Loma alkoi ja nyt voisin poistaa ikävää.
Voidaanko nainen sopia 6 minuutin treffit?
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Loma alkoi? Mä olen mielessäni ajatellut, että hänen loma päättyy pian. Päätin siis ominpäin, että kaivattuni lomailee heinäkuussa ja kohta on lomat ohi.
- Anonyymi
6 minsaa o ihan helvetin pitkä aika. 2 min riittää.
- Anonyymi
Missä olet????????mä en oo mikään lelu jolla sun kaverit leikkii ilman mitään seurauksia!!!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä olet????????mä en oo mikään lelu jolla sun kaverit leikkii ilman mitään seurauksia!!!!!!!
Jokainen kaveri IRL saa tänään viestit multa!!!!! kysyn että kuka on ollut mukana sun kanssa mun kotona???
- Anonyymi
Teen saman 1 min 30 s. Paras mies!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teen saman 1 min 30 s. Paras mies!
Oletko omasta mielestä tehnyt mulle oikein!!!!!!!! pyysin vain että selvitä mulle ketä sun kanssa tonkiii mun asioita!!!mun kotona ollut!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko omasta mielestä tehnyt mulle oikein!!!!!!!! pyysin vain että selvitä mulle ketä sun kanssa tonkiii mun asioita!!!mun kotona ollut!!!!!
PP?
- Anonyymi
Mikä 6 min ikävä sulla oikein on? Onkos aika noin kortilla?
- Anonyymi
Eihän tuossa ajassa ehdi kuin halata kunnolla. Hänen kanssaan haluaisin viettää aikaa pitempään...
- Anonyymi
Joo, eiköhän ne tärkeimmät tuu tuossa ajassa hoidettuu. Aika on nykyään kortilla, kun on noita muitakin harrastuksia niin paljo.
- Anonyymi
No eipä oo hääppöstä, jos noin vähän arvostat ja aikaasi annat.
Akti jää pahasti kesken. . .
- Anonyymi
Tuossa ajassa en ehdi kunnolla edes köyttää sinua sänkyyn
- Anonyymi
Aa, haluat keittää 6 min kananmunan olisit heti sanonu
- Anonyymi
Eikö se ole aika löysä. 7 min parempi? (sivusta)
- Anonyymi
6 min??? Tuon takia nyt ei kannata edes vaivautua. Oikeesti!
- Anonyymi
Joo, nähdään huomenna pikaisesti siinä mun kassalla taas, mää hymyillen sulle oikein kauniisti, niin tiedät siitä sitte, et nää on nyt ne treffit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981683- 551103
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4371076- 1701013
- 57792
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 83730
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671