On ollut jo ainakin parin, kolmen kuukauden ajan. Kyseisen piha-alueen ympäristöstä löytyy sellaisiakin roskia, jotka eivät sinne kuulu. Myös jäteastioihin on laitettu niihin asiaankuulumattomia asioita.
Kyseisessä keräyspisteessä on myös roskia varten laitettu roskis. Mutta joko jotkin vähemmän hyvän järjen omaavat ottavat sieltä mm. muovipusseja, tai sitten linnut ottavat ne sieltä; ja viskelevät ympäri aluetta.
Itse olen kuluneina vuosina huomannut ja havainnut, että aamutuimaan, varhaisella, sinne on tuotu mm. pölynimureita. Hetekkakin on joskus sinne aikaisempina vuosina tuotu.
Jos ihmiset ovat lukutaitoisia, ja ymmärryksen omaavia, niin voisivat katsoa, mitä mihinkin laatikkoon oikeasti kuuluu laittaa.
Joskus esim. kartonkia, tai jopa lenkkikenkiä on löytynyt niihin kuulumattomista laatikoista.
Kyseistä epäsiisteyttä on jostakin syystä joutunut huomaamaan kuluneina kuukausina. On tehnyt kyllä mieli tehdä tästä asiasta ilmoitus niin kuntaan, kuin Jätekukkoonkin päin.
Valvontakamerakin siellä on pystyssä. Sitä en tiedä, että toimiiko se.
Toivottavasti!
Liekä järjen kulussa jotakin vikaa joillakin, siihen on sano mitään.
Oma mielipide kyllä siitäkin on.
Terv:. Santalannotkosta
Jätekukon keräyspiste Kasurilanmäen tien alkupäässä on erittäin epäsiisti
Anonyymi
1
50
Vastaukset
- Anonyymi
Älä jaksa jauhaa H. - Jos ahistaa, niin mee ite lajttelemaan ja niputtamaan koko setti riittävän nätiksi.:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4022122Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121949Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2501405Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821049Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel56965Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402948Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä39818- 56789
- 75760
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70734