Yksinkertainen viesti teille asiakkaille. Jos te ette osaa käyttäytyä kaupassa niin teillä ei ole mitään asiaa sinne. Ostoskärryt viedään takaisin sinne mistä ne on otettu. Ostoskärryillä on oma paikka kaupan vieressä, ei parkki ruuduissa. Maitojen paikka on kylmässä omalla hyllyllä, ei lämpimässä. Jos jätätte maidon lämpimään niin aivan takuulla viemme ne takaisin kylmään. Teidän syytä, ei meidän. Jos jätätte jäätelöt lämpimään niin viemme ne takaisin pakastimeen vaikka olisivat kuinka sulaneita. Se ei ole meidän moka vaan TEIDÄN. Jatkossa alamme tarkistamaan kameroista jokaisen tuotteen hävikki syyn ja lisäämme sen teidän laskuun jos tulette uudestaan kauppaan. Menikö viesti perille? Toivottavasti meni.
Ohje ja käsky kaikille asiakkaille.
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618150- 1334624
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.353956- 213268
- 232832
- 292777
- 532517
- 252240
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3992184- 322119