Menestyvät verkostofirmat

Anonyymi

Laitetaan tähän ketjuun kaikki menestyvät, rehellisesti toimivat verkostomarkkinointifirmat. Osaako joku nimetä vaikka yhden? Minä en.

47

732

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tupperwaresta jäänyt sellainen käsitys ettei ole samanlaista kusetusta kuin verkostofirmat yleensä.

    • Anonyymi

      Eipä reilun 50v ikäisenä ole kokemusta, muuta kun ex muijaa yritettiin amwayhan 20v sitten. Ei kaupannut mitään muuta kuin pitäis liittyä mukaan....

    • Anonyymi

      Löytyykö mitään tilastoja verkostomarkkinoinnista Suomessa tällä hetkellä? Onko yksikään firma nousussa?

    • Anonyymi

      Määrittele ensin menestynyt. Riittääkö, että se on toiminnassa edelleen vai mikä on menestyksen mittari tässä yhteydessä? Ja mikä on rehellisesti toimiva? Se, että poliisi ei ole perässä? Sillä heti eroteltakoon, että epärehellisesti toimiva yksittäinen jäsen ei ole välttämättä sama asia, kun epärehellisesti toimiva firma. Firma voi hoitaa esim. velvoitteensa aivan lakipykälien mukaan, mutta joku sen yksittäinen jäsen voi samaan aikaan urpoilla omiaan ja käyttää epärehellisiä keinoja rekrytessään lisää väkeä.

      • Anonyymi

        Sanotaan vaikka että firman tulos tulee itse tuotteiden myynnistä, ei uusien jäsenten värväämisestä, ja lisäksi toiminta on sen verran kannattavaa että firman edustaja tulee saamallaan palkallaan toimeen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sanotaan vaikka että firman tulos tulee itse tuotteiden myynnistä, ei uusien jäsenten värväämisestä, ja lisäksi toiminta on sen verran kannattavaa että firman edustaja tulee saamallaan palkallaan toimeen

        Tuo on liian kova vaatimus. VM-firman edustaja EI tule palkallaan toimeen.

        Tai jos jollakulla on esittää sellainen VM-firma, jonka tuloilla tulee toimeen järjellisellä työmäärällä, niin kertokaapa ihmeessä.

        Määrittellään "menestynyt" sellaiseksi jolla on edes JOTAIN myyntiä! Siis vaikka yksi muovikipponen vuodessa.

        Kertokaa nyt JUMALAUTA näitä firmoja!! Onko niitä enää olemassa! Onko verkostomarkkinoinnilla lainkaan enää toimintaa.

        Tupperware on mainittu. Osaako joku kertoa sen volyymistä? Paljonko muovikippoja myydään vuodessa tai kuukaudessa? Vai myydäänkö ensimmäistäkään?

        Kovasti on hörhöt mainostaneet että ONHAN niitä toimivia VM firmoja. Mielestäni on luonnollista että yhtäkään ei täällä (TÄÄLÄ) pystytä nimeämään!

        MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAAAAAA

        Poijjaat!! Taasen!


      • Anonyymi
        Avotampio_ kirjoitti:

        Tuo on liian kova vaatimus. VM-firman edustaja EI tule palkallaan toimeen.

        Tai jos jollakulla on esittää sellainen VM-firma, jonka tuloilla tulee toimeen järjellisellä työmäärällä, niin kertokaapa ihmeessä.

        Määrittellään "menestynyt" sellaiseksi jolla on edes JOTAIN myyntiä! Siis vaikka yksi muovikipponen vuodessa.

        Kertokaa nyt JUMALAUTA näitä firmoja!! Onko niitä enää olemassa! Onko verkostomarkkinoinnilla lainkaan enää toimintaa.

        Tupperware on mainittu. Osaako joku kertoa sen volyymistä? Paljonko muovikippoja myydään vuodessa tai kuukaudessa? Vai myydäänkö ensimmäistäkään?

        Kovasti on hörhöt mainostaneet että ONHAN niitä toimivia VM firmoja. Mielestäni on luonnollista että yhtäkään ei täällä (TÄÄLÄ) pystytä nimeämään!

        MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAAAAAA

        Poijjaat!! Taasen!

        On niitä, aivan upeita yhtiöitä. Hyvin johdettuja, yhteiskunnalliset velvoitteet moitteetta hoitavia ja jäsenistään hyvä huolta pitäviä.

        Vuodesta toiseen hyvää tulosta tekeviä ja jäsenistöään ruhtinaallisesti palkitsevia ja joka suhteessa muutenkin esimerkillisiä.

        Mutta en kerro niistä sulle sen enempää!

        Buahahahaaahaahaaa!
        Ruuaaahhahahaaaaaa!
        Muuaahhahaaaaahaaa!

        Pojjaat! Taasen!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On niitä, aivan upeita yhtiöitä. Hyvin johdettuja, yhteiskunnalliset velvoitteet moitteetta hoitavia ja jäsenistään hyvä huolta pitäviä.

        Vuodesta toiseen hyvää tulosta tekeviä ja jäsenistöään ruhtinaallisesti palkitsevia ja joka suhteessa muutenkin esimerkillisiä.

        Mutta en kerro niistä sulle sen enempää!

        Buahahahaaahaahaaa!
        Ruuaaahhahahaaaaaa!
        Muuaahhahaaaaahaaa!

        Pojjaat! Taasen!!

        Harmittaa ettei kukaan osaa nimetä tällaista firmaa. Minulla on ollut lapsesta asti kova usko verkostomarkkinoinnin ylivoimaisuuteen mutta usko alkaa heiketä kun kukaan ei osaa nimetä tai suositella firmaa jossa voisi rehellisin keinoin pärjätä verkostomarkkinoinnilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanotaan vaikka että firman tulos tulee itse tuotteiden myynnistä, ei uusien jäsenten värväämisestä, ja lisäksi toiminta on sen verran kannattavaa että firman edustaja tulee saamallaan palkallaan toimeen

        Eikös se vähän tipu silloin vm-kategoriasta, jos siihen ei kuulu se, että organisaatioon voisi hommata lisää jengiä? Toki suoramyynti on yksi vm:n kategoria, eikä kaikki edes halua kasvattaa tiimiä, vaan myyydä vaan tuotteita. Se on kait ihan ok? Teillä ei nyt ole kuin kaksi ääripäätä taas näissä keskuteluissa ja unohdetaan kaikki siitä välistä. Eli olet joko pyramidin huipulla isoine organisaatioineen tai juuri värvätty tyhjätasku. Eiköhän siihen väliin mahdu myös montaa muuta tapaa toimia? Tiedän monia ihmisiä, jotka eivät ole halunneet lähteä tiiminrakennukseen, vaan haluavat vaan myydä tuotteita, kuka milläkin volyymillä. Se että siitä tienaa kuukausipalkkansa, teettää toki töitä ja moni ainakin naispuolisista tekee hommaa vähän niin kun lisäansioiden hankkimiseksi ja mielenvirkistykseksi päätyön tai perhe-elämän vastapainoksi. Tiimin ylläpito vaatii myös paljon sitoutumista, eikä kaikilla ole aikaa eikä halua lähteä sellaseen. He haluavat vain tehdä myyntityötä ihmisten parissa kuka mistäkin syystä ja saada siitä jotain extraa palkan päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se vähän tipu silloin vm-kategoriasta, jos siihen ei kuulu se, että organisaatioon voisi hommata lisää jengiä? Toki suoramyynti on yksi vm:n kategoria, eikä kaikki edes halua kasvattaa tiimiä, vaan myyydä vaan tuotteita. Se on kait ihan ok? Teillä ei nyt ole kuin kaksi ääripäätä taas näissä keskuteluissa ja unohdetaan kaikki siitä välistä. Eli olet joko pyramidin huipulla isoine organisaatioineen tai juuri värvätty tyhjätasku. Eiköhän siihen väliin mahdu myös montaa muuta tapaa toimia? Tiedän monia ihmisiä, jotka eivät ole halunneet lähteä tiiminrakennukseen, vaan haluavat vaan myydä tuotteita, kuka milläkin volyymillä. Se että siitä tienaa kuukausipalkkansa, teettää toki töitä ja moni ainakin naispuolisista tekee hommaa vähän niin kun lisäansioiden hankkimiseksi ja mielenvirkistykseksi päätyön tai perhe-elämän vastapainoksi. Tiimin ylläpito vaatii myös paljon sitoutumista, eikä kaikilla ole aikaa eikä halua lähteä sellaseen. He haluavat vain tehdä myyntityötä ihmisten parissa kuka mistäkin syystä ja saada siitä jotain extraa palkan päälle.

        Juuri nämä tällaiset kiinnostaa. En vaan ole löytänyt yhtään firmaa missä tuotteet olisi laadukkaampia kuin esim tavan kaupoista saatavat vastaavat. Hinnat noissa vm-firmojen tuotteissa kun ovat niin kovat että luulisi olevan samassa suhteessa laadukkaampiakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri nämä tällaiset kiinnostaa. En vaan ole löytänyt yhtään firmaa missä tuotteet olisi laadukkaampia kuin esim tavan kaupoista saatavat vastaavat. Hinnat noissa vm-firmojen tuotteissa kun ovat niin kovat että luulisi olevan samassa suhteessa laadukkaampiakin

        Moneko firman tuotteita olet kokeillut? Vai heititkö kommentin vaan hatusta? Mutta se laatu ei vissiin kuulunut tähän. Aloituksesssa pyydettiin laillisia ja rehellisesti toimivia firmoja tai ylipäänsä tuotteita myyviä vm firmoja. Älä vaihda puheenaihetta. Se laatuasia on varmaan sitten jonkun toisen ketjun aihe.


      • Anonyymi
        Avotampio_ kirjoitti:

        Tuo on liian kova vaatimus. VM-firman edustaja EI tule palkallaan toimeen.

        Tai jos jollakulla on esittää sellainen VM-firma, jonka tuloilla tulee toimeen järjellisellä työmäärällä, niin kertokaapa ihmeessä.

        Määrittellään "menestynyt" sellaiseksi jolla on edes JOTAIN myyntiä! Siis vaikka yksi muovikipponen vuodessa.

        Kertokaa nyt JUMALAUTA näitä firmoja!! Onko niitä enää olemassa! Onko verkostomarkkinoinnilla lainkaan enää toimintaa.

        Tupperware on mainittu. Osaako joku kertoa sen volyymistä? Paljonko muovikippoja myydään vuodessa tai kuukaudessa? Vai myydäänkö ensimmäistäkään?

        Kovasti on hörhöt mainostaneet että ONHAN niitä toimivia VM firmoja. Mielestäni on luonnollista että yhtäkään ei täällä (TÄÄLÄ) pystytä nimeämään!

        MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAAAAAA

        Poijjaat!! Taasen!

        "Määrittellään "menestynyt" sellaiseksi jolla on edes JOTAIN myyntiä! Siis vaikka yksi muovikipponen vuodessa."

        Onko sulla jotain häikkää lukemisen ymmärtämisen kanssa? Tuossa toisessa ketjussa sulle kerrottiin, mitä kaikkea vm keinoin myydään ja firmat niiden takana edelleen on toiminnassa. Kaiva itse esille firmojen nimet, joita haluat haukkua. Minä en viitsi vetää lokaan yhtäkään firmaa, koska ne tai heidän myyjänsä ei ole tehnyt mulle mitään pahaa. Ei voi olla noin vaikeaa kaikkitetävälle tampiolle. Minäkin, vaikka en ole yhdessäkään firmassa, löysin niitä hetkessä monta. Kuten sanottua, olen seurannut tätä keskutelua vuosikausia ja perillä vähän laajemmasta kentästä, kun näistä muutamista pyramidipeleistä, jotka ei rehelliesti sanottuna kiinnosta pätkääkään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Määrittellään "menestynyt" sellaiseksi jolla on edes JOTAIN myyntiä! Siis vaikka yksi muovikipponen vuodessa."

        Onko sulla jotain häikkää lukemisen ymmärtämisen kanssa? Tuossa toisessa ketjussa sulle kerrottiin, mitä kaikkea vm keinoin myydään ja firmat niiden takana edelleen on toiminnassa. Kaiva itse esille firmojen nimet, joita haluat haukkua. Minä en viitsi vetää lokaan yhtäkään firmaa, koska ne tai heidän myyjänsä ei ole tehnyt mulle mitään pahaa. Ei voi olla noin vaikeaa kaikkitetävälle tampiolle. Minäkin, vaikka en ole yhdessäkään firmassa, löysin niitä hetkessä monta. Kuten sanottua, olen seurannut tätä keskutelua vuosikausia ja perillä vähän laajemmasta kentästä, kun näistä muutamista pyramidipeleistä, jotka ei rehelliesti sanottuna kiinnosta pätkääkään.

        >Minäkin, vaikka en ole yhdessäkään firmassa, löysin niitä hetkessä monta

        Löysit hetkessä monta vm-firmaa, mutta et pysty mainitsemaan niistä yhtäkään nimeltä. Aika vakuuttavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moneko firman tuotteita olet kokeillut? Vai heititkö kommentin vaan hatusta? Mutta se laatu ei vissiin kuulunut tähän. Aloituksesssa pyydettiin laillisia ja rehellisesti toimivia firmoja tai ylipäänsä tuotteita myyviä vm firmoja. Älä vaihda puheenaihetta. Se laatuasia on varmaan sitten jonkun toisen ketjun aihe.

        Kyllä laatu ilman muuta kuuluu asiaan, ei kai firmaa voida lukea rehelliseksi jos se myy yli hintaista paskaa? Itsellä kokemuksia lähinnä herbalifesta ja niiden tuotteet on kyllä puhdasta kuraa hintaan nähden. Siksi olisikin mukavaa jos joku osaisi nimetä edes yhden rehellisen vm-firman


      • Anonyymi
        Avotampio_ kirjoitti:

        >Minäkin, vaikka en ole yhdessäkään firmassa, löysin niitä hetkessä monta

        Löysit hetkessä monta vm-firmaa, mutta et pysty mainitsemaan niistä yhtäkään nimeltä. Aika vakuuttavaa.

        Jos osaisit lukea, syy tähän on selitetty.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos osaisit lukea, syy tähän on selitetty.

        No kun nyt yleisesti tiedetään etten osaa lukea, niin voisitko ystävällisesti siteerata tuon syyn minulle uudestaan? Suuret kiitokset etukäteen! Luulen että täällä (TÄÄLÄ) on muitakin jotka haluaisivat tietää tuon salaisuuden. Siis "jos osaisivat lukea".


      • Anonyymi
        Avotampio_ kirjoitti:

        No kun nyt yleisesti tiedetään etten osaa lukea, niin voisitko ystävällisesti siteerata tuon syyn minulle uudestaan? Suuret kiitokset etukäteen! Luulen että täällä (TÄÄLÄ) on muitakin jotka haluaisivat tietää tuon salaisuuden. Siis "jos osaisivat lukea".

        "Onko sulla jotain häikkää lukemisen ymmärtämisen kanssa? Tuossa toisessa ketjussa sulle kerrottiin, mitä kaikkea vm keinoin myydään ja firmat niiden takana edelleen on toiminnassa. Kaiva itse esille firmojen nimet, joita haluat haukkua. Minä en viitsi vetää lokaan yhtäkään firmaa, koska ne tai heidän myyjänsä ei ole tehnyt mulle mitään pahaa. Ei voi olla noin vaikeaa kaikkitetävälle tampiolle. Minäkin, vaikka en ole yhdessäkään firmassa, löysin niitä hetkessä monta. Kuten sanottua, olen seurannut tätä keskutelua vuosikausia ja perillä vähän laajemmasta kentästä, kun näistä muutamista pyramidipeleistä, jotka ei rehelliesti sanottuna kiinnosta pätkääkään."


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Onko sulla jotain häikkää lukemisen ymmärtämisen kanssa? Tuossa toisessa ketjussa sulle kerrottiin, mitä kaikkea vm keinoin myydään ja firmat niiden takana edelleen on toiminnassa. Kaiva itse esille firmojen nimet, joita haluat haukkua. Minä en viitsi vetää lokaan yhtäkään firmaa, koska ne tai heidän myyjänsä ei ole tehnyt mulle mitään pahaa. Ei voi olla noin vaikeaa kaikkitetävälle tampiolle. Minäkin, vaikka en ole yhdessäkään firmassa, löysin niitä hetkessä monta. Kuten sanottua, olen seurannut tätä keskutelua vuosikausia ja perillä vähän laajemmasta kentästä, kun näistä muutamista pyramidipeleistä, jotka ei rehelliesti sanottuna kiinnosta pätkääkään."

        Eli et sitten kertonut kenellekään mitään. Miksi raivoat täällä kun sinulla ei ole mitään kertomista kenellekään? Ota rauhallisesti. Me jo tiedämme ettei sinulla ole mitään sanottavaa. Auot päätäsi mutta olkoon niin. Rauhoitu, ota lääkkeesi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä laatu ilman muuta kuuluu asiaan, ei kai firmaa voida lukea rehelliseksi jos se myy yli hintaista paskaa? Itsellä kokemuksia lähinnä herbalifesta ja niiden tuotteet on kyllä puhdasta kuraa hintaan nähden. Siksi olisikin mukavaa jos joku osaisi nimetä edes yhden rehellisen vm-firman

        Tässä piilee myös yksi suuri pointti. Laatu on lähinnä subjektiivinen käsitys, mihin ei ole yhtä oikeaa vastausta. Toinen voi pitää vaikka Ladaa laadukkaan, koska se on edullinen, lähtee aina käymään ja sillä pääsee paikasta toiseen ja se riittää. Toinen taas vannoo Mersun nimeen, koska KOKEE se laadukkaaksi ja tykkää vaikkapa nahkapenkeistä. Molemmat kuitenkin ihan yhtäläistä materiaa, jotka on tarkoitettu liikuttamaan ihmisiä / tavaroita paikasta a paikkaan b. Toinen nyt vaan on onnistunut luomaan brändin, jolla rahastaa enemmän. Ja ei, en ala kinaamaan näiden kahden laadusta, mutta pointti oli se, että laatu on myös ihan ihmisen kokemusperäinen asia, eikä joku voi väittää, että on toisen kokemus on jotenkin väärä.


    • Anonyymi

      Laittakaa nyt joku toimivien verkostofirmojen nimiä ja esimerkkejä tuotteista ja hinnoista, Puheiden perusteella näitä firmoja pitäisi olla joka lähtöön

      • Anonyymi

        Minä aloitan, rehellisesti toimivia verkostofirmoja: Telia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä aloitan, rehellisesti toimivia verkostofirmoja: Telia.

        Hmmm ... Telia ei oikein sovi verkostomarkkinoinnin kuvioihin. Kyllä, he tekevät suoramarkkinointia soittelemalla puhelimella ihmisiä satunnaisesti läpi. Mutta jos sitä vertaa perinteiseen verkostomarkkinointiin niin ... ei oikein täsmää.

        Ajatellaan vaikka roskapostinlähettäjiä, hekin markkinoivat. Ja myyvät jos joku maksaa. Mutta se ei ole sitä mitä me ajattelemme "verkostomarkkinoinnilla", tälle lopun ajan uskonnolle joka on kuolemaisillaan, ellei ole jo kuollut.

        MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAA

        Poijjaat!!! Taasen!


      • Anonyymi
        Avotampio_ kirjoitti:

        Hmmm ... Telia ei oikein sovi verkostomarkkinoinnin kuvioihin. Kyllä, he tekevät suoramarkkinointia soittelemalla puhelimella ihmisiä satunnaisesti läpi. Mutta jos sitä vertaa perinteiseen verkostomarkkinointiin niin ... ei oikein täsmää.

        Ajatellaan vaikka roskapostinlähettäjiä, hekin markkinoivat. Ja myyvät jos joku maksaa. Mutta se ei ole sitä mitä me ajattelemme "verkostomarkkinoinnilla", tälle lopun ajan uskonnolle joka on kuolemaisillaan, ellei ole jo kuollut.

        MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAA

        Poijjaat!!! Taasen!

        No sama kuvio siinäkin toistuu. Myyjät saavat vain jonkun hikisen provikan, kun jaksavat soitella tai ahdistella ihmisiä kauppojen käytävillä luvaten yhtä hyvää ja kahta kaunista, kun nyt vaan liittyy asiakkaaksi. Saa jonkun nimellisen alennuksen kuukaudeksi tai pariksi, kun vaihtaa heille asiakkaaksi. Sama kuvio toistuu muillakin puhelioperaattoreilla. Telia vaan on niistä kaikkein paskin kuuluvuudeltaan ja jatkuvasti verkko nurin, ainakin täällä maaseudulla. Eli laatuongelmia siinäkin, vaikka onkin "normaali" kauppa tai palvelu. Ja samalla tavalla siellä on johtoportaan jälkeen pomojen pomoja ja kaiken maailman päälliköitä ennen työntekijöitä, joilla on toinen toistaan isompi palkka tai palkkio, mitä korkeammalla firmassa on töissä. Ja sit on se "tunkkiporukka" joka raataa pitkää päivää kuppojen käytävillä ruinaamassa asiakkaita provisiopalkalla, eikä tienaa yhtään mitään, jos kauppoja ei synny. Eli heillä on paljon samanlaista face to face markkinointia, kun vm firmoilla, joten miten organissatiorakenne tai logistiikka tässä silloin kauheasti poikkeaa vm:sta (suoramyynnistä / markkinoinnista)?


      • Anonyymi

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Saataisiinko tähän ketjuun nyt yksi ainoa verkostomarkkinointifirma joka kestää päivänvalon? Eikö millään??


      • Lämpimät kiitokset tästä! Ensimmäinen oikea referenssi verkostomarkkinoinnin tuotteisiin, laatuun ja hintaan!

        Laittakaa lisää näitä jos/kun tiedätte!


      • Anonyymi
        Avotampio_ kirjoitti:

        Lämpimät kiitokset tästä! Ensimmäinen oikea referenssi verkostomarkkinoinnin tuotteisiin, laatuun ja hintaan!

        Laittakaa lisää näitä jos/kun tiedätte!

        Surullisenkuuluisa Zinzino tietenkin, ensin keskitason kahvinkeittimiä kolminkertaisella hinnalla, sitten kalaöljyjä viisinkertaisella hinnalla marketteihin verrattuna ja täysin järjettömillä kestotilaussopimuksilla.

        Verkostomarkkinointia leimaa aina sama kuvio: otetaan mikä tahansa satunnainen tuote, olkoon sitten kahvinkeitin, muovikippo, vitamiinipilleri, koiran punkkikaulapanta. Itse tuotteella ei ole niinkään väliä vaan sillä hypellä mikä verkoston jäseniin yritetään iskostaa. Miksi juuri tämä pilleri on niin mahtava että se mullistaa jäsenten talouden ihan siitä syystä että kaikki haluavat niitä, mikä ei tietenkään pidä paikkaansa. Tällainen saa vm-jäsenet näyttämään suhteellisen yksinkertaiselta porukalta, uskotaan kaikki soopa mitä ylälinja suoltaa. Ja päälle maksetaan ”koulutuksista”


      • Anonyymi kirjoitti:

        Surullisenkuuluisa Zinzino tietenkin, ensin keskitason kahvinkeittimiä kolminkertaisella hinnalla, sitten kalaöljyjä viisinkertaisella hinnalla marketteihin verrattuna ja täysin järjettömillä kestotilaussopimuksilla.

        Verkostomarkkinointia leimaa aina sama kuvio: otetaan mikä tahansa satunnainen tuote, olkoon sitten kahvinkeitin, muovikippo, vitamiinipilleri, koiran punkkikaulapanta. Itse tuotteella ei ole niinkään väliä vaan sillä hypellä mikä verkoston jäseniin yritetään iskostaa. Miksi juuri tämä pilleri on niin mahtava että se mullistaa jäsenten talouden ihan siitä syystä että kaikki haluavat niitä, mikä ei tietenkään pidä paikkaansa. Tällainen saa vm-jäsenet näyttämään suhteellisen yksinkertaiselta porukalta, uskotaan kaikki soopa mitä ylälinja suoltaa. Ja päälle maksetaan ”koulutuksista”

        Juuri näinhän se VM-firmoissa menee. Toiminta on logistiikan kannalta niin äärettömän TEHOTONTA, että on pakko myydä keskitason tuotteita järjettömällä hinnalla. Propagandaosasto hoitelee myyjät uskomaan että heillä on käsissään vuosisadan tuote jota voi hyvällä uskolla myydä poskettomalla hinnalla.

        Verkostohörhön pitäisi käsittää, että supermarketti pystyy myymään halvalla hinnalla laatutuotetta, siinä missä verkostomarkkinoitsija ei mitenkään voi saada samaa katetta vaikka myisi moninkertaisella hinnalla! Syy on logistiikassa. Verkostomarkkinoitsija roudaa muovikippojaan yksi kerrallaan skodafarmarissaan siinä missä marketti saa rekkalastillisen tavaraa kerralla. Hörhöt: LASKEKAA kulutettu työmäärä per myyty muovikippo! LASKEKAA!! Sitten ymmärrätte! Ehkä ...

        MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAA

        Poijjaat!! Taasen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Surullisenkuuluisa Zinzino tietenkin, ensin keskitason kahvinkeittimiä kolminkertaisella hinnalla, sitten kalaöljyjä viisinkertaisella hinnalla marketteihin verrattuna ja täysin järjettömillä kestotilaussopimuksilla.

        Verkostomarkkinointia leimaa aina sama kuvio: otetaan mikä tahansa satunnainen tuote, olkoon sitten kahvinkeitin, muovikippo, vitamiinipilleri, koiran punkkikaulapanta. Itse tuotteella ei ole niinkään väliä vaan sillä hypellä mikä verkoston jäseniin yritetään iskostaa. Miksi juuri tämä pilleri on niin mahtava että se mullistaa jäsenten talouden ihan siitä syystä että kaikki haluavat niitä, mikä ei tietenkään pidä paikkaansa. Tällainen saa vm-jäsenet näyttämään suhteellisen yksinkertaiselta porukalta, uskotaan kaikki soopa mitä ylälinja suoltaa. Ja päälle maksetaan ”koulutuksista”

        Kattelin pitkästä aikaa zinzino videon. https://www.youtube.com/watch?v=QjI-V-yTOyk Uskooko monikin noi jutut? Ton videon mukaan rahaa tulee paljon kun vaan jaksaa tehrä hommia ja koulutuksista kannattaa maksaa kun ne on käytännössä ilmaisia kun niiden avulla tehdään niin paljon lisää rahaa.


      • Anonyymi
        Avotampio_ kirjoitti:

        Juuri näinhän se VM-firmoissa menee. Toiminta on logistiikan kannalta niin äärettömän TEHOTONTA, että on pakko myydä keskitason tuotteita järjettömällä hinnalla. Propagandaosasto hoitelee myyjät uskomaan että heillä on käsissään vuosisadan tuote jota voi hyvällä uskolla myydä poskettomalla hinnalla.

        Verkostohörhön pitäisi käsittää, että supermarketti pystyy myymään halvalla hinnalla laatutuotetta, siinä missä verkostomarkkinoitsija ei mitenkään voi saada samaa katetta vaikka myisi moninkertaisella hinnalla! Syy on logistiikassa. Verkostomarkkinoitsija roudaa muovikippojaan yksi kerrallaan skodafarmarissaan siinä missä marketti saa rekkalastillisen tavaraa kerralla. Hörhöt: LASKEKAA kulutettu työmäärä per myyty muovikippo! LASKEKAA!! Sitten ymmärrätte! Ehkä ...

        MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAA

        Poijjaat!! Taasen!

        Useinhan nämä esittely / myyntitilaisuudet koetaan myös sosiaalisena tapahtumana, jossa ei vierailla välttämättä ole pääasia kuunnella sitä esittelyä (jonka toki joutuu tekemään yleensä ensin, ennen, kun sitä kahvia ja pullaa saa) tahi ostaa tuotteita, vaan päästä naapurin juoruakkojen kanssa kertaamaan päivän juorut tai kilpailemaan mukuloidensa paremmuudesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Useinhan nämä esittely / myyntitilaisuudet koetaan myös sosiaalisena tapahtumana, jossa ei vierailla välttämättä ole pääasia kuunnella sitä esittelyä (jonka toki joutuu tekemään yleensä ensin, ennen, kun sitä kahvia ja pullaa saa) tahi ostaa tuotteita, vaan päästä naapurin juoruakkojen kanssa kertaamaan päivän juorut tai kilpailemaan mukuloidensa paremmuudesta.

        Tosiaan, tämä on ymmärrettävä lähestymistapa aiheeseen.


      • Anonyymi

        Et ilmeisesti lukenut pulverin käyttöohjetta. Yksi paketti riitti meidän perheessä vuoden, seuraamalla käyttöihjetta.


      • Anonyymi

        Tässä olikin se suurin ongelma . Tuotteita myytiin ilman sen kummempaa opastusta miten niitä tulee käyttää. Nehän olivat tiivisteitä ja hyvin riittoisia.
        Yksi kaveri oli pistänyt superkymppiä suihkepulloon ja soitti kun ei pullosta saanut mitään ulos. Selvisi että hän ei ollut laimentanut sitä lainkaan.
        Toinen kertoi laittaneensa pesuvatiin sukkia likoon superkympiin, ja kuulemma aamulla ei ollut enää sukkia.
        Mattoshampoopurkista sai 500 litraa ikkunanpesuainetta. Ja toimivaa sellaista. Itse testasin.
        Käsitiskiaineesta sai parasta tapetinpoistoainetta. Loistotuotteita. Käytän vieläkin osan tuotteista vaikka en ole 20 vuoteen enää itse ollut mukana.


    • Anonyymi

      Joko on löytynyt?

      • Anonyymi

        Ei ole löytynyt. Ai niin tänään löyty sukasta teikä


    • Anonyymi

      Minä voisin nimetä Onpassive,n sillä se on rehellinen.

      Sen ainoa tuote on o-founder, eli AUTOMAATTINENTIENAAMINEN. Se maksaa 97 USD, eli noin satasen. Se ei velvoita mihinkään eikä se tuota mitään ja tämän Onpassive,n materiaali kertookin. Se ei ole SIOITUS joten verottajan kanssa ei tule ongelmia.

      Kyllä tämä on rehellisin verkostomarkkinointifirma, Onpassive,n

      • Anonyymi

        Onpassive EI ole verkostomarkkinointifirma , joten en mainitse sitä, koska täällä kyseltiin nimenomaan verkostomarkkinointifirmojen perään.


    • Anonyymi

      Minä äänestän myös Onpassive,n sillä se kertoo avoimesti että muita tuotteita ei ole eikä tule. Onpassive.n ei siis yritä kusettaa kuten muut verkostomarkkinointifirmat typerillä höpinöillä rikkaudesta ja mammonasta. Kyllä, minä valitsen Onpassive,n

      • Anonyymi

        Tässä on tietoa Onpassiven tulevista tuotteista. Onpassive kun ei ole vielä avannut ovensa maailmalle.

        https://www.onpassive.com


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on tietoa Onpassiven tulevista tuotteista. Onpassive kun ei ole vielä avannut ovensa maailmalle.

        https://www.onpassive.com

        Ja mitä tietoa tuolla muka on noista tuotteista? Tyhjää puhetta, mutta ei yhtään faktaa.


    • Anonyymi

      Niin, mutta oletkin luuseri, etkä mistään mitään tiedä.

      • Anonyymi

        Eivätkö luuserit pääse onpassiveen? Täytyykö olla menestyjä että pääsee? Minun tietääkseni onpassiveen pääsee jokainen halukas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivätkö luuserit pääse onpassiveen? Täytyykö olla menestyjä että pääsee? Minun tietääkseni onpassiveen pääsee jokainen halukas.

        Onpassive on juuri tarkoitettu kaikille. Mitään tietoa tai taitoa ei vaadita. Ei myyntiä eikä rekrytointia. Täysin automatisoitu toiminta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpassive on juuri tarkoitettu kaikille. Mitään tietoa tai taitoa ei vaadita. Ei myyntiä eikä rekrytointia. Täysin automatisoitu toiminta.

        "Täysin automatisoitu toiminta."

        Tosin rahaa ei tule automaattisesti. Näin sanoo onpassive. Älkää uskoko anonyymejä tällä palstalla, vaan käykää itse lukemassa heidän sivuilta.


    • Anonyymi

      Täältä kans ääni Onpassivelle, siinä häviää vain 100 dollaria, mutta monissa verkostomarkkinointiyrityksissä on mahdollisuus hävitä paljon enemmän. Aikaa, rahaa ja bensaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1074
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      897
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe