Tulee härski
Vaalisyksy! Kaikki merkit on ilmassa, systeemissä pöhisee!
10
129
Vastaukset
- Anonyymi
Ehdokkaita kalastellaan par aikaa. Pari sikaa jos tarjottais vois vaikka miettiä lähteä..
- Anonyymi
ÄLÄ RUOKI pyhäjärven luotsi TROLLIA!
- Anonyymi
Ketä trollia Pyhäjärven luotsi ruokkii!?
- Anonyymi
Ehdokkaita viedään kuin vierasta s...a myös toisista leireistä
- Anonyymi
Persuja kait tarkotat ?...
- Anonyymi
Totta. Jo nyt pöhinää ilmassa, ku laineet läikkyy siihen malliin!
- Anonyymi
taasko sinun pitää tyytyä itsellesi vastaamaan kun ei saalis ui pyydyksiin? Voi pientä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
taasko sinun pitää tyytyä itsellesi vastaamaan kun ei saalis ui pyydyksiin? Voi pientä..
Haista läikkyvä öljyvati ja maista Sepposen tekemä hyväksi havaittu puolilämmin sillisilakkavati, joka tuulessa seilaa jotta sillivati seilaa, silivati hou!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haista läikkyvä öljyvati ja maista Sepposen tekemä hyväksi havaittu puolilämmin sillisilakkavati, joka tuulessa seilaa jotta sillivati seilaa, silivati hou!
Tyypillinen PERSU pontikka päissään😱
- Anonyymi
Loskakelit ovat alkaneet. Valheita ja häijyjä väitteitä. Oletettavasti aikovat viedä huomion pois oikeista ongelmista. Epäilemättä he tulevat pelaamaan likaista peliä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisen vessakäynti suhteen alussa
Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin23616131Liikenne topissa
Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio4013605Maisa se jaksaa valehdella
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma2969611- 446823
Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.
Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones2624105