Moi minä olen 15 vuotias hollolan alueelta ja olen miettinyt että missä on tässä kaikista lähin armeija alue ja voisiko joku laittaa sen paikan yhteystiedot minulle kiitos
ARMEIJAAN MENO
11
287
Vastaukset
- Anonyymi
Hanki C-paperit jos olet isänmaallinen. Tuohon pellelaitokseen ei pidä kenenkään täysjärkisen mennä orjaksi. Ensin 2015 se piccolokeissi Torniossa ja nyt Marin vei maamme velkaorjuuteen ja itsenäisyys meni.
- Anonyymi
Mitä hemmetin tekemistä persuilullasi on maanpuolustuksen kanssa. Intissä on sanonta, että tyhmäkin saa olla mutta ei tykkimies. Tykkimiehen tilalle voisi laittaa persun.
Teidän puheenjohtajannehan onkin epäisänmaallinen sivari, joka nyt reotostelee ampumaharrastuksellaan. Ei ollut miestä mennä inttiin.
Marin onnistui neuvottelussa aivan hyvin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä hemmetin tekemistä persuilullasi on maanpuolustuksen kanssa. Intissä on sanonta, että tyhmäkin saa olla mutta ei tykkimies. Tykkimiehen tilalle voisi laittaa persun.
Teidän puheenjohtajannehan onkin epäisänmaallinen sivari, joka nyt reotostelee ampumaharrastuksellaan. Ei ollut miestä mennä inttiin.
Marin onnistui neuvottelussa aivan hyvin.Sinä se epäisänmaallinen olet jos väität Marinin onnistuneen hyvin. Itse vannoin sotilasvalassa 1992 puolustavani Suomea mutta en Eu liittovaltio Suomea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se epäisänmaallinen olet jos väität Marinin onnistuneen hyvin. Itse vannoin sotilasvalassa 1992 puolustavani Suomea mutta en Eu liittovaltio Suomea.
Tarkoitin sitä, että Marin onnistui hyvin Välimeren maiden asukkaiden etujen ajamisessa. Ja minua ei tippaakaan kiinnosta, mitä huuhaavaloja olet joskus vuosikymmeniä sitten vannonut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin sitä, että Marin onnistui hyvin Välimeren maiden asukkaiden etujen ajamisessa. Ja minua ei tippaakaan kiinnosta, mitä huuhaavaloja olet joskus vuosikymmeniä sitten vannonut.
Eli et ole itse käynyt armeijaa kun puhut huuhaavaloista :D sieltä se lusmu paljastui.
- Anonyymi
Suomen kommunistiarmeijassa nuorukaisen asema muuttuu hetkessä vapaasta kansalaisesta vangiksi. Ainut, mikä erottaa orja-armeijan alokkaan muista vangeista, on se, että vankilavankien ei tarvitse leikata hiuksia, niillä on parempi palkka ja vapaampi ympäristö lusia kakku pois.
Armeijassa olet vartioidulla alueella, pois et pääse ilman lupaa, orja-armeijassa on myös nimenhuudot, jottei kukaan pääse karkuun.
Kannattaa miettiä, mitä voi tehdä, ennen kuin joutuu tuollaiseen paikkaan suljetuksi ja nöyryytettäväksi, se on jo niin helvetin noloakin olla vangittuna orjana.- Anonyymi
Mikakorkalainen kirjoitti:
Minkä ikäisenä pitää mennä armeijaan
Ei minkään ikäisen vaan teet ALFAN valinnan ja hankit C-paperit. Orjaksi et tässä intersektionaalisessa feministiliittovaltio Suomessa ala.
- Anonyymi
Voit päästä ampumatauluksi Hälvälän ampuma-alueelle.
Ootko itse ollut sielä tiedätkö mikä on hollolan ja lahden lähellä kaikista lähin armeijaalue
- Anonyymi
Puolustusvoimien joukko-osastot:
https://puolustusvoimat.fi/joukko-osastot
Varusmiespalvelus ja -paikat:
https://intti.fi/palvelustehtavat-ja-paikat
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416
