Talosta ei pääse eroon

Anonyymi

Vielä 2000–luvun alussa Koskella oli helppo vaihtaa asuntoa. Nuoret perusti perheitä ja muualta tuli eläkkeelle jääneitä paluumuuttajia. Tänä päivänä omakotitaloon saa odottaa katsojia kuin lottovoittoa. Rivitalot taas ei kelpaa jos sisäänkäynti on toisten akkunan alla. Kohauksen peruminen koronapelossa ei ainakaan auta kohmeeseen vetänyttä markkinaa. Ettei vaan peruttaisi ensi vuonnakin, kun huomataan että säästyi rahaa.

5

1853

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koskelta löytyy Suomen kateellisimmat ihmiset. Ei ihme jos paikkakunta katoaa kohta kartalta kokonaan, niin omahyväistä sakkia pitäjä täynnä.

Onneksi on olemassa vielä ihmisiä jotka eivät kulje nyrkki taskussa luimistellen kuten Varsinais-Suomessa on tapana. Mukavimmat ihmiset olen löytänyt Lapista, siellä ei tarvitse pitää "suojauksia yllä" kuten täällä. Tuntuu että Koskella olet rikollinen kunnes toisin todistetaan.

• Anonyymi

Kuka hullu sitä koskelle muuttaisi, ihan tuppukylä eikä ole mitään palveluita?
      Laittakaa kämppänne alemyyntiin jos meinaatte niistä jotain eurojakin vielä saada.

Korona kun pahenee niin stoppaa kaikki kaupat Turussakin ja silloin tulee pakkomyyntiin halpaa korsua eikä Kosken luukut kiinnosta tuonkaan vertaa silloin.

• Anonyymi

näin se maailma vaan menee...

• Anonyymi

Koski on kaukana kaikesta ja valitettavan sisäänpäin lämpiävä. Vielä joku huuhaa-hoitoja tarjoava foliohattuinen kryptovaluuttahuijari siihen lisäksi, niin ei ihme, että Koskesta on muodostunut oma reservaattinsa, josta on syytäkin pysyä kaukana.

• Anonyymi

Kaikki menee kaupaksi, kun löytyy sopiva hinta.
      Miksi asunnon pitåå tuottaa voittoa ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      92
      2164
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      22
      2151
    3. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      47
      1937
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1517
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      213
      1452
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      36
      1357
    7. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      30
      1336
    8. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1141
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1036
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      26
      906
    Aihe