Elosen viinerit

Anonyymi

Oispa kiva tietää rehellinen vastaus onko näin mansikka-aikaan myös sillon pakasteet käytössä? Ei perkele otin olevinaan tuoreen s-marketin konditoriasta. Sellaseen liivatelimaan piilotettu mansikat ja mössön tuntunen suuhun. No eipä tarvi toiste ostaa. Sitä paitsi ite viinerikään ollu lehtevää. Varmaan eilistä ja jotain palmurasvaa käytetty kun tartuu kitalakeen. Ite se on nuokin tehtävä ei pysty paikallista tällä perusteella kannattaan.

13

660

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juu itse ne pitääkin tehdä lailla Jamie Oliverin , heti siinä mansikkapellon laidalla .
      Lehmä vielä siinä vieressä sekä vehnäpelto , josta juuri lypsetty maito sekä sirpitetyt ja omin käsin myllätyt jauhot.
      Tiedämmehän , että sisäsuomessa ei ole koskaan syöty tuoretta merikalaa .
      Silti se asia on vähemmän esillä , kuin Elosen paakelssit.
      Pidän tätä seikkaa suhteettomana.

    • Anonyymi

      Ompa tuossa kylällä muitakin paakellssin tekijöitä joilla on tuote kohdallaan. Veikkaan, että viljat ja tarpeet tulee heille muuten kun itse puimalla ja viljelemällä.

    • Anonyymi

      Elonen on ja pysyy boikotissa.

      • Anonyymi

        Minkä takia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä takia?

        Koska ei suosi suomalaista!!


    • Anonyymi

      Maassamme on asiat aika lailla hyvin , kun tälläinen asia riittää valittamisen aiheeksi.
      Ennen valiteltiin , jos halla vei viljan , eikä ollut mistä leipoa leipää.

    • Anonyymi

      Just! Maailmassa jyrää korona, sekä muutkin taudit, mutta aloittajan pahin ongelma onkin viineri täytteiltään, sekä koostumukseltaan. Myöskin palmuöljyn käyttöä epäili, sekä edellispäivän leipomisia.
      Jos olet terve, mieti kuinka onnellinen olet, ja sen viinerin voisit tunkea vaikka hanuriisi, jos se ei suupuolelle maistunut!

      • Anonyymi

        Ei kai se väärin ole jos joku haluaa olla laatutietoinen.


    • Anonyymi

      Rasvaa ja sokeria, niin kaikki maistuu hyvältä, oli aineet mitä (vaikka sahanpurua) ja mistä (vaikka kiinasta) tahansa. Päälle vieklä hieman keinotekoisia aromiaineita ja varmuuden vuoksi hieman säilöntäainetta, jos ei heti mene kaupaksi.
      Jolle ei kelpaa, niin kasvattaa itse luomumansikat ja jättää vieraat herkut syömättä.

    • Anonyymi

      Periaatteessa en kannata elosen tuotteita

    • Anonyymi

      Sepä se onkin jotkut haluaa laatua kun siitä yli 3€ pulittaa. Ei minulla ole varaa ostaa joka viikko herkkuja. kerran kun ajattelee sijoittaa hyvään viineriin niin rahat menikin hukkaan.
      Teollinen on teollinen. Maistakaapa vaikka ripan pullan pullapitkoa. Ihan tavallista mutta oikeista aineista tehtynä maku kohallaan. Elonen ei jatkoon.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1429
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1028
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      37
      707
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      155
      705
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      42
      646
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      114
      546
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe