Sulan susta

Anonyymi

No kyllä mä näin sut. Ja olin sen jälkeen yhtä hymyä ja sulaa vahaa.

Ajattelin aina, että olisin tälläisen yläpuolella. En ole. Ainakin olen oppinut sen itsestäni.

83

2717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kannata pitää itseään muita parempana.

      • Anonyymi

        En yleensä pidäkään, mutta tietyistä asioista olen ajatellut, että minulle ei voisi käydä niin. Ehkä tämä on taas yksi näpäytys minulle korkeammilta voimilta tai kohtalolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En yleensä pidäkään, mutta tietyistä asioista olen ajatellut, että minulle ei voisi käydä niin. Ehkä tämä on taas yksi näpäytys minulle korkeammilta voimilta tai kohtalolta.

        Jopas nyt. Virtaatko sitten vastaan kuin kuohuva koski?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jopas nyt. Virtaatko sitten vastaan kuin kuohuva koski?

        Lisäys sivusta tuo virta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jopas nyt. Virtaatko sitten vastaan kuin kuohuva koski?

        Enköhän minä tästä saa jotenkin itseni taas kiinteeseen olomuotoon koottua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En yleensä pidäkään, mutta tietyistä asioista olen ajatellut, että minulle ei voisi käydä niin. Ehkä tämä on taas yksi näpäytys minulle korkeammilta voimilta tai kohtalolta.

        Missä näit aloittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä näit aloittaja.

        Missä olisi pitänyt nähdä? En nyt keksi tähän mitään fiksua ja tarpeeksi kryptistä vastausta ja kordinaatteja en halua laittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä olisi pitänyt nähdä? En nyt keksi tähän mitään fiksua ja tarpeeksi kryptistä vastausta ja kordinaatteja en halua laittaa.

        Känniläisen hörinää se siitä sitten.


      • Anonyymi

        Ei pidä mutta kun olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä mutta kun olen.

        No jopas.. oli tunteen purkaus :)


    • Anonyymi

      Kyllä mäkin näin sut. Outoa kyllä, olin ihan rauhallinen. Nyt taas tuntuu että olis pakko päästä ihan lähelle.

      • Anonyymi

        Hmmm.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmmm.

        Korjaan vielä, että ihan niin lähellä ei olla oltu, vierekkäin, vastakkain kyllä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korjaan vielä, että ihan niin lähellä ei olla oltu, vierekkäin, vastakkain kyllä...

        Toivottavasti vielä päädytään sen oikean ihmisen viereen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korjaan vielä, että ihan niin lähellä ei olla oltu, vierekkäin, vastakkain kyllä...

        Juuri näin, sivusta.


      • Anonyymi

        Lisää tunnisteita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korjaan vielä, että ihan niin lähellä ei olla oltu, vierekkäin, vastakkain kyllä...

        Niin mekin. Katsoimme toisiamme silmiin tänäänkin. Olisin sulaa vahaa sen miehen käsissä.


      • Anonyymi

        Ai peilistä näit? Mene lähemmäs sitä peiliä hölmö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti vielä päädytään sen oikean ihmisen viereen.

        Oot kyllä aika ilkeä suoraa sanoen, valehtelet päin naamaa... En sua huoli......


    • Anonyymi

      Tunsinkin polttavan katseesi takapuolessani 🍑

      • Anonyymi

        Sori, sitä en ehtinyt katsomaan. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori, sitä en ehtinyt katsomaan. 😂

        Ensi kerralla sitten 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori, sitä en ehtinyt katsomaan. 😂

        Noo, harvemmin nainen naisen periä katseleekaan sillä silmällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensi kerralla sitten 😆

        Itseasiassa kommenttisi sai miettimään, että olisi sitä takapuoltakin voinut vilkaista. 🤔😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noo, harvemmin nainen naisen periä katseleekaan sillä silmällä.

        Ja miksei muka? Sori että sekaannun feikkikirjeenvaihtoosi, mutta kyllä ne aina miesperseet estetiikassa voittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseasiassa kommenttisi sai miettimään, että olisi sitä takapuoltakin voinut vilkaista. 🤔😁

        No eiköhän se ole sinun verkkokalvoillesi jo piirtynyt aikaa sitten 😳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noo, harvemmin nainen naisen periä katseleekaan sillä silmällä.

        Huomattavasti enemmän tulee naisten tarakkaa katseltua 😆 Miehillä usein laatikkopylly joka latistaa tunnelman joten välttelen katsomasta 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja miksei muka? Sori että sekaannun feikkikirjeenvaihtoosi, mutta kyllä ne aina miesperseet estetiikassa voittaa.

        Mikä tässä on feikkiä, poju?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomattavasti enemmän tulee naisten tarakkaa katseltua 😆 Miehillä usein laatikkopylly joka latistaa tunnelman joten välttelen katsomasta 😂

        Niin vertailumielessä kai, kun epävarmuus jopa omasta perseestä on ihan perseestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tässä on feikkiä, poju?

        Kyllä tuon sinun yksinkeskustelun tajuaa tyhmempikin poju tai sekä-ettäsetä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuon sinun yksinkeskustelun tajuaa tyhmempikin poju tai sekä-ettäsetä.

        Ap kai on nainen, eikä ole katsellut sun persettä, poju.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin vertailumielessä kai, kun epävarmuus jopa omasta perseestä on ihan perseestä.

        En ole vertailevaa sorttia, silkasta ihastuksesta katson naisen perää jos katson, ja olen nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole vertailevaa sorttia, silkasta ihastuksesta katson naisen perää jos katson, ja olen nainen.

        Ettei vaan pieni vertaus käy ihan pikkisen mielessä.. Pasilan Pöystin äänellä todeten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap kai on nainen, eikä ole katsellut sun persettä, poju.

        Aloittaja on nainen, joka katselee kyllä molempien sukupuolien pakaroita, mutta eri linsseillä. Tässä tilanteessa olisi voinut tiirailla miehen takapuolta, mutta ei se nyt ensimmäinen asia ole, jonka tsekkaan ihmisessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on nainen, joka katselee kyllä molempien sukupuolien pakaroita, mutta eri linsseillä. Tässä tilanteessa olisi voinut tiirailla miehen takapuolta, mutta ei se nyt ensimmäinen asia ole, jonka tsekkaan ihmisessä.

        Case closed. Pöysti myhäilee tyytyväisenä ja räplää popliinitakkinsa taskunpohjia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap kai on nainen, eikä ole katsellut sun persettä, poju.

        AP on ämmä joka ei jätä minua rauhaan ja lääkärinikin ei jätä minua rauhaan, molemmat on minun perseessäni kiinni.

        mitä he minussa näkevät, sairas olen, ja väsähtänyt, AP on riesa, täysi riesa.

        toivottavasti kahvi maistuu, ehkä sekin oli liikaa. )=


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Case closed. Pöysti myhäilee tyytyväisenä ja räplää popliinitakkinsa taskunpohjia.

        Aloittaja on pervertikko mies ja sama keskenään perseistälänkyttäjä kuin tässäkin ketjussa, ylläri. Keissi klousattu. Meillä naisilla kun niitä pyrstöjä katsellaan sen verran usein, ettei se ylitä uutiskynnystä tai erityisemmin imartele


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on pervertikko mies ja sama keskenään perseistälänkyttäjä kuin tässäkin ketjussa, ylläri. Keissi klousattu. Meillä naisilla kun niitä pyrstöjä katsellaan sen verran usein, ettei se ylitä uutiskynnystä tai erityisemmin imartele

        Poju yrittää vieläkin päteä, mutta ei ei, voi voi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poju yrittää vieläkin päteä, mutta ei ei, voi voi

        Olit poika nimeltä päivi, katselin sun länkyttäviä huulia palstoilla en tiennyt ootko roomeo vai juulia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olit poika nimeltä päivi, katselin sun länkyttäviä huulia palstoilla en tiennyt ootko roomeo vai juulia

        Ihanan tyttömäinen viesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on nainen, joka katselee kyllä molempien sukupuolien pakaroita, mutta eri linsseillä. Tässä tilanteessa olisi voinut tiirailla miehen takapuolta, mutta ei se nyt ensimmäinen asia ole, jonka tsekkaan ihmisessä.

        Mulle tuli avauksesta eräs vaalea mieleen. Hänellä on kyllä mukavan pyöreä pylly. Olen katsellut useampaan kertaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noo, harvemmin nainen naisen periä katseleekaan sillä silmällä.

        Ai no kyllä sitä voi vilkaista.


    • Anonyymi

      Woi vitsi..
      Jos olisimme samalla Gaussin-käyrällä..
      Jotain..

      • Anonyymi

        No ainakin mä ja sä ollaan ÄO-Gaussin käyrällä eri päissä, mä oikeassa laidassa ja sä...
        -sivusta


    • Anonyymi

      Jos ap olis hesellä, niin olisiko kuin sulaa juustoa

      • Anonyymi

        olisin varmaan hihihi


    • Anonyymi

      Khih hih hi.

    • Anonyymi

      Sulamisvaara kasvaa viikonlopun helteitä kohti. Olisko irtokarkeista apua?

      • Anonyymi

        Miten niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin?

        Älä osta korona aikana irtareita, aina tehdaspusseissa🍬


    • Anonyymi

      Rehellinen ilmaisu

    • Anonyymi

      Jep sulan ihanasta M naisesta jolla tänään nuttura ;)

      • Anonyymi

        Uuuh. Mia ei mia kalastaa kullia tuheroon

        Kiertopalkintoletukka aina valmiina seksiin anonyymien kanssa


    • Anonyymi

      tsimpukkatien helmi

      • Anonyymi

        Huoltoasema?


    • Anonyymi

      Kadun, etten pysähtynyt silloin. Sitä mä kadun.

      • Anonyymi

        No hitsi milloin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hitsi milloin?

        Milloin tää on julkaistu? Niillä main.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin tää on julkaistu? Niillä main.

        Kuuma heinäkuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuma heinäkuu.

        Siitä on ikuisuus.


    • Anonyymi

      Eräs vaalea :D no mikäpä muukaan tulee mieleen.. jotenkin. Aloitus viikkoa myöhemmin tehty olisi. Mikäs tämän tänne heitti, muistan kyllä nähneeni silloin joskus

      • Anonyymi

        Ah, palautit simpukan mieleeni vaalien jälkeen <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ah, palautit simpukan mieleeni vaalien jälkeen <3

        Hyömentä.. sana vaaleista, saanko? Näin vaalien jälkeen..


    • Anonyymi

      Takaisin satulaan sitten vaan.

    • Anonyymi

      No,,...

      Jotenkin silleen kai se oli.

      .....?

    • Anonyymi

      Ap on varmaan suklaatonttu kun alkaa sulaa..

    • Anonyymi

      Onko Ap vaalea tonttu..

      • Anonyymi

        Tää oli mun kysymys.. töykeä aappeli ei suvainnut vastata mitään..


    • Ihan selviä naistrollaajia tää paikka on täynnä. Ei kai ne ookkaan mun kavereita. Mutta hei ainiin enhän mä koskaan pitänytkään naisista.

      • Anonyymi

        älä nyt pössikkä noin innostu melkein vuoden vanhasta keskustelusta. Jos sitä nyt sellaiseksi voi kutsua


      • Anonyymi kirjoitti:

        älä nyt pössikkä noin innostu melkein vuoden vanhasta keskustelusta. Jos sitä nyt sellaiseksi voi kutsua

        No selvä sitten. En innostu.


    • Anonyymi

      Tulevalla viikolla taas sulaa kaikki

    • Anonyymi

      Olikohan tämä sun aloitus. Viikkoa aikaisemmin sut näin.. muistan sen liiankin tarkasti

      • Anonyymi

        Kaksi vuotta sitten?


      • Anonyymi

        Miten kukaan muistaa päivämääriä milloin on nähnyt kenetkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten kukaan muistaa päivämääriä milloin on nähnyt kenetkin?

        Miten ja miten.. mutta muistan kuin eilisen päivän. Kaksi vuotta sitten viikkoa ennen tätä aloitusta tapahtumia puolen päivän aikoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten ja miten.. mutta muistan kuin eilisen päivän. Kaksi vuotta sitten viikkoa ennen tätä aloitusta tapahtumia puolen päivän aikoihin.

        Se oli ihanan kaunis lämmin päivä kun simmumme kohtasivat ja ja...🔥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli ihanan kaunis lämmin päivä kun simmumme kohtasivat ja ja...🔥

        Se oli just sellanen.. mutta simmuista puhuminen jotenkin saa niskavillat vastakarvaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli just sellanen.. mutta simmuista puhuminen jotenkin saa niskavillat vastakarvaan..

        Todella uniikit vihreät sellaiset timantin kaltaiset tähtisimmut 🔥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella uniikit vihreät sellaiset timantin kaltaiset tähtisimmut 🔥

        Silmistä en tiedä, mutta hyvin mustavoittoinen vaateparsi oli tuolloin hänellä vaalealla naisella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silmistä en tiedä, mutta hyvin mustavoittoinen vaateparsi oli tuolloin hänellä vaalealla naisella.

        Aloittaja ei ole vaalea.

        Ja tää juttu on jo tullut tiensä päähän, vaikka lämmöllä muistelenkin sitä sulamisen tunnetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja ei ole vaalea.

        Ja tää juttu on jo tullut tiensä päähän, vaikka lämmöllä muistelenkin sitä sulamisen tunnetta.

        Selvä. Koitan kääntää vanhoja kiviä ympäri. Tähän tuli selvyys


    • Anonyymi

      Aha

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe