Noistaisiko joku mulle kortin rakkauteen? Nyt on aika.
Noistaisiko joku mulle kortin rakkauteen?
9
1623
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko sattumoisin toinen nainen/mies?
- Anonyymi
En tuomitse. Nostin pari korttia. Tuli tunne että voisi olla tällainen tilanne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tuomitse. Nostin pari korttia. Tuli tunne että voisi olla tällainen tilanne.
Onko tämä joku tuleva tilanne? Tapahtui myös viime vuonna..
- Anonyymi
Toinen nainen ehkä, mut en ole oikein sitäkään..ihan yksin oon
- Anonyymi
Pliiiis vastaa..
- Anonyymi
Jos muistan oikein, niin nostin kortit
Tuomio - käänteinen
Toista en ikävä kyllä muista
Maljojen 2 - oikein
Tuli siis tunne että voisi olla kolmoisdraamasta kyse. Maljojen 2 kuvastaa liittoa kahden ihmisen välillä.
En oo häävi lukemaan kortteja, eli kannattaa suhtautua varauksella. Mutta näyttäisi että jos nyt et kyseisen henkilön kanssa päädy parisuhteeseen, niin jonkun muun kanssa ehkä.- Anonyymi
Ok kiitos paljon! Nyt olen kyllä ihan yksin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok kiitos paljon! Nyt olen kyllä ihan yksin...
Miten siinä tilanteessa kävi jossa olit 2 vuotta sitten, jos saa kysyä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten siinä tilanteessa kävi jossa olit 2 vuotta sitten, jos saa kysyä?
No, olin tosi ihastunut ja luulin että hänkin. Oltiin yhdessä yksi yö ja sen jälkeen hänestä ei kuulunut. Siitä on vain vuosi. On tietääkseni kuitenkin eronnut sen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko1151780Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik241513- 2151445
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2241431- 1801227
Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o841128Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151089Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie34946- 74899
Leton rannan kakat - hys hys hiljaa!
Hienolle rannalle on jostain ilmeisen selvästi tullut ulostusjätteitä. Mistään tutkimuksista ei ole vielä tietoa ja kuka68859