Pehmeä kosketus

tyttönen

Olin taas kadonnut ajatuksiini kesken oppitunnin. Katseeni tuntui aina jäävän kiinni edessä istuvan tytön selkään, pitkiin hiuksiin ja niskassa olevaan pieneen tatuointiin. Joskus sain itseni kiinni sellaisista ajatuksista, että punastuin kun palasin todellisuuteen ja jouduin kohtaamaan tytön katseen. Hänen nimensä oli Laura ja ikävä kyllä hänellä oli poikaystävä. Emme oikeastaan edes tunteneet toisiamme, lähinnä moikkasimme tavatessamme. Silloin harvoin kun Laura sanoi minulle jotain huomasin olevani jostain syystä hermostunut. Ja tämä oli uusi tunne minulle. En ollut oikeastaan kovin kokenut miesten suhteen, mutta naisten suhteen en ollut kokenut lainkaan. Kuitenkin Laura tuntui eksyvän ajatuksiini usein.
Tunti loppui ja Laura katosi luokasta muiden mukana. Pakkasin tavarani ja suunnistin kohti seuraavaa luokkaa. Jonkin hyvin kieron yhteensattuman takia seuraavallakin tunnilla Laura istuisi edessäni ja opiskelusta ei taas tulisi yhtään mitään. Asetuin paikalleni ja Laurakin ilmestyi pian. Yritin kerrata edellisen tunnin asioita jotta saisin tuon tytön mielestäni.
- Oisko sulla lainata lyijyä? Laura kysyi yllättäen ja katsoi minua kauniilla silmillään.
- Joo, on mulla, sanoin ja ojensin hänelle lyijyä. Kirosin itseäni kun käteni värähti hänen ihonsa hipaistessa omaani.
- Kiitos, Laura sanoi hieman omituinen hymy kauniilla huulillaan. Punastuin ja rukoilin etten ollut käytökselläni koskaan paljastanut hänelle salaista ihastustani. Ja niin seuraavakin tunti meni Lauraa miettiessä.

Koulupäivä oli viimeinkin ohi. Ja se oli taas tuntunut niin pitkältä. Käytävät olivat jo melkein tyhjät kun päätin vielä käydä vessassa ennen kotimatkaa. Menin vessaan ja jäin peilin eteen seisomaan. En oikeastaan ollut hassumman näköinen, mutta en kyllä mitenkään erikoisen kauniskaan. En niin kuin Laura. Huokasin ja samassa yhdestä kopista tuli minulle niin tutun näköinen tyttö, Laura.
- Miksi niin syvä huokaus? Laura kysyi hymyillen ja katsoen minua silmiin. Mietin että eikö hän huomannut minkälaista tuhoa hän sai aikaan hymyllään.
- Ääh, ei tuo mitään. Vähän vaan väsyttää kun oli aika pitkä päivä, vastasin ja väistin Lauran katsetta. Nyt ei ollut aika punastua, sanoin itselleni vihaisesti.
- Sitä on liikkeellä. Mutta ei siis mitään mieltä askarruttavia ongelmia tai rakkaushuolia tai muuta sellasta? Laura kysyi ja hänen ilmeensä sai minut hämmästymään. Ihan kun hän tietäisi jotain mitä olin yrittänyt salata mitä tarkimmin. Kokosin itseni ja sanoin naurahtaen:
- Ei, ei mitään sellasta. Ei uusia ongelmia eikä muutakaan.
En voinut edes sanoa sanaa "rakkaushuolia" sillä siinä olisin viimeistään mokannut kaiken. Vilkaisin nopeasti Lauraan hymyillen pienesti ja käänsin sitten katseeni pois.
- Okei sitten, Laura sanoi ja poistui vessasta. Huokaisin taas ja katselin peiliin vihaisena itselleni. Kaikenlaista minun piti päässäni kehittää. Miksen voinut vaan unohtaa koko juttua, ei Lauraa kiinnostanut tytöt, varsinkaan minä. Ja silloin ovi lennähti taas auki, Laura käveli päättäväisesti minua kohti ja painoi minut yllättäen seinää vasten.
- Mitä sä..? ehdin sanoa säikähtäneenä, kun jo tunsin pehmeiden ja suloisten huulien painautuvan hellästi omiani vasten. Sydämeni varmasti pysähtyi hetkeksi. Laura vetäytyi pois ja tunsin pettymyksen valtaavan minut.
- Mä vaan ajattelin ettei sun tarvitsis enää miettiä, Laura sanoi ilkikurisesti hymyillen. En osannut sanoa tai tehdä mitään, katselin vaan Lauraa yllättyneenä. Silloin Lauran silmiin yhtäkkiä tuli epävarmuutta ja hän perääntyi luotani.
- Sori, ehkä mun ei ois pitäny. Mä oon pahoillani, en mä enää... Laura soperteli ja suunnisti ovelle. Silloin sain viimein liikuntakykyni taas takaisin ja tartuin Lauraa olkapäästä. Laura kääntyi minua kohti mutta vältteli katsettani. Kohotin hänen leukaansa ja sanoin:
- Mitä sä puhut? Sehän oli upeeta, tai ainakin musta.
Laura katsoi minuun yrittäen ilmeisesti päättää olinko vain kiltti. Vein käteni hänen niskaansa ja vakuutin hänet suutelemalla häntä varovaisesti. Laura vastasi suudelmaani ja sai polveni notkahtamaan. Hetken päästä erkanimme toisistamme vastentahtoisesti. Hymyilimme.
- Tuota.. mä asun aika lähellä.. jos sulla ei oo mitään ihmeellistä, ni haluisitko sä tulla? Voitais jutella tai jotain? Nyökkäsin koska pelkäsin ääneni pettävän. Lähdimme käsikädessä koulusta.

Lauralla oli jo oma kämppä. Se ei kuitenkaan vielä niin yleistä meillä päin ollut 18-vuotiaiden keskuudessa ja minusta se oli upeaa. Heitimme takit ja kengät pois ja jutellen kaikenlaista istahdimme sohvalle. Huomasin että meillä olikin harvinaisen paljon yhteistä. Vaikka olisin voinut jutella Lauran kanssa tunteja, halusin silti suudella häntä enemmän kuin mitään muuta. Kosketin hänen kättään hellästi ja Laura katsoi minua ajatellen selvästi samansuuntaisia ajatuksia. Hän painautuikin minua vasten ja suutelimme ensin hyvin hellästi ja sitten jo hieman kiihkeämmin. Lauran jokainen kosketus oli kuin pieni sähköisku, todella hyvän tuntuinen sähköisku. Siirsin hieman vapisten huuleni hänen kaulalleen ja hän värähti suudelmastani. Hänen tuoksunsa huumasi minut täysin. Halusin niin kovasti tuntea hänen ihonsa ihollani. Vein varovasti käteni hänen vyötärölleen ja kohotin paitaa varovasti, mutta vain vähän. En halunnut säikäyttää Lauraa. Hän vetäytyi minusta hieman taaemmas ja kohotti hymyillen kätensä, jotta voisin vetää paidan hänen päältään. Riisuin hänen paitansa ja hän riisui minun. Katselin hänen rintaliivien peittämiä rintojaan. Suutelimme taas ja Lauran käsi nousi hyväilemään rintojani ja nännejäni hellästi. Huokaisin kun tunsin hänen helllät kosketuksensa. Myös minä rohkaistuin tunnustelemaan toisen ihmisen, nuoren naisen, vartaloa aivan uudella tavalla. Väreet kulkivat ihoani pitkin kun Lauran sormet puristivat nänniäni. Tunsin että pikkuhousuni olivat jo kostuneet aivan täysin. Vein käteni Lauran lanteille, hyväilin hänen pakaroitaan ja avasin hänen farkkujensa napit. Nousimme seisomaan ja vedin hänen housunsa alas. Hän potkaisi ne jalastaan ja minun housuni seurasivat pian perässä. Katselimme hetken toisiamme. Tunsin hänen vaativan katseensa vaeltavan rinnoiltani vatsaani pitkin pikkuhousujeni peittämälle kummulle. Ja minä ahmin hänen kaunista ja seksikästä vartaloaan samalla tavalla. Painauduimme toisiamme vasten ja tunsin hänen kovat nänninsä omia rintojani vasten. Tunne teki minut melkein hulluksi ja avasin hänen rintaliivinsä paljastaen hänen upeat ja kiihottavat rintansa. Riisuin omanikin ja samassa Lauran kädet löysivät taas tiensä hyväilemään niitä. Hän veti minua kohti pientä makuuhuonetta ja kaaduimme sängylle kumpikin täysin toisen lumoissa. Pyörähdin hänen päälleen ja suutelin ensin hänen huuliaan, sitten kaulaa, rintoja ja vatsaa. Laura hengitti tiheään kun saavuin viimein hänen häpynsä kohdalle. Sivelin hellästi hänen häpyhuuliaan pikkuhousujen lävitse ja tunsin kuinka kosteat ne olivat. Se että olin saanut hänet näin kiihottuneeksi lisäsi haluani entisestään. Hillitsin kuitenkin itseäni ja riisuin Lauran pikkuhousut hitaasti. Alta paljastui kaunis häpykumpu ja kiihottuneet häpyhuulet. Levitin Lauran jalkoja ja sivelin reisien sisäpintoja. Laura äänteli halusta ja tarjosi minulle avointa pilluaan. Suutelin hellästi hänen siistittyä häpykarvoitustaan ja hamusin huulillani hiljalleen alemmas. Puhalsin hieman hänen klitoriksensa kohdalla ja Laura huokaisi turhautuneena.
- Ole kiltti, älä enää kiusaa mua. Mä haluan sua niin kovasti, Laura sanoi kiihkosta värisevällä äänellä. Päätin päästää hänet piinasta ja suutelin hänen kosteita häpyhuuliaan. Laura voihkaisi. Sitten nuolaisin häntä aina pillunreiältä klitorikselle saakka mikä sai hänen vartalonsa vääntelehtimään. Työnsin sormeni hitaasti Lauran sisälle ja jatkoi nautinnolista lipomista. Hänen häpynsä tuoksu sai minut värisemään, en voinut uskoa että sain tuottaa tälle tytölle näin paljon nautintoa. Laura alkoi vääntelehtiä rajummin ja hänen voihkintansa kiihtyi. Halusin antaa hänelle sen mitä hän kaipasi, joten kiihdytin sormieni työskentelyä hänen sisällään ja kieleni pyöri hänen klitoriksellaan. Laura värisi ja voihki äänekkäämmin ja äänekkäämmin. Kohta hänen selkänsä nousi kaarelle, hänen pillunsa alkoi sykkiä ja häneltä pääsi pitkä nautinnollinen huudahdus. Nuolin vielä hellästi hänen klitoristaan ja sitten nousin suutelemaan hänen huuliaan. Laura suuteli minua intohimoisesti ja pyörähti päälleni.
- Se oli uskomatonta, hän sanoi suudelmien lomassa.
- Kiitos, mä yritin, sanoin hymyillen. Hän hymyili takaisin.
- Katotaan nyt mitä hyvää mä voin tehdä sulle, hän kuiskasi ja alkoi suudella vartaloani. Tämä kaikki oli niin uutta minulle ja hänen suudelmansa olivat kuin huumetta. Tästä tytöstä olin haaveillut ja nyt hän sai vartaloni vääntelehtimään kosketuksillaan. Laura löysi tiensä pian haarojeni väliin. Hän katseli hetken todella kosteaa vakoani. Kaikki oli meille kummallekin niin ihmeellistä. Hän siveli hellästi huulillaan häpyhuuliani ja huokaisin. Hänen kielensä aloitti leikin joka sai hengitykseni kiihtymään ja pilluni sykkimään aina kovemmin. Nousin istuma-asentoon ja silitin hänen kauniita hiuksiaan. Oli uskmattoman kiihottavaa nähdä hänen nuolevan klitoristani. Pian tunsin väristysten valtaavan kehoni ja haukoin henkeäni kun orgasmi saavutti minut. Laura kiihytti tahtiaan ja pian tulin huutaen hänen nimeään. Kun olin hieman rauhoittunut ja palannut tähän maailmaan, painauduin taas Lauraan kiinni. Se tuntui ainoalta oikealta paikalta maailmassa. Suutelimme pehmeästi ja hyväilimme toisiamme hellästi. Asetin hänet selälleen ja nousin hänen päälleen. Lantiomme painautuivat toisiaan vasten, pian klitoriksemme löysivät toisensa. Liikuin hänen päällään ja kohta huohotimme kumpikin mielihyvästä. Kosteat ja herkät klitoriksemme saivat meidät nousemaan taivaisiin kun ne painautuivat toisiaan vasten. Vohkimme ja suutelimme ja viimein laukesimme sylikkäin. Laura veti peiton päällemme ja kietouduimme toisiimme. Onnellinen pieni hymy oli jäänyt Lauran huulille. Hän kuiskasi hiljaa korvaani:
- Mä rakastan sua, oon aina rakastanut. Pala nousi kurkkuuni, suutelin häntä hellästi ja vastasin:
- Mäkin rakastan sua.

6

10662

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mika,

      kiitos

    • Ellu

      Tällaista olen odotellut jo pitkään..

    • Ja eikun jatkoa lukemaan... =)

      TODELLA kiihottava tarina; lisää näitä!!!!

    • Bi-tyttö

      Ihaninta ikinä!!!

    • Kiitoksia!

      Tämä oli kyllä oikeasti hyvä!

    • Pete6_9

      Todella hyvä tarina!!! Jatka samaan malliin!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3673
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2287
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1999
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1874
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1286
    6. 80
      1205
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1094
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1020
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe