vangin terveys

Anonyymi

Olen ajatellut jos kävis sakon lusimassa, köyhä kun ole. Miten on saako siellä hommattua silmälasit ja miten on hammashoito ja tekarit? Tuloni on pienet, mutta en ole hakenut asumistukia tai muitakaan etuuksia. olen eläkkeelläni pärjännyt. Mutta nyt tuli mieleen jos vankilassa sais lasit ja hampaat.

5

180

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Meinaat ihan tosiaan, että jonkun muuntorangaistuksenpätkän aikana ruvetaan pistämään terveyteesi suuria summia veronmaksajien rahaa? Pakko olla provo...

• Anonyymi

Kun revitään hampaat pois...siksi venkuloilla ei oo hampaita.

• Anonyymi

No kyllähän vankilan ulkopuolellakin saa hammashoidon. Sosiaalipummit ja köyhät saa sossulta silmälasit. Mene käymään sossussa. Niinkuin nuo muutkin vastaajat saa sossusta kaiken.

• Anonyymi

Jos on sakkoelinkautinen 3 kk, saattaa ehtiä saada lasit, mutta vaan jotkut muutaman kympin peruskakkulat.
      Jos ei ole tarvinnut hakea yhteiskunnan tukia, katsotaan eläke niin isoksi, että siitä pitäisi olla varaa hankkia ainakin silmälasit.
      Hammasproteeseihin apua myöntää paikallinen sosiaalitoimisto, niin sanottu erityistarve. Tai sitten Kela.

• Anonyymi

Aloittaja kertoi olevansa eläkeläinen. Ulosottomies ulosmittaa sakon eläkkeestä, ei häntä lusimaan huolita.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Redrama tilittää itsemurha-suunnitelmastaan - Tämä sattuma pelasti: "Minulla oli ollut jo veitsi..."

Räppäri on kertonut Instassa olevansa Minnesota-hoidossa päihderiippuvuuden takia. Vain elämää -ohjelmassa Redrama paljastaa, että päihderiippuvuus te
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      5187
    2. Olit ihastunut minuun

Tiedän sen vain.
      Ikävä
      90
      2244
    3. Nord Stream 1 -putki vuotaa kahdesta kohtaa - Saksa epäilee sabotaasia

Saksa epäilee sabotaasia https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/de63783e-7ae3-489f-a086-607fe43ab42a Saksa epäilee tahallisuutta "Saksalaisen Der Tages
      Maailman menoa
      272
      1953
    4. 226
      1802
    5. Ensitreffit alttarilla: Kouvolan komistus Miikka yllättää Henni-vaimon: "Sie oot toivonut sitä..."

Miikka ja Henni on kyllä söpö pari. Onhan siinä romantiikkaa, kun Miikka hurauttaa "valkealla ratsullaan", valkealla pakettiautolla, hakemaan tuoretta
      Ensitreffit alttarilla
      5
      1591
    6. Martina ei osaa kirjoittaa

Jälleen upea taidonnäyte tämän peruskoulun rimaa hipoen läpäisseen Martinan kirjoitustaidosta. Eilen stoorissa kulmienvärjäys ja teksti: näillä kelpaa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      357
      1442
    7. Nalle mä rakastan sua :)

Oon hehkulamppu ja haluun sut ja sua :) Sua parempaa ei oo eikä tuu :)
      Romantiikka
      286
      1227
    8. Ketkä räjäyttivät Nord Stream I ja II kaasuputket?

Suomessa jo "tiedetään" syyllinen, jos kuuntelemme hurjimpia syytöksiä - jopa 'Mainilan laukaukset' |1 ovat nousseet esille --- .. muualla EU-Euroopa
      Maailman menoa
      281
      1045
    9. Kenellä on suurin motiivi sabotoida Nord Streamin kaasuputkea..

Muistin virkistämiseksi..... https://www.savonsanomat.fi/uutissuomalainen/3180533
      Maailman menoa
      181
      1017
    Aihe