Oon jo parin vuoden ajan pitänyt kirjaa syömisestäni ja syömieni ruokien kalori määristä yhen äpin avulla. Syömiseni määrä on hieman vaihdellut mutta olen aina pyrkinyt liikunnalla kuluttamaan vähintään niin paljon kaloreita kun olen syönyt. Olen 169 pitkä ja painan 55. En siis ole edes alipainoinen, enään.. muutama viikko sitten painoin 52 mutta lihoin vanhempien luona ollessani kun en pystynyt tanssimimaan ja se oli yhtä helvettiä. Puolen vuoden aikana oon laihtunut noin 10 kiloa mutta en itse näe mitään eroa ja haluaisin laihtua lisää. Punnitsen itseni joka aamu ensimmäisenä ja petyn itseeni jos en ole saanut yhtään pois. Ahdistaa koko ajan ihan älyttömästi kun olen taas äitini luona ja hän leipoo joka päivä jotain ja välillä lähtee kontrolli ja syön niitä suht paljon jonka jälkeen vihaan itseäni ja yritän saada kulutettua kaiken. Olessani yksin oksennan tai ainakin yritän oksentaa ruuan ulos mutta valitettavasti en ole usein yksin.
Onko syytä hakeutua lääkäriin?
2
100
Vastaukset
- Anonyymi
Ikävää, ettei kukaan ole sinulle kommentoinut.
Kannattaa hakea ihan psykologin tai muun vastaavan neuvoja, että miten pysyt terveenä. Pyydä apua terveydenhuollosta tai vastaavasta paikasta, että epäilet sinulla olevan syömishäiriö etkä oikein tiedä mikä on väärin ja oikein tai suhteellista.
Joskus vain tarvitsee apua, että löytää tiensä terveelliseen ja onnelliseen elämään. Toivottavasti löydät auttajan itsellesi.- Anonyymi
Tukinet.net voi keskustella asioista ja huolistasi yksityisesti ammattilaisen kanssa niin ei tarvitse pelätä, että joku täällä palstalla näkee sinun henkilökohtaisia asioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1291548- 371451
- 681243
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa551200- 691014
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198996Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255991- 74935
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16850Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106838