Olenko vielä mustalla listalla? Vai voinko viestiä kanssasi arkiajalla? Pari juttua haluaisin kysyä, ajan kanssa.
Just sulle, tiedät kyllä...
Vieläkö mustalla listalla.
31
620
Vastaukset
- Anonyymi
Voit lähettää sitähän olen toivonut.
- Anonyymi
Mr.Snowman kirjoitti:
Ihmisten aikaan sopii vai pelkästään "virka- ajalla"?
Miten haluat mutta ei yöllä.
- Anonyymi
Mr.Snowman kirjoitti:
Ok. Illan päälle viestin jotain.
Okei.
- Anonyymi
Mies ei ole ollut mustalla listalla.
- Anonyymi
Olenpas. Eräällä.
Huuteletko vain sivusta?
Mr. Snowman
- Anonyymi
Taitaa olla parasta hoitaa keskustelut ihan ilman sähköisiä välineitä, naamatusten.
Täällä ei pysty mitään kysymään ilman väärinymmärryksen vaaraa. Ja jos hlökohtainen viesti ei mene läpi, on sekin minulle riittävä tieto. - Anonyymi
Höh odotin jo viestiä.
:(Mr.Snowman kirjoitti:
Yhden testin jo lähetin. Ei tainnut tulla sinulle...
Vastaamaton viesti on mulle lukematon tai ei- toivottu ja ohitettu viesti. Kuittaus perään, niin lisää tulee. Muuten jätän tähän.
- Anonyymi
Mr.Snowman kirjoitti:
Vastaamaton viesti on mulle lukematon tai ei- toivottu ja ohitettu viesti. Kuittaus perään, niin lisää tulee. Muuten jätän tähän.
En ole saanut viestiä. En tainnut olla oikea henkilö.
Anonyymi kirjoitti:
En ole saanut viestiä. En tainnut olla oikea henkilö.
No kuka sinä sitten olet? Miksi vastasit selvästi yhdelle tietylle henkilölle osoitettuun aloitukseen, jos et tiedä kuka olen?
- Anonyymi
Mr.Snowman kirjoitti:
No kuka sinä sitten olet? Miksi vastasit selvästi yhdelle tietylle henkilölle osoitettuun aloitukseen, jos et tiedä kuka olen?
Ratsumieskö täällä taas pelleillee? Ei ole todellistakaan enää🐎
Mr.Snowman kirjoitti:
Tunnisteet helpottaa elämää. Käyttäkää niitä.
Minunkaan oikeaa nimeäni ei pitäisi tietää itseni lisäksi kuin yksi henkilö. Muut vain arvailevat.- Anonyymi
Mr.Snowman kirjoitti:
Anteeksi en voinut tietää kenelle aloitus oli.
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi en voinut tietää kenelle aloitus oli.
Sattuuhan tuota. Menee vain järki, kun itse täällä hölmöilee. Taidan hommata itselle bannit koko palstalle, niin pysyn pois täältä.
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole sama persoona. Ja tämäkin laittaa palstailut jäihin joksikin aikaa. Piilotellaan nyymeinä vaan kaikki, ilman tunnisteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä tässä vielä kaikki, kuten ostoskanavalla sanotaan
- Anonyymi
Tule vaan juttusille. Mielelläni keskustelen kanssasi niistä parista jutusta, jotka mieltäsi askarruttavat.
- Anonyymi
Parempi livenä naamatusten kyllä. Silloin tietää ainakin kenelle avautuu...
- Snowman - Anonyymi
siihen sanon että sepä hyva kun joku minua vihboinkin kuuntelee mina menen syömaan palaan pian
- Anonyymi
Olet ja pysyt. Mene matkoihisi siitä! Haluan nyt antaa mahdollusuuden sille toiselle miehelle, joten ei muistella pahalla, eikä tehdä toisillemme pahaa selän takana, sillä jos valitset sen tien, olet aika heikoilla, kiitos kaikkien viestien, jotka tallessa.
Minä en ala metelöimään ellet sinä itse aloita.
M- Anonyymi
Ei ollut M- nainen tässä kyseessä.
Vanhan ketjun kaivoit kyllä esiin, olin jo koettanut unohtaa niitä...
Aloittaja
- Anonyymi
no kerro
- Anonyymi
En. Hän on lukutaitoinen, tunnistaa rekatun nimimerkkini ja lisäksi tietää aiheen jo muutenkin. Puhumme joskus face to face, kun se hänelle sopii. Aika ei maailmasta lopu, ja me näemme riittävästi. Puuttuu vain oikea paikka ja sopivasti rauhaa.
Aloittaja
- Anonyymi
Perin mielenkiintoista.
- Anonyymi
Kaivoit sitten vanhan ketjun esiin. Miksi?
-ap- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaivoit sitten vanhan ketjun esiin. Miksi?
-ap-Koska asia on perin mielenkiintoinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska asia on perin mielenkiintoinen.
Totta. Pistettä ei käytetä otsikossa. Ihan silmiin sattuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Pistettä ei käytetä otsikossa. Ihan silmiin sattuu.
Varmaankin ainoa otsikko, johon olen pisteen lipsauttanut. Miksi asia on mielenkiintoinen, vaikka et voi tietää kenelle tuon aikanaan osoitin? Onneksi en ole enää sillä listalla, mutta pitää muistaa käyttäytyä etten päädy jälleen sinne
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774632- 1801917
- 1241610
- 1251144
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161091- 351036
- 78943
- 52906
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4848