Èipä tarvi enää käydä Citymarketissa ostoksilla kun töissä pidetään näinkin ala-arvoista porukkaa.
Hävetkää jos osaatte, palveluammatissa olevat.
Citymarketin lihatiskien myyjien räkättävän ivallinen nauraminen
20
1173
Vastaukset
- Anonyymi
Veit jalat suustani. Olen kiinnittänyt huomiota samaan asiaan. Nykynuoret naiset eivät omaa minkäänlaisia käytöstapoja.
Sama on monessa muussa vastaavassa työpaikassa, kuten nimeltä mainitsematta vaikka hh-keittiön teinit Halpa-Hallin lounaskahvilassa. Huomiotaherättävää räkänaurua keittiön ovella niin että kuuluu ruokasalin perälle asti hyvin.
Ei ole kasvatus mennyt perille.- Anonyymi
Milloinkas tuonne on lounaspaikka perustettu?
- Anonyymi
Sanonpa hyvän neuvon Sinulle,
Älä vie eurojasi enään Cittariin, on muitakin kauppoja, joissa on
hyvä palvelu.
Kauppias EI ole kouluttanut henkilökuntaansa.
Minä olisin palauttanut heti ostamani tuotteen " räkättäjälle" , takasin !
- Anonyymi
Oletko miettinyt että ehkä nauru ei aina liity asiakkaisiin milläänlailla jos jollakin on niin hyvä työporukka ja hyvät jutut.
- Anonyymi
Ei se miettimällä miksikään muutu, tuollainen käytös on moukkamaista ja lapsellista. Samoin kun myymälöissä kun henkilökunta huutelee toisilleen asiakkaiden yli. Moukkamaista ja mautonta.
- Anonyymi
Ainut firma joka on tehnyt voittoa korona aikana on kesko.
- Anonyymi
Ei mitään uutta
- Anonyymi
Hinnat on ainakin suomen kalleimmat.
- Anonyymi
Tuo räkättävän ivallinen ja hirnuva nauraminen ei kuulu millään muotoa asiakaspalvelutyöhön eikä normaaliin sivistyneeseen sosiaaliseen kommunikointiin näissä asiakaspalvelutehtävissäkään.
Jos on noita vääristyneitä patoutumia sisällä, niin ei muuta kuin metsään räkättämään ja hirnumaan metsän puille ja purkamaan niitä luonnevinoutumia pois.- Anonyymi
Kauppiaaseen vaan yhteyttä ja tytöntylleröt käyttäytymiskurssille!
- Anonyymi
Älä mene.siihen kauppaan.mene poriin
- Anonyymi
Ala mene sinne kauppaa.mene vaik saksalaisten kauppaan
- Anonyymi
Kauppiaan muijallaki asiakaspalvelu hakuses. Näin vuosi takasi ekan kerran myllymäen k kaupas. Ei tarvi mitää😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauppiaan muijallaki asiakaspalvelu hakuses. Näin vuosi takasi ekan kerran myllymäen k kaupas. Ei tarvi mitää😂
Lidl on ykkönen. Myyjät tosin sieläki syvältä.
- Anonyymi
Enpä ole saanut missään kaupassa huonoa pavelua ,käyn lidlissä, citymarketissa,s-marketissa ja halpa-hallissa.Aina myyjät hyillen palvelevat jokaisessa kaupassa vaikka hakisin pelkän kahvitarjouksen,en tietenkään itsekään ole naama norsun v.....a.
- Anonyymi
Juu, oishan se parempi, että ne asiakaspalvelijat itkis siä kassojen ja tiskien takana... Toki silloin kun asiakas on siinä naaman edessä palveltavana, kuuluu hoitaa työ ammattimaisesti, mutta jos kukaan ei siinä ole, tai apua kaipaa, saa jopa asiakaspalvelijakin puhua työkaverin kanssa kuten normaalitkin ihmiset ja jopa nauraa. Jos toisten nauru tuntuu itseä kohtaan ivalliselta, miksi sinusta tuntuu siltä, pitäisikö mennä keskustelemaan jonku kanssa. Kannattaa myös joskus mennä kokeilemaan sitä asiakaspalvelijan työtä, niin ei niin herkästi tee mieli valittaa kaikesta ;) Siinä vasta ali-arvostettu ammattikunta!
- Anonyymi
No ole asioimatta! ..tai hommaa pläskis muualta, ja elämä ja/tai hae negaatioihisi apua.. itse pitkällisen vaativan asiakaspalvelun harjoittajana mua ei yhtään haittaa että ihmiset nauravat; tuskin he aloittajalle höröttävät! Pitäisikö madella pitkin maata kuin mato? Minun mielestäni ihmisten pitää ollakin iloisia ja humoristisia, sekä kanssa-työntekijöitään, että asiakkaitaan kohtaan. Siten sitä hommaa jaksaa.
- Anonyymi
Jos puhutaan kassahenkilön työstä tai palvelutiskin, niin pitäisi osata olla hillitty käytökseltään. En itse ainakaan halua kaupassa mitään ylimääräisiä höpötyksiä, sinne tullaan ostamaan ja lähdetään pois.
Seuraava asiakas olkaa hyvä. , kiitos, kaksikymmentä euroa kiitos. Neljä kaksikymmentä takaisin olkaa hyvä. Tyhmää kun kysytään että haluatko kuitin. Kuitti kuuluu aina saada, joten miksi sitä kysyä. Rahat ja kuitti käteen ja seuraava potilas.
Kaikki ylimääräinen hyvää päivänjatkoa saa jäädä sanomatta, koska sillä ikäänkuin pakotetaan ihminen vastaamaan jotain. Se on epäkohteliasta, eikä kassa sitä oikeasti edes tarkoita. Sanoo vaan koska kauppias niin on vaatinut sanomaan. Ei tarvitse.
Kyllä asiakas sitten räpätyksensä alkaa jos on sen sorttinen. Ja hidastuttaa siten jonon etenemistä.
Vielä kun ihmiset oppisivat ottamaan ne rahat ja kortit valmiiksi kun tullaan tiskille. Kauhistus on huonokuuloinen henkilö joka kuultuaan summan alkaa sitten vasta etsimään silmälasejaan ja lompakkoaan. Ja kaikki odottaa.
Hyvä kassa on ulkoa siisti, ilmeetön mutta kohtelias, vähäpuheinen ja tehokas, siis nopea. Ikä ja ulkonäkö on merkityksetön. Kunhan on siisti, tehokas, asiallinen eikä tunkeile. Eikä huutele ja naureskele viereisen kassan kanssa kun palvellee asiakasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos puhutaan kassahenkilön työstä tai palvelutiskin, niin pitäisi osata olla hillitty käytökseltään. En itse ainakaan halua kaupassa mitään ylimääräisiä höpötyksiä, sinne tullaan ostamaan ja lähdetään pois.
Seuraava asiakas olkaa hyvä. , kiitos, kaksikymmentä euroa kiitos. Neljä kaksikymmentä takaisin olkaa hyvä. Tyhmää kun kysytään että haluatko kuitin. Kuitti kuuluu aina saada, joten miksi sitä kysyä. Rahat ja kuitti käteen ja seuraava potilas.
Kaikki ylimääräinen hyvää päivänjatkoa saa jäädä sanomatta, koska sillä ikäänkuin pakotetaan ihminen vastaamaan jotain. Se on epäkohteliasta, eikä kassa sitä oikeasti edes tarkoita. Sanoo vaan koska kauppias niin on vaatinut sanomaan. Ei tarvitse.
Kyllä asiakas sitten räpätyksensä alkaa jos on sen sorttinen. Ja hidastuttaa siten jonon etenemistä.
Vielä kun ihmiset oppisivat ottamaan ne rahat ja kortit valmiiksi kun tullaan tiskille. Kauhistus on huonokuuloinen henkilö joka kuultuaan summan alkaa sitten vasta etsimään silmälasejaan ja lompakkoaan. Ja kaikki odottaa.
Hyvä kassa on ulkoa siisti, ilmeetön mutta kohtelias, vähäpuheinen ja tehokas, siis nopea. Ikä ja ulkonäkö on merkityksetön. Kunhan on siisti, tehokas, asiallinen eikä tunkeile. Eikä huutele ja naureskele viereisen kassan kanssa kun palvellee asiakasta.Minusta tuntuu että jotkut haluaa robotin kassalle. Ilme ei ainakaan muutu ja toisto on siinä sama😂
- Anonyymi
Kauppaan ei mennä myyjien takia, sieltä haetaan tarvittavat ostokset ja häivytään sitten ulos. En ole kiinnostunut kaupan henkilökunnasta millään tavalla, ne ovat vain hengittävää rekvisiittaa kun asioin kaupassa. Pitää olla jo pienet murheet elämässä jos pahoittaa mielensä siitä, kun myyjät osoittaa tunteita toisilleen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1803241Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732121Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii441979- 411941
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321461Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931231- 541193
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul3841071Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles114993- 42817