Oon jo parin vuoden ajan pitänyt kirjaa syömisestäni ja syömieni ruokien kalori määristä yhen äpin avulla. Syömiseni määrä on hieman vaihdellut mutta olen aina pyrkinyt liikunnalla kuluttamaan vähintään niin paljon kaloreita kun olen syönyt. Olen 169 pitkä ja painan 55. En siis ole edes alipainoinen, enään.. muutama viikko sitten painoin 52 mutta lihoin vanhempien luona ollessani kun en pystynyt tanssimimaan ja se oli yhtä helvettiä. Puolen vuoden aikana oon laihtunut noin 10 kiloa mutta en itse näe mitään eroa ja haluaisin laihtua lisää. Punnitsen itseni joka aamu ensimmäisenä ja petyn itseeni jos en ole saanut yhtään pois. Ahdistaa koko ajan ihan älyttömästi kun olen taas äitini luona ja hän leipoo joka päivä jotain ja välillä lähtee kontrolli ja syön niitä suht paljon jonka jälkeen vihaan itseäni ja yritän saada kulutettua kaiken. Olessani yksin oksennan tai ainakin yritän oksentaa ruuan ulos mutta valitettavasti en ole usein yksin.
Onko syytä hakeutua lääkäriin?
2
85
Vastaukset
- Anonyymi
Ikävää, ettei kukaan ole sinulle kommentoinut.
Kannattaa hakea ihan psykologin tai muun vastaavan neuvoja, että miten pysyt terveenä. Pyydä apua terveydenhuollosta tai vastaavasta paikasta, että epäilet sinulla olevan syömishäiriö etkä oikein tiedä mikä on väärin ja oikein tai suhteellista.
Joskus vain tarvitsee apua, että löytää tiensä terveelliseen ja onnelliseen elämään. Toivottavasti löydät auttajan itsellesi.- Anonyymi
Tukinet.net voi keskustella asioista ja huolistasi yksityisesti ammattilaisen kanssa niin ei tarvitse pelätä, että joku täällä palstalla näkee sinun henkilökohtaisia asioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279