HONDA 7.5HV

Anonyymi

perämoottorista jostain päästä vähän bensaa kun käynistää.Mistähän se vois vuotaa,kun silmällä en löydä .

11

230

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kannattaa tutkia ennen käynnistystä, että ei räjähdä palamaan, kuten mulla teki kerran ja koppa lenti kymmenien metrien korkeuteen ja hajosi. Syynä bensavuoto ja sai jostakin kipinän. Onneksi olin rannassa, enkä kauempana järvellä.

• Anonyymi

Aina pitäisi kuvata ne nelareiden huollot, kun kopat lentää:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina pitäisi kuvata ne nelareiden huollot, kun kopat lentää:)

Kukaan ei kai väitä, että se koppa aina räjähtää irti, vaan se on tapahtunut todistetusti joskus, ennen kännyköitä, joten ei ole muuta todistusaineistoa, kuin silminnäkijät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan ei kai väitä, että se koppa aina räjähtää irti, vaan se on tapahtunut todistetusti joskus, ennen kännyköitä, joten ei ole muuta todistusaineistoa, kuin silminnäkijät.

Kaikenvaralta voisi kuvata:) Jos sellainen sattuu, niin olisi muille hyvää naurumateriaalia, ja nauruhan ei lyhennä ikää, niinkuin kalalla vietettyä aikaakaan ei lyhennetä eliniästä:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikenvaralta voisi kuvata:) Jos sellainen sattuu, niin olisi muille hyvää naurumateriaalia, ja nauruhan ei lyhennä ikää, niinkuin kalalla vietettyä aikaakaan ei lyhennetä eliniästä:)

Nykyään "kaikenvaralta" otetaan kolaripaikalla selfieitä ruumiin kanssa ja kaikenvaralta pitää joka tilanteessa olla känny liimattu kouraan. Se on nykyään pakollista, koska joku voi nähdä jos ei ole..

• Anonyymi

Voisko pakoputken kautta tulla se vuoto,jos ei näkyvästi tiputa.

• Anonyymi

Vaikuttas että moottorin öljyn poistoruuvin etupuolelta olevista pikku reijistä tulee vähän bensaa.

• Anonyymi

Voisko kampiakselin stefa vuotaa

• Anonyymi

Miten huomaat tuon bensinin karkaamisen???

• Anonyymi

Siitä että veteen tule läikkä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitä että veteen tule läikkä.

Voihan se olla öljyäkin. Esim perästä voi tihkua. Kuin myös moottoristakin.
        Toki jos haihtuu nopsaan bensakin mahd.
        Bensaliitin suht yleinen, kaasari tulvii.
        Meikäläisen v8 sylkee bensaa pakoputkesta mutta siinä onkin bensiini jäähdytys..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1473
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      113
      931
    3. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      58
      781
    4. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      48
      764
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      730
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      717
    7. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      72
      697
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      26
      679
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      677
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      68
      662
    Aihe