Karvian nuorisossa tulevaisuus

Anonyymi

Jos Karvian tulevaisuus on noiden hurjastelijoiden ja yömekkaloijien käsissä, niin voi, voi!

12

220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ennen vanhaa nuoriso oli kiltisti kotona ja lukivat raamattua kaiket illat.😂

    • Anonyymi

      Sama valitus vuodesta toiseen. Oli valitusta traktorirallista, mopoista ym. Kuitenkin nämä nuoret ovat löytäneet paikkansa maailmassa ja maksavat veroja yhteiskuntaa hyödyntäen.
      Karvian väkiluvusta näkee ovatko jääneet paikkakunnalle perheineen.
      Hyvä kun Karvia liitetään isompaan niin saavat aloittajan kaltaiset isomman reviirin, on niin suppea katsantokanta näillä lapsettomilla.

      • Anonyymi

        Sum mielestä on siis ihan normaalia ja suotavaa, että liikentessä muiden pitää koko ajan pelätä noita vatipäitä? Ja keskustan asukkailla ei ole oikeutta yörauhaan, niinkö mielestäsi? Ja turha puhua muutosta korpeen, se nyt vain ei ole mahdollista, eikä järkevää. Kukaan ei valittaisi, jos ajettaisiin siististi, vaikka läpi yön ja autossa olisi normit äänenvaimentimet, sekä stereot pienemmällä. Onko se muka oikeasti hauskaa istua tuollaisissa meluavissa paskoissa ja pikkuhiljaa tuhota oma ja kaverien kuulo. Ja sama koskee kaikkia kulkuneuvoja, vakiomopolla ajelu ei ketään häiritse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sum mielestä on siis ihan normaalia ja suotavaa, että liikentessä muiden pitää koko ajan pelätä noita vatipäitä? Ja keskustan asukkailla ei ole oikeutta yörauhaan, niinkö mielestäsi? Ja turha puhua muutosta korpeen, se nyt vain ei ole mahdollista, eikä järkevää. Kukaan ei valittaisi, jos ajettaisiin siististi, vaikka läpi yön ja autossa olisi normit äänenvaimentimet, sekä stereot pienemmällä. Onko se muka oikeasti hauskaa istua tuollaisissa meluavissa paskoissa ja pikkuhiljaa tuhota oma ja kaverien kuulo. Ja sama koskee kaikkia kulkuneuvoja, vakiomopolla ajelu ei ketään häiritse.

        Mitä jos parempaan ei ole varaa eikä rahoitusyhtiön minipelit kiinnosta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sum mielestä on siis ihan normaalia ja suotavaa, että liikentessä muiden pitää koko ajan pelätä noita vatipäitä? Ja keskustan asukkailla ei ole oikeutta yörauhaan, niinkö mielestäsi? Ja turha puhua muutosta korpeen, se nyt vain ei ole mahdollista, eikä järkevää. Kukaan ei valittaisi, jos ajettaisiin siististi, vaikka läpi yön ja autossa olisi normit äänenvaimentimet, sekä stereot pienemmällä. Onko se muka oikeasti hauskaa istua tuollaisissa meluavissa paskoissa ja pikkuhiljaa tuhota oma ja kaverien kuulo. Ja sama koskee kaikkia kulkuneuvoja, vakiomopolla ajelu ei ketään häiritse.

        Samaa valitusta netti on täynnä.
        Aina löytyy syy valittaa. Jos nuoriso ei ole kohteen valitetaan huoltamoista tai kaupoista.
        Karvialaisille ei mikään ikinä ole hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa valitusta netti on täynnä.
        Aina löytyy syy valittaa. Jos nuoriso ei ole kohteen valitetaan huoltamoista tai kaupoista.
        Karvialaisille ei mikään ikinä ole hyvin.

        Siinä on kyllä vissi ero, mistä valitetaan. Jokaisella on oikeus olla huolissaan ja peloissaan tuosta hengenvaarallisesta touhusta, joka liittyy muutaman idiootin toimintaan, kuten sanoin, kukaan ei valittaisi, jos ajettaisiin siististi ja muiden turvallisuutta ja kotirauhaa kunnioittaen. Se, että jos huoltoasemalla ei palvelu, tai ruuan laatu miellytä on pikkujuttu, siitä ei ole vaaraa, eikä harmia kenellekää, koska jaloillaan voi äänestää ja vaihtaa paikkaa. Paikallisen huoltamon toiminta on makuasia, ei turvallisuus, tai kotirauhakysymys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos parempaan ei ole varaa eikä rahoitusyhtiön minipelit kiinnosta?

        Anteeksi, mutta mitenkä varallisuus liittyy liikenneturvallisuuteen? Enemmän tuo kaahaus rahaa vie, kun hiljakseen ajelu, joten teoriasi lievästi ontuu. Ja jos tarkoita autojen melua, ne typerät äänekkäät pakoputket on sinne hankittu jostain, jopa kai teetetty, eli varaa on, jokaisessa autossa on lähtökohtaisesti asianmukainen pakoputkisto, kun se autoliikkeestä liikenteeseen lähtee ja jos on varaa autoilla, täytyy varautua rahallisesti auton huoltokustannuksiin myös, jos pakoputki hajoaa, se uusitaan mahdollisimman nopeasti, näin itse olen toiminut, vuosikymmenien ajan, vaikka en varakas olekaan. Mitä rahoitusyhtiön peleihin tulee...iso auto ei ole lähtökohtaisesti äänekkäämpi, kun mainitsemasi "minipelit" jos siis ovat vakiokuntoisia, riittikö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä on kyllä vissi ero, mistä valitetaan. Jokaisella on oikeus olla huolissaan ja peloissaan tuosta hengenvaarallisesta touhusta, joka liittyy muutaman idiootin toimintaan, kuten sanoin, kukaan ei valittaisi, jos ajettaisiin siististi ja muiden turvallisuutta ja kotirauhaa kunnioittaen. Se, että jos huoltoasemalla ei palvelu, tai ruuan laatu miellytä on pikkujuttu, siitä ei ole vaaraa, eikä harmia kenellekää, koska jaloillaan voi äänestää ja vaihtaa paikkaa. Paikallisen huoltamon toiminta on makuasia, ei turvallisuus, tai kotirauhakysymys.

        Minua kanssa huolestuttaa nämä pyöräilijät jotka ilmaisen kahvikupin kiilto silmissään survoo keskitietä rinta rinnan muusta liikenteestä välittämättä seuraavaan haastepyöräily pisteeseen.
        Eu kuulla eikä nähdä muuta liikennettä. Tai ei välitetä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua kanssa huolestuttaa nämä pyöräilijät jotka ilmaisen kahvikupin kiilto silmissään survoo keskitietä rinta rinnan muusta liikenteestä välittämättä seuraavaan haastepyöräily pisteeseen.
        Eu kuulla eikä nähdä muuta liikennettä. Tai ei välitetä.

        Myös tuo on täysin totta, olen samaa mieltä kanssasi, olen kohdannut heitäkin liikenteessä.


    • Viimeisessä 6:ssa vuodessa on saatu kyllä hyvin kylänraitti kuolemaan klo 22 jälkeen. Väki joko istuu baarissa tai lähtee Kankaanpäähän.

      Saattaahan sielä muutama puolipöyröö vielä silloin tällöin revitellä mutta ketä se aavekaupungissa haittaa. Enemmän sielä hirvittää olla päivisin liikkeellä kun esim Salen hidasteelle tullaan kylänraittia pitkin 80kmh öljypohjat paukkuen eläkeläisten toimesta ja niillä on reaktiokyky olematon ja aina etuajo-oikeus

      • Anonyymi

        Tuo on kyllä totta.
        Karvia on kuoleva kylä. Kantrin kulttuurikeskukselka mennään niin kauan kun teattereiden nykyiset vetäjät jaksaa touhuta.
        Nuorisoa ei kiinnosta. Miksi kiinnostaisikaan kun työtä ei ole....Se siitä sitten.

        Vaarit köröttää keskellä tietä ja liikennesäännöt hakusessa. Ihmetyttää miten niiden terveystarkastukset toimii kun osa ei selvästikään enään hahmota liikennettä kokonaisuudessaan. Ajellaan keskiviivan väärää puolta, vilkut jää risteyksissä, kääntymillään kuin sillä vanhalla kaakilla konsanaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on kyllä totta.
        Karvia on kuoleva kylä. Kantrin kulttuurikeskukselka mennään niin kauan kun teattereiden nykyiset vetäjät jaksaa touhuta.
        Nuorisoa ei kiinnosta. Miksi kiinnostaisikaan kun työtä ei ole....Se siitä sitten.

        Vaarit köröttää keskellä tietä ja liikennesäännöt hakusessa. Ihmetyttää miten niiden terveystarkastukset toimii kun osa ei selvästikään enään hahmota liikennettä kokonaisuudessaan. Ajellaan keskiviivan väärää puolta, vilkut jää risteyksissä, kääntymillään kuin sillä vanhalla kaakilla konsanaan.

        Se on ilmeisesti karvian perimässä, että ajellaan keskellä tietä ja ei käytetä vilkkua.
        Isäni on sellainen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      76
      979
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      715
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      707
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      681
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      90
      618
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      42
      539
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      17
      480
    Aihe