En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa, kun Eu-tuet perustella oikeusvaltion perusteella, jos näin on ja halutaan, niin Suomi pitäisi jäädä vaille koko tukea. On naurettavaa, suomessahan ei ole ollenkaan toimivaa oikeuslaitosta, tutkinnatkin on sellaisella instituutiolla joka ei välttämättä lakeja edes tunne, syytteet ja tuomiot tämän epäoikeudenmukaisien ja harhaanjohtavien laitosten tulosta.
EU ja oikeusvaltion periaatteet
5
60
Vastaukset
- Anonyymi
Persut haluavat pois EU:sta, ovat neuvotelleet Putinin kanssa omasta autonomisesta tasavallasta uralin taakse, siellä eivät EU herrat komentele ei tarvitse maksaa muuta kuin putinille suojelurahaa.
- Anonyymi
Voi olla, että me sodimme vielä EU:n kanssa.....rahahan se on joka aina ratkaisee.
- Anonyymi
Lisää kriisejä tulevaisuudessa, otetaan uutta velkaa, lahjoitetaan rahaa valtiosta toiseen...
Loputtomiin tämä ei voi näin jatkua... - Anonyymi
Aloittaja voisi ainakin opetella kirjoittamaan. Hänen pitäisi olla ennemminkin huolissaan omista valmiuksistaan yhteiskunnassa, kuin ryhtyä murehtimaan EU:n ja Suomen oikeuslaitoksen asioita, joista ei niistäkään näytä mitään ymmärtävän.
- Anonyymi
Suomessahan ei ole toimivaa oikeuslaitosta. Kovasti moititaan muiden maiden oikeus järjestelmää vaikka omassa maassa olisi tekemistä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta344571Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203175Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692311Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui492182- 1632039
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171643
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601641Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1111611M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151269