Loma alkoi ja nyt voisin poistaa ikävää.
Voidaanko nainen sopia 6 minuutin treffit?
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Loma alkoi? Mä olen mielessäni ajatellut, että hänen loma päättyy pian. Päätin siis ominpäin, että kaivattuni lomailee heinäkuussa ja kohta on lomat ohi.
- Anonyymi
6 minsaa o ihan helvetin pitkä aika. 2 min riittää.
- Anonyymi
Missä olet????????mä en oo mikään lelu jolla sun kaverit leikkii ilman mitään seurauksia!!!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä olet????????mä en oo mikään lelu jolla sun kaverit leikkii ilman mitään seurauksia!!!!!!!
Jokainen kaveri IRL saa tänään viestit multa!!!!! kysyn että kuka on ollut mukana sun kanssa mun kotona???
- Anonyymi
Teen saman 1 min 30 s. Paras mies!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teen saman 1 min 30 s. Paras mies!
Oletko omasta mielestä tehnyt mulle oikein!!!!!!!! pyysin vain että selvitä mulle ketä sun kanssa tonkiii mun asioita!!!mun kotona ollut!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko omasta mielestä tehnyt mulle oikein!!!!!!!! pyysin vain että selvitä mulle ketä sun kanssa tonkiii mun asioita!!!mun kotona ollut!!!!!
PP?
- Anonyymi
Mikä 6 min ikävä sulla oikein on? Onkos aika noin kortilla?
- Anonyymi
Eihän tuossa ajassa ehdi kuin halata kunnolla. Hänen kanssaan haluaisin viettää aikaa pitempään...
- Anonyymi
Joo, eiköhän ne tärkeimmät tuu tuossa ajassa hoidettuu. Aika on nykyään kortilla, kun on noita muitakin harrastuksia niin paljo.
- Anonyymi
No eipä oo hääppöstä, jos noin vähän arvostat ja aikaasi annat.
Akti jää pahasti kesken. . .
- Anonyymi
Tuossa ajassa en ehdi kunnolla edes köyttää sinua sänkyyn
- Anonyymi
Aa, haluat keittää 6 min kananmunan olisit heti sanonu
- Anonyymi
Eikö se ole aika löysä. 7 min parempi? (sivusta)
- Anonyymi
6 min??? Tuon takia nyt ei kannata edes vaivautua. Oikeesti!
- Anonyymi
Joo, nähdään huomenna pikaisesti siinä mun kassalla taas, mää hymyillen sulle oikein kauniisti, niin tiedät siitä sitte, et nää on nyt ne treffit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site2016639Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto1075527Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT2843554Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1283498Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat1232524Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku42170Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191986Läppärit kahviloissa
Aika omituista nykyään, että mennään ”trendikkäästi” tekemään lämppärillä töitä kahviloihin ja viedään moneksi tunniksi571968Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val631793- 1041508