Kiinanpaketti juuttunut Vilnaan ?

Anonyymi

Toukokuussa tilasin ebaysta pari kpl linssinsuojuksia Canonin objektiiviin, vai mitä korkkeja ne nyt onkaan. Muutama muu tilaus ebaysta on tulllut jo perille, mutta nuo linssinkorkit on seurantakoodin kansainvälisen pakettiseurannan mukaan majailleet Vilnassa Liettuassa jo parisen viikkoa.

Paketti on ollut lentokoneen kyydissä ainakin, Kasakstanissa ja Kirgisiassa ja Valko-Venäjällä Brestissä, ja siis tuoreimpien tietojen mukaan Vilnassa.

Saanko koskaan pakettia itselleni?

11

752

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko se ihan mahdoton ajatus ostaa suomesta?

• Anonyymi

Tottakai on. Hinta ratkaisee.

• Anonyymi

Kyllä se sieltä tulee. Kestää nyt vaan vähän kauemmin.
      Ja jos ei tule, niin rahat saa takaisin.

• Anonyymi

Luoja tietää, mutta ei kerro. Ostan tai tilaan linssisuojukseni aina jostain suomessa olevasta kaupasta, viimeksi Superkuvasta, meni kaksi päivää kun tuli paketti perille. Jos ei ole rahaa ostaa, niin olen ennemmin ilman kuin alan tilaamaan ylipäänsä mitään tavaraa jostain Kiinasta asti, jossa pahimmillan saa pakettia odotella niin kauan, että kerkee ootellessa parta kasvaa polviin asti, jos ei aja välillä.

• Anonyymi

Superkuvassa halvin linssisuoja 9,90 €, Verkkokaupassa 7,90 €. Valikoimakin näyttää olevan hyvin rajallinen.

Ehkä jos olisi kyseessä joku tuhannen euron objektiivi tai yli, tai hirveä kiire, voisi tuollainen tulla kysymykseen.

Mutta kun ebaysta juuri haluamansa ja noin eurolla kappale, niin eipä hullukaan ala noita Suomen ahneita yrittäjiä elättämään.

• Anonyymi

Muutaman euron linssinsuojuksia ei kannata tilata. Niitä saa "maitokaupasta".

• Anonyymi

Ei saa "maitokaupasta" eikä maitokaupasta.

• Anonyymi

Tämähän nyt on kummallista.

Kirjoitin aloitukseen jatloa linssikorkkien kohtalosta, mutta ylläpidolle teksti oli liian "rankkaa" ja niinpä se poisti sen...

Joka tapauksessa korkit on saapuneet Suomeen vietettyään Vilnassa "vain" 20 päivää...

• Anonyymi

Tällä viikolla korkit vihdoin saapuivat.

• Anonyymi

Mitäs tuo nyt on, kun minä lähetin paketin Ruotsista Suomeen kuukausi sitten ei se ole vieläkään tullut perille.

• Anonyymi

Kai siinä on seuranta? Mihin on jumittunut?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      111
      3607
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      64
      3232
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2714
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      83
      2533
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2458
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2154
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      97
      2113
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1752
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1730
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1716
    Aihe