On se niin väärin

Anonyymi

Minulla ei oo autoo, muillakaan ei saa olla. Ei oo taloo, koiraa, ukkoo, lapsenlapsii, miks muillakaan sais olla !On diabeettes, en saa syödä makkeeta, miks muutkaan sais ? On sappivika, en saa syödä rasvasta, siis muiltakin kiellety.

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      onks sul ees nojatoolii

      • Anonyymi

        On kokonainen soffakalusto, siis soffa plus kaks noja-tooli ja kiikku-tooli, kuus ruokapöydän puu-toolii, tää työ-tooli ja partsilla vielä kaks muovi- toolii. Voiko joku panna paremnaks ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        On kokonainen soffakalusto, siis soffa plus kaks noja-tooli ja kiikku-tooli, kuus ruokapöydän puu-toolii, tää työ-tooli ja partsilla vielä kaks muovi- toolii. Voiko joku panna paremnaks ?

        Onkos Sulla jalkatoolii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kokonainen soffakalusto, siis soffa plus kaks noja-tooli ja kiikku-tooli, kuus ruokapöydän puu-toolii, tää työ-tooli ja partsilla vielä kaks muovi- toolii. Voiko joku panna paremnaks ?

        Kyllä käy katteeks.


    • Anonyymi

      Onneksi sulta löytyy huumorintajua.

      Optimisti näkee munkkirinkilän - pessimisti näkee reiän.

      isoäiti_

      • Anonyymi

        Aina viisas isoäiti_ 🤗😍🤶👍


    • Anonyymi

      Ei ole minullakaan kaikkea, mutta muilla saa silti olla niin paljon
      maallista mammonaa kuin ikinä pystyvät hankkimaan.
      Ei se minua haittaa pätkääkään.
      Minullahan on suurinpiirtein kaikkea mitä tarvitsen,
      enkä ylimääräisestä tavarasta sen onnellisemmaksi tulisi.
      Olen ihan tyytyväinen näin
      ja henkiset arvot ovat aina olleet minulle tärkeimmät.

      • Anonyymi

        Juuri noin. Tosin on helpompi keskittyä henkisiin arvoihin, kun toimeentulo on turvattu, voi keskittyä muuhunkin kuin leivän hankintaan ja terveyttä sen verran että jaksaa käydä kulttuuririennoissa.


    • Anonyymi

      "Minulla ei oo autoo, muillakaan ei saa olla. Ei oo taloo, koiraa, ukkoo, lapsenlapsii, miks muillakaan sais olla !On diabeettes, en saa syödä makkeeta, miks muutkaan sais ? On sappivika, en saa syödä rasvasta, siis muiltakin kiellety."

      Tosi kiva aloitus, melkein kuin Leski2 olisi kirjoittanut, mutta hänellähän on se hoitokoira ja isäntä lisäksi ilkosillaan keittiön lattialla, joten vastaan aivan omalla huumorillani, mutta totuudenmukaisesti..

      Pakko oli aloitus kopsata, että muistaisin, mitä minulla on ja mitä ei.

      - minulla on auto, mutta niin on monella muullakin, enkä tarkoita nyt lehmiä.
      -talo on ja upea onkin vuokra rivitalo yksiö, mutta taas tuo "muu" joilla myös on.
      -koiraa ja ukkoa ei ole enää, vaikka toisilla on nekin. Haittakse mitään?
      -lapsia ja lapsenlapsia on, mutta niitäkin on jo useilla, jopa lapsenlapsenlpsia.
      -diabetes2 on, mutta kyllä minä syön makeaa joskus, koska onhan minulla lääke.
      -sappivikaa ei ole toistaiseksi, joten huoletta syön kaikkea rasvaita jä käristettyä.

      Siis, kun olen noinkin noheva, juon vielä viikottain Jallu-olut paukkuja tarpeen mukaan, mutta karapulaa en ole vuosikausiin sairastanut, joten siinäkin kohtuus kaikessa.

      • Ano 18.07 14.56
        Nikkini mainittiin, taas.
        Mitä sinä horiset ilkosillaan olevasta isännästä?
        Olet kasikymppisissä ja luet nuorisopalstaa?
        Voi hyvät hyssykät?

        Voisitko kertoa tarkemmin, missä ja miksi joku ukonrääpäle makaa nakupellenä jossain?

        Ja nyt vielä tuo pahin.
        Juot minun lempiannoksiani yhdekänvuoden takaa.
        Jallu-olut = Talonmiehen vapaapäivä.
        Onneksi raikastuin.


    • Anonyymi

      Mullapa ei ole kun vuokra-asunto ja muuten vaan tuulen huuhtoma persaus. Olen tyytyväinen elämääni.

    • Anonyymi

      Minun vanhat, hyvät kaverini olivat aivan samassa tilanteessa mutta eivät koskaan valittaneet!
      Kaverit löysivät elämästään aina myönteisiä puolia. Vaikkapa asunto. Vanha, puulämmitteinen omakotitalo. Omasta mielestään myönteistä oli se, ettei kukaan valittanut häiriöstä eikä edellyttänyt asumisen jälkien siivoamista.
      Myönteistä myös se, että parinsadan metrin päässä oli PUB jonka edestä pystyi talvella keräämään tupakan tumppeja. Porukks poltteli taksia odotellessaan ja auton tullessa heitti savukkeet lumiselle jalkakäytävälle jossa ne sammuivat seuraavan aamun keräystä varten.

      Elämä on tulvillaan ilahduttavia asioita!

    • Anonyymi

      Minä pistän vaaleanpunaisilla linseillä varustetut lasit päähäni, niin kaikki näyttää ruusuiselta, eikä mikään oo enää väärin.

    • Anonyymi

      Onkos alottajan elämä kääntynyt parempaan suuntaan?

    • Anonyymi

      Kun jo näin pitkälle päästiin, niin pitääpä kysyä,aloittajalta: sisältyykö elämääsi kuitenkin sexsiä.

    • Anonyymi

      Parasta on, kun ei ole muuta kuin tuulenhuuhtoma perse!

      • Anonyymi

        Senkin takia se ulkohuussi on niin yliveto. Ei ihme että eräille se niin rakas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Senkin takia se ulkohuussi on niin yliveto. Ei ihme että eräille se niin rakas.

        Koskaan en oo käynyt ulkohuussissa. Loppukesällä vierailen sydänmaalla missä ei oo sisävessaa, vähän pelottaa jo nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koskaan en oo käynyt ulkohuussissa. Loppukesällä vierailen sydänmaalla missä ei oo sisävessaa, vähän pelottaa jo nyt.

        Otat vaan pyykkipojan nenään ettei haju tyrmää. Älä kurkista sinne reikään, se kakkatorni voi olla rankka näky. Muista ripotella kuoriketta kauhalla jätöksesi päälle . Ota oma vessapaperi rulla mukaan , korvessa kun pyyhkivät sanomilla. Ja oma käsidesi, sydänmailla ei sellasia hienosteluja harrasteta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otat vaan pyykkipojan nenään ettei haju tyrmää. Älä kurkista sinne reikään, se kakkatorni voi olla rankka näky. Muista ripotella kuoriketta kauhalla jätöksesi päälle . Ota oma vessapaperi rulla mukaan , korvessa kun pyyhkivät sanomilla. Ja oma käsidesi, sydänmailla ei sellasia hienosteluja harrasteta.

        Kannattaa myös huussiin mennessään ottaa mukaansa jonkinlainen oksanpätkä, jolla voi tökkiä kakkatornia nurin, jos se on kohonnut reiän tasalle, ettei tarvitse sormiaan sotkea, jos vaikka vielä käsidesikin puuttuisi hyyskästä!


      • Anonyymi

        Kun köyhä tyttö meni naimisiin tilalle, hänellä oli mukana vain v***u ja raa***tu.
        Kun renki meni naimisiin talon tytön kanssa, hänellä on mukana vai rikkinäiset alushousut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otat vaan pyykkipojan nenään ettei haju tyrmää. Älä kurkista sinne reikään, se kakkatorni voi olla rankka näky. Muista ripotella kuoriketta kauhalla jätöksesi päälle . Ota oma vessapaperi rulla mukaan , korvessa kun pyyhkivät sanomilla. Ja oma käsidesi, sydänmailla ei sellasia hienosteluja harrasteta.

        Oho, selvitettävä lähin abc tai vastaava. Ohjeet vaikuttavat eriskummallisilta kaupunkilaisin silmin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4953
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4495
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2891
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1696
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe