Talosta ei pääse eroon

Anonyymi

Vielä 2000–luvun alussa Koskella oli helppo vaihtaa asuntoa. Nuoret perusti perheitä ja muualta tuli eläkkeelle jääneitä paluumuuttajia. Tänä päivänä omakotitaloon saa odottaa katsojia kuin lottovoittoa. Rivitalot taas ei kelpaa jos sisäänkäynti on toisten akkunan alla. Kohauksen peruminen koronapelossa ei ainakaan auta kohmeeseen vetänyttä markkinaa. Ettei vaan peruttaisi ensi vuonnakin, kun huomataan että säästyi rahaa.

5

1859

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koskelta löytyy Suomen kateellisimmat ihmiset. Ei ihme jos paikkakunta katoaa kohta kartalta kokonaan, niin omahyväistä sakkia pitäjä täynnä.

Onneksi on olemassa vielä ihmisiä jotka eivät kulje nyrkki taskussa luimistellen kuten Varsinais-Suomessa on tapana. Mukavimmat ihmiset olen löytänyt Lapista, siellä ei tarvitse pitää "suojauksia yllä" kuten täällä. Tuntuu että Koskella olet rikollinen kunnes toisin todistetaan.

• Anonyymi

Kuka hullu sitä koskelle muuttaisi, ihan tuppukylä eikä ole mitään palveluita?
      Laittakaa kämppänne alemyyntiin jos meinaatte niistä jotain eurojakin vielä saada.

Korona kun pahenee niin stoppaa kaikki kaupat Turussakin ja silloin tulee pakkomyyntiin halpaa korsua eikä Kosken luukut kiinnosta tuonkaan vertaa silloin.

• Anonyymi

näin se maailma vaan menee...

• Anonyymi

Koski on kaukana kaikesta ja valitettavan sisäänpäin lämpiävä. Vielä joku huuhaa-hoitoja tarjoava foliohattuinen kryptovaluuttahuijari siihen lisäksi, niin ei ihme, että Koskesta on muodostunut oma reservaattinsa, josta on syytäkin pysyä kaukana.

• Anonyymi

Kaikki menee kaupaksi, kun löytyy sopiva hinta.
      Miksi asunnon pitåå tuottaa voittoa ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2687
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      200
      1968
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1716
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1638
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1441
    6. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      32
      1176
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      76
      1111
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1040
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      191
      954
    Aihe