ARMEIJAAN MENO

Moi minä olen 15 vuotias hollolan alueelta ja olen miettinyt että missä on tässä kaikista lähin armeija alue ja voisiko joku laittaa sen paikan yhteystiedot minulle kiitos

11

287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hanki C-paperit jos olet isänmaallinen. Tuohon pellelaitokseen ei pidä kenenkään täysjärkisen mennä orjaksi. Ensin 2015 se piccolokeissi Torniossa ja nyt Marin vei maamme velkaorjuuteen ja itsenäisyys meni.

      • Anonyymi

        Mitä hemmetin tekemistä persuilullasi on maanpuolustuksen kanssa. Intissä on sanonta, että tyhmäkin saa olla mutta ei tykkimies. Tykkimiehen tilalle voisi laittaa persun.
        Teidän puheenjohtajannehan onkin epäisänmaallinen sivari, joka nyt reotostelee ampumaharrastuksellaan. Ei ollut miestä mennä inttiin.

        Marin onnistui neuvottelussa aivan hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä hemmetin tekemistä persuilullasi on maanpuolustuksen kanssa. Intissä on sanonta, että tyhmäkin saa olla mutta ei tykkimies. Tykkimiehen tilalle voisi laittaa persun.
        Teidän puheenjohtajannehan onkin epäisänmaallinen sivari, joka nyt reotostelee ampumaharrastuksellaan. Ei ollut miestä mennä inttiin.

        Marin onnistui neuvottelussa aivan hyvin.

        Sinä se epäisänmaallinen olet jos väität Marinin onnistuneen hyvin. Itse vannoin sotilasvalassa 1992 puolustavani Suomea mutta en Eu liittovaltio Suomea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se epäisänmaallinen olet jos väität Marinin onnistuneen hyvin. Itse vannoin sotilasvalassa 1992 puolustavani Suomea mutta en Eu liittovaltio Suomea.

        Tarkoitin sitä, että Marin onnistui hyvin Välimeren maiden asukkaiden etujen ajamisessa. Ja minua ei tippaakaan kiinnosta, mitä huuhaavaloja olet joskus vuosikymmeniä sitten vannonut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin sitä, että Marin onnistui hyvin Välimeren maiden asukkaiden etujen ajamisessa. Ja minua ei tippaakaan kiinnosta, mitä huuhaavaloja olet joskus vuosikymmeniä sitten vannonut.

        Eli et ole itse käynyt armeijaa kun puhut huuhaavaloista :D sieltä se lusmu paljastui.


    • Anonyymi

      Suomen kommunistiarmeijassa nuorukaisen asema muuttuu hetkessä vapaasta kansalaisesta vangiksi. Ainut, mikä erottaa orja-armeijan alokkaan muista vangeista, on se, että vankilavankien ei tarvitse leikata hiuksia, niillä on parempi palkka ja vapaampi ympäristö lusia kakku pois.

      Armeijassa olet vartioidulla alueella, pois et pääse ilman lupaa, orja-armeijassa on myös nimenhuudot, jottei kukaan pääse karkuun.

      Kannattaa miettiä, mitä voi tehdä, ennen kuin joutuu tuollaiseen paikkaan suljetuksi ja nöyryytettäväksi, se on jo niin helvetin noloakin olla vangittuna orjana.

      • Minkä ikäisenä pitää mennä armeijaan


      • Anonyymi
        Mikakorkalainen kirjoitti:

        Minkä ikäisenä pitää mennä armeijaan

        Ei minkään ikäisen vaan teet ALFAN valinnan ja hankit C-paperit. Orjaksi et tässä intersektionaalisessa feministiliittovaltio Suomessa ala.


    • Anonyymi

      Voit päästä ampumatauluksi Hälvälän ampuma-alueelle.

      • Ootko itse ollut sielä tiedätkö mikä on hollolan ja lahden lähellä kaikista lähin armeijaalue


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe