Joka seuraa muiden ihmisten elämää. Häpeäisin silmät päästäni jos tuntisin sellaisen ihmisen. Onneksi olen sellainen joka välttelee sellaisia ihmisiä eikä tuttavapiiristäni ole yksikään sellainen.
Minua hävettäisi jopa moikata sellaiselle ihmiselle. Olen joskus moikannut kun on ollut pakko ja ai että mä häpesin sen jälkee itseäni. Hävetti ihan saatanasti.
Kyllä hävettäisi tuntea sellainen ihminen
10
78
Vastaukset
- Anonyymi
Niin minuakin. Onneksi kaltaiset löytävät aina kaltaisensa niin jos tuollaisen tuntee niin tietää välttää kaikkia niitä ihmisiä jotka ovat hänen hyviä tuttaviaan.
- Anonyymi
Joo tommosten tuttavat ovat yleensä ihan samanlaisia. Tunkevat naamaansa kaikkien elämään niin kuin se kuuluisi heille. Sivusta vaan tämä.
- Anonyymi
Positiivinen näkemys täältä.
Niin kuin mainitsit, jos yhden sellaisen jo tietää niin siitä sen tuttavapiiristä näkee ne kaikki ihmiset joita ei kannata huomioida mitenkään.
Toinen juttu. Jos se levittää juoruja niin siinä oppii huomaamaan kaikki heikkomieliset ihmiset jotka ovat niin typeriä että kuuntelevat tuollaisen juoruilijan juttuja. He näyttävät sen ilmeissään mitä ajattelevat kun törmäävät siihen josta on juoruttu. Niitäkin kannattaa välttää.
Ovat aika turhia ihmisiä.
Sitten jäljelle jääkin ne hyvät ihmiset jotka kohtelevat toisia ihmisinä. Niihin voi aina tutustua ja oppia uutta heiltä jne.
Juoruilijat kun eivät muutenkaan koskaan osaa mitään. Ovat rähmänäppejä lähestulkoon kaikessa mitä tekevät.
- Anonyymi
Ok. Saattaa vain kuvitella, mitä olet joutunut kärsimään.
- Anonyymi
Eli kaikki facebook sivusi lukijat?
- Anonyymi
Lopeta toi!!!! olen pahoillani että jouduit näkee sen viestin!!!!!!!!!
- Anonyymi
Muitten tekemiset, olemiset, sanomiset ja luulemiset on sitä oikeaa wt-lifee.
Ja Wunderbaum tietty.
Imo.- Anonyymi
Hei! Tää oli hyvä, sillä itseään sivistyneenä pitävä kukkaruukussa kasvanut ei välttämättä ymmärrä olevansa aika weetee noin toimiessaan.
- Anonyymi
Vapareille se on harraste, ja kuten armeijassa opitaan, yhden eläke on pian kaikkien eläke.
- Anonyymi
Miten jotain voi hävettää tuntea joku ihminen? Se, että häpeää muiden tekoja kertoo todella heikosta itsetunnosta. Tai sitten olet vaan tyhmä. Älä häpeä sitä mitä muut tekevät vaan häpeä itseäsi, jos syytä on. Jos sä alat tuttujasi häpeämään niin ehditkö muuta elämässä tehdä. Hankkikaan ihmiset aivot. Ajattelua voi harjoittaa, aivoja voi käyttää enemmän ja järki siitä lisääntyy. Hirmu tyhmiä olette.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005278168- 2342778
- 262621
- 1642039
- 1211911
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61735Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21646- 801262
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621208IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41185