Glory Holettaan

Anonyymi

Hei olen ollut jo pitkään kiinnostunut kokeilemaan glory holea.

Olen siis 24v nuori nainen ja isoin fetissini on tulla tuntemattomien panemaksi seinän läpi, niin mietin onko Uudellamaalla jossain jotain glory holeja? Entä uskaltaako niihin oikeasti mennä :00

Mesta vinkit ja kokemukset kiinnostaa.

17

605

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No onhan toi sairaan kiihottavaa. Laitatko viestiä, niin koitetaan järjestää jotain sen tapaista. [email protected]

    • Anonyymi

      Ihan oikeesti... tuollainen "fantasy glorehole", googlaile, on ihan ykkös juttu. Tuo reikä seinässä on homomiesten juttuja enempikin. Tuossa ekassa vaihtoehdossa naisen vartalo napaa myöten on seinän toisella puolella. Suomessa noita ei kait ole... vielä ? Mutta Euroopassa kyllä. Olen kokeillut Ranskassa....

      • Anonyymi

        Prahasta löytyy myös. Täällähän on yksi rouva kertonutkin kokemuksistaan. Olikin ollut yllättävä paikka.


    • Anonyymi

      Juu sais olla tollanen paikka täälläkin. Kukahan pistäs pystyyn.

      • Anonyymi

        Kyllä... tuo olisi kovasti kannatettava asia, siis yksi tuolla saralla. Kaikella tavoin ajateltuna tuo joskus täällä esitetty katettu seksikatu, kaikkine laillisine toimintoineen olisi hyvä. Ei tarvitse ihmisten kulkea ympäri maailmaa perustarpeitaan tyydyttämässä. Raha jäisi Suomeen, ja taudit eivät leviäsi ja mikä parasta lentoliikenne vähenisi ja maailma pelastuisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä... tuo olisi kovasti kannatettava asia, siis yksi tuolla saralla. Kaikella tavoin ajateltuna tuo joskus täällä esitetty katettu seksikatu, kaikkine laillisine toimintoineen olisi hyvä. Ei tarvitse ihmisten kulkea ympäri maailmaa perustarpeitaan tyydyttämässä. Raha jäisi Suomeen, ja taudit eivät leviäsi ja mikä parasta lentoliikenne vähenisi ja maailma pelastuisi.

        Kannatetaan, tuollaisessa paikassa varmaan noille peräkammarin aikamiespojillekin selviäisi, kuinka kivaa voi olla naisen kanssa, kun pääsis edes kerran kokeilemaan. Syntyvyys saataisi nousuun noiden innovaatioiden kautta ja Suomalaiset eivät häviäisi maailmankartalta kokonaan.


    • Anonyymi

      Onkohan Keski Suomessa missään glory holee?

      • Anonyymi

        Mies vai nainen kyselee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies vai nainen kyselee?

        Mies


    • Anonyymi

      Moi lähde tänään us videoon 45v ison lihaksikkaan miehen kanssa sieltä löytyy glory holeja mistä saat kyrpää kunnolla. 0442391150

    • Anonyymi

      Laita viesti nii keksitää jotai
      Kik: Alexboyis

    • Anonyymi

      Täällä myös yksi kiinnostunut gloryholesta, mut etelä-savosta ei taida kyseisiä löytyy oikee :(

      • Anonyymi

        Kirjoittelee siis pillullinen henkilö xd


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoittelee siis pillullinen henkilö xd

        Olen pillullinen henkilö.🥵🥵


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoittelee siis pillullinen henkilö xd

        Jos löydyt etelä-savosta nii kirjoittele ihmees 😎😎


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen pillullinen henkilö.🥵🥵

        Tykkään pillulaisesta
        Helsinki


    • Anonyymi

      Helsingissä löytyy glory hole kopit Keltaisesta Ruususta kampissa.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Savonlinnassa machete hyökkäys!

      Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      133
      1768
    2. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      57
      1421
    3. Suoraan Sinulle

      En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      49
      1159
    4. Mikä siinä sun kaivatussasi on niin

      erityistä muihin verrattuna? 🙋‍♂️
      Ikävä
      82
      1036
    5. Apokryfikirjat: mitä "kielletyt kirjat" kätkevät sisäänsä?

      Itämaiset palstat eivät ole Raamatun tai kristinuskon asialla, mutta koska meitä häiritään täällä, meidän on puhuttava a
      Hindulaisuus
      371
      881
    6. Miksi toisille löytyy kumppani, mutta joillekin ei?

      Usein ihmettelee, miten helppoa joillekin on löytää seuraa. Jo nuoresta asti on kumppani vierellä ja jos tulee ero, vaih
      Sinkut
      124
      749
    7. Niin siinä kävi

      Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattum
      Ikävä
      39
      711
    8. aa eli nyt tajuan..

      eli siis pitkä-aikainen vaikeus parisuhteen saamisesta johtuu omalta kohdaltani alhaisesta yhteiskunnallisesta asemasta.
      Sinkut
      117
      685
    9. Mikähän auttaisi kun kuIIi

      Seisoo kun lipputanko. PaIIien sitominen antaa voimakkaan orkun mikä jeesaa himoja hetkeksi, mutta se panetus tulee pian
      Ikävä
      69
      673
    10. Mitä siellä tapahtuu?

      Mitä ihmettä? Joku hyökkäys?
      Savonlinna
      17
      671
    Aihe