Midea KC-25Y siirrettävä ilmastointilaite, mistä huoltomanuaali ?
Laitteen sisälle on kertynyt pölyä, vaikka laitteessa imuilman suodatin onkin.
Pitäisi olla huoltomanuaali, uskon siitä olevan hyötyä, että saa laitetta auki rikkomatta sitä, jotta pääsee puhdistamaan pölyt pois.
Onninen Oy:llä eivät tunnistaneet koko mallia, ilmeisesti näitä maahantuo joku muukin ?
Nettihaulla löytyi Midea Finland Oy, mutta sen netissä lukevaan puhelinnumeroon vastasi yksityishenkilö, jolla ei ole mitään tekemistä ko. firman kanssa. Olisiko koko firma mennyt konkurssiin eikä YTJ:stäkään tuollaista yritystä löydy ?
Midea KC-25Y siirrettävä ilmastointilaite, mistä huoltomanuaali ?
1
173
Vastaukset
- Anonyymi
Laitteen suomalainen maahantuoja ei ole tiedossa.
Huoltomanuaali saattaa löytyä täältä:
https://www.manualslib.com/manual/2067617/Midea-N-Series.html
Linkattu täältä:
https://forums.whirlpool.net.au/archive/3z4yn8j4
Rinnakkaismallin video:
https://www.youtube.com/watch?v=8mB2T4qKgYM
Jos aiot avata laitteen, tässä muutama huomioonotettava asia:
Yläosa on kiinni myös kahdella pystysuuntaisella ruuvilla, jotka on ruuvattu alhaalta ylöspäin sen aukon yläreunasta, josta laite puhaltaa kylmää ilmaa ulos.
Yläosan sisällä on virtalähdepiirikortti (pohjalla, oikealla) sekä heti näytön takana näytön ja painikkeiden piirikortti.
Tämä laite on melko vanha, ilmeisesti 2000 -luvun alkupuolelta, pääteltävissä siitä, että laitteessa on suoraan 50 Hz taajuudella toimiva verkkomuuntaja elektroniikkaa varten, uudemmissahan on yleensä hakkurivirtalähde.
Jos laitteelta katkaistaan sähköt esim. kytkimellisellä jatkojohdolla, laite ei ikävä kyllä osaa muistaa toimintatilaansa - tämä myös tekee laitteesta vähemmän hyödyllisen käyttöpaikoissa, joissa on usein sähkökatkoksia.
Tuon aussisivuston mukaan laite on alunperin toimitettu ilman kaukosäädintä.
Tietääkö kukaan, mikä yritys laitetta on maahantuonut ?
Ostettu käytettynä, eikä mukana tullut käyttöohjetta.
Virtajohdossa on maadoitettu SUKO -pistoke, mikä viittaisi siihen, että laitteella on ainakin ollut suomalainen maahantuoja - jollei joku sitten ole itse maahantuonut laitetta ja tarvittaessa vaihtanut koko virtajohdon.
Pistoke on siis valettu liitäntäjohtoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k934137- 1333629
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah853406Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392819- 1251683
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361546Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141201Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191174Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221144Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140