moikka! Täältä kirjoittelee tällänen 12.v tyttö ja haluisin aloittaa cosplayn. Olen jo päättänyt, että haluaisin cossata my hero academiasta Togaa. Mä olen jo tehnyt mekon ja paidan mutta jäljellä olisi vielä se maski/ kautta mikälie ja tarvitsisin siihen vaahtomuovia ja sellaista en löydä mistään, joten jos tiedätte jotain paikkoja mistä voisin ostaa sitä niin olisi kiva, jos auttaisitte. Saa antaa muitakin vinkkejä cossaamiseen, jos haluaa
ps. Olisin tosi kiitolinen
mistä voisin ostaa vaahtomuovia cosplayhyn
Anonyymi
3
244
Vastaukset
- Anonyymi
Etola?
- Anonyymi
Tuo mainittu Etola yksi, kannattaa googlettaa, kumit muovit, sieltä näyttää löytyvän useampi. Etolan myymälöitä aika harvassa paikassa. Ehkä noista toisista joku lähempänä.
- Anonyymi
Oih cossaaminen on kyllä upea harrastus ja itsekin olen cossannut kakegurui-sarjasta Runa Yomozukin ja seuraavaksi ajattelin Denki Kaminaria, mutta tosiaan kannattaa katsoa eri nettikauppoja niistä voisi löytyä jotakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743022
- 712901
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171709- 241667
- 261642
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279