Oon jo parin vuoden ajan pitänyt kirjaa syömisestäni ja syömieni ruokien kalori määristä yhen äpin avulla. Syömiseni määrä on hieman vaihdellut mutta olen aina pyrkinyt liikunnalla kuluttamaan vähintään niin paljon kaloreita kun olen syönyt. Olen 169 pitkä ja painan 55. En siis ole edes alipainoinen, enään.. muutama viikko sitten painoin 52 mutta lihoin vanhempien luona ollessani kun en pystynyt tanssimimaan ja se oli yhtä helvettiä. Puolen vuoden aikana oon laihtunut noin 10 kiloa mutta en itse näe mitään eroa ja haluaisin laihtua lisää. Punnitsen itseni joka aamu ensimmäisenä ja petyn itseeni jos en ole saanut yhtään pois. Ahdistaa koko ajan ihan älyttömästi kun olen taas äitini luona ja hän leipoo joka päivä jotain ja välillä lähtee kontrolli ja syön niitä suht paljon jonka jälkeen vihaan itseäni ja yritän saada kulutettua kaiken. Olessani yksin oksennan tai ainakin yritän oksentaa ruuan ulos mutta valitettavasti en ole usein yksin.
Onko syytä hakeutua lääkäriin?
2
91
Vastaukset
- Anonyymi
Ikävää, ettei kukaan ole sinulle kommentoinut.
Kannattaa hakea ihan psykologin tai muun vastaavan neuvoja, että miten pysyt terveenä. Pyydä apua terveydenhuollosta tai vastaavasta paikasta, että epäilet sinulla olevan syömishäiriö etkä oikein tiedä mikä on väärin ja oikein tai suhteellista.
Joskus vain tarvitsee apua, että löytää tiensä terveelliseen ja onnelliseen elämään. Toivottavasti löydät auttajan itsellesi.- Anonyymi
Tukinet.net voi keskustella asioista ja huolistasi yksityisesti ammattilaisen kanssa niin ei tarvitse pelätä, että joku täällä palstalla näkee sinun henkilökohtaisia asioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2274841Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233550Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2692053Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,101956Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381257Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611219Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1061002- 31813
- 61767
- 176750