Joko vihdoin vaihtui omistajat paikallisessa puulaakissa, rautalammen biilit reiteillä on siistit ja hyväkuntoiset autot.
Parannuksia julkiseen liikenteeseen
8
774
Vastaukset
- Anonyymi
Ja kohteliaat kuskit joilla on käytöstavat kohdillaan.
- Anonyymi
No vot mitehän elakkeet kerty ,kun kuskit ylityöt tunti tunnista vuosia tekvät ,lopun ikkää miinustaa eläkkeessä.en oo vahingon ilonen .TAI OON SITTENKIN .
- Anonyymi
Nyt jäi kovin epäselväksi keskustelun avauksen tarkoitus ja vielä hämärämmäksi jat-
kokommenttien side siihen. Joten te lyhyen lauseen maestrot jos viitsisitte kykyjen-
ne ylärajoille virittyneinä edes vähän napakoittaa sanomaanne. -Referointi paperille
ennen viisauden lentoon päästämistä on hyvä ja vanha konsti. ;)- Anonyymi
Lyhyen lauseen maestrot kertoo täyttä asiaa,eikä jaarittele paljon puhuvat yleensä valhettelee ja yrittää rehvastella oppikoulussa oppimillaan termeillä.Kylläaloituksesta ja jatkosta ymmärtää mitä tarkoitetaan.
- Anonyymi
Nyt jäi taas monta kysymysmerkkiä ilmaan. Mikä on kylläaloitus, ja onko kyseessä vain kansalaiskoulu tason ajatustenjako? Siinä tapauksessa sisäpiiripuhetta on tur-
ha jakaa yleiseen kulutukseen sekaisen subjektiivisuutensa tautta. Tämä pätee moneen muuhunkin verkkokeskusteluun. -Valitettavasti.- Anonyymi
No niin jäi, voi helevata, että on hirveitä ja törkeitä ihmisiä palstoilla kirjoittamaan. Onhan hyvä sivaltaa sivusta ja tuomita, se on se, kun ihminen on peto.
- Anonyymi
Pilkun kuksia fiksu ymmärtää kolmesta ekasta kirjaimesta mitä tarkoitetaan ,näkee ettei ole kauhalla annettu.Verkko keskustelu ei liity asiaan vaan kalastukseen tv maisteri
- Anonyymi
Ehkä me vain keskustelemme eri tasoilla ja siitä juohtuvat nämä väärinymmärrykset ja mielenpahoitukset. Omasta puolestani olen positiivisesti suhtautuva ihiminen jo-
kaisena eloni aamuna osaani ja hyväksynyt aikoja sitten oman outouteni. <3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131762Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 781348
- 541193
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81102- 741085
- 1091019
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850