Milloin ne tämän maailman ruhtinaan keksimät viuhkat puretaan.? Tarkoitan tässä yhteydessä tuulimyllyjä jotka pilaavat neitseellisen pohjalaisen luonnon sekä näemmä aiheuttavat terveysongelmia. Olisi kuulkaa niin ihana päästä käymään Haavikkaalla, vaan ei. Äitin tönö seisoo niistä pirun palikoista vain 3km.n päässä. Lähes poikkeuksetta alkaa päätä särkeä kun kyltissä lukee "Haapajärvi 10km" tai vähemmän. Miten annoitte tuon tapahtua?
Milloin voin tulla taas Haapajärvelle?
12
132
Vastaukset
- Anonyymi
Net tuo rahhaa!eikä haapajärven homekylään kannata muutenkaa mennä.home aiheuttaa pääkipua ja hengitys vaikeuksia!
- Anonyymi
viime vuonna toi kalajoelle 1.8 miljoonaa ja pohjoispohjanmaalla kehitys on edelleen nousujohteinen. Joka puolelle tulossa uusia tuulivoimapuistoja em:sta syystä niiden ollessa rahasampoja kunnille ja kaupungeille mihin niitä rakennetaan.
- Anonyymi
No, ei se junttien korsukyläkään kovin kehuttava paikka ole.
- Anonyymi
Aika jännä juttu, että monessa paikassa, missä on tuulivoimaloita, myös koulut ovat homeessa. Näin on käynyt mm. Kalajoella ja Ylivieskassa ja nyt myös Haapajärvellä.
- Anonyymi
Aika jännä juttu, että niin on myös kunnissa ja kaupungeissa joissa ei ole tuulivoimaloita.
- Anonyymi
Haapajärvi oli homeessa jo palio ennen tuulimyllyjä!!!jännä juttu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haapajärvi oli homeessa jo palio ennen tuulimyllyjä!!!jännä juttu!
Jännä juttu, että sitten kun tuulivoimalat tuli, alkoi vasta oireilu , vaikka hometta oli ollut jo kauan aikaa kouluissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jännä juttu, että sitten kun tuulivoimalat tuli, alkoi vasta oireilu , vaikka hometta oli ollut jo kauan aikaa kouluissa.
Toivat julki vasta sitte! Eihän nytkään hoitajat saa valittaa tai virallisesti pitää saikkua homeen takia.panisivat muuten tk käyttökieltoon...
- Anonyymi
Ja Joppe Ruonansuu on kuollut.
- Anonyymi
Maksa ei kestänny ryypätä ennää!!
- Anonyymi
Jännä juttu, että juuri Pohjois-Pohjanmaalla päättäjät ovat valinneet tuulivoimaloista saatavan helpon rahan tieksi eteenpäin. Samalla he ovat valinneet kuntalaisilleen tuulivoimaloiden läheisyydessä huonon elämänlaadun, koska tuulivoimalat pilaavat maisemat, aiheuttavat melua, vievät retkeily-, marjastus- yms. mahdollisuudet.
Neuvoni pohjoispohjalaisille: Arvostakaaa rehellistä työtä, kuten muuallakin Suomessa! Älkää etsikö helppoa rahaa elämänlaadun kustannuksella! - Anonyymi
milloin voin tulla ? - - No tuu ens kesänä kello kuus, sillon alkaa päivä uus ! !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579