh päätin ajastani yksin Nautin luonnosta.Ei ollut muita passattavia.En ollut katkera vaikka katkeruus yritti siksi luonto kutsui.Niin kävin apteekkiasiat monelle.Suurin riemuni oli.Sain ison korillisen lankoja.Monet lapset sukat villatakit kudoin luonnon helmassa.
- Anonyymi00428
Rehti mies huoltaa kolmikon.Lapset pukee asiallisesti.On isä ei tuo lapsia someen.Rakastava isä.
- Anonyymi00429
Anonyymi00354 kirjoitti:
Olin yh tein asiat omalla tavalla.Aina jäi aikaa kahvi hetkeen.Rahaa oli niukasti.Siksi nautin luonnosta.Yhtenä vuonna keräsin mustikoita myyntiin.Vauva nukkui vaunuissa minä keräsin marjat Niillä rahoilla Ostin lapselle talvikengät ja kauniin toppa-asun.
- Anonyymi00436
Anonyymi00354 kirjoitti:
Kun suunnittelee hyvin.Jää aikaa kahvihetkeen.Täytyy muistaa ei ollut tukia.Lapsilisä ainut.Töitä oli en muista olisiko kortistoa ollut.Naiset oli sitkeitä.Autoimme jos tiesimme jonkun olevan pulassa.Nykyaika opettaa valittaan.Seon oikeus kaikille.Vaikka oli tiukkaa olen silti saanut elää hyvän elämän tähän asti.
- Anonyymi00448
Anonyymi kirjoitti:
Usea nähnyt miten huoltaa lapset ja hellun.Ole vaan isä.
- Anonyymi00449
Anonyymi00354 kirjoitti:
Aina jää aikaa pitää sovitella asiat.Luonto on monen pelastus.Niin minunkin.Työ ajan päätyessä.Jos oli hyvä ilma söin vähäiset evääni.Minun lapsella oli hyvä hoitopaikka.Vuosien päästä kuulin heidän tilanteesta.Kävin katsomassa heitä olivat laitoshoidossa.Silloin päätin minusta tuli hoitoalan työntekijä.Ain kun tuli surkeita tilanteita autoin yhtä kerralla.Minulle tarjottiin ylempiä paikkoja.En ottanut niitä.Silloin en näkisi näitä heikompia.Näin minä toimin.Joku toinen erilailla toimi.
- Anonyymi00460
Hieno mies upea isä.
- Anonyymi00461
Anonyymi00354 kirjoitti:
Huomaa minulla oli yksi lapsi.Ei miestä.En passanut ketään ainoastaa huolsin lapsen tarpeet.Minulle jäi aikaa.Pyykit vein pesulaan.Siitäkin kuulin.Ihan sossuunasti.Vein ruosteista vettä ämpärissä sossuun.Kysyin kuka teistä pesee pyykit tälläisella vedellä.No se siitä.
- Anonyymi00464
Hyvä isä huoltaa lapset.Osaa pukea heidät hyvin.Varsinkin arvokkaisiin tilanteisiin.
- Anonyymi00466
Anonyymi00366 kirjoitti:
Se on ihan järjetely kysymys.Kun on yh ei tartte huolehtia ku lapsesta ja itsestä.Pyykit vein pesulaan ruuan tilasin lähiruokalasta.
Luonnosta löytyy syötävää.
- Anonyymi00468
Törkee mitä tarkoitit.Sanoisin elämän myönteinen.On lastensa huoltaja niin kuulukin.Avulias auttaa tilanteissa avun tarvitsia.Jos avioliitto epäonnistui.Ei se maailmaa kaada.Jos petti oliko totta.Jos ei halunnut olla löyhässä hirressä pitkään.Pettäminen antaa eron pian.
- Anonyymi00470
Upea isä.Huoltaa lapset.Siinä sivussa katsoo hellua ettei kadulla norkoile.
- Anonyymi00471
Anonyymi00354 kirjoitti:
Täytyy huomata nainen hoiti lapsen ja se vähin vaapa-aika oli hänen.Se miten järjesti töiden lomassa hetken lapselle ja itselle on järjestely kysymys.Luonto on lääke elämän kovuuteen.
- Anonyymi00474
Anonyymi00325 kirjoitti:
En tunne.Huoltaa lapset.Se Helenaa harmitta.Ei voi valitta kurjuutta ei säde kehää Ei helena tiedä miten lapset puetaan arvokkaisiin tilanteisiin.Mikko otti tilanteen asiallisestiHelena puki pojan päälle yömekon olkapuussa oli tilaisuuteen isä hommannu asun.Niin kuopus käveli yömekossa isän kanssa.Arvovaltaisessa tilaisuudessa.Tämä onistuu helenalta.Taisi olla viimeinen tilaisuus mihin Helena pukee lapsen.Mikko osaa ottaa tilanteen haltuun tosi upeasti.Se varmaan harmitti Helenaa.Olihan naimissa Hellun kanssa.Tiesi antaa olla lapsi ei ei tiedosta äidin metkuja..Isä ajattelee ain a lapsiaan joka tilanteessa.Niin täässäkin hetkessä.On vaanisä
Heluna saa elatus apua. Raha kelpaa silti määkii ja rienaa.
- Anonyymi00525
Anonyymi00461 kirjoitti:
Huomaa minulla oli yksi lapsi.Ei miestä.En passanut ketään ainoastaa huolsin lapsen tarpeet.Minulle jäi aikaa.Pyykit vein pesulaan.Siitäkin kuulin.Ihan sossuunasti.Vein ruosteista vettä ämpärissä sossuun.Kysyin kuka teistä pesee pyykit tälläisella vedellä.No se siitä.
Mitä se sossulle kuului, varsinkaan jos et mitään tukia saanut lapsilisän lisäksi.
- Anonyymi00532
Miten määrittelet törkee.Mikko on vaan isä vaatimaton.Käy puhuttelussa kun hellu viestii sossu vilma viestit.Onkohan hellu vielä viestien lähettäjä.No Mikko käy kun kutsutaan.
- Anonyymi00533
Anonyymi kirjoitti:
en kaveri entinenyh.jos isä huoltaa lapset ihan hyvä asia.Se miten selvisin ei sinua kiinnosta ei tarvitsekaan.
- Anonyymi00534
Anonyymi00354 kirjoitti:
Kesä aika.Järjesin oman aikani lapseni parhaaksi.Me ihmiset ollaan erilaisia.Minä olen luonto ihminen vieläkin retkeilen,Mieheni kanssa,Rollaattoriin eväs kassi retkitermarissa lämmin keitto toisessa kahvi.Suomessa on siistejä retkeily reittejä.Ostamme myös herkkuja.Käymme kahvilla nautimme vielä kun jaksamme.Autoon pääsen vielä itse hitaast mutta pääsen itse.Mieheni on luonteeltaan rauhallinen sopii tähän elämän vaiheeseen,
- Anonyymi00535
Anonyymi00525 kirjoitti:
Mitä se sossulle kuului, varsinkaan jos et mitään tukia saanut lapsilisän lisäksi.
Siihen aikaan sain elatusavun ennakon.Sossu kyllä kohteli minua aika kurjsti.Kerran vein jotain paereita ja oli puhe elatus avusta,Oli karmea tilanne en ihan itkenyt lähdin pois.Tuli siihen mies oli virkailija kyseli mitä apua tarvitsen kerroin.Sain ruoka kauppaan maksu sitomuksen.Sain myös vuokra-apua laskut vein sossuun.Kun pääsin alkuun mietin tällä alueella on lapsia paljon.Kyselin miten heille voisi järjestää ohjelmaa.Lettu päivä oli menestys.Kaupunki kuuli mitä teemme saimme keittoa.Ei ne isoja asioita kun alkuun pääsee.
- Anonyymi00536
Anonyymi00525 kirjoitti:
Pieni paikka ihmiset miettii mistä saa rahat,Minä vaan jatkoin Sitten pyydettiin lastenleireille letun paistoon monet kesä leirit paistoin lettuja.En rahallisesti rikastunut.Nautin lasten ilmeet kun saivat letut heti paistettuna se korvasi rahan.
- Anonyymi00559
On vaan kolmen lapsen isä.Huoltaa heidät.Miten määrittelet törkee.
- Anonyymi00580
No kolmikon isäksi rehti mies,Lapset aina ekana.Jos sänkykamari leikit.Ei ollu heidän juttu.Upea mies.
- Anonyymi00581
Anonyymi00354 kirjoitti:
Kun on yksi lapsi ajankäytön voi suunnitella.Eihän siihen tarvita kuin termospullo.Lapsi nukkui vaunuissa.Lehdet jaettu.Pieni lepohetki.Siivous pari huussollia.Illalla lääkekierros.Nämä asiat on vain hoidettava.Kaikki ei halua sossun elätiksi.Sossu on tarpeellinen.Minä olin terve.
- Anonyymi00582
On vaan isä kolmelle lapselleen.Ei moiti lastensa äitiä.Äideillä tämä oikeuson moittia lastensa isää.
- Anonyymi00583
Anonyymi00407 kirjoitti:
Ei ollut tarkoitus kehua.Annoin vaan esimerkin Kaiken keskellä.Arjen pienet hetket vie eteenpäin.Anteeksi some kansa.Minä pärjään nykyään tosi hyvin.
Pärjään vielä Arki vie eteenpäin.Tein kermanekkuja pitkästä aikaa.Niitå tei kun lapset oli kotona.Taidan jouluksi tehdä niitä sukulaisten lapsille.Vävytkin tykkää niistä.Teen heillekin.
- Anonyymi00627
Oletko varma.Perustele miten.
- Anonyymi00643
Kerro tarkemmin.Minä kerron huoltaa lapset sekä hellun.upea isä.saavuttanu hyviä asioita ei mollaa hellua.Helulla somen tuki mollata lastensa isää.Hellu haluaa eduskuntaan.pisteet tulee viron naisiltajoilla on suomen kansalaisuus myönetty.Kaikki innolla Mikkoa mollaan.Helenaa kehumaan.mutta Mikko on vaan isä.Huoltaa lapset.
- Anonyymi00644
Anonyymi00354 kirjoitti:
Moni nainen tekee töitä eivät rieku kurjuuttaan.Ain jää hetki aikaa.Tuo nainen näki jotain kaunista luonnosta.
- Anonyymi00647
On vaan kolmikon isä.Reilu ja rehti.Siis suomalainen.Joskus rehti mies erehtyy sivuraiteille On noussut ylös En nimittele ketään.Pärjäät Mikko huollat kolmikon.
- Anonyymi00648
Anonyymi kirjoitti:
En tunne Mikkoa some kansan tunnen.
- Anonyymi00649
Anonyymi00354 kirjoitti:
Kun lapsi huollettavana.Arjen pienet hetket auttaa Eihän se tarvii kun termospullon rattaat ja luonnon.Näin yksinkertaista.Pieni lepohetki.Ja työt jatkuu.Niin siivosin pienen leipomon Aina oli pullaa ja joskus sämpylöitä.Minä tein hanttihommia.Sain lankoja paljon kankaita.Ihmiset tiesi olen yh auttoivat.Erään talon sisäkuistilla sain käydä ompelemassa tiesin avaimen paikan Minua autettiin minä autan vielä kun jaksan.
- Anonyymi00652
Kerro tarkemmin.On kolmen lapsen isä.Huoltaa heidät.Hellu ajatteli sossusta saa hyvin rahaa.Mikko ei sitä hyväksy.Huoltaa ihan itse lastensa elannon.Helluakin minkä sossu ilmoittaa.Pärjää Mikko ole vaan isä.
- Anonyymi00653
Anonyymi00354 kirjoitti:
Olin yh rahaa vähän luonto oli minun pelastukseni.Opin villit vihannekset.Kuusenkerkkiä söin keväällä.Exsäni perämettästä.Ihan luvalla söin kerkkiä.
- Anonyymi00659
On isä huoltaa heidät.Me suomalaiset veronmaksajat arvostamme niitä jotka huoltaa lapsensa.
- Anonyymi
Tyypillinen suomiäijä, perhe ei kiinnosta mutta viina maistuu.
- Anonyymi
Aina melkein eron tultua, mihet melkein tappavat itsensä viinaa juoden.Ensin huorataan, sit halutaan vaimon luo takaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina melkein eron tultua, mihet melkein tappavat itsensä viinaa juoden.Ensin huorataan, sit halutaan vaimon luo takaisin.
Mikolle on tainnut aina maistua.
- Anonyymi
Kyl nää on virosta kuulkaa eikä Suomesta näkee sen jo lapsetkin virolaisia.
- Anonyymi
Suomessa asuu virolaisia venäläisiä puolalaisia turkkilaisia jne ette voi kaikkia pitää suomalaisina vaikka olisi saanut kaksoiskansalaisuuden tai jopa kansalaisuuden joskus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensin lyödään silmät mustiksi sitten ostetaan hampurilainen ja tehdään kaikki ettei nainen vaan mene lääkärille tai kerro kenellekään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turussa ja Virossa on myös synagogat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otetaan pitkä lasi sitten pohjalle loraus vodkaa päälle malibua reilusti siihen ananasmehua jäitä pilli pitkä juoma.
- Anonyymi
Oletko varma.Ihanko Mikon kanssa naukkailt.Tiedoksi Mikko huoltaa perheensä.Hellu saa vaan vähemmän euroja nyt.Mutta pärjää.Kun ei Mikkoa voi mollata.Tuo viinajuttu on monen exsän juttu.sillä saa helpost sääli psteitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei halua entistä vaimoa elämäänsä.en usko kupiteluun.Jos on maistunut.Mitä se muille kuuluu.Lapset huoltaa se tässä on se juttu Ei pääse sossun asiakkaasi.Meillä on hyvä edut sossun asiakkaille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se kieletty ja sinultaa pois,Mutta Mikko lapsensa huoltaa.
- Anonyymi
Jos viina maistui onko se sinulta pois.Lapset saa elannon.
- Anonyymi
Minun miehelle ei viina maistu,Hyvän sahdi tekee.
- Anonyymi
Mistä tiedät että alkoholli maistuu.Perheestään huolehtii,Helenasta myös.Helena saa lehdistöltä kiitosta.Sitten kun lehtien lukijat ajattelee itsenäisesti.Täällä on viron tuomarit.Toivoisin lehdistön kertovan näistä tuomareista.
- Anonyymi
Oletko varma että viina maistuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikko ei huorannut.Ehkä rakasteli naisen kanssa.
- Anonyymi
Lapset huoltaa kyllä helulla apujoukot oli.siis hellunkin huolsi.Rehellinen suomalainen mies.Ja rehti,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä muuta voi jääkiekkomoukalta odottaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Cindy Sunin rakastelulla on hintansa...sen verran likan touhuja seurannut ja Varmasti maksoi mikkokin.
- Anonyymi00270
Ei tainnut viina maistua.
- Anonyymi00271
Anonyymi kirjoitti:
Tuo oli moukan mielipide.Mikkoa ei voi nimitellä moukaksi.Mikko ei hauku ei nimittele muita kantaa vastuun läheisistään
- Anonyymi00274
Anonyymi00270 kirjoitti:
Ei tainnut viina maistua.
Tuskin kuppi ukko olis pelannut lätkää maailman kovimmassa NHL sarjassa kymmenen vuotta. Ex muija parjaa, hyvin kelpasi asua öky kartanossa, piikojen palvelessa. Erosta viusi vuotta, ex määkii koko ajan, kumma kun ketkään horatsut ei oo tullu kertomaan olleensa kyseisen miehen kanssa. Jos ollu ennen naimisiin menoa, se ei kuutu ex akalke. Tuskin ex muija oli neitsyt morsian itsekään.
- Anonyymi00275
Anonyymi kirjoitti:
Et kertonut mikä.Minä kerron Tässä on isä tekee lapsilleen hyvää ruokaa pukee asiallisesti Hyvät kengät jalkaan.Isä rakastaa lapsiaan lapset tietää sen.
- Anonyymi00283
Olet varmasti juopotellut Mikon kanssa.Kun noin varmasti tiedoitat.Mikko huoltanut lapsensa.Helenaa sen verran ettei sossusta saa,Jokaisella oikeus juoda tai olla juomatta.Mikko nyt vaan pelasi aikanaan ja pärjäsi.Saa Mikko nauttia elämästä.Nuoruus kului kentillä.OLet Mikko aikanasi tuonut kunniaa ja voittoja,Nauti nyt,Minä ymmärn kateuden Saithan koulun kauneimmat tytöt.
- Anonyymi00284
Anonyymi kirjoitti:
Oletko varma että viina maistuu.
En ole.Kuuluuko somekansan uteliaisuuteen toisten juomiset.
- Anonyymi00285
Anonyymi kirjoitti:
Moukaksi ei voi sanoa.Mitä tarkoit moukkasanalla.Mitaleja saanut.Ihan harva pärjäilee kuin Mikko.Ainoa pieni virhe.Meni naimisiin.Mutta lapset piti ja huolsi heidät huoltaa edelleen.Se mikä suututtaa monia on isä kolmelle lapselle ei sossun luukulle ollut asiaa.Nuo mainiot lapset isä huoltaa.Siis moukaksi en sano.On vaan isä kestä somen viestit.Pärjäile Mikko.
- Anonyymi00286
Anonyymi kirjoitti:
Sen lapset saa kunnon elatuksen ja vaatetuksen.Kun ovat isän kanssa.Helenalla ei ole ymmärystä lasteen vaatetusta.Lapsen puki yömekkoon isänsä tilaisuuteen.Taisi siinä tilanteessa mennä äidin pisteet pos.
- Anonyymi00305
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä nainenki haluaa takaisin elättäjän luo.
- Anonyymi00306
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole moukka.Kaukana siitä.Entä vaimo.Harva mies huoltaa lapsensa eron jälkeen.Mikko huoltaa Jos on moukka mielestäsi,Tarkoitat huoltaa lastensa elatuksen ei tuo heitä lehtien palstoille.Hellunkin huoltaa.Eihän hellu pärjää jos ei joku häntä huolla.Missä hellu olisi jos Mikko ei häntä elätä ja katso ettei kadulle mene norkoileen.On rehti suomalainen mies.
- Anonyymi00307
Anonyymi kirjoitti:
Otetaan pitkä lasi sitten pohjalle loraus vodkaa päälle malibua reilusti siihen ananasmehua jäitä pilli pitkä juoma.
Ei hellun suu tuohesta ole.Maistuu hänellekin ilojuoma.
- Anonyymi00308
Anonyymi kirjoitti:
Onko Mikko halunnut hellun takaisin epäilen.
- Anonyymi00326
Jos Mikkoa tarkoitat En usko jos maistui lapset huoltaa pukee heidät hyvin Miten hellu pukee sen näkee kuvista.On rehellinen rehti suomalainen mies.
- Anonyymi00327
Anonyymi kirjoitti:
Hoiti lasten vaattet kengät lapsille ateriat.Lapset on isän sydänmellä Huolehtii heistä kunnon isä hän on.Ottaa tilanteet haltuun.Ei soimaa lastensa äitiä.Helena teki tosi kurjast puki yömekon lapsen päälle olkapuusta ei osannut ottaa pojalle juhlavaatteita.Niin Mikko otti lapsen käteen kävelivät yhdessä poika yömekossa isän kanssa käsikädessä.Väittääkö joku ettei lapset ole isän.
- Anonyymi00329
Ketä tarkoitit.Kerro.Mikko huoltaa kolmikon.Hellunkin.
- Anonyymi00330
Anonyymi kirjoitti:
En usko Vaimot toimii samalla lailla.Ovat tasvertaisia.
- Anonyymi00331
Anonyymi kirjoitti:
Oli leijonien kapteeni.Ei moukka.Elättää lapsensa eikä hellu puutetta koe.Upea isä ja exsä jonka huoltaa.Pärjäile Olethan vaan isä sitä ei hellu ole kieltänyt.
- Anonyymi00334
Mikkoa jos tarkoitit,Huoltaa lapset Helenankin.Ei han ylettömästi Sen verran ettei sossun luukulle ole asiaa.Viina maistuuko sitä en tiedä.On isä lapsilleen.Heitä ei hellu ole kieltänyt.Siis ovat Mikon.Sinäkö olet Mikon kanssa varmaan viinaa himoinnut,Ehkä Mikko ostaa sinulle sinisen enkelin.
- Anonyymi00352
Huolisi lapset että hellun.Perhe aina ensin lapset huolsi olivat isän sydänmellä.Siis huolsi lapset ja hellunkin ettei kadulle päässyt.Rehellinensuomalainen mies.Monia harmittaa ettei hellu pääse sossun asiakkaaksi.Sitä kautta Mollata lastensa isää.
- Anonyymi00353
Taidat itase haluta viinaa rahasi ei riitä.suomalainen kateus.
- Anonyymi00358
Anonyymi00271 kirjoitti:
Tuo oli moukan mielipide.Mikkoa ei voi nimitellä moukaksi.Mikko ei hauku ei nimittele muita kantaa vastuun läheisistään
Kantaa vastuun myös itsestään.Mikko on isä joka huoltaa heidät.Onko nuo virolaisia jotka Mikkoa haukkuu.Suomalaiset on aika oikeuden mukaisia.
- Anonyymi00367
En usko viinan juomiseen.Lapset huolsi puki heidät hyvin
- Anonyymi00368
Anonyymi00286 kirjoitti:
Sen lapset saa kunnon elatuksen ja vaatetuksen.Kun ovat isän kanssa.Helenalla ei ole ymmärystä lasteen vaatetusta.Lapsen puki yömekkoon isänsä tilaisuuteen.Taisi siinä tilanteessa mennä äidin pisteet pos.
Minä muistan lapsi isän kanssa.Niin kävelivät reippaasti.Muut upeissa asuissa.Poika valkoisessa yömekossa.Mikko hoiti tilanteen tosi upeasti.
- Anonyymi00392
Mikko huolsi perheensä.Viinasta en tiedä eikä minua toisten juominen kiinnosta.
- Anonyymi00393
Mikko huolsi lapsensa.Hellunkin miten oikeus saneli.Maistuiko viina.Se on sinun näkemys.
- Anonyymi00394
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitit jääkiekko moukka.Leijonien kapteeni aikanaan siihen ei yllä moukat.Vaan rehdit urheilija miehet.
- Anonyymi00408
Anonyymi kirjoitti:
Minä en usko.
- Anonyymi00409
Anonyymi kirjoitti:
En voi moukaksi sanoa.On mies kolmen lapsen isä.Lapsilla säädylliset vaatteet.Kun liikkuvat isän kanssa.Eli rehti suomalainen isä.
- Anonyymi00412
Taitaa viina maistua itelles.
- Anonyymi00413
Anonyymi kirjoitti:
Tämä mies on uusissa naimisissa, ei halua riivinrautaa takaisin.
- Anonyymi00415
Anonyymi kirjoitti:
Ensin lyödään silmät mustiksi sitten ostetaan hampurilainen ja tehdään kaikki ettei nainen vaan mene lääkärille tai kerro kenellekään.
Oijoi tuskin kyseinen mies on lyöny silmiä mustaksi. Pelkkää olettamusta.
- Anonyymi00416
Anonyymi00305 kirjoitti:
Haluaa elätti lokiksi ja tuhlaamasn parjaamansa miehen rahoja. Erosta yli viisi vuotta, turha määkiä enää takaisin paluuta.
- Anonyymi00472
Anonyymi00271 kirjoitti:
Kantaa edeleen.
- Anonyymi00475
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin moukka tienais miljoonia. Menkää itse pelaamaa. NHL sarjaan ei taida moukilka ola mitään asiaa tehdä samaa.
- Anonyymi00478
Anonyymi00305 kirjoitti:
Voi haluta elättäjällä on uusi puoliso. Nainenvoi mennä töihinja elättä. Itse itsensä. Niin mekin tehdään elätetään lapset ja itsemme.
- Anonyymi00507
Anonyymi00305 kirjoitti:
Ero jo kuusi vuotta sitten. Ex uusissa naimisissa. Pitäs mennä eteenpäin eikä määkiä samaa paskaa monta vuotta.
- Anonyymi00518
Anonyymi kirjoitti:
Lasten hyvinvointi.
- Anonyymi00560
Anonyymi kirjoitti:
Oletko varma,
- Anonyymi00567
Anonyymi kirjoitti:
Näitkö ihan varmasti.
- Anonyymi00568
Anonyymi kirjoitti:
Elätti exsänsä lapset sai hyvän elämän.Huolehti heistä.Hellunkin mutta ei hellun miestä.
- Anonyymi00584
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä jääkiekko moukasta.Mikko Koivusta tiedän.Tärkein tieto.Lapset huoltaa.Eikä hellu puutteessa elä.Täsässä aluksi.
- Anonyymi00625
Anonyymi00305 kirjoitti:
Haluaako takaisin mollaamansa miehen luokse taitaachaluta isin kartanon miljooniavrahaa ja ex mies maksaisi kaiken.
- Anonyymi00626
Anonyymi00358 kirjoitti:
Kantaa vastuun myös itsestään.Mikko on isä joka huoltaa heidät.Onko nuo virolaisia jotka Mikkoa haukkuu.Suomalaiset on aika oikeuden mukaisia.
Tuskin on mikään kuppi ukko. Ootte vaan kateellisia. Kuppi ukot lentäämpellolle NHL joukkueesta.
- Anonyymi00645
Anonyymi00416 kirjoitti:
Haluaa elätti lokiksi ja tuhlaamasn parjaamansa miehen rahoja. Erosta yli viisi vuotta, turha määkiä enää takaisin paluuta.
Älkääpäs nyt.Uusia tuulia hellu haluaa kansanedustajaksi.Ajaan meidän suomen naisten asioita.Minna canht.Aloitti nostaa naiset.Ei siihen helenaa tarvita.
- Anonyymi00660
Ihan rehti mies lapset huoltaa.Enusko jos rokin ottaa maksaa sen itse.Ei se ole sinulta pois.Olet rehti suomalainen mies isä joka huoltaa lapsensa,Pärjäile.
- Anonyymi00661
Anonyymi kirjoitti:
Oliko helena kestä kerroit.Se mies joka ajatteli hellun siivellä saavan helpon elämän.
- Anonyymi00668
Anonyymi kirjoitti:
Onko virottaren ohje.
- Anonyymi
Kuulkaas te köyhät ja kateelliset runkit! Käyttekö ite joskus viihteellä? Aivan, käytte. Entäs mikä on fyysinen kuntonne? Aivan, ihan witun paska. Huippu-urheilija ei ole kuppiukko eilä runkki, kuten te duunarit..
- Anonyymi
Miten se urheilu ammattina tähän liittyy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Site, että toisin kuin perusduunari, huippu-urheilija ei voi olla kuppiukko. Te voitte mennä rapulassa duunin ja elämäntapanne ovat mitä ovat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Kyllä mikko nyt jaan oikeesti munas ittensä. Piste.
- Anonyymi
Duunarit tekee duunia. Kyllä koko popula, pysähtys ilman duunareita. Kuppi ukko vetää viinaa kiduksiin koko ajan. Olkoon vaikka miljonääri, kyllä se maksa poksahtaa, kun vetää viinaa koko ajan.
- Anonyymi
Kaikki urheilijat on juoppoja ja huoraa myös nämä virolaiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Urheilijat juoksee nopeasti paikasta toiseen niinku naisen luota toisen luokse tai miehen luota miehen luokse tänään ton luona huomenna toisen.Toisaalta sotatilassa ne juoksee karkuun nopeimmin ja eikö nää ole samaa bisnestä kuin Airiston aallot virtuaali huijaukset ja muu hölynpölyä mafia virosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Duunarit tekee duunia. Kyllä koko popula, pysähtys ilman duunareita. Kuppi ukko vetää viinaa kiduksiin koko ajan. Olkoon vaikka miljonääri, kyllä se maksa poksahtaa, kun vetää viinaa koko ajan.
Montakin miljonäärin tiedetään prostituoiduissa juoksee ja thaimaalaisissa vaikka on omakin vaimo jolla toisen ukon kanssa lapsia kun kaikki ei saa omia. Tiedetään paljon ukkoja eri maalaisia eri uskonto isoa naimassa naapurissa toista vaimo lapset kotona . Älkää nyt ihmetelkö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Urheilijat ei ole juoppokansaa.Entä naiset älkää olko niin siveitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko edes totta.piste.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä sanois noin.Urheilijat reiluja rehtija suoraselkäisä.
- Anonyymi00261
Anonyymi kirjoitti:
Onko edes totta.piste.
Mikko on osoittautunut rehdiksi mieheksi siis suomalainen isä.
- Anonyymi00272
Anonyymi kirjoitti:
Onko edes totta.piste.
Munasasko.Onrehti suomalaine mies ja isä huoltaa ja kertoo lapsille kun kysyvät näistä some jutuista.
- Anonyymi00287
Anonyymi kirjoitti:
En yhdy mielipiteesi.Virolaisista en kerro mitään.
- Anonyymi00309
Anonyymi kirjoitti:
Miten.Ainakin lapset huoltaa se on tärkein asia.Hellu on työkykyinen.Lapset näkee loisimallakin pärjää.Mikko neuvoo työstä saadaan rahaa.Rahalla elätetään vaatteet asunto ruoka Mikko neuvoo ja opettaa.
- Anonyymi00310
Anonyymi kirjoitti:
Huoltavat lapsensa turvaavat heille tulevaisuuden.Äidit on työikäsiä työkykyisiä.Eivät pärjää ilman ilman kiekkoilijan rahoja.Eivät pääse sossun asiakkaiksi.Tiedättekö miksi meillä on korkea verotus.Me elätämme.luumuilijat.Vero varoista elätetään.
- Anonyymi00369
Anonyymi kirjoitti:
Miten munas kerro.Piste.
- Anonyymi00370
Anonyymi kirjoitti:
En sanoisi kuppiukko.Vaan reilu rehti suomalainenmies.Huoltaa lapset ettei hellu vie sossuun.Tämä se on huoltaa lapset.On vaan isä lapsilleen.Piste.
- Anonyymi00479
Anonyymi kirjoitti:
Site, että toisin kuin perusduunari, huippu-urheilija ei voi olla kuppiukko. Te voitte mennä rapulassa duunin ja elämäntapanne ovat mitä ovat.
Duunari ei ole kuppi ukko, duunarit tekee kovaa työtä, eikä jouda kupittelemaan. Tuskin herroista olis duunarien töitä tekemään, raskas työ pienellä palkalla.
- Anonyymi00527
Anonyymi kirjoitti:
Minun tuntemani.Osaavat olla asiallisia huoltavat lapset.Upeita miehiä.
- Anonyymi00546
Anonyymi00287 kirjoitti:
En yhdy mielipiteesi.Virolaisista en kerro mitään.
Ei pidä paikkaansa.Ainakaan suomalaisista.
- Anonyymi00561
Anonyymi kirjoitti:
Onko edes totta.piste.
Mikko elää ja voi hyvin.Lapsetkin huoltaa ja vaimon kanssa elelee.
- Anonyymi00569
Anonyymi kirjoitti:
Onko edes totta.piste.
Se on totta Ei hellu järsi kuivaa leipää.
- Anonyymi00628
Anonyymi kirjoitti:
Onko edes totta.piste.
Mikko elelee rauhaisaa eloa lähesteisensä kanssa.torppaa hellun pääsyn sossun asiakaaksi.
- Anonyymi00655
Anonyymi00628 kirjoitti:
Mikko elelee rauhaisaa eloa lähesteisensä kanssa.torppaa hellun pääsyn sossun asiakaaksi.
Se on kurja juttu helulle.
- Anonyymi
Mikko vaihtoi kauniin vaimon ja lapset viinapulloon.
- Anonyymi
Uusi Matti Nykänen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uusi Matti Nykänen.
Herää ny köyhä vähän harhoistasi. Kyllä kateus on kova kaikkia menestyneitä kohtaan! Kanatukkavaimosia ei käy kyllä Mikko kadehdi.. lykkikää juntit lihavia ja wittumaisia muijianne vaan! Jos nyt enään lapsiperhearjessa ylipäänsä edes saatte..
- Anonyymi
Höpö witun höpö..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö witun höpö..
Cindy Aurinkoinen 🌞
- Anonyymi
Ja suttuisiin strippareihin
- Anonyymi
Toivottavasti rouva putsaa ukon kuiviin.
- Anonyymi
Virolainen nainen venäjä taustaa ja ilmeisesti ortodokseja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uusi Matti Nykänen.
Nykänen oli nuori poika kun aloitti uransa
- Anonyymi
No jos toi on kaunis sun mielestä niin mitä huumeita oletkaan ottanut ja viinaa kaikki juo
- Anonyymi
Aika moni on nainut musliminaisen paksuksi ja häipynyt tai juutalainen mies on häipynyt kun lapsi on tullut kyllä nämä lähiöissä näkyy kuuluu kouluissa myös.
- Anonyymi
Mikko ei ikipäivänä vaihtaisi läheisiään pulloon.Eikä ne mahtuisi mihinkään pulloon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitäisi putsata.Kuka lapset elättäisi ja rouvan Mikolla on raha-asiat kunnossa pitää lapsillekin jäädä jotain.
- Anonyymi
Pulloja on monelaisia.Myös vaimoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko osingolla kun toivot noin.
- Anonyymi
Mistä tiedät että vaihtoi
- Anonyymi00262
Taisi olla hukan hintava viinipullo.
- Anonyymi00276
Vai vaihtoiko Helena Mikon pulloon.
- Anonyymi00289
Anonyymi kirjoitti:
Jääkö lapset sitten sossun asiakkaisiksi.Mikko huolta jaelättää lapsiensa äidin.Sossu määrää summan.Tuo sinun ajatus viron maan nainen yrittää putsata.Meillä on laki myös isien rahoille.Haluat Mikon ja laspset sossun luukulle.Onneksi isätkin saa elättää lapsensa.ainakin suomessa.Pärjäile Mikko.
- Anonyymi00298
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitäisi putsata.Kuka lapset elättäisi ja rouvan Mikolla on raha-asiat kunnossa pitää lapsillekin jäädä jotain.
Ex muija yrittää putsata ex miehen putipuhtaaksi., saanu jo miljoonan, joka meni kuin tuhka tuuleen.
- Anonyymi00311
Anonyymi kirjoitti:
Ja suttuisiin strippareihin
Mikko ymmärtää stripparit on naisia pakotettu näihin hommiin.
- Anonyymi00371
Ei vaihtanut.Vaan upeaa työtä tekevään naiseen.Ei elä Mikon rahoilla.Lapset huoltaa.Entä taisit tarkoittaa helena vaihtoi.
- Anonyymi00395
Oli ko iso pullo.
- Anonyymi00396
Anonyymi kirjoitti:
Mikko huoltaa sen verran ettei sossun luukulle ole asiaa.
- Anonyymi00437
Anonyymi kirjoitti:
Onhan yrittänyt.Mikon rahat kuuluu lapsille.Rahat suojattu lapsille.Lapset on Mikon sydänmellä.Helulle kova juttu ei pääse rahoihin käsiksi.Mikko huoltaa lapset.Joku viesti haudan takaa takaa lapsille elannon.Vastuullinen isä.
- Anonyymi00450
Anonyymi kirjoitti:
Mikon rahat kuuluu lapsille.Ne on suojattu.
- Anonyymi00480
Anonyymi kirjoitti:
Uusi Matti Nykänen.
Eipä ole ollu juorulehtien palstoilla. Ex muija on ollut monesti.
- Anonyymi00481
Anonyymi00437 kirjoitti:
Onhan yrittänyt.Mikon rahat kuuluu lapsille.Rahat suojattu lapsille.Lapset on Mikon sydänmellä.Helulle kova juttu ei pääse rahoihin käsiksi.Mikko huoltaa lapset.Joku viesti haudan takaa takaa lapsille elannon.Vastuullinen isä.
Jokainen saa käyttää itse rahansa. Itse on tienannut. Kukaan ei voivaatia jtsellee kenenkään rahoja. Rahat sijoitettu voi elää rahojen tuotoilla.
- Anonyymi00547
Anonyymi kirjoitti:
Miksi.Mikko on turvannut euronsa.Lapset ei joudu pulaan.Helena rouva ei pärjää ilman Mikon rahoja.Ehkä on pakko pärjätä.
- Anonyymi00562
Anonyymi kirjoitti:
Mikon rahat saa lapset.Hellu sen verran ettei kadulla loisi.
- Anonyymi00570
Eihän vaihtanut.Vaimon vaihtoi.Lapset on aina Mikon sydänmellä.
- Anonyymi00585
Anonyymi kirjoitti:
Voi yrittää.Mikko rehtinä miehenä turvaa lastensa elannon.Mikolle lasten elatus on asia jonka haluaa huoltaa.Ja huoltaakin.
- Anonyymi00586
Anonyymi00585 kirjoitti:
Voi yrittää.Mikko rehtinä miehenä turvaa lastensa elannon.Mikolle lasten elatus on asia jonka haluaa huoltaa.Ja huoltaakin.
Rouva ei taida saada lastensa rahoja,Ne on turvattu uskoisin.Mikolle lapset on sydänmellä yrittää heitä elättää taata heille hyvän alun elämään.
- Anonyymi00629
Anonyymi kirjoitti:
miksi pitäisi putsata.Mikko pitää pesueensa puhtaana.Pesee pyykit siivoaa ja ruokaa tekee.Helena saa mitä oikeus päättää.Ehkä ei viron koppalakit.En ole varma,
- Anonyymi00630
Anonyymi00547 kirjoitti:
Miksi.Mikko on turvannut euronsa.Lapset ei joudu pulaan.Helena rouva ei pärjää ilman Mikon rahoja.Ehkä on pakko pärjätä.
Onha noita lätkämiehiä tarjolla.Mikon rahat ei.
- Anonyymi
Joko Mikko otti krapularyypyn?
- Anonyymi
Kuka kunnon nainen haluaa tuollaisen porsaan itselleen? Raha ei tuo onnea!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan kunnollinen nainen mutta Sohvin tapaiselle vätykselle kelpaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelpasi kyllä virolaiselle, siinä vaiheessa vielä tyttöystävä. Muutaman kuukauden tuttavuuden jälkeen raskaaksi. Vaikka tiesi, että vieraissa käy, niin yksi lapsi lisää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelpasi kyllä virolaiselle, siinä vaiheessa vielä tyttöystävä. Muutaman kuukauden tuttavuuden jälkeen raskaaksi. Vaikka tiesi, että vieraissa käy, niin yksi lapsi lisää.
Piti nopeasti sitoutua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä raha tuo auton ruuan mökin veneen vaikka onnea ei tuo. Virossa taas tämä nainen on sieltä moraali heillä löysempi kuin täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka tollasen naisen ottaa hyi virosta vielä.
- Anonyymi00290
Ei kuulu sinulle.Eikä Mikon elämä.Mikko nauttii elämästä ilman somea ja sinun ryyppyjäsi.
- Anonyymi00291
Anonyymi kirjoitti:
Raha rauhoittaa sen Helenakin huomasi.Oliko Helenakin vätys.
- Anonyymi00312
Anonyymi kirjoitti:
Kuka mies haluaa elähtäneen naisen.
- Anonyymi00372
Anonyymi kirjoitti:
Nainen joka elättää itsensä.Mikko on upea isä.Sitähän hellu ei ole kieltänyt.
- Anonyymi00397
Anonyymi kirjoitti:
En sanoisi enkä nimittele.Mikko on hyvä ryhtinen mies Lapset hyvissä vaatteissa kun ovat Mikon kanssa.Kunnon nainen haluaa kunnon miehen.Eihän se ole vaikea ymmärtää.
- Anonyymi00438
Anonyymi kirjoitti:
O n rehti mies.En vertaisi mihinkään eläimeen.En helluakaan.Kyllä rehellinen nainen haluaa Mikon kaltaisen miehen.
- Anonyymi00451
Anonyymi kirjoitti:
Jos Mikkoa tarkoitit.On kohtelias avulias huoltaa lapset En nimittele ketään Olen kunnon nainen.
- Anonyymi00482
Anonyymi00438 kirjoitti:
O n rehti mies.En vertaisi mihinkään eläimeen.En helluakaan.Kyllä rehellinen nainen haluaa Mikon kaltaisen miehen.
Toisen miestä ei voi haluta.
- Anonyymi00485
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä raha tuo auton ruuan mökin veneen vaikka onnea ei tuo. Virossa taas tämä nainen on sieltä moraali heillä löysempi kuin täällä.
Raha rauhoittaa.
- Anonyymi00549
Anonyymi kirjoitti:
Helena haluaisi.Helenalle raha ei tuonu onnea.Mikkoa en sanoisi porsaaksi.Mikä olisi naisen vastakohta.
- Anonyymi00631
Tuo ryyppy oli yritys veto saada Mikko vastailee.Mikko reiluna rehtinä suomalaisena jättää vastaamatta.
- Anonyymi00670
Anonyymi kirjoitti:
Virotar,
- Anonyymi
Mikko jätti lapset Amerikkaan ja tuli kesäksi ryyppäämään Turkuun. Melkoinen heppu.
- Anonyymi
Ihme, että täällä saa mollata Mikkoa, muttei kertoa rouva Koivusta mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi mennä avioon, jos ei ole "kotona viihyvää" tyyppiä? Muutaman vuoden aviossa ja "heittää kaiken menemään, kuin rukkasen"? Pienet lapset. - Iskikö keski-iän kriisi? Luulisi jo ehtineen tuohon ikään bailata tarpeeksi. - Rouva ei ole julkisuuden henkilö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi mennä avioon, jos ei ole "kotona viihyvää" tyyppiä? Muutaman vuoden aviossa ja "heittää kaiken menemään, kuin rukkasen"? Pienet lapset. - Iskikö keski-iän kriisi? Luulisi jo ehtineen tuohon ikään bailata tarpeeksi. - Rouva ei ole julkisuuden henkilö.
Sai tilaisuuden polkaista rahasta aikuisviihde likkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jyväskyläläisen aikuisviihdeartistin juttu oli käsittääkseni kauan sitten, Koivu vasta seurusteli silloin tulevan ex-vaimon kanssa. Mutta oliko Koivun tämänvuotinen sivusuhde myös samalla alalla vai onko siitä edes juoruttu julkisuudessa. 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin ei oke julkisuuden henkilö? Teidän mielestännehän kaikki, joilka on julkinen ig, ovat julkisuuden henkilöitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihme kun saa mollata taviksia. Ei kyllä meitsi ryyppää, enkä ole lihava, tai rapakunnossa. Eikä ole tarvinnut rapulassa mennä duuniin.
- Anonyymi
Miten voi olla noin tunteeton ja kylmä mies, ihan kamalaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rouva on tehnyt nyt itse itsestään julkisuuden henkilön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän kuin raiskattu nainen myös mies voi tuntea ettei ne lapset ole sen !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeesti mies onko tehnyt isyystestin lapsille. Ei voi tietää onko isä ilman testiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyään vain venäläiset saa haukkua muita muut ei saa heitä haukkua. Nyt haukutaan HAU HAU HAU HAU
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rouva on lehdissä kuvissa joten kai hän on julkisuudessa sitten venäläiset tekee juorulehtiä täälläkin myy niitä.
- Anonyymi
No jos on ruma akka on ukkokin ruma
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko noi jotenkin tyhmiä noi virolaiset
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jyväskyläläisen aikuisviihdeartistin juttu oli käsittääkseni kauan sitten, Koivu vasta seurusteli silloin tulevan ex-vaimon kanssa. Mutta oliko Koivun tämänvuotinen sivusuhde myös samalla alalla vai onko siitä edes juoruttu julkisuudessa. 🤔
Seksibaareista moni löytää vakituisen seksi suhteen
- Anonyymi
On kyllä AVIOTTOMIA lapsia virokin täynnä kuulkaa yhdellä naisella 5 lasta eri miesten kanssa lasnamäki ja ei ymmärrä kondomia käyttää !!! Ihan järkyttävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No Viron venäjä seuran jäseniä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kyllä AVIOTTOMIA lapsia virokin täynnä kuulkaa yhdellä naisella 5 lasta eri miesten kanssa lasnamäki ja ei ymmärrä kondomia käyttää !!! Ihan järkyttävää.
Viruhotellin bordelli oli vakooja keskus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viruhotellin bordelli oli vakooja keskus
Viruhotellin henkilökunta ja laivoilla paitsi varasteli myös vakoili siivoojia myöten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minunnuoruudessa60-luvulla naisella oli 5lasta kaikki eri isälle.Äiti hoiti lapset hyvin.Silloin naapurit auttoi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos Mikkoa tarkoitat .Jospa nainen oli kylmä .
- Anonyymi00277
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkö sen tiedät.Oli mitä lempein hyvä mies ja isä lapsille.Palvelijat hoiti kaiken kun Mikko oli tienaamassa.Helenan elintaso oli hintava.
- Anonyymi00278
Anonyymi kirjoitti:
Mikko oli kotona lasten luona kun ei ollut pelaamassa.Kun pelasi kolme lastenhoitaja vuorokaudessa hoiti lapset oli kokit autonkuljettaja vei lapset kouluun.Mikko vei kun ei ollut töissä.Mikko oli isä elätti myös Helenan.
- Anonyymi00292
Anonyymi kirjoitti:
Vähän kuin raiskattu nainen myös mies voi tuntea ettei ne lapset ole sen !
Vaikka Mikko tuntisi mitä.Lapset on hänen ei teetä testejä.Pitää lapsista huolen.Käy virkailijoiden puhutteluissa Helenan viestien ansioista.Ole vaan isä olet paras isä lapsillesi.
- Anonyymi00293
Anonyymi kirjoitti:
Mikko on hyvä ryhtinen selkeä sanainen en millään mittarilla sanoisi rumaksi.
- Anonyymi00300
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa joku muu olla kylmä ja tunteeton. Exmuija parjaa häntä elättävää miestä.isä huolehtii lapsistaan ez saa elatus apua.. Erosta viisi vuotta, ex sama levy pyörii koko ajan.
- Anonyymi00313
Anonyymi kirjoitti:
Rva Koivu on siveyden sipuli.
- Anonyymi00314
Anonyymi kirjoitti:
Ainoastaan julkisia henkilöitäkö saa mollata,Onko hellu julkisuuden henkilö.
- Anonyymi00315
Anonyymi kirjoitti:
Miksi julkisuudessa On Mikko vaan hyvä mies ja isä.Helenakin sai kunnon elatuksen vielä eronkin jälkeen.Lapset huoltaa.Hellu yritti sosussa mutta Mikko reiluna miehena torppas.Sossu kuuluu niille jotka tarvitsee apua.Ei hellu.
- Anonyymi00316
Anonyymi kirjoitti:
Tunteeton mies huoltaa lapsensa.Käy sossun puhuttelussa.Lasten äiti yrittää mollata hänet. Virolaisia on suomessa paljon Kannattajia on paljon,Nälkiintyneitä naisia hesan liepeillä heitä on paljon.Suomen sossu auttaa heitä.Me teemme töitä maksamme veroja.Näistä verorahoista autetaan hesan liepeillä norkoilevia.
- Anonyymi00317
Anonyymi kirjoitti:
Onko noi jotenkin tyhmiä noi virolaiset
Ei Mutta tietävät rahan ovat viisaita eteviä kun rahasta on kyse.
- Anonyymi00373
Anonyymi kirjoitti:
Mikko on upea isä ja hyvä rakastaja.Kaukana tunteettomasta.Oliko Helena kylmä ja laskelvoima.
- Anonyymi00374
Anonyymi kirjoitti:
Oikeesti mies onko tehnyt isyystestin lapsille. Ei voi tietää onko isä ilman testiä.
Isyystestiä ei tehdä.Mikko on isä.Huoltaa heidät.
- Anonyymi00375
Anonyymi kirjoitti:
Ulkonälö ei näissä tilanteissa merkitse mitään.
- Anonyymi00398
Anonyymi kirjoitti:
On mies kaukana tuteettomasta.Elää tavallista lapsiarkea.Rakastava isä myös aviomies.
- Anonyymi00399
Anonyymi kirjoitti:
Mikko on miehekäs.Kolme lasta tuo vielä komeutta lisää.
- Anonyymi00414
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka olisi muiden .Mikon selkäranka kestää huoltaa lapset.Lapset viattomia.Hellu jossain rivien välistä antoi ymmärtää joku lapsista ei olisi Mikon.Mikko torppaa tälläiset viestit.
- Anonyymi00439
Onko totta.
- Anonyymi00440
Anonyymi kirjoitti:
Rakastava isä huoltaa lapsensa Upea ryhti.
- Anonyymi00452
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä et nähnyt.On isä huoltaa heidät elää normaalia lapsi arkea.
- Anonyymi00453
Anonyymi00313 kirjoitti:
Siinä oletkin oikeassa.
- Anonyymi00462
Anonyymi kirjoitti:
Lapset huoltaa on lämmin heitä kohtaan ihan hyvin pärjää.Lämmin ja lempeä luonne.
- Anonyymi00463
Anonyymi kirjoitti:
Mikko on hyväryhtinen mies sanoisin komea.
- Anonyymi00465
Anonyymi kirjoitti:
Mikko ei rahoja haaskaa testeihin.Otti jokaisen lapsen vastaan vahvoille käsille.Pesi kapaloi toi äidin viereen lapsen.Huolehti äidin hyvin voinnin.
- Anonyymi00469
Anonyymi kirjoitti:
On mitä lempein mies.Lapset huoltaa on vaan isä.Tunteet on saa olla kylmä ken sen kokee.
- Anonyymi00486
Ihania kesä juoruja.
- Anonyymi00487
Anonyymi kirjoitti:
Oliko tuo totta.Ajatteleva nainen.
- Anonyymi00491
Anonyymi kirjoitti:
Jos hellu koki miehen tuntettomaksi kylmäksi.Miten se ilmeni.Kolme lasta sai.Mikolle lapset soi lämmön minkä hellu kylmyydellä vei.Hellu voimakas nainen.Oliko pakko olla liitossa.
- Anonyymi00493
Anonyymi00399 kirjoitti:
Mikko on miehekäs.Kolme lasta tuo vielä komeutta lisää.
Tuo on totta.
- Anonyymi00528
Anonyymi kirjoitti:
Lapsia rakastava isä.Jos hellu koki kylmäksi.Se on hellun näkemys.
- Anonyymi00529
Anonyymi kirjoitti:
Nuo lapset on isä ottanut vahvoille käsille kun syntyivät.Siinä hetkessä muodostuu side lapsiin.
- Anonyymi00538
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoititko Mikkoa.Lempeä mies lapsia kohtaan Helenaa kohtaan en tiedä.
- Anonyymi00550
Me ei tiedetä muuta kuin hellun versio.Kuka sitä ryyppäämistä vahti.Helluko.Suu kuivana.
- Anonyymi00551
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mutta juorut kulkee.
- Anonyymi00552
Anonyymi kirjoitti:
Mies lämmin tunteet lapsia kohtaan rakastaa heitä.Pukee hedät kun ovat hänen kanssa.Hellu ei oikein tiedä miten lapset puetaan säädyllisesti.Siis kaukana kylmäst miehestä.Entä äiti.
- Anonyymi00553
Anonyymi kirjoitti:
Ei tee testejä.Kolmikko on hänen.Ovat avioliitossa syntyneet.Otti vahvoille käsille kun syntyivät.Pesi puki vei lapsen äidin viereen.
- Anonyymi00571
Anonyymi kirjoitti:
Lapsia rakastaa lempeästi heitä ohjaa neuvoo.
- Anonyymi00587
Anonyymi kirjoitti:
Olitko oikein Mikon kanssa.Lempeä rakastava ystävällinen Tunteet oli lapsia rakasti.
- Anonyymi00605
Totuutta emme tiedä.
- Anonyymi00606
Anonyymi kirjoitti:
Lempeä rakastaa lapsiaan Nykyinen vaimo on hänen sydänmellään.
- Anonyymi00632
Anonyymi kirjoitti:
On mies joka huoltaa lapset ja vaimonsa.Ihan ihanaa.
- Anonyymi00633
Anonyymi kirjoitti:
Mikko on ryhdikäs upea mies.
- Anonyymi00650
Anonyymi kirjoitti:
On rakastava isä.Tuhlaa rakkautensa lapsiin.
- Anonyymi00651
Anonyymi kirjoitti:
Jos Mikkoa tarkoitit.Salskea hyväryhtinen On vaan lempeä isä.
- Anonyymi00656
Oliko lapset yksin
- Anonyymi00657
Anonyymi kirjoitti:
Lempeä rakastaa lapsiaan
- Anonyymi00663
Anonyymi kirjoitti:
ON rakastava isä ja rakastaa vaimoaan.Siis Natalieta.Tunteet on ei niitä hellu pyyhkiny pois.
- Anonyymi00671
Entäpä jos oli töitä Mikko ei työpaikkoja kerro.Olitko ihan ryyppykaveri. kun tiedät.
- Anonyymi00672
Anonyymi kirjoitti:
Miten paljon rakastaa lapsiaan on lämmin ja hellä isä.
- Anonyymi00673
Anonyymi00313 kirjoitti:
Täytyy olla iso sipuli.
- Anonyymi
Ei kai Mikko meinaa tänäänkin kaataa mukia?
- Anonyymi
Sinultako se on pois.
- Anonyymi00318
Minä en usko alkuunkaan Mikon mukijuttuihin.Saatiin muki aihe.pettämisestä meni kiinnostus.Mikä aihe seuraavaksi
- Anonyymi00572
Ei jos hellu ei tönäise.
- Anonyymi
Mitähän mieltä lapset ovat isänsä touhuista?
- Anonyymi
Aivan samaa mieltä... Mitä lapset ajattelevat🤔🤔🤔🤔🤔aivan törkeä.... Siinä malli-isän urheilullisesta käyttäytymisestä 🤔🤔🤔🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮sääliksi käy puolisoa ja myös Mikon vanhempia. Luultavasti itse vaan räkänaurua ja jatketaan samaan malliin. Cindy mukaan kun työt alkaa 👍👍👍👍🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮😠🤫🤥👀👀👀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan samaa mieltä... Mitä lapset ajattelevat🤔🤔🤔🤔🤔aivan törkeä.... Siinä malli-isän urheilullisesta käyttäytymisestä 🤔🤔🤔🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮sääliksi käy puolisoa ja myös Mikon vanhempia. Luultavasti itse vaan räkänaurua ja jatketaan samaan malliin. Cindy mukaan kun työt alkaa 👍👍👍👍🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮😠🤫🤥👀👀👀
Saattaa Sakuakin hävettää Mikon sekoilu.
- Anonyymi
Ehkä ei poikkea niistä muista lapsista, joiden vanhemmat on pettänyt toista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä ei poikkea niistä muista lapsista, joiden vanhemmat on pettänyt toista.
Ehkä isin tekojen julkisuus ja lehdissä ja netisssä paistattelu tekee siitä lapsille vielä kipeämpää. Ei jää lasten kavereillekaan epäselväksi minkälaista urheilusankarin todellisuus on ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä isin tekojen julkisuus ja lehdissä ja netisssä paistattelu tekee siitä lapsille vielä kipeämpää. Ei jää lasten kavereillekaan epäselväksi minkälaista urheilusankarin todellisuus on ollut.
No Mika Häkkinen ainakin todistettavasti meni naimisiin tsekkiläisen stripparin kanssa ja Mika Sal onkin ex esiintyi nakukuvissa ennen avioliittoa, joten tavallista on. En usko ollenkaan tämän Cindyn juttuja. Hyvä huudella, kun tietää, ettei Koivu vaivaudu kommentoimaan Seiskan juttuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No Mika Häkkinen ainakin todistettavasti meni naimisiin tsekkiläisen stripparin kanssa ja Mika Sal onkin ex esiintyi nakukuvissa ennen avioliittoa, joten tavallista on. En usko ollenkaan tämän Cindyn juttuja. Hyvä huudella, kun tietää, ettei Koivu vaivaudu kommentoimaan Seiskan juttuja.
Mikko olisi varmaan vaatinut jutun oikaisua jos tiedot olivat väärin mutta ei sitä tehnyt. Sinä voit uskotella idolisi tekemiset niin kuin haluat.
- Anonyymi
Venäläinen kulttuuri ja Viron venäläinen slaavit tai slovakki shaahi tai shamaani ei väliä naidaan vaan ja ilman kondomia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nätit irtohiukset hiuslisäkkeet eikö.Vähän kuin hellarivapari naisilla nätti peruukki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sielläkin Viron venäläinen vaimo ?? Nehän miehitti stalinistit viroa vuoteen 1990 asti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eikö nää ole venäjän ortodoksikirkot jäseniä nämä kaikki seksi stripparit ja muut heikunkeikun lapsia siellä tuolla täällä ja sen ja ton kanssa. 👻👻👻👻🦹🦹🦹
- Anonyymi
Lasten pitää muuttaa Viroon tietysti äitinsä kanssa ja opetella joku ammatti siellä totuus on viro.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tota Suomi lippua tossa heiluta kun nämä on virosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🇪🇪🇪🇪🇪🇪🇪🇪🇪🇪 Viron maan lippu on tämä ! Menkää sinne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ku klikkaa Googlen porno videot niin julkkikset on siellä nämä kiltit TV esiintyjät joilla lapsia esiintyy siellä huoraamassa ÄLKÄÄ KUVITELKO MITÄÄN SYNTISET IHMISET TEKEE SYNTIÄ JOKA PÄIVÄ.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eikö nää ole venäjän ortodoksikirkot jäseniä nämä kaikki seksi stripparit ja muut heikunkeikun lapsia siellä tuolla täällä ja sen ja ton kanssa. 👻👻👻👻🦹🦹🦹
Ortodoksit hellarit synagogat jehovat lestat babistit muslimit yhtä samaa sekopää joukkoa
- Anonyymi
Miettivät lukiessa näitä,Isä rakastaa meitä yrittää pitää pois somest ymmärtävät lehdet ja julkisuus on eri asia kuin isän rakkaus ja huolenpito.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siloin ollaan hävitty kun tuodaan suku mukaan.Tämä opettiin meille koulussa.joskus60-luvullaMikko on rehti mies rakastui vaan naiseen joka halusi vaan rahaa ja julkisuutta Nyt elää rauhassa ja nautti rakkaudesta lapset on aina ekana. Nattie ei taistele kuka on eka sen nämä fiksut lapset myös ymmärtää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt olisi hyvä miettiä suoltaaJos lastenkaverit tuodaan riitoihin .Minä tunnen Mikon urheilijana.Kyllä Mikkolla saa olla oma elämä. Myös lapsilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikko olisi varmaan vaatinut jutun oikaisua jos tiedot olivat väärin mutta ei sitä tehnyt. Sinä voit uskotella idolisi tekemiset niin kuin haluat.
Entä lukeeko Mikko lehtiä työkseen.Oikaisut kestää ei lehde heti oikaise.Odottavat hyvää hetkeä.Annettaan lehtien kirjoittaa jokainen voi miettiä uskooko.Minä en lue enää lehtiä. Määrätyn lehden lopetin tilauksen.Tuntuu että lehdet on juorulehtiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nätit irtohiukset hiuslisäkkeet eikö.Vähän kuin hellarivapari naisilla nätti peruukki.
Lapse tietää isä heitä rakastaa.Pitää heistä huolen.Tämä on totuus,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapset miettii isä huoltaa miksi haukutaan.On kumminkin isä lapsille Exsä yrittää saada julkiseen riitaan.En sääli hellua.SaikohanIsän rahat yritti suuria elareita.Kuka muistaa hellu vaihtoi tuomareita jenkkituomari lopetti vedätysen.Minä muistan oli rajuveto.Onisä lapsilleen En sääli hellua enkä lapsia.Sinua säälin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lasten kavereiden vanhemmat osaavat erottaa totta vai tarua. Kaverit ei eritt ele isiä eikä heidän vanhemmat mitäisä onkaan tehnyt.Mikko elää lapsiarkea.Elä sinäkin omanlaista arkea.Turussa on asiallista porukkaa.Mikko nyt on saanut aikaan mitä harva saa.Tiedätkö Mikko kateus sinä aikanaa sait koulun kauneimat tytöt.Sieltä juontaa katkeruus.Mikolla ei ole salattavaa.Lehdistö kirjoitttaa mikä myy.
- Anonyymi
No isä kerkiää ja välittä meistä
- Anonyymi00263
Anonyymi kirjoitti:
Totta ja julkista eroa käytäisi vielä.Mikko on noitten lehtikirjoitusten yläpuolella.Lapset huoltaa rehti mies.Oli leijonien kapteeni.Siihen ei yllä kun rehdit miehet.Mikko on vaan isä.
- Anonyymi00279
Mitä se meille kuuluu.Isä on turvallinen aikuinen.Kun on pelaamassa on joku lasten kanssa Helenan kanssa,
- Anonyymi00280
Anonyymi kirjoitti:
Et varmast ymmärtänyt mitä viestisi on,
- Anonyymi00294
Anonyymi kirjoitti:
Parempi antaa juorujen mennä kuin roikkua somessa.Keneltä on pois Mikon menemiset.Hellu kylpee rahoissa jos ei ole tuhlannut.Lapset isähuoltaa.
- Anonyymi00295
Anonyymi kirjoitti:
Lapset miettii isä huoltaa miksi haukutaan.On kumminkin isä lapsille Exsä yrittää saada julkiseen riitaan.En sääli hellua.SaikohanIsän rahat yritti suuria elareita.Kuka muistaa hellu vaihtoi tuomareita jenkkituomari lopetti vedätysen.Minä muistan oli rajuveto.Onisä lapsilleen En sääli hellua enkä lapsia.Sinua säälin.
Tuo tuomarien vaihto.Onnistui hellulta.Torppas oman pääsyn jenkkeihin.
- Anonyymi00302
Mitä mieltä ovat äidin touhuista, parjaa isää koko ajan, isä pitää heistä huolen ja elättää ex muijaaö
- Anonyymi00303
Anonyymi kirjoitti:
Mies ei alennu riitelemään julkisesti. Juorulehdet tekisi paska juttuja. Ex akka haluaisi riudellä maailman tappiin julkisuudessa ja sais juttupalkkion juorulehdiltä.
- Anonyymi00319
Onko katkeruus lapset ei ole julkista riistaa.Pitäisikö lapsia haastaa somekansalle.Mikko torppaa nämä mietteet.Kyllä lapset tuntee isänsä siellä arjessa.Arki on tärkein.
- Anonyymi00320
Anonyymi kirjoitti:
Ketää ei tartte sääliä ei sinunkaan.Mikko hairahtu kitkerään naiseen.Mikolle kunniaksi ei rieku lehtien sivuilla ei lyttää lastensa äitiä.Äideillä on oikeus haukkua lasten isä.Luinjostai Mikon kirjoituksen,Siihen ei hellu ole vastannut.Vaikka heti someen laulaa tämä kirjoitus oli asiallinen Oikean lainen näkökulma.
- Anonyymi00321
Anonyymi kirjoitti:
Jossain luki.Lehdet saa kirjoittaa.Ei Mikko niitä lue joku lukee kysyy mitä mieltä olet.Silppuriin tuumaa Mikko.Mikko Ei ala lehtien kanssa vääntään asioita.Sitähä exsä haluaa.Ole vaan isä edelleen Hellu olisi halunnut retostella lehtien palstoilla.Retostelee yksin.Jos haluat oikaisun se on pienen pieni jossai lehden sivulla.Ei stä huomaa.Oikaisuja ei tehdä.Mikko antaa lastensa äidille tilaisuuden ja myös lehdistölle.
- Anonyymi00335
Anonyymi kirjoitti:
Lapset kertoo totuuden.Isi hoitaa tekee hyvää ruokaa.pukee heidät arvokkaisiin tilaisuuksiin kun itse pukee heidät.Helena ei osaa lapsia pukea pojalle puki yömekon.Mikon ilme ei kertonut mitään otti lapsen käteen.Käsi kädessä kävelivät.Paraatipaikalle.Siellä poika yömekossa muut juhla asuissa.
- Anonyymi00336
Anonyymi kirjoitti:
Mikko taisi olla maailmalla silloin.Noi jutut kirjoitan enne sanottiin .Ei kannata tuhlata ruutia varikseen.Mikko huoltaa kolmikon nauttii lapsiarjesta.
- Anonyymi00359
Anonyymi kirjoitti:
Lasten kaverit ei niitä kiinnosta hellun jutut.Kaveruus se on tärkeä,
- Anonyymi00360
Anonyymi00320 kirjoitti:
Ketää ei tartte sääliä ei sinunkaan.Mikko hairahtu kitkerään naiseen.Mikolle kunniaksi ei rieku lehtien sivuilla ei lyttää lastensa äitiä.Äideillä on oikeus haukkua lasten isä.Luinjostai Mikon kirjoituksen,Siihen ei hellu ole vastannut.Vaikka heti someen laulaa tämä kirjoitus oli asiallinen Oikean lainen näkökulma.
Minäkin luin.Ei hellu pysty siihen vastaamaan.Eikä Mikko odota vastausta.Elää lapsiarkea.
- Anonyymi00376
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitää ruotia somessa.Mikko on isä huoltaa kolmikon.Käy sossun puhuttelussa.Helena auliisti kertoilee Mikon sänkykamarijuttuja.Totta vai tarua.
- Anonyymi00377
Anonyymi kirjoitti:
Jos vaatii oikaisua se kestää.Oliko Mikko suomessa silloin.Jos lehti oikaisee jonkun perättömän jutun On pieni präntti jossain sisäsivulla.Ujutettu hyvin ettei sitä huomaa.Mikko on vaan isä.
- Anonyymi00401
Anonyymi kirjoitti:
Juttuja oikaistaan viiveellä.Mikko oli maailmalla silloin.Eikä noita juttuja lähdetä oikoon.Kestää ja kestää.Seiska jos oikoo jotain pieni präntti jossain.Oikaiskaapa jotain kestää ja kestää.Juorut on juoruja,Lukijan on itse päätettävä mikä on totta mikä tarua.Mikko antaa lehdistölle tilaa.Ja onko pettämiset joku ihme aihe.Rakkaus se olisi upea aihe.Ketä kiinostaa.Petos ja kavaluus .Ne on jotain mistä saa voimaa.
- Anonyymi00402
Anonyymi00376 kirjoitti:
Miksi pitää ruotia somessa.Mikko on isä huoltaa kolmikon.Käy sossun puhuttelussa.Helena auliisti kertoilee Mikon sänkykamarijuttuja.Totta vai tarua.
Entä hellun sänkykamari jutut.
- Anonyymi00417
Anonyymi kirjoitti:
Oikaisu.Pienen pieni präntti ujutettu jonkun uutisen kanssa.Huomaamaton viesti.Ei oikaisu jutut ole myynti valttia.
- Anonyymi00418
Anonyymi00295 kirjoitti:
Tuo tuomarien vaihto.Onnistui hellulta.Torppas oman pääsyn jenkkeihin.
Se oli aikamoinen veto.Virolaiselta onnistuu.
- Anonyymi00419
Anonyymi00320 kirjoitti:
Minä luin asiallinen kirjoitus.Lukekaa pohtikaa.Ja ajatelkaa.Viisaus oli hyvin tuotu esille.
- Anonyymi00441
Anonyymi kirjoitti:
Huoltaa kolmikon edelleen.On läsnä lastensa arjessa.Tekee kotityöt.Keittää siivoaa pyykit Helenalla oli aina apujoukot kun Mikko pelasi.Arjen Mikko hoiti.
- Anonyymi00442
Anonyymi kirjoitti:
Juttujen oikaisu kestää joku pienen pieni lause.Ei niitä oikaista isoissa otsikoissa.
- Anonyymi00454
Anonyymi kirjoitti:
Ei niitä juttuja oikaista niihin menee aikaa.Lehdet oikaisee juttuja jollain sivulla naamiotu hyvin.Antaa lehtien riekkua.
- Anonyymi00476
Anonyymi kirjoitti:
Juttuja oikaistaa viiveellä.Ei kannata oikaista.Kuka muistaa vuoden takaisia juttuja.
- Anonyymi00494
Anonyymi kirjoitti:
Oikaisu kestää ei sitä tehdä heti.Antaa lehtien kirjoitella mitä haluaa.Minä osaan pohtia mikä on totta vai tarua.Niin ja oikaisu on jossain sisävulla ei sitä huomaa.Ketä kiinnostaa oikaisut.Jos Mikko petti ketä kiinostaa.Petetty nainen jos oli.Osaa kerätä säälipisteitä.
- Anonyymi00495
Anonyymi kirjoitti:
Olihan se hellulta asiaton veto.Ei ajatellut sillä on kauas kantoiset seuraukset.Hellu pysyy edelleen meidän veron maksajien huollossa.Mikko kyllä huoltaa hänet.Hellu yrittää vesittää.
- Anonyymi00497
Anonyymi00441 kirjoitti:
Huoltaa kolmikon edelleen.On läsnä lastensa arjessa.Tekee kotityöt.Keittää siivoaa pyykit Helenalla oli aina apujoukot kun Mikko pelasi.Arjen Mikko hoiti.
Puhui lapsille asiasta.Lapset osaa itse päätellä mikä on totta vai satua.
- Anonyymi00519
Anonyymi kirjoitti:
lapset tietää kotona isä on tekee hyvää ruokaa.Vie harrastuksiin ja kavereille.On vaan isä.
- Anonyymi00520
Anonyymi kirjoitti:
Oikaisut kestää juttu olisi vanha sitten lehti oikaisee.
- Anonyymi00554
Anonyymi kirjoitti:
Siellä arjessa lapset tuntee isänsä.Helenan lehtien palstoilta,
- Anonyymi00555
Anonyymi kirjoitti:
Nuo oikaisut ei niitä tehdä heti.Lukiko Mikko edes niitä.Oli kaukana pelaamassa.En usko noihin pettämis juttuihin.Mutta nauttikka ketkä haluatte näitä lukea.Mikko on vaan isä.
- Anonyymi00563
Anonyymi kirjoitti:
Suku ei seuraa näitä ja miksi seuraisi.
- Anonyymi00564
Anonyymi kirjoitti:
Juttuja korjataan viiveellä.Pieni testi jossain muun kirjoituksen seassa.Ei julkaisuja oiota isolla tekstillä.
- Anonyymi00573
Lapset tuntee isänsä siellä arjessa.Ei some kansan tartte huolta kantaa.Isä kantaa lapset siellä arjen keskellä.
- Anonyymi00588
Anonyymi kirjoitti:
Ootko koskaan yrittänyt oikaista.Kokeile,
- Anonyymi00607
Ehkä se ei kuulu some kansalle.Voi kysyä Mikolta saako lapsia jututtaa.
- Anonyymi00608
Anonyymi kirjoitti:
Kavereita ei kiinnosta juorut.Kaveruus on tärkein.
- Anonyymi00609
Anonyymi kirjoitti:
Nuo julkaisut saa jokainen miettiä totta vai tarua.Lukeeko Mikko edes juorulehtiä.
- Anonyymi00634
Anonyymi kirjoitti:
Ala-arvoinen kirjoitus.Lapset osaa lukea Mikko isänä kertoo heille kuinka asiat on.Tänne saa kirjoittaa.Lukijan vastuu mitä uskoo.Näillä lapsilla on läheiset lähellä.Mikon vanhempia ei tartte sääliä.Natalie on älykäs nainen.Ei tartte sääliä.Kaiken keskellä Mikko tekee hyvää ruokaa.Tekee jäätelönkin itse uskoisin.
- Anonyymi00636
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tota Suomi lippua tossa heiluta kun nämä on virosta
Ei pidä sääliä ketään ei helluakaan.
- Anonyymi00664
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä ei koko sukua Mikko hoitaa eronsa ja lapset.Hän on suomalainen mies.Saku ei ota kantaa.On vaan veljensä tukena.
- Anonyymi00666
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kavereita tuodaan ei niille merkitse hellun sänkykamarit.Mikko on vaan isä sen kaverit ymmärtää.
- Anonyymi
Se hiton Cindy what ever -juttuhan oli 10 vuotta vanha (jos edes piti paikkaansa). Missään ei mainittu, että olisi kuluvana kesänä tapahtunut. No te kusipäät, luette näitä Seiskan juttuja totuutena. Menikö päivänne taas mukavasti?
- Anonyymi
Mikko ♥️ Cindy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikko ♥️ Cindy.
Nythän hää lopettaakin uransa. Voi hoidella rauhassa ullakkohuoneistoa ja aikuisviihdeartistia.
Toivottavasti Helena saa omansa pois... Tuollaisen pölvästin palvelemisesta vuosikaudet... 🇫🇮🙋♀️🤪😴🙄😲 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nythän hää lopettaakin uransa. Voi hoidella rauhassa ullakkohuoneistoa ja aikuisviihdeartistia.
Toivottavasti Helena saa omansa pois... Tuollaisen pölvästin palvelemisesta vuosikaudet... 🇫🇮🙋♀️🤪😴🙄😲Mikko on isä ei ole pölvästi.Ylläpito voisi vähän miettiä mitä julkaisee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti Helena saa omansa pois... Tuollaisen pölvästin palvelemisesta vuosikaudet... 🇫🇮🙋♀️🤪😴🙄😲Älkää helun saamista huota kanna,Ei hellu palvellut.Mikko palveli hellua ja palvelijat joka asiaan Mikko maksoi kaiken
- Anonyymi00296
Etkö tiedä lehdet kirjoittaa mikä aihe myy.Lehti kuin lehti kirjoittaa saa lukijoita Matista aikansa.Mikon jälkeen joku muu.Sen kirjoitan.Mikko huolsi hellun pääsihän hellu piireihin vähäksi aikaa.Lapset huoltaa elämä menee eteenpäin En lue en tilaa lehtiä ostan irtonumeron jos haluan.Mikko on suomalainen mies joka huoltaa lapsensa.Helluakin ettei pääse sossun luukulle.
- Anonyymi00297
Anonyymi kirjoitti:
Mikko on isä ei ole pölvästi.Ylläpito voisi vähän miettiä mitä julkaisee.
Minä otin selville ullakko huoneet lehdet sen vetisti.
- Anonyymi00299
Anonyymi kirjoitti:
Älkää helun saamista huota kanna,Ei hellu palvellut.Mikko palveli hellua ja palvelijat joka asiaan Mikko maksoi kaiken
Tuo aikuisviihde oliko sitä.Vai hellun hourailua.Ei helulla ollu huolen häivää surutta tuhlasi toisen rahoja.Niin oliko ullakko huoneita.
- Anonyymi00337
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti Helena saa omansa pois... Tuollaisen pölvästin palvelemisesta vuosikaudet... 🇫🇮🙋♀️🤪😴🙄😲Palveliko Hellu ihan oikasti Mikkoa.Se olisi pitänyt nähdä.Palveli Mikon raha kukkaroa.
- Anonyymi00361
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti Helena saa omansa pois... Tuollaisen pölvästin palvelemisesta vuosikaudet... 🇫🇮🙋♀️🤪😴🙄😲Ullako juttu oli lehdistön aate sillä tienattiin lukijoita.
- Anonyymi00403
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti Helena saa omansa pois... Tuollaisen pölvästin palvelemisesta vuosikaudet... 🇫🇮🙋♀️🤪😴🙄😲Ullakko huoneet.Lehdet myi.Ei hellu Mikkoa palvellut,Mikko hommasi palvelijat hellulle.Maksoi myös ne.Ei ollut kun yksi pieni varastohuone ullakolla.Se palveli hellua.
- Anonyymi00404
Anonyymi00337 kirjoitti:
Palveliko Hellu ihan oikasti Mikkoa.Se olisi pitänyt nähdä.Palveli Mikon raha kukkaroa.
Mikko nauttii lasten kanssa hyvää ruokaa valmistaa.Lapsilla siistit asialliset asut kun ovat isänsä kanssa.
- Anonyymi00443
Anonyymi kirjoitti:
Mikko on isä ei ole pölvästi.Ylläpito voisi vähän miettiä mitä julkaisee.
Antaa ylläpidon hoitaa julkaisut.Me lukijat vastaamme mihin uskomme.
- Anonyymi00444
Anonyymi00361 kirjoitti:
Ullako juttu oli lehdistön aate sillä tienattiin lukijoita.
Otin selville.
- Anonyymi00498
Anonyymi kirjoitti:
Älkää helun saamista huota kanna,Ei hellu palvellut.Mikko palveli hellua ja palvelijat joka asiaan Mikko maksoi kaiken
Ne ullakko huoneet.oliko niitä Ei ollut kuin joku varasto koppi täys roinaa.Hellu ehkä mietti jos siellä olisi ollut jotain arvokasta.
- Anonyymi00521
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti Helena saa omansa pois... Tuollaisen pölvästin palvelemisesta vuosikaudet... 🇫🇮🙋♀️🤪😴🙄😲Ullako bileet Ei niitä ollut pienen pieni koppi.Ketä kiinnosti.Helllua varmaan.joku on saanu somen liikkeelle.Palveli hellua sai elää hyvää arkea.Lapset huolsi isä. hellu voimiensa mukaan.
- Anonyymi00530
Anonyymi00361 kirjoitti:
Ullako huoneet.Lehtien rahastus.Katkerat naiset eivät saaneet hyvää sexsiä.
- Anonyymi00556
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti Helena saa omansa pois... Tuollaisen pölvästin palvelemisesta vuosikaudet... 🇫🇮🙋♀️🤪😴🙄😲Ullakko huoneet. Hyvä veto.Mikko ei huolta kanna huoneista.Hellu kyllä.Tässä on veto Miten Mikko murretaan jokainen tietää Mikolle lapset on arvokkaita.Mikko ei ole pölvästi.Vaan kolmen lapsen isä.Helena ei palvellu Mikkoa.Heillä oli apujoukko kun Mikko oli pelaamassa.
- Anonyymi00575
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti Helena saa omansa pois... Tuollaisen pölvästin palvelemisesta vuosikaudet... 🇫🇮🙋♀️🤪😴🙄😲Helena kolmen lapsen äiti saa reilusti elatusrahaa.Ullakko bileet lehdet myi hyvin.Jos lasten isää sanot pölvästiksi.Minä sanon tai kirjoitan.Lapset sai hyvän elämän vaatetukset kodin Mikko teki hyvää ruokaa.Tekee jäätelön varmaan itse.Kun ei vie torille.Pärjäähän Mikko.
- Anonyymi00610
Anonyymi00575 kirjoitti:
Helena kolmen lapsen äiti saa reilusti elatusrahaa.Ullakko bileet lehdet myi hyvin.Jos lasten isää sanot pölvästiksi.Minä sanon tai kirjoitan.Lapset sai hyvän elämän vaatetukset kodin Mikko teki hyvää ruokaa.Tekee jäätelön varmaan itse.Kun ei vie torille.Pärjäähän Mikko.
Laittaiskohan ohjeen.
- Anonyymi00637
Anonyymi00361 kirjoitti:
Siellä suksien pyörien välissäkö hellu halusi sexsiä.
- Anonyymi00662
Anonyymi00443 kirjoitti:
Antaa ylläpidon hoitaa julkaisut.Me lukijat vastaamme mihin uskomme.
Ylläpito voi poistaa asiattomat viestit. Joissa parjataan nuopoksi kuppi ukoksi.
- Anonyymi
Aika törkeitä kommentteja, pitäisi olla jotain rajaa. Mikko Koivu on hieno mies ja todellinen huippu-urheilija. Vaatii paljon uhrauksia ja kovaa työtä tehdä sellainen ura kuin Mikko on tehnyt. Mikko ei ole tilivelvollinen meille tekemistään: hän vastaa tekemisistään Jumalalle, itselleen, perheelleen ja ystävilleen.
Minä tiedän, että Mikko on fiksuna ihmisenä arvioinut tekemisiään ja toivon hänen kasvaneen sen myötä ihmisenä. Kiitos Mikko niistä lukemattomista upeista hetkistä jääkiekon parissa, jotka sinä ja joukkueesi ovat tarjonneet.- Anonyymi
Yx urheilua petti tyttöystäväänsä yhtenään myös avoliitossa lopulta menivät naimisiin heti joiden jälkeen naimassa muita naapurikunnassa vei jopa niiden asuntoon niitä tosin olihan naisella jo ollut lapsi jonkun toisen miehen kanssa että ei ihan synnitön nainen ollut itsekään tiedä missä käynyt sekin.Mutta työmatkoilla niillä on mukana joku muu kuin vaimo 🐽🐽🐽
- Anonyymi
Kerran kaukalojuntti, aina kaukalojuntti.
Äly ja jääkiekkomaila vaan eivät sovi yhteen.- Anonyymi
Joo 🙄 Jumala antaa anteeksi kaikki pettämiset ja törmäiyt milloin minkäkin bimbojen kanssa. Siitä ehkä uusi ura ja kehumiset ja joka ohjelmaan kehumaan itseänsä Late Johanssonin tapaan!!!!!! 🤔 🤔🤔🤔🙋♀️🙋♀️🙋♀️🙋♀️🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo 🙄 Jumala antaa anteeksi kaikki pettämiset ja törmäiyt milloin minkäkin bimbojen kanssa. Siitä ehkä uusi ura ja kehumiset ja joka ohjelmaan kehumaan itseänsä Late Johanssonin tapaan!!!!!! 🤔 🤔🤔🤔🙋♀️🙋♀️🙋♀️🙋♀️🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮
Tämä häntä Heikki joskus naistenlehdessä mainittu UNELMAVÄVY HEH HOH HOH HOHHOIJAA🇫🇮🙄😲🤪🙋♀️
- Anonyymi
Jalkapalloijat on joukkoraiskaajia eli pahempia vielä
- Anonyymi
Kyllä ne vaan sopii Kaukalossa tarvitaan nopeaa alyä.Maila ja äly ne sopii hyvin yhtee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä häntä Heikki joskus naistenlehdessä mainittu UNELMAVÄVY HEH HOH HOH HOHHOIJAA🇫🇮🙄😲🤪🙋♀️
Mikko on hyvä mies.Yrittäkää some vielä jyrätä Hellukin yrittää saada kiekkosankarit .No miettikää mihin.Varmaan onkin en väitä vastaan Jos ei hellun kanssa onnistunut.Onnistuu vielä.Natalie onMikolle hyvä vaimo.
- Anonyymi
Älkää olko kitkeriä.Sanoisin nopea äly o n kaukalossa valttia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta olisi unelma vävy.
- Anonyymi00322
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti on hyvä isä jos olisi vaimo ollut viisas.Halusi lehtien sivuille.Siellä sai purkaa vihansa katkeruutensa.Unelmavävy varmaan olisi.Hellu ei sitä ymmärtänyt.
- Anonyymi00338
Anonyymi kirjoitti:
Mikko on hyvä mies.Yrittäkää some vielä jyrätä Hellukin yrittää saada kiekkosankarit .No miettikää mihin.Varmaan onkin en väitä vastaan Jos ei hellun kanssa onnistunut.Onnistuu vielä.Natalie onMikolle hyvä vaimo.
Uskon että oli.Huoltaa lapset Hellu on työkykyinen sanoi jenkkituomari.Mikko on vaan isä.Uskon hellu haluaisi kieltää.Raha ratkaisee.Mikko ei lapsia kiellä.On vaan isä.se riittää.
- Anonyymi00362
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti on.Saa olla mikä heikki tahansa.Huoltaa lapsensa hellunkin On rehti mies erehtyi sivuraiteille,Korjannut virheensaä
- Anonyymi00378
Anonyymi kirjoitti:
Mutta olisi unelma vävy.
Olisi todella hyvä vävy.On isä kolmelle lapselleen huoltaa heidät.Mieheksi hyvin pukee lapsensa.Omaavat käytöstavat.Mikko on vaan isä.Helena superäiti.
- Anonyymi00420
Anonyymi kirjoitti:
Pettikö Mikko.
- Anonyymi00421
Anonyymi kirjoitti:
On unelma isä.Lapsilla lämmin koti ruokaa minkä isä valmistaa.Saavat harrastaa.Isä ei hylkää heitä.Eikä teetä testejä.Eikä mollaa lastensa äitiä joka lehdessä.Ei yhdessäkään lehdessä.Lehdet kirjoittaa mikä myy.Mikko ei tartte rahaa.mitä lehtikirjoituksista maksetaan.On siis unelmaisä kolmelle lapselleen.
- Anonyymi00445
Ne sopii älyä nopeaa tarvitaan kiekko ja maila myös.
- Anonyymi00446
Anonyymi kirjoitti:
Oli varmaan unelma vävy.Hyvä aviomies isä kolmelle lapselle.Nyt on lasten ja vaimonsa kanssa.Nauti arjen hetkistä.
- Anonyymi00455
Mikko pelasi hyvin,Hoitaa lapset pukee heidät asiallisesti.Älyä tarvitaan ja hyvät hoksottimet.
- Anonyymi
Perseaukiset täällä itkee, mies erehtyy joskus ja samantien haukutaan maanrakoon.
- Anonyymi
Erehtyi useammankin kerran. Aivan seko pienten lasten isä. Ei mitään vastuuta lätkäjuntilta.
🇫🇮🤔🙄😎🤪🌠 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erehtyi useammankin kerran. Aivan seko pienten lasten isä. Ei mitään vastuuta lätkäjuntilta.
🇫🇮🤔🙄😎🤪🌠Oisko turkkulaisil parempaa tietoa. Oman kylän pettäjästä!? Vaik jottai uutta👌🌻🤔😲🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🇫🇮🤔🙄😎🤪🌠No kun isyystesti kannattaa tehdä jos vaimo on virosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kun isyystesti kannattaa tehdä jos vaimo on virosta
🇪🇪🇪🇪🇪🇪🇪🇪🇪🇪virosta VIROSTA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🇫🇮🤔🙄😎🤪🌠Vastuu lapsilla siistit asusteet ruoka puoli kunnossa Kuljetus jos itse ei pääse.Harrastukset.Siis ihan hyvä isä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🇫🇮🤔🙄😎🤪🌠Mikko isä hoiti lapset Missä lapset olisi jos isä ei heitä huolehdi Virossa on myös pojat vaarassa.Tiesithän pieni pisto napukkaan kolmekertaa kestää sitten hiljaa hipuu pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oisko turkkulaisil parempaa tietoa. Oman kylän pettäjästä!? Vaik jottai uutta👌🌻🤔😲🙄
Turkulaiset ei juoruile.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🇫🇮🤔🙄😎🤪🌠Jos Mikkoa tarkoitat.Vastuun kantanut perheestä sekä hellusta.Hyvä isä
- Anonyymi00264
Anonyymi kirjoitti:
Oisko turkkulaisil parempaa tietoa. Oman kylän pettäjästä!? Vaik jottai uutta👌🌻🤔😲🙄
Ei muuta kuin lapset huoltaa
- Anonyymi00324
Anonyymi kirjoitti:
Vastuu lapsilla siistit asusteet ruoka puoli kunnossa Kuljetus jos itse ei pääse.Harrastukset.Siis ihan hyvä isä.
Sänkykamari jutut.Oliko hellun hourailua.Ken niistä totuuden ottaa.
- Anonyymi00339
Anonyymi kirjoitti:
🇫🇮🤔🙄😎🤪🌠Vastuu on lapsista.Mikko on isä onko helena kieltänyt Mikon isyyden.Oikeus on elättää lapsensa.Ja vaikka helena kieltäsi elatuksen.Mikko huoltaa heidät sekä helenan.
- Anonyymi00340
Anonyymi kirjoitti:
🇫🇮🤔🙄😎🤪🌠Vaikka erehtyi.Miksi hellu teki kolme lasta.Lapset Mikko isänä huoltaa heidät.Naisillakin on vastuu.
- Anonyymi00379
Anonyymi kirjoitti:
🇫🇮🤔🙄😎🤪🌠Jos erehtyi vai erhtyikö lehdistö.
- Anonyymi00380
Anonyymi kirjoitti:
No kun isyystesti kannattaa tehdä jos vaimo on virosta
Ei Mikko tee testejä.Mikko on ottanut lapset huoltaa heidät.Helenakin voimiensa mukaan.
- Anonyymi00405
Anonyymi kirjoitti:
Turkulaiset ei juoruile.
- Anonyymi00422
Anonyymi kirjoitti:
Mikko isä hoiti lapset Missä lapset olisi jos isä ei heitä huolehdi Virossa on myös pojat vaarassa.Tiesithän pieni pisto napukkaan kolmekertaa kestää sitten hiljaa hipuu pois.
Jos erehtyi niin erehtyi.Lapset on aina isän sydänmellä.Haluaa elättää heidät.Ei jättää sossun armoille.Elatus kuuluu lapselle.Pettämis asiat aikuisille.Kyllä Mikko hellunperään katsoo ettei kadulla norkoile.
- Anonyymi00423
Anonyymi kirjoitti:
Turkulaiset ei juoruile.
Ovat rehtiä ja rehellisiä.Huoltavat eron jälkeen lapsensa katsovat äidin perään ettei kadulla norkoile,
- Anonyymi00431
Anonyymi kirjoitti:
🇫🇮🤔🙄😎🤪🌠Vastuu on On koäidillä Ei taida olla.Jos erehtyi lapset huolta. Aivan järkevä isä.
- Anonyymi00432
Anonyymi00340 kirjoitti:
Vaikka erehtyi.Miksi hellu teki kolme lasta.Lapset Mikko isänä huoltaa heidät.Naisillakin on vastuu.
Tai lehdet erehtyi.Saivat myyntiluvut korkeammaksi.
- Anonyymi00456
Anonyymi kirjoitti:
🇫🇮🤔🙄😎🤪🌠Vastuun hoiti sitä ei hellu pystynyt kieltään.Pettikö oliko edes totta.
- Anonyymi00457
Anonyymi00339 kirjoitti:
Vastuu on lapsista.Mikko on isä onko helena kieltänyt Mikon isyyden.Oikeus on elättää lapsensa.Ja vaikka helena kieltäsi elatuksen.Mikko huoltaa heidät sekä helenan.
Missä hellu olisi ilman Mikon elatusta.
- Anonyymi00499
Anonyymi kirjoitti:
🇫🇮🤔🙄😎🤪🌠Mikolla vielä kolme lasta lapset isän sydänmellä.Jos ei somen mielestä malli isä.Isä kumminkin lapsilleen.Ei tuo asioita someen.Näin toimii isä joka tietää somen vaarat.
- Anonyymi00500
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tieto kulje.Turkulaiset ei juoruile.
- Anonyymi00501
Anonyymi00456 kirjoitti:
Vastuun hoiti sitä ei hellu pystynyt kieltään.Pettikö oliko edes totta.
Vieläkö hellu haikailee oltavia Mikon kanssa.
- Anonyymi00565
Anonyymi kirjoitti:
Jos Mikkoa tarkoitat.Vastuun kantanut perheestä sekä hellusta.Hyvä isä
Vieläkin kantaa vastuun lapsistaan.
- Anonyymi00566
Anonyymi00405 kirjoitti:
Turkulaiset ei juoruile.
Tuo on totta.
- Anonyymi00576
Anonyymi kirjoitti:
🇫🇮🤔🙄😎🤪🌠Vielä on lastensa huoltaja Isä paras lapsilleen.Ole vaan isä.
- Anonyymi00577
Anonyymi00264 kirjoitti:
Turkulaiset ei juoruile.Sanovat asiat päin ovat siis reiluja.
- Anonyymi00578
Anonyymi00500 kirjoitti:
Eikö tieto kulje.Turkulaiset ei juoruile.
Turkulaiset rehtiä eivät todellakaan juoruile.
- Anonyymi00611
Anonyymi kirjoitti:
🇫🇮🤔🙄😎🤪🌠Mahtava isä.Lapset huoltaa.
- Anonyymi00612
Anonyymi kirjoitti:
Turkulaiset ei juoruile.
Tuo on totta turkulaiset ei juoruile.Pitää omiensa puolta.
- Anonyymi00613
Anonyymi00264 kirjoitti:
Eikä puhu pahaa ei edes hellusta.
- Anonyymi00614
Anonyymi00379 kirjoitti:
Jos erehtyi vai erhtyikö lehdistö.
Lehdistö sai myyntiä ja hellu sädekehän.Mikko lasten rakkauden,
- Anonyymi
Ikävä kyllä äärimmäisen epäkorrektia kun yrittää jättää lastensa ja perheen vuosia asioiden hoitaneen ns. puille paljaille
- Anonyymi
Toivottavasti oikeuslaitos näkee ketkuilun läpi. Eiköhän velipoikaa hävetä vanhemman veljen käytös.
- Anonyymi
Puille paljaille miljoona puille paljaille ilmainen asuminen tietysti lapsilisät on naisella ja piilossa Viron pankissa.
- Anonyymi
Onhan sillä lapsilisät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti oikeuslaitos näkee ketkuilun läpi. Eiköhän velipoikaa hävetä vanhemman veljen käytös.
Velipoika on veljensä tukena.Nähnyt läheltä elämää.
- Anonyymi
Suomen oikeus on oikeuden mukainen.Entä virosta tulleet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sukulaiset ei kuulu tähän asiaan.Sinunpitäisi hävetä.
- Anonyymi00458
Helenaako tarkoitit.
- Anonyymi00579
Anonyymi kirjoitti:
Puille paljaille miljoona puille paljaille ilmainen asuminen tietysti lapsilisät on naisella ja piilossa Viron pankissa.
Helena pärjää
- Anonyymi00615
Tämä isä ei jättänyt lapsia.Hellusta en tiedä.Hän hoiti lasten elatuksen Helulla oli apuja ei hän yksin lapsia hoitanut.
- Anonyymi00638
Eikö hellu antanu oikeaa tilinumeroa.
- Anonyymi
Kuokkaa tulee jos nakkarilla väärän veturin näkee
- Anonyymi
Mistä. te tiedätte, millainen nainen tämä virolainen rouva on? Aika kovia korvauksia vaatii avioerotilanteessa. Toivotaan, että muut suomalaispelaajat (miljoonia tienaavat) ottavat opiksi avioehtosopimusta laadittaessa. Helena Koivu on katkera ja kostonhimoinen. Ilmeisesti luuli, että lapset pelastaa avioliiton. Varmasti tiesi, että mies petti, mutta vielä yksi lapsi piti. väsätä. Muija sai talon, lasten elatuksen, 16k kodinhoitoon ja varmasti puolet Mikon omaisuudesta avioliiton ajalta. Mikko ei ole avautunut avioerosta, muija on. Tämä Cindy taisi olla ennen. avioliittoa, enkä usko puoliakaan mitä se nainen selittää (Seiska maksoi).
- Anonyymi
No niin naiset huomaatteko on ihan sama onko ukko köyhä vai rikas aivan samoin ne käyttäytyy joten rikkaasta saa ehkä vaikka mökin muistoksi köyhiltä samoin joten ei eroa paitsi mökin tasossa. 😃😃😃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin naiset huomaatteko on ihan sama onko ukko köyhä vai rikas aivan samoin ne käyttäytyy joten rikkaasta saa ehkä vaikka mökin muistoksi köyhiltä samoin joten ei eroa paitsi mökin tasossa. 😃😃😃
Naiset vähän taas ryhtiä.Suomen miehet elättää teidät
- Anonyymi00424
Anonyymi kirjoitti:
Köyhä huoltaa lapset ihan kuin rikas.Mikko on vaan isä.Turvaa lastensa tulevaisuuden.Hellulle kova isku.Ei pääse rahoihin kiinni.Naiset osaako muuta kuin riekkua rahaa.Pysykää naiset kotona.Pitäkää jalat ristissä.Tai yrittäkää tehdä vaikka töitä.
- Anonyymi00502
Anonyymi kirjoitti:
Naiset vähän taas ryhtiä.Suomen miehet elättää teidät
Tuo on totta.Edes menny exsäni.Huolsi minut ja lapsen.
- Anonyymi00618
Anonyymi kirjoitti:
Miksi naiset ei osaa pysyä pois miehistä.Keinohedelmys kunniaan.
- Anonyymi00639
Anonyymi kirjoitti:
Mökkikö oli tärkein.
- Anonyymi
Samanlainen kuin isänsä Jukka, helvetin tosikkoja.
- Anonyymi
No, kaikki eivät ole huumorimiehiä. Meitä ihmisiä on monenlaisia.
- Anonyymi00503
Tosikot on rehtejä huoltavat perheensä.Lapset saa hyvän elatuksen.
- Anonyymi
Mikko ei alennu moittiin exää julkisesti.Tajuaa mitä julkisuus on.Valheita täys ero riidoissa.Se mitä asianajajien kanssa käydään ei kuulu meille.
- Anonyymi
Nyt vähän malttia kirjoituksiin.Tosi asiattomia kirjoituksia.Mikko on isä ,Koivut asiallisia eivät alennu julkisesti riekkuun lehtien palstoilla.Mitä sitten käydään asianajajien kautta ne ei kuulu meille.Olin yh nyt Ison perheen äiti mummu ja isomummu.
- Anonyymi
KOIVUT ON JOKA HELVETIN JUORULEHDEN SIVUILLA ÄLÄ SINÄ SELITÄ MITÄÄN. NE MYY RAHASTA JUTTUJA.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KOIVUT ON JOKA HELVETIN JUORULEHDEN SIVUILLA ÄLÄ SINÄ SELITÄ MITÄÄN. NE MYY RAHASTA JUTTUJA.
No rahaa tarvitaan.Ootko kade.
- Anonyymi
Jos siellä kotona on ollut ahdistava uskonnollinen ilmapiiri, niin mies on hoitanut ahdistustaan miehille tyypillisellä tavalla - alkoholilla?
- Anonyymi
kirjoita sinä joka olet eronnut,onko teitä et alennu julkiseti moittiin lastesi isää,ehkä sukua.
- Anonyymi
Kyllähän nämä tällaiset eron jälkeiset eksän mollaukset hoidetaan ystävien tuella, ei kirjoitella someen.
Mutta mitä sitten, jos ei ole ystäviä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän nämä tällaiset eron jälkeiset eksän mollaukset hoidetaan ystävien tuella, ei kirjoitella someen.
Mutta mitä sitten, jos ei ole ystäviä?No Tykkä kävi naimassa jogahierojaa miten tämäkin julkkis nyt niin kovin hieno sopii ihminen olisikaan ukko otti kuvia vielä 🥴🥴🥴🥴eikö ortodokseja.
- Anonyymi00589
Minä erosin 70-luvulla.Ei ollut somea ei nettiä.Ystävien kanssa puitiin asiat järjestykseen.
- Anonyymi
Voin vain ajatella, että aloittaja on nainen, katkera jätetty.
Kysyn nyt kysymyksen? Mistä tiedät tämän pariskunnan elämän? Mistä tiedät yleensäkään kenenkään ihmisen eroon johtavat syyt? Et mistään. Oli se pettämistä, kiusaamista, nalkuttamista puolin ja toisin, huomataan alttarin jälkeen, ettei oikeasti olekkaan mitään yhteistä, väkivaltaa, alistamista ym ym. On miljoona asiaa, jotka johtaa lusikoiden jakoon.
Kun tai jos, sinä saat pitkän suhteen, ymmärrät sitten vasta yhteiselon kiemurat.
Minä nostan hattua Mikko Koivulle, kun ei repostele lehtien palstoilla, sille ex-virolaismuijalle taas en. Virolaismuijat muuten on niitä pahimpia. Tämän olen nähnyt kaverin elämää seuratessani ja jutellessani hänen kanssaan.- Anonyymi
Ootteko lukenut montakin Viron juoru lehteä ? 🇪🇪🇪🇪🇪🇪🇪🇪
- Anonyymi00504
Anonyymi kirjoitti:
Ootteko lukenut montakin Viron juoru lehteä ? 🇪🇪🇪🇪🇪🇪🇪🇪
Helsigin liepeillä näitä naisia on.Tuntuu kurjalta naisten asema.Eivät ymmärrä rehellisetä työn teosta.
- Anonyymi
Oletteko ollut pitämässä vahtia toisen juomisesta.Ootte taitavia.Tänne montako kuppia Mikko juo.Ei riitä että kumoaa kuppia.
Se sisätö on tärkein- Anonyymi
Virossa oli hei neukkulan ajan miehitys ja bordellit kun rajat aukesi niitä tulvi tänne osa laittomasti osa väärillä passeilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Virossa oli hei neukkulan ajan miehitys ja bordellit kun rajat aukesi niitä tulvi tänne osa laittomasti osa väärillä passeilla.
Viron venäläinen mafia toimii huijaamalla ja huumaamalla uskonnoissa on mennyt autoa kenkää takkia huonekalua Viroon.
- Anonyymi
Missäs äiti luuraa äidit saa suomessa oikeuden lapsiin.Suomessa isät on elättäjiä.Minun exä oli elättäjä myös isä lapsille.
- Anonyymi
Sellaisia jotkut isät ovat ja heitä myös joku ihannoi.
- Anonyymi
Täällä näköjään joku ihannoi jatkuvasti pettäjämiehiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta jos huoltaa lapsensa jaelatuksen exsälle.Eikö olisi ihan kiitoksen paikka meille jotka maksamme verot
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus elämä helpottuu.Kun vierasta katselee.
- Anonyymi00459
Anonyymi kirjoitti:
Pettäjä isät huoltaa lapsensa.Takaa heille hyvän elämän,
- Anonyymi
Jos eukko on onnenonkija niin mitäpä sitä kannattaa itkee jos meni miljoonat sivu suun. Kohta löytyy toinen hyväpalkkainen urheilija tai liikemies.
- Anonyymi
Olen vähän eri mieltä.etisenä yhärinä tiedän miten miehet
kupataan.Ja sossu uskoo nyyhky tarinan - Anonyymi
on hyvä että tiedätte juomisen olette tarkkaavaisia.Kuka tarkkailee katkerien exien juomiset.
- Anonyymi
Onko äityli raitis.
- Anonyymi
Miten voi sanoa törkeksi pitää kyllä olla aika avuton.
- Anonyymi
Yrittikö löytää jonkun yli 10 vuoden takaisen perintöprinsessan?
- Anonyymi
Ei me tiedetä mikä on totuus.Annetaan Koivujen erota rauhassa,minä tiedän miten miehet rahastetaan itketään juorulehdille.entinen exä.Mitä jos joku lehti kuulisi meitä jotka pärjäämme selvisimme kävimme töissä Yhteiskunta tuki hyvin ei parjattu entisiä.
- Anonyymi00619
Lehdet ei myy.
- Anonyymi
Minun exä oli mikä oli.Jossain juhlissa joku alkoi mollaan häntä.Sanoin puhutko lasteni isästä.Olen varmaan tän jossain sanonut En antanut kenenkään moittia hän oli lasteni isä.
- Anonyymi
Olen nainen en noin törkeitä tekstejä kirjoittaisi miehistä.Sitten vasta kun olen olen omin silmin nähnyt nämä teidän sepustuksenne.
- Anonyymi
Sen takia nää jutut menee pieleen .Oikeus katsoo että ei vaan laskut tuu josku meidän maksettavaksi.Mikko huolehtii mikä hänelle kuuluu.Tässä kallis nainen meille veronmaksajille
- Anonyymi
Kyllä kuppiukko huolehtii lapsista ne ei ole yhteiskunnan elättejä niinkuin meidän lapset joiden vanhemmat ei osaa huolehtia omistaan.Vaimo on työ kykyinen
- Anonyymi
Mitä uusi äitipuoli tekee? Hoitaako hän lainkaan lapsia ja kotia?
- Anonyymi00620
Anonyymi kirjoitti:
Mitä uusi äitipuoli tekee? Hoitaako hän lainkaan lapsia ja kotia?
Ei kuulu meille mitä tekee.
- Anonyymi
Nämä pettämis jutu jätän omaan arvoonsa.Mikko ei saa eroa ihan heti. Koska vaimost tulisi yhteiskunnan elätti Oikeus on vaimon puolella koska Mikko on varakas.Sitten kun Mikon rahat loppuu mihin vaimo joutuu.Lapsilla on suomessa turvattu elintaso.Minä nousen sitten julkisuuteen ja omalla nimellä.Ja Mikko ei ole törkeä huolehtii lapsista.Elarit vois maksaa sossun kautta ja sossu huolehtii että ne rahat tarkoittu lapsille äidille määrätty summa ruokakauppaan.Lapset vois käydä ravitolassa syömässä.Minä sain käydä isäni sopi tän.Tässä on ilkeys ja rahastus tärkein asia.Äitinä tuntuu että lapset kuuluu isälle.
- Anonyymi
Kuka pettää ketä.Vielä kerran nämä lapset ei ole sossun luukulla.Heillä on isä joka huolehtii heidän tarpeistaan.Äiti tuhlaa sen kun kerkiää tai yrittää.
- Anonyymi
Hei miten selität törkee.Se on hyvä että olet nähnyt pettämisen. Missä ne puntulliset vaalean punaset pöksyt on.Etsikää kun olette niin taitavia.
- Anonyymi
Ei ole törkeä. On isä joka huolehtii lapsista. Ja ajatelkaa näitä lapsia ei nähdä sossun luukulla.Äiti voi kehitellä nyyhky tarinan.Suomen sossu on tarkka.Olkaa valppaina sossu näistä lapsista huolehtii isä.Äiti voi mennä töihin.
- Anonyymi
En ole vielä tavannut miestä joka eron jälkeen,tappaa itsensä viinalla.Mutta naiset ne riekkuu tosi rumast kuppiloissa.
- Anonyymi
Samoin miehet. Eritoten ukkomiehet.
- Anonyymi00381
Tämä on tosi.
- Anonyymi00505
Tuo on totta.
- Anonyymi
Kyllä naiset on kuppinaisia.Mitä se meille kuuluu kuka juo mitä haluaa.Ei naiset olla kuppinaisia eihän.
- Anonyymi
Samoin naikkonen
- Anonyymi
mitens kassi alma.
- Anonyymi
Hei pettämiset.Oletko varma että näin on käynyt.En nyt ihan miehiä syyttäisi.
- Anonyymi
Kuppi ukko muistaa kolme lasta ja katkera exä.Onneksi lapsilla suku joka on lapsia lähellä.
- Anonyymi
Te katkerat ihmiset.On hyvä että näillä lapsilla on isä joka huolehtii heistä.Se on naisille vaikeea kun ei voi valittaa ettei isä elätä.Nyt on lapset etusijalla ei katkera exsä.Mikko ole isä .Sinusta yritetään tehdä kuppi isää.somesta ei pidä uskoa kaikkea mitä sieltä suolletaan.
- Anonyymi
Aika lapsellisia kannan ottoja.En sanoisi törkeä kenestäkään.Ehkä nämä kannaotot on lasten kirjoittamia.
- Anonyymi
Kyllä se viina maistuu naisillekin.
- Anonyymi
Kukas lapsista huolehtii.Miettikkää katkerat naiset.
- Anonyymi
Ei ne miehet yksin huoraa.Kyllä naisetkin sen taidon osaa.Joten pettämiset ym.ym.Ei kuulu some kansalle .
- Anonyymi
Kuppiukko muistaa lapsensa.Kuppiukko ei ole hänen nimensä.Vaan hän on isä joka huolehtii lasten elatuksen.Eivät ole sossun luukulla.Tämä on monelle naiselle kova asia on isä joka huolehtii lapsista.Hyvä Mikko Pettämiset ei kiinosta minulla onelämää.
- Anonyymi
Ollaanko niin kateellisia kun iså huolehtii lapsista.
- Anonyymi
Naiset osaa olla törkeitä.Sanoo entinen yhäiti.Osataan hakea kaikki edut ruokakauppaan josta kahvi ja voi menee myyntiin.En tiedä mikä on nyky käytäntö.Ehkä sossu tarkistaa tarkemmin.Tämä isä on isä en sanoisi törkeä.Vaan nämä katkerat ihmiset jotka kirjoittaa mitä sattuu ovat törkeitä.Mikko pidä kersoita lähellä älä usko mitä katkerat ihmiset kirjoittaa suomessa on käsitys rahat äidille.Onneksi ei enää äiti oo yli ihminen.
- Anonyymi
Ei kuppiukko,mutta isä muistaa lapsensa.Isä ei rieku netissä.Miettikää naiset harva isä kreettuu netissä.Enkä usko että isät näitä lukee.Katkerat naiset. Herätkää.
- Anonyymi
Maistuu se viina naisillekin.Osaavat myös pettää.
- Anonyymi
Ei ole kuppi ukko. On tuonut mainetta ja kunniaa.Sitä ei tee kuppiukot nämä ukot huoltaa lapsensa ja runsaalla elatuksella kun ovat äitilyllä.Tämä on suurin ongelma muistaa lapsensa elatuksen.
- Anonyymi
Jos olisi ollut kuppi ukko, tuskin pärjännyt NHL peleissä. Katkera exäkö näitä kirjoittelee. Ero tullu jo vuosia sitten. Exä sai miljoonan. Sanoo ettei ole rahan perässä, määkii koko ajan lisää rahaa.
- Anonyymi
Kuppiukko muistaa hyvin lapsensa huolehtii heistä.Huolehditko sinä joka tänne kirjoitat kielteisesti.Siis Mikko on isä Sinä joka sanoit kuppiukko.Sinua harmittaa lapsilla on isä joka huolehtii heistä.On isä joka ei somessa kerro lastensa asioita.
- Anonyymi
Ei ole törkee.Elättää lapsensa ja exän.Sitten on vähän törkeä jos heittää exän pihalle.Muuten mies paikallaan.
- Anonyymi
Exä pellolle, ei omista asuntoa. exä sai jo miljoonan. Olisi ostanut asunnon itselleen. Turha on katkerana huutaa ja parjata lasten isää, joka pitää lapsistaan hyvää huolta. Lasten isä ei ole parjannut ex puolisia.
- Anonyymi
Taitaa hyvin muistaa.Some kansalle ei ole pakko tiedoittaa.
- Anonyymi
lapset huolehtii samoin hellulle säälliset olot.Mikko kantaa vastuunsa.
- Anonyymi
Jos mieheni pettäisi en kiljuisi somessa en lehdistössä.Lasten kkkannalta ajattelen näin.
- Anonyymi
Luin ketjua olen sittenkin sitä mieltä kiekkoilijat on reilua porukkaa.Pelaavat auttavat heikompia.Näin se menee.
- Anonyymi
Pettikö ihan oikeasti.Vai hourailiko joku.
- Anonyymi
Muistaa kyllä ja rahoittaakin heidät.
- Anonyymi
Tuosta on aikaa kerro kuppiukosta ennemmän.Ne on virosta ja latviasta työtä vieroksia.sossu huolehtii heidät.Kuulutko itse näihin
- Anonyymi
Kyllä lapset muistaa.Huoltaa heidät.Miten määrittelet kuppiukko.Pärjäile Mikko olet isä.
- Anonyymi
Jatkettava vihreä kulmasohva. mother Couch&Josip Tivoli
Ja äidin silmät on sumeat jo – äiti ei saa ylös sohvalta , vuodet vierii ja kun talo on raukee ja äiti on raukee se on vihreen sohvan siirtymä.
Suomi tyrmäsi pakolaisperheen isän pääsyn Suomeen tulojen puutteen takia – ihmisoikeustuomioistuin siunasi päätöksen
Pakolaisaseman saanut eritrealainen nainen ei saanut kolmen lapsensa isää Suomeen, koska hänellä ei ollut tuloja.
Ehdotus kannustimesta lapsentekoon jakaa mielipiteitä. Josip Tirolia se kannustaisi vauhdittamaan lapsisuunnitelmia.
-rottwailers- - Anonyymi
mikko koivu nai omaa äitiiäsä se o totta..
- Anonyymi00265
Tosi asiaton ilmaisu.
- Anonyymi00341
Entä helena omaa isää
- Anonyymi00363
Halusit leukailla. Eipä ketään kiinnostant.
- Anonyymi00382
Kuka maksoi julkaisusta.Onneksi tämä ilmaisu jää varjoon.
- Anonyymi00433
Anonyymi00341 kirjoitti:
Entä helena omaa isää
Et saa mitään Mikko on rehti mies ja isä.
- Anonyymi
Minusta tuntuu muistaa lapsensa.Väliin voi olla vaikeuksia.Mikko huoltaa lapsensa.Nyt tuo hellu äiti haalii virolaisia tuomareita tänne.Ne on kovia kuka niiden kynsiin joutuu.Mikko en näin julmaa kohtelua sinulle toivo.
- Anonyymi
Mihin virolaisia tuomareita tarvitaan? Hellullahan on käytössä ihmemaan jenkkituormarit ja myöskin suomalaiset tuomarit.
- Anonyymi00590
Anonyymi kirjoitti:
Mihin virolaisia tuomareita tarvitaan? Hellullahan on käytössä ihmemaan jenkkituormarit ja myöskin suomalaiset tuomarit.
Virolaiset on väkivaltaisia,Siitä ei hellu kerro.
- Anonyymi
Jos Mikkoa tarkoitat.On isä tiesithän.Isät huoltaa lapsensa pärjäävät ilman somea lehdistöä.Kuppi ukosta en tiedä joku keksi ilmaisun.Nyt sitä käyttää some kansa aikansa.Muistutan vielä lapset on isälle rakkaita huoltaa heidät ilman somea.
- Anonyymi
Kyllä Mikko lapsensa muistaa tehtyaikaa ei taida muistella.Lapset ne ensin.
- Anonyymi
Iso osa taalapelaajista pettää vaimoaan. Ja kyllä vaimot tämän tietävätkin mutta antavat anteeksi, edustusvaimona hulppealla talouskassalla kelpaa olla.
- Anonyymi
Niinpä. Huonosti voi käydä silloin, kun mies keksiikin erota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikko on pettänyt aviovaimoaan melkein koko avioliitonsa ajan, joten lapset kuuluu äidille ja kovat korvaukset kuuluvat lapsille ja heidän äidille koko loppuelämänsä ajaksi .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikko on pettänyt aviovaimoaan melkein koko avioliitonsa ajan, joten lapset kuuluu äidille ja kovat korvaukset kuuluvat lapsille ja heidän äidille koko loppuelämänsä ajaksi .
No ei se nyt ihan noin mene.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei se nyt ihan noin mene.
Ei tuo Mikon pettäminen mihinkään muutu, pettää tätä tulevaa vaimoaankin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aijaijai, kylläpä katkeruus kaivertaa. Menikö rahahanat kiinni vai mistä kenkä puristaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aijaijai, kylläpä katkeruus kaivertaa. Menikö rahahanat kiinni vai mistä kenkä puristaa?
NHL joukkueissa kuppi ukot joutuu hoitoon. Siellä ei kupitella. Törkeää mollausta monta vuotta, lapsistaan huolehtivasta kunnollisesta isästä. Joko ex muija lopettaa turhat oikeiden käynnit. Itsellään ei ole vara maksaa oikeus kuluja, jotka ex mies joutuu maksamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä ne naiset löytyy näiden varattujen miesten pettäjäkaveriksi?
- Anonyymi00342
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärtää erota.
- Anonyymi00343
Anonyymi kirjoitti:
Kovat korvaukset.KylläMikko hellua huoltaa.Sen verran kumminki ettei kadulla elä.Sääli lasten äitiä sen verran Mitä hellu tekisi kovilla rahoilla.Lapset saa isältä elannon.Samoin hellu.
- Anonyymi00364
Anonyymi kirjoitti:
Huhujen mukaan helenalla oli toinen mies jo Mikon kanssa naimisissa ollessaan, se toyboytroy.
Kun Mikko muutti pois Helenan luota v 2019, niin melkein samalla oven avauksella taloon sisään muutti Troy. Troy oli tuolloin naimisissa toisen naisen kanssa ja heillä oli pieni lapsi. Troy siis jätti perheensä ja muutti Helenan kanssa avoliittoon Mikon omistamaan taloon. Viimeisin yhteiskuva Troysta ja Helenasta on v 2024 veneilemässä.
Helenan kirkon piireissä huhusivat tuolloin, että suhde Troyn kanssa olisi alkanut jo Mikon vielä asuessa Helenan kanssa.
Mutta tästähän ei saa julkisesti puhua, koska pitää väkisin kaikki vääntää Mikon syyksi. - Anonyymi00383
Anonyymi kirjoitti:
Onko edes totta pettämiset.
- Anonyymi00508
Anonyymi kirjoitti:
oliko sittenkään petämisiä.
- Anonyymi00591
Anonyymi kirjoitti:
Pystyykö Äiti huoltaan heidät.
- Anonyymi00621
Anonyymi kirjoitti:
Pettikö-Lapset on molempien.Isälle he myös kuuluvat.Äiti haluaa rahastaa.Sehän on naisten oikeus.
- Anonyymi
Ruma ja tyhmä kuin ämpäri kuten jääkiekonpelaajat yleensä.
Ala-arvoinen moukka. Pettää vaimoaan ja nyt oikeusprosessilla pistää jo linnaan. Lopettakaa jo jääkiekon katsominen, mistä näitä moukkia oikein sikiää?- Anonyymi
Turusta...
- Anonyymi
No karma kosti Mikko Koivua ja sille ei voi vain nyt enää yhtään mitään.
- Anonyymi00266
Anonyymi kirjoitti:
Miten se karma Mikolle kosti? Hyvinhän sillä menee, ex-vaimo siirtyi vuokrakämppään, on työtä, rahaa ja perhe-elämä.
- Anonyymi00344
Ei Mikko linnaan pistä.Oikeus sen päättää ainakin suomessa.Virossa voi olla eri oikeus.
- Anonyymi00345
Anonyymi00266 kirjoitti:
Miten se karma Mikolle kosti? Hyvinhän sillä menee, ex-vaimo siirtyi vuokrakämppään, on työtä, rahaa ja perhe-elämä.
Saa hoidella lapsiaan pukee heidät asiallisesti.
- Anonyymi00346
Anonyymi kirjoitti:
Turusta...
Turusta tulee rehdit miehet.Siis huoltajat.Pärjäävät kitkerien exsien kanssa.Siis isät jotka huoltavat lapsensa ne tulee turusta,
- Anonyymi00355
Anonyymi kirjoitti:
Karma? vaiko ex-vaimo.
- Anonyymi00434
Et sinä päätä mitä me katsotaan.Pettikö vai pettikö hellu.
- Anonyymi00435
Anonyymi00346 kirjoitti:
Turusta tulee rehdit miehet.Siis huoltajat.Pärjäävät kitkerien exsien kanssa.Siis isät jotka huoltavat lapsensa ne tulee turusta,
Sieltähän ne tulee.
- Anonyymi00509
Jääkiekkoilijat rehtiä ja reiluja Mikko pärjää huoltaa kolmikon.Hellua sen verran ettei sossuun ole asiaa.Pärjäile Mikko
- Anonyymi00513
minä katson kukaan ei määrää mitä katson.
- Anonyymi00515
Jos näyttö on oikeus tapahtuu.
- Anonyymi00516
Anonyymi00435 kirjoitti:
Sieltähän ne tulee.
Ryhdikkäinä katse tulevaisuuteen.
- Anonyymi00592
Minä katson.Kukaan ei päätä mitä katson.
- Anonyymi00259
En sanoisi kuppiukoksi.Vaan kerron on isä kolmelle lapseleen.
- Anonyymi00260
Jos tarkoitit Mikko Koivua.Huoltaa elättää lapsensa on naimissa upean työtätevän naisen kanssa.
- Anonyymi00267
Kolmen lapsen isä.Huoltaa heidät.Upea isä en sanoisi törkeä.Sinä et tiedä törkeydestä mitään.Lapsilla kunnon elatus.Eikä Helena puutetta koe.Mikko huoltaa lapsensa.Onko se mielestäsi törkeää.
- Anonyymi00349
Missä tiedot ettei Mikko Koivu muista lapsia.kolme lasta helena koivun kanssa.Nämä lapset muistaa ja huoltaa.Vai onko Helena kieltänyt Mikon isyyden.
- Anonyymi00384
Kieltäisi kyllä isyystesti julkaisee muuta.
- Anonyymi00385
Kyllä Mikko lapsistaan huolen pitää.
Lasten äiti jäi aikanaan jenkkeihin asumaan
uuden avomiehensä kanssa, kun Mikko muutti lasten kanssa Suomeen.
Nytkin lapset asuvat kokoaikaisesti isänsä luona. Miksi lasten äiti Helena halua osallistua lastensa elatukseen. - Anonyymi00512
Ehkä teko tapaa ei halua muistella.
- Anonyymi00386
Jäämiehet pukeentuu toisinaan pukumiehiksi.
- Anonyymi00388
En kuppiukosta tiedä.Mikko Koivusta tiedän.On kolmen lapsen isä.Huoltaa heidät Helenankin miten oikeus ohjeistaa.
- Anonyymi00406
On älytöntä yrittää leimata Mikkoa holtittomaksi isäksi tai kuppiukoksi.
Mikko on lapsiensa lähivanhempi ja kantaa heistä sekä taloudellisen- että kasvatusvastuun.
Ja mikä ihmeen kuppiukko? Mikko ei olisi koskaan saavuttanut amattilaiskiekkoilijana sitä kansainvälistä uraa, minkä on saavuttanut, mikäli olisi ollut juoppo.
Lähes jokainen ihminnen, myös urheilijat, juhlivat välillä. Sanoa vaan, että näytä minulle sellainen mies tai nainen, joka ei juhliessaan sitä kuppia ottaisi, niin minä näytän sinulle kolmen euron kolikon. - Anonyymi00410
Oho missä juhlii. Eipä ole juoru lehdessä juttua tästä oletetusta juhlimisesta.
- Anonyymi00510
Juoru lehdetki on joskus asiallisia.
- Anonyymi00430
Eiköhän hänen ex-vaimo ole jakanut toosaansa sadoille ennen tutustumistaan Mikkoon.
- Anonyymi00447
Hyvä isä huoltaa heidät.En nimittele.
- Anonyymi00467
Ken on kuppiukko.Jos tarkoitat KoivuMikkoa.Muistaa lapset tekotavasta en tiedä.Syntämä jälkeen huoltaa neuvoo opastaa lapset isän sydänmellä.Aina muistaa lapsensa.
- Anonyymi00473
Oho eipä ole juorulehti näyttäny kuvia juhlimisesta. Pelkkää exän panettelua. Jos juhlii se ei kuulu muille.
- Anonyymi00483
En kuppiukosta tiedä.Mikko Koivu huoltaa lapset.Sen tiedän.
- Anonyymi00489
Sinä et tiedä yhtään mitään ja lopeta valheeliset kirjoitukset. Mikko ei huolla yhtään sen enempää lapsiaan, kuin heidän äitinsä. Mikko on työelämässä ja illat harkoissa valmennus hommissaan.
- Anonyymi00523
Anonyymi00489 kirjoitti:
Sinä et tiedä yhtään mitään ja lopeta valheeliset kirjoitukset. Mikko ei huolla yhtään sen enempää lapsiaan, kuin heidän äitinsä. Mikko on työelämässä ja illat harkoissa valmennus hommissaan.
👋moi helena
- Anonyymi00484
Lapset huoltaa.Se on tosi hyvä asia.Helenaakin jonkin verran ehkä.
- Anonyymi00488
Molemat vanhemmat huoltavat lapsia ja heillä on yhteishuoltajuus. Lapsille on molemat vanhemmat rakkaita ja tärkeitä, siksi toivon että loppuisi toi vanhempien oikeudenkäynnit ja pääsisivät sopuun keskenään.
- Anonyymi00490
Anonyymi00488 kirjoitti:
Molemat vanhemmat huoltavat lapsia ja heillä on yhteishuoltajuus. Lapsille on molemat vanhemmat rakkaita ja tärkeitä, siksi toivon että loppuisi toi vanhempien oikeudenkäynnit ja pääsisivät sopuun keskenään.
Miksi ei toi Mikon nykyinen vaimo opiskele ? Menisi edes opiskelee suomenkielen yliopistoon, tai menis työ elämään hankkii rahansa.
- Anonyymi00517
Anonyymi00490 kirjoitti:
Miksi ei toi Mikon nykyinen vaimo opiskele ? Menisi edes opiskelee suomenkielen yliopistoon, tai menis työ elämään hankkii rahansa.
Ai niin kuin Helena, joka opiskelee peräti kasvatustieteitä ja saattaa valmistua 2 opintopisteen tutustumiskurssilta, hahaa.
- Anonyymi00506
tiesithän Mikko Koivun lapset saa elatuksen ja Mikon rahat.Huoltaa lapset vielä haudan takaa.Siis muistaa kolmikon tosi hyvin.Eipä unohdeta hellu ei ole tehnyt isyys testiä.Mikko ei rahoja haaskaa testeihin.Lapset on hänen ilman testejä.
- Anonyymi00514
Miksi numerolehti ei kirjoita Helenan Minnesotassa saamasta vankilatuomiosta?
Miksi ei julkaise sieltä oikeudenkäynnin päätöksiä ja pöytäkirjoja, ne ovat julkisia asiakirjoja ja kaikkien vapaasti saatavilla?
Kyllä joistakin asioista saisi hyvät lööpit.- Anonyymi00593
Ehkä Mikko estää nämä lööpit.
- Anonyymi00522
Kolme lasta saa kunnon elatuksen.Helenasta en tiedä.
- Anonyymi00524
Jos keski-ikäinen nainen ei osaa itse itseään huoltaa, niin se on sen oma ongelma.
- Anonyymi00526
Mikkoahan tarkoitit,muistaa kolmikon huoltaa heidät.Ehkä tekotapaa ei muistele.
- Anonyymi00531
Muistaa kolmikon ovat kalleinta mitä isällä on.En tarkoita rahaa.Nuo mainiot lapset.Ehkä teko tapaa ei halua muistella.Lapset muistaa otti vahvoille käsille kun syntyivät pesi puki vei äidin viereen rakkaus lapsiin ikuinen side.Onhan tuo nähty lapset on isälle myös rakkaita.Äidille myös.
- Anonyymi00537
Jos Mikkoa tarkoit.Muistaa kolme lastaan huoltaa heidät.Teko tapaa ei taida muistella.Mikon lapsilla on vanhemmat jotka huoltaa heidät.
- Anonyymi00539
Oliko Troy kuppiukko? Ainakin sai tavata lastaan vain valvotusti huumetuomion vuoksi.
- Anonyymi00540
Mikko koivu muista on kolmen lapsen isä.Haluaako tekotapaa muistella.Lapset saa hyvän elämän isän luona Äitikin on läsnä jos haluaa.
- Anonyymi00541
Mikko on todellakin vaikea luonteen omaava henkilö ja siksi kai sai potkut varavalmentajan paikalta. Onkohan jo nykyinen vaimo pakanut kamansa ja lähdössä kotimaahansa ?
- Anonyymi00542
Anonyymi00541 kirjoitti:
Mikko on todellakin vaikea luonteen omaava henkilö ja siksi kai sai potkut varavalmentajan paikalta. Onkohan jo nykyinen vaimo pakanut kamansa ja lähdössä kotimaahansa ?
Ero tulee ehkä jo kesällä ja Mikko pääsee taas etsii uutta akkaa itselleen.
- Anonyymi00543
Anonyymi00541 kirjoitti:
Olisiko kuitenkin hänen nykyinen kotimaansa ihan Suomi?
- Anonyymi00544
Anonyymi00542 kirjoitti:
Ero tulee ehkä jo kesällä ja Mikko pääsee taas etsii uutta akkaa itselleen.
Taas alkaa tappelu omaisuudesta, kun uusi emäntä haluaa avioeron. Ei kun oikeuteen Mikko ja keksi kovasti syitä rikoksiin.
- Anonyymi00557
Anonyymi00541 kirjoitti:
👋 moi Helena.
- Anonyymi00558
Anonyymi00544 kirjoitti:
Taas alkaa tappelu omaisuudesta, kun uusi emäntä haluaa avioeron. Ei kun oikeuteen Mikko ja keksi kovasti syitä rikoksiin.
Kun on avioehto, ei tarvitse tapella omaisuudesta.
Paitsi Helena, joka yritti jenkeissä riitauttaa itse allekirjoittamansa avioehdon kun luuli siten saavansa puolet Mikon omaisuudesta ja lisäksi vielä elarit. Mutta pieleen meni.
Kakskertaakaan ei saanut, vaikka yritti käräjöidä siitäkin.
Nyt sit Helena elelee yksin ulosottovelkojenssa kanssa. - Anonyymi00594
Anonyymi00541 kirjoitti:
Onko totta.Valmentajan vaimo tartti rahaa.
- Anonyymi00595
Anonyymi00594 kirjoitti:
Taitaa olla tarua.Vai onko sittenkin totta,
- Anonyymi00599
Anonyymi00594 kirjoitti:
Miksi Mikko on hyvä isä.Luenne karkoitus on hellun mielipide.
- Anonyymi00602
Anonyymi00594 kirjoitti:
Nykyinen vaimo ei tartte Mikon rahoja.
- Anonyymi00604
Anonyymi00557 kirjoitti:
👋 moi Helena.
Mikon luonne.Lapset sen tietää.
- Anonyymi00640
Anonyymi00541 kirjoitti:
Toi on vanha juttu.Ketä enää kiinostaa.
- Anonyymi00641
Anonyymi00541 kirjoitti:
Helena sovittelija lempeä rakastava luonne.Onko hellu pakannut kamansa ja suuntaa kotimaahansa.Siellä on aika huonot sosiaali edut.
- Anonyymi00654
Anonyymi00541 kirjoitti:
Hehhehheee. Valehtele toki lisää niistä Mikon potkuista. Ja valehtele myös lisää siitä, miten Helena omisti puolet Kakskerran kiinteistöstä.
Kyllä noita valheita maailmaan mahtuu. Mutta kun ei niitä kukaan normaalilla järjellä varustettu ihminen usko.
Suuri Valehtelija on menettänyt jo maineensa, ystävänsä ja uskottavuutensa.
- Anonyymi00545
Onko jotain uutta useimmilla lätkänpelaajilla kuuluu perinteisiin useimmat on onnistunu sen rahan perässä juoksevan naisen itselleen saamaan
- Anonyymi00548
Pelaajat ei ole sieltä älyykkäämästä päästä olevia henkilöitä kukaan ja niitä on naisten helppo käyttää hyväkseen.
- Anonyymi00596
Anonyymi00548 kirjoitti:
Pelaajat ei ole sieltä älyykkäämästä päästä olevia henkilöitä kukaan ja niitä on naisten helppo käyttää hyväkseen.
Pelaajat ovat nopea älyisiä.Sitähän varten jääkiekkoa pelataan
- Anonyymi00597
Anonyymi00548 kirjoitti:
Rahan perässä juoksevat naikkoset - gold diggerit - ovat saalistajia. Ne saalistavat varakkaita miehiä päivätyönään. Opettelevat kaikki temput mitä tarvitsevat saadakseen rikkaan miehen ihastumaan itseensä ja sitten naps, laukaisevat ansan.
Valitsevat etukäteen uhrinsa ja hakeutuvat lähietäisyydellä ja aloittavat pelinsä. Ja saatuaan saaliin ansaan, eivät hellitä otettaan, vaan roikkuvat kiinni pahimmillaan vuosikausia vielä eron jälkeen.
Kun gold digger saa kiinni kukkarosta, ei se siitä hevin luovu. - Anonyymi00598
Anonyymi00596 kirjoitti:
Pelaajat ovat nopea älyisiä.Sitähän varten jääkiekkoa pelataan
Onko muutkin naiset kuin helena yrittäny rikatua.Pelaajien euroilla.
- Anonyymi00600
Anonyymi00548 kirjoitti:
eipä naisetkaan ole älyllä pilattu
- Anonyymi00601
Ehkä ovat huomanneet.Ovat jättäneet naiset rauhaan.
- Anonyymi00603
Lätkämiehet osaa valita naisen.Oli rikas tai köyhä.Kunhan rakkaus kukoistaa.
- Anonyymi00617
Anonyymi00598 kirjoitti:
Ei nyt tule mieleen. Ja yritykseksi se jäi Helenallakin.
Naimisissa ollessaan törsäsi yltiöpäisesti Mikon rahoja, mutta nykyisin myy vanjoja vaatteitaan kirppiksellä saadakseen käyttörahaa. - Anonyymi00622
Anonyymi00617 kirjoitti:
Naimisissa ollessaan törsäsi yltiöpäisesti Mikon rahoja, mutta nykyisin myy vanjoja vaatteitaan kirppiksellä saadakseen käyttörahaa.Joutuuko taas hyppäämään alastomana katuojaan, jos vaatteensa myy kurppiksellä. Ja ostaako niitä sen vaatteita kukaan?
- Anonyymi00623
Anonyymi00617 kirjoitti:
Naimisissa ollessaan törsäsi yltiöpäisesti Mikon rahoja, mutta nykyisin myy vanjoja vaatteitaan kirppiksellä saadakseen käyttörahaa.Tippui miljonäärin kukkarolta käräjäsalien kautta ulosotton asiakkaaksi.
Kannattiko riidellä ja lihavemman potin toivossa ja kieltäytyä 5 miljoonan euron sopuerotarjouksesta.
Karma is a bitch. - Anonyymi00642
Anonyymi00598 kirjoitti:
Ei naiset tienaa rahat itse käyvät töissä.
- Anonyymi00624
Kyllä mäkin olisin ryypännyt, kalkkunan takia.
- Anonyymi00646
En nimittele ketään.Jos tarkoitat Mikko Koivua on rehti suomalainen mies.Tuo kuppiukko viittaa viron maahan.
- Anonyymi00658
Muistaa kolmikon oikein hyvin.Ehkä tekotapaa ei taida muistella.
- Anonyymi00665
Jos juhlis rankasti ei ois enää elossa. Turha huutaa juhlimista. Hän hoitaa lapset asiallisezti. Ex muija saa elatus apua silti tekee asiattomia oikeus juttuja elättäjästään.
Ketjusta on poistettu 48 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2493172Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell191770Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.231453Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1361302- 1041268
- 801258
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531072Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581045- 135982
Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717967