Olutta ja viinaa on..............
Pyrin juoda vasta illalla/yöllä....
<3
🍻🍻🍻
Ikävä A-naista.........
🦄
https://www.youtube.com/watch?v=HQSqgQBqEUk
Juu...............
14
<50
Vastaukset 14
- Anonyymi
Älä nyt Maiju on vihainen
- Anonyymi
Ihailtavaa itsekuria.
- Anonyymi
Niin, ettei kukaan huomaisi. Siis et taida paljon nukkua. Sinun viinat ovat huumeita, eikö niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, ettei kukaan huomaisi. Siis et taida paljon nukkua. Sinun viinat ovat huumeita, eikö niin.
Terveellisempää, ei näy ulospäin.
- Anonyymi
Älä valehtele olet jo kännissä senkin kännikala älä selvitä ole rauhassa olen salmiakkikossu vai olenko
- Anonyymi
Tämä oli hyvä.
- Anonyymi
Juuri niin Risto keskiviikko on pikkulauantai.
- Anonyymi
Munkin tekis mieli ottaa yksi sauna olut en tiedä jaksanko.
Otitko saunaoluen....
Aloitan nyt ottamaan rauhalliseen tahtiin.....
En tiedä, koskenko viinaan....
<3
:)- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Otitko saunaoluen....
Aloitan nyt ottamaan rauhalliseen tahtiin.....
En tiedä, koskenko viinaan....
<3
:)Entäpä jos viina koskeekin sinuun....<3 . . ???
- Anonyymi
En juon muutaman sitte viikonloppuna.
- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Ok..........
Mulla jo viides menossa.............
<3Vai rauhalliseen tahtiin PAH SINÄ VIILAAJA!!
Anonyymi kirjoitti:
Vai rauhalliseen tahtiin PAH SINÄ VIILAAJA!!
No ei kovin rauhalliseen tahtiin.........
<3
:)
Juon nyt lämpimänä, koska närästää vähän vähemmän...........
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri481241- 83899
Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi44737Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40720Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus242624- 48543
- 43499
Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,176498" Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?
Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied59486jumala ei auta hittojakaan..
kuka tahansa voi kirjottaa lapulle mitä vaan ja väittää että jumala olisi sen kirjoittanut... onko yksikään raamatun kir204483