Itselläkin oli Pinterestin tili käytössä mutta ryhdyin ajattelemaan että mitä järkeä on jakaa omia kirjanmerkkejään kuvien avulla kun omaa käyttöä varten niitä alun perinkin keräsi, ja nuo kuvat voi ladata ja tallentaa itselleen. Jotkin kirjanmerkit muutenkin vanhenevat kun osoitteet itse katoavat, ja sisältö niiden kanssa.
Sinne muutenkin ladataan kuvataidetta sen kummemmin taiteilijan nimeä mainitsematta. Se ei ole reilua niin taiteilijoille kuin taiteen ystävillekään. Tai sitten kuvaan vain liitetään teeskennellen jokin uusi asiayhteys.
Googlessa Pinterest floodaa hyvin monet hakutulokset, etenkin taiteeseen ja ruokaresepteihin liittyvät. Pinterest käskisi ensin kirjautumaan sivustolle ennen kuin haluamaansa linkkiä edes klikkaa, jos se edes sattuu johdattamaan oikeaan osoitteeseen. Onneksi Google-haussa voi kirjoittaa tämän perään: -site:pinterest.*
Tuo negatiivinen hakusana piilottaa kaiken kyseiseen someen liittyvän. Toivoisin että se olisi omissa Google-asetuksissa jopa vakiotoiminto.
Pinterest on ärsyttävä, etenkin Google-haussa
0
158
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706824
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353853- 673135
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431197