Semmosta sieltä

Anonyymi

On se naapureiden ilo että saa uusia asukkaita vattukylälle. Sais vaan nukuttuaki niiden naapurien pirskeiden kanssa... Autoja tulee ja menee, poppi soi ja tappeluki tuntu olevan. Toivottavasti jää tälle yhelle illalle eikä oo joka viikonloppuista.

18

888

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko Jussille tullut kesävieraita ?

      • Anonyymi

        Onkohan Jussukalla käyny joku PS pontikkakokki????ja niitähän piisaa


    • Anonyymi

      Aloittajalla ei oo käyny mielessä hoitaa tätä asiaa muualla kuin suomi24 palstalla? Käydä vaikka naapurissa sanomassa jos meno on häiritsevää

      • Anonyymi

        Eiku siitä on mukava kun naapurissa on vihdoinkin elämää!Onpahan jotain seurattavaa!Kannattaa laittaa ruohonleikkurit,moottorisahat,trimmerit ja mitä äänekästä nyt löytyykään,käyntiin pirskeitä seuraava aamuna heti seittemän jäläkeen laulamaan,vastaisku on ihan parasta krapulaiselle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiku siitä on mukava kun naapurissa on vihdoinkin elämää!Onpahan jotain seurattavaa!Kannattaa laittaa ruohonleikkurit,moottorisahat,trimmerit ja mitä äänekästä nyt löytyykään,käyntiin pirskeitä seuraava aamuna heti seittemän jäläkeen laulamaan,vastaisku on ihan parasta krapulaiselle!

        Ei itkeä saa, ei remuta saa, Timppa voi tulla ikunan taa.


      • Anonyymi

        En menisi naapuriin sanomaan
        Siellä voi olla sekavia ja voi tulla turpaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En menisi naapuriin sanomaan
        Siellä voi olla sekavia ja voi tulla turpaan

        Tämä on totta


      • Anonyymi

        suoli24 on tunnetusti monelle laskiämpäri jonne kipata anonyyminä kaikki sisällä vellova paska


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        suoli24 on tunnetusti monelle laskiämpäri jonne kipata anonyyminä kaikki sisällä vellova paska

        Voi voi koskeeko tämä sinua 😅😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        suoli24 on tunnetusti monelle laskiämpäri jonne kipata anonyyminä kaikki sisällä vellova paska

        Joo ja suoli24 on ihan osuva sana koko suomi24:lle, hulluja täynnä koko suomi24


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ja suoli24 on ihan osuva sana koko suomi24:lle, hulluja täynnä koko suomi24

        Ilman hoitoa ja lääkitystä olevia piisaa suomi24:ssä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilman hoitoa ja lääkitystä olevia piisaa suomi24:ssä

        Näillä kahdella varmaan on lääkitys kohdallaan???? Mutta kannattaako sittenkin hakeutua hoitoon......kun täällä s 24.llä venyttä.


    • Anonyymi

      Oliko meitä 5.5miljoonaa ja yksi sinä.

      • Anonyymi

        Poliisi hoitaa häirihtevät naapurit, soitto 112 riittää. Ja rekkarit tiedoksi, jos mahollista.


    • Anonyymi

      vattuperällä on aina eletty reippaasti.

      • Anonyymi

        Kyllä se on kun synnisä ryvetään ja irstailaan kyllä se
        jussinkin pitäs jo alkaa ajatelemaan että noon nopeita lähtöjä
        kun kohoralle sattuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on kun synnisä ryvetään ja irstailaan kyllä se
        jussinkin pitäs jo alkaa ajatelemaan että noon nopeita lähtöjä
        kun kohoralle sattuu.

        pottaa kierrätetään kuin kultakimpaletta mökistä mökkiin.
        vatteperät aina muistetaan.


    • Anonyymi

      Semmosii net persut on, met kepulit emmä tee pahaa ees kärpäselle.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe