Kirjesalaisuus

Anonyymi

Jos saisit mahdollisuuden salaa tutkia kumppanisi luuria, mitä ja kenen kanssa hän on viestitellyt. Tarttuisitko mahdollisuuteen vai voisitko luottaa sen olevan viatonta?

14

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toisten luurien kollaaminen ei ole koskaan viatonta, pthyi

    • Anonyymi

      En urkkisi toisen luottamuksellisia asioita.

    • Anonyymi

      Minä olen tottunut tässä seksittömässä liitossa tutkimaan mieheni puhelimen säännöllisesti läpi.

      • Anonyymi

        Putosin hippasen pikkasen tälle :D kukahan tämän takana on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Putosin hippasen pikkasen tälle :D kukahan tämän takana on?

        Joku naista esittävä trolli varmaan, sellainen joka ei saa koskaan keksiä. Mikä siinä on niin riemullista impata näitä aivopieruja kuin joku nisti?


    • Anonyymi

      En koskaan tekisi mitään tuollaista. Minulla on vahva oikeudentaju, enkä myöskään hyväksyisi että minua kukaan kontrolloisi tuolla tavalla. Jollei luottamusta ole, ei pidä olla suhteessa.

    • Anonyymi

      Katson silloin tällöin. Varsinkin kun on poissa oleva tai ei ole seksiä saanut muutamaan päivään. Tai ärjyy mulle....tietää, että katson. En siis salaa.

      Hän saa koska vaan katsoa puhelintani kun ei haittaa. Ei ole salattavaa.

      • Anonyymi

        Sun täytyy ymmärtää että en voi luottaa sinuun kaiken tämän jälkeen ja tietenkin minä haluan tietää mitä kirjoitat muille viestejä!!!!ei se ole normaalia että kun ollaan suhteessa että sulla on puhelin joka on niin henkilökohtainen asia että en saa nähdä sitä sisältöä!!!!! onko meillä sailsuuksia keskenään????ei pidä olla!!!!


    • Anonyymi

      En menisi kumppanin puhelimelle. En vaikka olisi antanut aihetta epäillä pettämistä.

    • Anonyymi

      Minusta koko aihe on oksettava. Mutta tiedän tällaisia kumppaneita olevan.

      • Anonyymi

        Napakymppi.,


    • Anonyymi

      Tykkään rakkaani mustasukkaisuudesta. Sovimme jo varhaisessa vaiheessa, että hänellä on lupa tutkia puhelimeni, koska haluaa. Minua asia imartelee. Ihanin ja kaunein nainen maailmassa, minusta mustis. Hän tietää salasanani. Parikertaa on halunnnut tutkia yhdessä, pitkän erossa olon jälkeen, ei tosiaankaan ole tarvinnut tehdä salaa.

      Minulla on myös tietenkin lupa tutkia hänen puhelimensa. En ole kokenut tarvetta.
      Tottakai itsekin olisin hänestä erittäin mustasukkainen, jos pienintäkään syytä olisi ilmennyt. Mutta ei ole. Hänellä on korkein moraali, mitä ikinä olen kenelläkään tavannut. Hän ei ikimaailmassa voisi alentua edes kevyeen flirttiin, muiden miesten kanssa.

      Mielestäni avoinmuus lisää luottamusta. Luottamus taas lisää mahdollisuuksia, tehdä yhdessä asioita, joista muut monet ns. pelimiehet voivat vain haaveilla.

      Kuten keskustelupalstoillakin saa lukea usein, ettei vaimo suostu kokeilemaan, tai on rajoituksia, tai suorastaan ällöttää, yök. Naiset ovat vielä vihaisia, kieltäytyesään.

      Meillä taas halutaan varmistaa, ettei maailmalla ole mitään parempaa tarjottavana.

      Suomiexä, varjeli puhelintaan tarkemmin kuin kansallisaarretta. Sitä se uskottomuus teettää.

    • Anonyymi

      En, ei kävisi mielessäkään.
      En lue edes toisten lehtiäkään ilman lupaa.

    • Anonyymi

      Joo jos lehti ei ole itselle, se täytyy jättää postilaatikkoon, koska osoitteen tai nimen lukeminen rikkoisi kirjesalaisuutta.

      Kyllä mä eron aikana halusin tietää ja vahvistaa epäilyni, exän tekemästä rikoksesta.
      Jätti mainitsematta yli 20 000 sijoituksen pankissa.
      Kysyin ennen ja kysyin jälkeen.
      Suominainen vain ei osaa olla rehellinen.

      Asioista on hyvä olla perillä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2595
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1138
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1044
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1001
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      913
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      881
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      822
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      33
      782
    Aihe