Unelmien poikaystävä
Mä oon sun
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä, sanan varsinaisessa merkityksessä😔
- Anonyymi
Voi hyvä ihminen voit valita niistä hymiöistä minkä vaan, tosiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi hyvä ihminen voit valita niistä hymiöistä minkä vaan, tosiaan.
Ei, trolli ei voi mitenkään valita muuta
- Anonyymi
Ole vaan. Mutta mä haluan hänet.
- Anonyymi
tossahan on ristiriita vai eiköhän hän jonka haluat ole samalla se unelmienkin poikaystävä .
- Anonyymi
En usko ei mitäön vinkkiä varallisuudesta, huolitellusta ulkonäösyä. Vaik et tukka hyvin näkyyks kello jne.. sitten alan uskoa..mut se poikamies on vähän arveluttava ei jaksais enää.
- Anonyymi
Saisit varmaan paremman miehen, jos opettelisit kirjoittamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saisit varmaan paremman miehen, jos opettelisit kirjoittamaan.
Kirjoittamaan opettelu , poikaystävästä oli puhu ,ei poikamiehestä niin kuin siinä tv sarjassa kun kaikki naiset tavoittelee sitä yhtä palomiestä. Poikamies on pariton hlö.poikaystävä voi kuitenkin olla omassa elämässään varattu hlö.sinulle hän voi olla kuitenkin poikaystävä.kun hänestä kerrot muille.
- Anonyymi
Hei haluan sulta söpö nimmarin ees. m>n
- Anonyymi
Olet jonossa😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet jonossa😂
No eipä niitä jonoksi asti ole, mutta enpä suosittu olekaan. Kaikesta huolimatta.
•
- Anonyymi
Ole vaan omasta mielestä
Hauskaa päivän jatkoa - Anonyymi
Mut mä en taida olla sun unelmien tyttöystävä, vaikka niin haluisinki :/ taitaa mennä vähän liian yksipuoleiseksi tää tällä tavalla.
- Anonyymi
Tjooo. Se asianajaja.pääskynen. näen lävitsesi. Heippa🧜♀️
- Anonyymi
Sittenpähn saisit mut onnelliseksi yhteydenotolla. Vink-Vink! Olen muuten kaupungilla siinä isolla aluella mikä on rakennettu korona-aikana... asettaa jos viitsit ja saat vaikka kavereista seuraa, löytää kirkon läheltä. 😂 t. Sua vanhempi nainen, joka on joskus ilmaissut kiinnostuksena.
- Anonyymi
Puhu mulle mahollisimman kaksselitteisesti
Ossootkö- Anonyymi
Ymmärrettäänkö myö??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrettäänkö myö??
Mun on vaikoo selittee
Mine oon nyt liian savuissani
Toiv tämä lähtöö nopeesti poies
Savut piästä
- Anonyymi
Ja perustelut on? Tämä aloittajalle..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823450
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 621754
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628