Elosen viinerit

Anonyymi

Oispa kiva tietää rehellinen vastaus onko näin mansikka-aikaan myös sillon pakasteet käytössä? Ei perkele otin olevinaan tuoreen s-marketin konditoriasta. Sellaseen liivatelimaan piilotettu mansikat ja mössön tuntunen suuhun. No eipä tarvi toiste ostaa. Sitä paitsi ite viinerikään ollu lehtevää. Varmaan eilistä ja jotain palmurasvaa käytetty kun tartuu kitalakeen. Ite se on nuokin tehtävä ei pysty paikallista tällä perusteella kannattaan.

13

568

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juu itse ne pitääkin tehdä lailla Jamie Oliverin , heti siinä mansikkapellon laidalla .
      Lehmä vielä siinä vieressä sekä vehnäpelto , josta juuri lypsetty maito sekä sirpitetyt ja omin käsin myllätyt jauhot.
      Tiedämmehän , että sisäsuomessa ei ole koskaan syöty tuoretta merikalaa .
      Silti se asia on vähemmän esillä , kuin Elosen paakelssit.
      Pidän tätä seikkaa suhteettomana.

• Anonyymi

Ompa tuossa kylällä muitakin paakellssin tekijöitä joilla on tuote kohdallaan. Veikkaan, että viljat ja tarpeet tulee heille muuten kun itse puimalla ja viljelemällä.

• Anonyymi

Elonen on ja pysyy boikotissa.

• Anonyymi

Minkä takia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä takia?

Koska ei suosi suomalaista!!

• Anonyymi

Maassamme on asiat aika lailla hyvin , kun tälläinen asia riittää valittamisen aiheeksi.
      Ennen valiteltiin , jos halla vei viljan , eikä ollut mistä leipoa leipää.

• Anonyymi

Just! Maailmassa jyrää korona, sekä muutkin taudit, mutta aloittajan pahin ongelma onkin viineri täytteiltään, sekä koostumukseltaan. Myöskin palmuöljyn käyttöä epäili, sekä edellispäivän leipomisia.
      Jos olet terve, mieti kuinka onnellinen olet, ja sen viinerin voisit tunkea vaikka hanuriisi, jos se ei suupuolelle maistunut!

• Anonyymi

Ei kai se väärin ole jos joku haluaa olla laatutietoinen.

• Anonyymi

Rasvaa ja sokeria, niin kaikki maistuu hyvältä, oli aineet mitä (vaikka sahanpurua) ja mistä (vaikka kiinasta) tahansa. Päälle vieklä hieman keinotekoisia aromiaineita ja varmuuden vuoksi hieman säilöntäainetta, jos ei heti mene kaupaksi.
      Jolle ei kelpaa, niin kasvattaa itse luomumansikat ja jättää vieraat herkut syömättä.

• Anonyymi

Periaatteessa en kannata elosen tuotteita

• Anonyymi

Sepä se onkin jotkut haluaa laatua kun siitä yli 3€ pulittaa. Ei minulla ole varaa ostaa joka viikko herkkuja. kerran kun ajattelee sijoittaa hyvään viineriin niin rahat menikin hukkaan.
      Teollinen on teollinen. Maistakaapa vaikka ripan pullan pullapitkoa. Ihan tavallista mutta oikeista aineista tehtynä maku kohallaan. Elonen ei jatkoon.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7918
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3792
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1896
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1220
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1093
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      1023
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      837
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      802
    9. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      10
      800
    10. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      749
    Aihe