Onko hyvät burgerit uudella grillillä?
Uusi grilli
26
2713
Vastaukset
- Anonyymi
Otin makkaraperunat joten en tiedä
- Anonyymi
Misä semmottii
- Anonyymi
absilla on auki.
- Anonyymi
Kyllä oli hyvä annos. Otin jonkun hiivatin jättipekoni hampurilais aterian ja oli kyllä iso annos.
Onko rasvoja vaihdettu
- Anonyymi
Vitsi sähän oot komeeeee
- Anonyymi
Missä uusi hotaripaikka on
- Anonyymi
Haapajärvellä on hyvä autogrilli
Terveysviranomaiset sulki. Syy käsikarvoja kebabis
- Anonyymi
Ettei vaan riipputissin oma rintakarva.
- Anonyymi
Rikosilmoitus välittömästi että loppuu yritääjien mustamaalaus
- Anonyymi
Syön kyllä kotona ja siitä sokkarin parkkiin päiväksi.😂🤣
- Anonyymi
Hyvää olivat hampurilaiset ja makkaraperunat 🙂
- Anonyymi
S-Marketin pihalla on hyvä nukkua autossa,polttaa sätkää ja vaihtaa öljyt itse kukin maanantaisin.
- Anonyymi
Otin tuplamunalla
- Anonyymi
Olet ainoa mies kylällä joka voi ottaa tupla munalla.
- Anonyymi
Pyhäjärven homppelit tuplamunaa ottaa.Lihapiirakasta ripsillä ei mitään havaitoa Håkansbölen pojilla.
- Anonyymi
Todella hyvät ruuat, hienoa että löytyy taas kunnon grilli. Hyvä Tapsa!
- Anonyymi
Tori kopperolla? Anna minun kestää! Sielläkö hyvät mättö ruoat, miksi? Koska muuta ei ole!??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tori kopperolla? Anna minun kestää! Sielläkö hyvät mättö ruoat, miksi? Koska muuta ei ole!??
Ja "mättö ruuat" ei uppoa. Osta nauris
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tori kopperolla? Anna minun kestää! Sielläkö hyvät mättö ruoat, miksi? Koska muuta ei ole!??
Hyvä, että on grilli Pyhäsalmessa.
- Anonyymi
Kummiskin on suljettu,kun sinne menee.Ei siis mitään uutta.Nähty on nää pythäsalmen grillit,jotka ei ole avoinna,kun haluis sinne mennä.
- Anonyymi
Joo ei toimi grillit pytsalmessa
- Anonyymi
Tai siis pythäsalmessa vai mikä tää on
- Anonyymi
Antheeksi kirjoitushvirhheeeni!
- Anonyymi
Joko Makkaralla nousi viskit ja rommit päähän?Kyllä kaksi ääntä nyt lähttee.Kyllä,lähtee!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437