Hyvää yötä mies. =)
https://m.youtube.com/watch?v=1NvsMKYgCsM
Taivaalta on taas tippunut tippa jos toinenkin "
5
64
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää yötä Pimpiropom. Sinä olet kivoin.
- Anonyymi
Pimpipom katosi.
- Anonyymi
Eikö hän ollut edessäsi eilen..?😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö hän ollut edessäsi eilen..?😁
Löytyykö mulle 67 miestä' tissuttelevaa' ei tupakkia' ei tanssia' muuta kivaa kyllä kuten liikunta sopivassa määrin' pyörällä ja vesijuosten kävelyä jos koivet kestää' matkailua siinä määrin kuin kukkaro sallii että vain kotim mut viro on kans kuin kotimaa. Olen suomalainen' suht jees näöllisesti ja paino ok. Vaalea tukka' kiva luonne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyykö mulle 67 miestä' tissuttelevaa' ei tupakkia' ei tanssia' muuta kivaa kyllä kuten liikunta sopivassa määrin' pyörällä ja vesijuosten kävelyä jos koivet kestää' matkailua siinä määrin kuin kukkaro sallii että vain kotim mut viro on kans kuin kotimaa. Olen suomalainen' suht jees näöllisesti ja paino ok. Vaalea tukka' kiva luonne.
Niin etä alahan kommentoida. Sexistä en välitä' saat sen suhteen olla rauhassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysynkin sinulta nyt...
Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä474414Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet1143542Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m391845- 1061773
Nainen, vaikka kaikki on
ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.131607Onko Marilyn Monroe mielestäsi maailman kaunein nainen kautta aikojen?
Marilyn Monroe sai sekaisin naisten ja miesten päät kurvikkailla muodoillaan ja keimailevalla asenteellaan. Monroe onkin1201511HH En uskalla enää ottaa sinuun yhteyttä
Enkä tiedä miltä sinusta tuntuu nyt. Itsellä tosi tyhjä olo, harmittaa kun kaikki levällään. Toivottavasti sulla kaikki81274- 781226
- 1091096
- 521051