SRRI-lääkkeet ja impotenssi

Mistä mahtaa johtua SRRI-lääkkeiden seksuaalista
kyvyttömyyttöä ja haluttomuuttoa aiheutta vaiku-
tus?Vaikuttavatko nämä mahdollisesti testostero-
nitasoja alentavasti vai liittyykö testosteroni
ylipäätänsä koko asiaan masennuslääkkeitä syödes-
sä?

Psykiatrilla ainakin oli asia hakusessa.Viakraa
olisi saanut.
4722
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Psykiatrit, ja lääkärit yleensä, ovat huomattavan usein uskomattoman tietämättömiä lääkkeiden vaikutuksista, varsinkin niistä ei-toivotuista vaikutuksista, ne kun eivät juuri muuta lue kuin valmistajan mainoksiin perustuvan lyhyen selonteon Pharmaca Fennicasta.

Itse en SSRI-mömmöihin koskisi edes harjanvarrella, sen verran on tullut otettua selvää niistä päänsekoitusmyrkyistä.

Ryhdy luomulinjalle niin kyllä kiimoo ja keulii, tossa alla on Tolosen keskustelussa resepti.

Äänestä
  • Voi olla että luomut auttavat, kun on kysymys lievästä masennuksesta tai normaalista surusta, epäonnistumisesta elämässä (joihin sitten tyrkytetään lääkkeitä), mutta kun ihminen on vaikeassa masennuksessa, josta et ilmeisesti tiedä mitään. Oletko edes kuullut, että joku voi olla kaksi kuukautta peseytymättä, peiton alla, verhot kiinni, ei siinä auta luomut vaikka väkisin niitä tyrkyttää kyllä silloin tarvitaan masennuslääkkeitä.
    Itse olen mielummin tasapainoinen ihminen kuin masentunut kiimainen.

    Äänestä

  • luomut kirjoitti:

    Voi olla että luomut auttavat, kun on kysymys lievästä masennuksesta tai normaalista surusta, epäonnistumisesta elämässä (joihin sitten tyrkytetään lääkkeitä), mutta kun ihminen on vaikeassa masennuksessa, josta et ilmeisesti tiedä mitään. Oletko edes kuullut, että joku voi olla kaksi kuukautta peseytymättä, peiton alla, verhot kiinni, ei siinä auta luomut vaikka väkisin niitä tyrkyttää kyllä silloin tarvitaan masennuslääkkeitä.
    Itse olen mielummin tasapainoinen ihminen kuin masentunut kiimainen.

    ensimmäinen vaikea masennus kesti 8 vuotta, lataamon kautta irti puoskareista ja napeista ja omalla tahdonvoimalla ja terapialla pää selväks.

    12 vuotta ilman läkitystä ja mitään ongelmia kunnes iski uudestaan, nyt on mennyt 5 vuotta ja alkaa elämä hymyillä.

    Pari kuukautta peseytymättä peiton alla verhot kiinni itkua vääntäen on vielä pikkujuttu minun kirjoissani.

    Äänestä

  • Anteeksi nyt vaan mutta Pharmaca Fennican tiedot EIVÄT TODELLAKAAN perustu mihinkään valmistajan mainoksiin!!!! PF:n tiedot ovat kymmenien vuosien tutkimusten tuloksena syntyneitä erittäin tarkkoja (reseptori - ja solutason tietoa) havaintoja lääkkeen vaikutuksista!

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


kokemusta kirjoitti:

Mistä mahtaa johtua SRRI-lääkkeiden seksuaalista
kyvyttömyyttöä ja haluttomuuttoa aiheutta vaiku-
tus?Vaikuttavatko nämä mahdollisesti testostero-
nitasoja alentavasti vai liittyykö testosteroni
ylipäätänsä koko asiaan masennuslääkkeitä syödes-
sä?

Psykiatrilla ainakin oli asia hakusessa.Viakraa
olisi saanut.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu