Voidaanko nainen sopia 6 minuutin treffit?

Anonyymi

Loma alkoi ja nyt voisin poistaa ikävää.

17

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Loma alkoi? Mä olen mielessäni ajatellut, että hänen loma päättyy pian. Päätin siis ominpäin, että kaivattuni lomailee heinäkuussa ja kohta on lomat ohi.

• Anonyymi

6 minsaa o ihan helvetin pitkä aika. 2 min riittää.

• Anonyymi

Missä olet????????mä en oo mikään lelu jolla sun kaverit leikkii ilman mitään seurauksia!!!!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä olet????????mä en oo mikään lelu jolla sun kaverit leikkii ilman mitään seurauksia!!!!!!!

Jokainen kaveri IRL saa tänään viestit multa!!!!! kysyn että kuka on ollut mukana sun kanssa mun kotona???

• Anonyymi

Teen saman 1 min 30 s. Paras mies!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teen saman 1 min 30 s. Paras mies!

Oletko omasta mielestä tehnyt mulle oikein!!!!!!!! pyysin vain että selvitä mulle ketä sun kanssa tonkiii mun asioita!!!mun kotona ollut!!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko omasta mielestä tehnyt mulle oikein!!!!!!!! pyysin vain että selvitä mulle ketä sun kanssa tonkiii mun asioita!!!mun kotona ollut!!!!!

PP?

• Anonyymi

Mikä 6 min ikävä sulla oikein on? Onkos aika noin kortilla?

• Anonyymi

Eihän tuossa ajassa ehdi kuin halata kunnolla. Hänen kanssaan haluaisin viettää aikaa pitempään...

• Anonyymi

Joo, eiköhän ne tärkeimmät tuu tuossa ajassa hoidettuu. Aika on nykyään kortilla, kun on noita muitakin harrastuksia niin paljo.

• Anonyymi

No eipä oo hääppöstä, jos noin vähän arvostat ja aikaasi annat.

• Akti jää pahasti kesken. . .

• Anonyymi

Tuossa ajassa en ehdi kunnolla edes köyttää sinua sänkyyn

• Anonyymi

Aa, haluat keittää 6 min kananmunan olisit heti sanonu

• Anonyymi

Eikö se ole aika löysä. 7 min parempi? (sivusta)

• Anonyymi

6 min??? Tuon takia nyt ei kannata edes vaivautua. Oikeesti!

• Anonyymi

Joo, nähdään huomenna pikaisesti siinä mun kassalla taas, mää hymyillen sulle oikein kauniisti, niin tiedät siitä sitte, et nää on nyt ne treffit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      201
      6639
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      107
      5527
    3. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      284
      3554
    4. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      128
      3498
    5. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      123
      2524
    6. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      4
      2170
    7. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
      Ikävä
      19
      1986
    8. Läppärit kahviloissa

Aika omituista nykyään, että mennään ”trendikkäästi” tekemään lämppärillä töitä kahviloihin ja viedään moneksi tunniksi
      Kahvilat
      57
      1968
    9. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      63
      1793
    10. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      104
      1508
    Aihe