Löytyykö kellään kokemuksia jommasta kummasta? Jonkinlainen maantie-painoitteinen adventure-pyörä on hakusessa ja nämä 2 olisivat uutena vielä kohtuullisen hintaisia, Yamaha ehkä hitusen kalliimpi.
Mielipiteitä? Tulisi ensipyöräksi ja ajaisin vain yksin joten uskon että tehot riittää. Mutta ovatko pidemmän päälle liian pieniä 188cm pitkälle? Jos kokeilee istua niin kyllähän niillä ajelee mutta eri asia jaksaako satoja kilometrejä istua. Istuinkorkeus sama, yamahassa vähän leveämpi istuin. Mutta Suzukin V-moottori miellyttäisi enemmän.
Molemmat käsittääkseni ihan luotettavia. Mielummin ottaisin uuden ensipyöräksi ettei heti tarvi opetella korjaamaan kun tässä vasta totuttelee ajoon.
Yamha Tracer 700 vs Suzuki DL 650 v-strom
Anonyymi
0
102
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604556Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352089Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621492Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti481472- 1651468
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2581257Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961174- 2031112
- 801037
- 631011