Tehdäänkö juhlaa nyyttäriperiaatteella herkkuja vai onko lämmin tapsa ainoa vaihtoehto?
Venetsialaiset Kaunissaarelaiseen malliin
25
73
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa blandata muilla Pernod Ricard Finland Oy tuotteilla esimerkiksi Carillollla.
Kyllä siitä hyvä tulee. - Anonyymi
Aperitiiviksi suullinen taskulämmintä tapsaa, siitä se sitten jatko muotoutuu.
- Anonyymi
Hoh hoijaa.
- Anonyymi
Täten ilmoittaudumme venetsialaisiin.
Reino ja Anneli - Anonyymi
Tarkoitat varmasti muinaistulia. Venetsialaiset on länsirannikon juttu
- Anonyymi
Tapio metsän jumala , mmm...
- Anonyymi
Löydänkö vuokista laguuniin, jos haistelen muinaistulija vai pelkästäänkö tapsan käry minua opastaa?
- Anonyymi
Tapsan aromista tuoksua seuraamalla voit navigoida Vuokista Kaunissaareen.
- Anonyymi
Vaihteleeko tapsan voltit ja maku erän mukaan vai onko tasalaatuista?
- Anonyymi
Tarkoitatko, ettää onko erantoa otettava huomioon suunnistuksessa?
- Anonyymi
Kehitys kehittyy ja Reinokin on nykyään hienostuneempi. Reino osaa tehdä nykyään hienoja drinkkejä. Siihen kuuluu taskulämmin tapsa jossa lilluu pari mustikkaa! Tarjoilu tietysti ihan lasista (jos on puhtaita laseja).
- Anonyymi
Käytetyistä kertsimaskista ja risunpätkistä saa rinksuihin kivat päivävarjot. Paras tulee Annelin maskista jossa mukana myös maku...
- Anonyymi
kyn vaan 'tankkaamassa' mun Barlitin ja perä litussa kohti keskilaituria! Ottaks joku köyden vastaan?
- Anonyymi
Selvin ottaa, selvä se.
- Anonyymi
Paljonko mä tuon sitä Helapää-lenkkii? Tapsaa ja liiterin punasta kyytipojaksi. Näillä mennään ja ei kun Sir Anthony Perkins tulille.
- Anonyymi
Tuo nyt aluks yks kuormalavallinen.
- Anonyymi
Taskulämmin Tapsa, Helapää-makkara, punainen maito ja Anneli kyytipojaksi, nam!
- Anonyymi
Muinaistulet ei täällä sammu koskaan,,,
- Anonyymi
... vaan ihan jotain muuta saattaa joskus sammua.
- Anonyymi
Illan ruskoon vaikeaan...
Onko sitä CA eskaaderia jo tulossa? - Anonyymi
Älkää hyvät ihmiset käykö sitten siellä yleisessä vessassa. Reinolla on taas maha sekaisin.
- Anonyymi
Liian myöhään varoitit...
- Anonyymi
Täältä saa kerättyä herneitä pulloon :)
- Anonyymi
Annelia ei lasketa.
- Anonyymi
Tulis ny joku hurrikaanin häntä, että CA:t pääsis keskilaiturille. Tapsa kylmenee ja menettää makunsa. Olen noita Helapää-lenkkien päiväyksiä jo vähän katellut... Reiskan maha on möyriunyt siihen malliin, että joku norovirus sillä saattaa olla. Barlitit ja muut upparit ovat myös tervetulleita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409