Tehdäänkö juhlaa nyyttäriperiaatteella herkkuja vai onko lämmin tapsa ainoa vaihtoehto?
Venetsialaiset Kaunissaarelaiseen malliin
25
114
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa blandata muilla Pernod Ricard Finland Oy tuotteilla esimerkiksi Carillollla.
Kyllä siitä hyvä tulee. - Anonyymi
Aperitiiviksi suullinen taskulämmintä tapsaa, siitä se sitten jatko muotoutuu.
- Anonyymi
Hoh hoijaa.
- Anonyymi
Täten ilmoittaudumme venetsialaisiin.
Reino ja Anneli - Anonyymi
Tarkoitat varmasti muinaistulia. Venetsialaiset on länsirannikon juttu
- Anonyymi
Tapio metsän jumala , mmm...
- Anonyymi
Löydänkö vuokista laguuniin, jos haistelen muinaistulija vai pelkästäänkö tapsan käry minua opastaa?
- Anonyymi
Tapsan aromista tuoksua seuraamalla voit navigoida Vuokista Kaunissaareen.
- Anonyymi
Vaihteleeko tapsan voltit ja maku erän mukaan vai onko tasalaatuista?
- Anonyymi
Tarkoitatko, ettää onko erantoa otettava huomioon suunnistuksessa?
- Anonyymi
Kehitys kehittyy ja Reinokin on nykyään hienostuneempi. Reino osaa tehdä nykyään hienoja drinkkejä. Siihen kuuluu taskulämmin tapsa jossa lilluu pari mustikkaa! Tarjoilu tietysti ihan lasista (jos on puhtaita laseja).
- Anonyymi
Käytetyistä kertsimaskista ja risunpätkistä saa rinksuihin kivat päivävarjot. Paras tulee Annelin maskista jossa mukana myös maku...
- Anonyymi
kyn vaan 'tankkaamassa' mun Barlitin ja perä litussa kohti keskilaituria! Ottaks joku köyden vastaan?
- Anonyymi
Selvin ottaa, selvä se.
- Anonyymi
Paljonko mä tuon sitä Helapää-lenkkii? Tapsaa ja liiterin punasta kyytipojaksi. Näillä mennään ja ei kun Sir Anthony Perkins tulille.
- Anonyymi
Tuo nyt aluks yks kuormalavallinen.
- Anonyymi
Taskulämmin Tapsa, Helapää-makkara, punainen maito ja Anneli kyytipojaksi, nam!
- Anonyymi
Muinaistulet ei täällä sammu koskaan,,,
- Anonyymi
... vaan ihan jotain muuta saattaa joskus sammua.
- Anonyymi
Illan ruskoon vaikeaan...
Onko sitä CA eskaaderia jo tulossa? - Anonyymi
Älkää hyvät ihmiset käykö sitten siellä yleisessä vessassa. Reinolla on taas maha sekaisin.
- Anonyymi
Liian myöhään varoitit...
- Anonyymi
Täältä saa kerättyä herneitä pulloon :)
- Anonyymi
Annelia ei lasketa.
- Anonyymi
Tulis ny joku hurrikaanin häntä, että CA:t pääsis keskilaiturille. Tapsa kylmenee ja menettää makunsa. Olen noita Helapää-lenkkien päiväyksiä jo vähän katellut... Reiskan maha on möyriunyt siihen malliin, että joku norovirus sillä saattaa olla. Barlitit ja muut upparit ovat myös tervetulleita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462785Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3632012- 401747
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351658Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281370Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328945Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782