Naapuri häiritsee

Anonyymi

Naapuri häiritsee mutta millä todistan sen koska asun yksin. Kun minulla on vieraita niin naapurista ei kuulu mitään. Mies koputtelee seinään ja kuuntelee mitä teen. Jos laitan radion hiljaa soimaan niin mies alkaa hakkaamaan seinään. Hänellä on myös vaimo joka ei välitä. Olen asunut vasta 4 kuukautta tässä asunnossa joten en voi vielä myydä tätä. Naapurin aikuinen poika on melkein päivittäin kotona joka myös osallistuu tähän koputteluun. Asun Espoossa.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lycka till. Kerrostalo on vihoviimeinen paikka asua.

    • Anonyymi

      Miksi et voisi myydä?

    • Anonyymi

      Tallentimet on keksitty!

    • Anonyymi

      Hakkaa takaisin seinään tai ota kontakti naapuriin vaikka lapulla tai tee isännöitsijälle ilmoitus. Kerrostalo on vihoviimeinen paikka asua nimenomaan näiden kiusaajien takia, ihan sairasta että tuo ihminen elämöi sen takia että kuuntelet hiljaa radiota... Luulisi että osaisi suhteuttaa asian niin että tajuaa että on paperiseinät ja sun ei tarvii huudattaa sitä vekotinta jotta se kuuluu naapurin puolelle! Kerrostalossa normaalista tehdään epänormaalia, jopa radion kuuntelu hiljaisella on väärin. Onneksi pääsee ensikeväänä kerrostalo-mielisairaalasta omakotitaloon!

      • Anonyymi

        Soitin isännöitsijälle ja kerroin tapauksen niin hän sanoi ettei voi asialle mitään. Pyysi soittamaan poliisille. Näin Espoossa.


    • Anonyymi

      Ei yhtään perustelua sille, että ei voisi myydä.

      Eli valehtelua ja pa***n jauhantaa.

      TROLLI MIKÄ TROLLI!!

      • Anonyymi

        Tottakai voi myydä mutta jos on asunut asunnossa alle 2 vuotta niin joutuu maksamaan ylimääräisiä veroja. En ole vielä selviiänyt paljonko veroja joutuu maksamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai voi myydä mutta jos on asunut asunnossa alle 2 vuotta niin joutuu maksamaan ylimääräisiä veroja. En ole vielä selviiänyt paljonko veroja joutuu maksamaan.

        Äly hoi, kolmessa kuukaudessa ei arvonnounousua ole juurikaan, tuo kahden vuoden sääntö koskee vain luovutusvoittoverovapautta. Luovutusvoitosta saa vielä vähentää maksetun varainsiirtoveron ja mikäli myydessä käyttää välittäjää, niin välityspalkkion määrän, huoneistoon tehdyt remontit ym. Eli verotettavaa voittoa ei tässä esimerkkitapauksessa takuulla synny. Eli mikäli naapuri nyt niin pahasti häiritsee, niin kämppä lihoiksi ja elämä jatkuu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äly hoi, kolmessa kuukaudessa ei arvonnounousua ole juurikaan, tuo kahden vuoden sääntö koskee vain luovutusvoittoverovapautta. Luovutusvoitosta saa vielä vähentää maksetun varainsiirtoveron ja mikäli myydessä käyttää välittäjää, niin välityspalkkion määrän, huoneistoon tehdyt remontit ym. Eli verotettavaa voittoa ei tässä esimerkkitapauksessa takuulla synny. Eli mikäli naapuri nyt niin pahasti häiritsee, niin kämppä lihoiksi ja elämä jatkuu!

        Minulla oli juuri tuollainen mielipuoli naapurina. Melskas koko ajan. Lisäksi kyyläs koko ajan toisten tekemisiä ja juuri myös tuo tapa heti reagoida toisen tekemisiin. Suosittelen muuttamaan tai ainakin kirjaamaan kaikki asiat muistiin, koska meno tulee tuosta vaan pahenemaan. Ja kyllä, minunkin yhtälössäni oli myös isännöitsijä, joka pahensi tilanteen kestämättömäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla oli juuri tuollainen mielipuoli naapurina. Melskas koko ajan. Lisäksi kyyläs koko ajan toisten tekemisiä ja juuri myös tuo tapa heti reagoida toisen tekemisiin. Suosittelen muuttamaan tai ainakin kirjaamaan kaikki asiat muistiin, koska meno tulee tuosta vaan pahenemaan. Ja kyllä, minunkin yhtälössäni oli myös isännöitsijä, joka pahensi tilanteen kestämättömäksi.

        Ja omistusasunnossa tuollainen isännöitsijä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äly hoi, kolmessa kuukaudessa ei arvonnounousua ole juurikaan, tuo kahden vuoden sääntö koskee vain luovutusvoittoverovapautta. Luovutusvoitosta saa vielä vähentää maksetun varainsiirtoveron ja mikäli myydessä käyttää välittäjää, niin välityspalkkion määrän, huoneistoon tehdyt remontit ym. Eli verotettavaa voittoa ei tässä esimerkkitapauksessa takuulla synny. Eli mikäli naapuri nyt niin pahasti häiritsee, niin kämppä lihoiksi ja elämä jatkuu!

        Asuntokaupan varainsiirtovero! Sitä ei palauteta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asuntokaupan varainsiirtovero! Sitä ei palauteta.

        Varainsiirtoveron saa vähentää luovutusvoitosta.


    • Sellasta se on asua kanahäkeissä 👍👍👍
      Sellaisen ny vielä ostaa 😹😹

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      78
      1423
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1215
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      102
      1044
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      954
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      139
      928
    6. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      843
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      814
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      794
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      786
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      685
    Aihe