Eräänä kesäisenä iltana olin veneilemässä suurella pohjoisella joella iltaruskon värjätessä taivaan ja pilvet oranssi pinkkeihin sävyihin. Joen pinta kimmelsi melkein peilityynenä, vain kevyt laiskahko väreily rikkoi vihreän rantamaiseman peilikuvan. Se hetki oli kertakaikkisen hieno. Mutta se olisi voinut olla ikimuistoinen. Sinun kanssasi, nainen. Sinun kanssasi siitä olisi tullut jonkin suuremman alku. Tulethan ensi kerralla mukaani?
Tumman joen halkoja, 65°N
Varrella virran kerran
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Runollista tekstiä. Kauniisti kuvailit maisemaa ja tunnelmaa. Yhtenä iltana uimassa ollessani havahduin taas kerran huomaamaan ympärilläni olevaa kauneutta.
Kun ilta aurinko värjää kaiken ympärillään lämpimän kultaisella ja oranssilla. Miten tuhannet tuikkivat valonsäteet kimaltavat veden pinnalla.
Uin silkkisessä, lämpimässä vedessä kohti auringonlaskua. Kun laitoin silmät kiinni, näin kauneimpia värejä, sinistä, oranssia, kultaa.
Näissä auringon nousuissa ja laskuissa on aina jotakin taikaa, jotakin ajatonta.Niin se on. Kesäillan taivaan värit vetää runolliseksi, niissä on jotain niin taianomaista.
- Anonyymi
Vene ei ole suuri eikä mies varakas.
Sydän hällä silti on suuri,
ja sinä mielessään rakas.
Voisin meille retken järjestää,
jos ihanuus vain mukaan kerkeää.
Sillä ilman sinua on veneeni tyhjä,
lautta aaltojen pieksämä nyhjä.
Vesillä kaikki selviää,
Mitä siellä sanotaan,
Ne sinne myös jää.
On kaikki siellä aina selkeää,
Tunteet silti sydämeen jää.
Uskallatko mukaani tulla,
Siinä miettimistä on sulla,
Kun kerran mulle kerrot sen,
Olet silti aina niin läheinen.
Lupaan sulle aito olla,
Kunhan uskallat lähelleni tulla.
En ole hullu enkä sika,
Miehen tyhmyys ei ole sun vika.
Luota minuun nainen,
Olet ihanasti erilainen.
Sydämellä,
Kökköjen runojen erikoismies- Anonyymi
Ihana runo ja sen sisältö. Jospa joku saa tuon henkilökohtaisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana runo ja sen sisältö. Jospa joku saa tuon henkilökohtaisesti.
Se on tarkoituksena. Runoilen vielä lisääkin, ei se lähde vielä kuiva ole.
- Anonyymi
Oulustako olet?
- Anonyymi
Jep.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep.
Toivottavasti naisesi osaa arvostaa sanojasi. Kaiken kauneuden ei soisi hukkuvan matkalla. Oletko ajatellut kirjoittaa kirjettä hänelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti naisesi osaa arvostaa sanojasi. Kaiken kauneuden ei soisi hukkuvan matkalla. Oletko ajatellut kirjoittaa kirjettä hänelle?
Kirje ei ole oikein mun juttu. Voin ehkä linkittää nämä hänelle kertoen niiden olevan omiani. Mihin se johtaa, se jää nähtäväksi. Toivoa saa, aina.
- Anonyymi
Runo sinulle, jota en tosiaankaan tunne : )
vastavirtaan
sillan tuulisella puolella
kasvot pohjoista päin
lämmin sydän
syvillä virroilla veneettä
näkymätön - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Runo sinulle, jota en tosiaankaan tunne : )
vastavirtaan
sillan tuulisella puolella
kasvot pohjoista päin
lämmin sydän
syvillä virroilla veneettä
näkymätönTule veneeni kyytiin. Autan sinut syvän virran yli, jos vain haluat. Tunsin tai en, runoilijatytöille(?) on aina tilaa. Veneessä, ja joillekin myös sydämessä avarassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tule veneeni kyytiin. Autan sinut syvän virran yli, jos vain haluat. Tunsin tai en, runoilijatytöille(?) on aina tilaa. Veneessä, ja joillekin myös sydämessä avarassa.
tummien vesien runoilijamiehet
matkaavat surujen aalloissa
sydänten kohdatessa on tilaa tuulelle
ja aamuauringon solmimille sanoille
hiljaa rantautuneet haaveet
- Anonyymi
Kirka lauloi laulun varrelle virran nimi ei aivan ollut tuo.
Sitten on pilailu laulu "varrelle virtaa"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 876549
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524656- 764367
- 1314101
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?573607Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263098Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82808- 382404
- 2052208
- 462076