Punatukkaiselle naiselle

Anonyymi

Mielessäni olet yhä vaikka harvoin näemmekin, jokin sinussa vain mieltäni kaivaa ja tilanne vaivaa.
Punatukkainen nainen M, kaikkea hyvää. t. salaisesti ihastunut.

79

1781

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi salaisesti?

    • Anonyymi

      Täällä 1 punatukkainen M- nainen? Ketä etsit?

      • Anonyymi

        MI..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MI..

        Pirkanmaalta on.


    • Anonyymi

      Täällä astral
      Mervi. Punatulkkukin. Voin ennustaa tähdistä tai
      Troteista!

    • Anonyymi

      Omg ootko sä vielkii sen perää kehity jo

    • Anonyymi

      Kiitti.

    • Anonyymi

      Ihanaa, voi kunpa pian näkisimmme taas.

    • Anonyymi

      Ohimennen vain moikkasin häntä eilen, voi, voi sinä suloinen punapää.

    • Anonyymi

      Voi kuinka kaunnin punainen väri oli hiuksissaan kun tänään hänet ohimennen näin, jokin taika hänessä on joka minua vetää,
      Salaperäsitä ja niin surullista kun..

    • Anonyymi

      Millä kirjaimella nimesi alkaa?

      • Anonyymi

        Se on Jannika

        Ihastunut Minnaan. Lesbo. Minna hetero


      • Anonyymi

        Alkaa K_lla


      • Anonyymi

        Kysyjälle oikeasti yhä siis nimeni alkaa K kirjaimella vaan ei taida punatukkainen salainen ihastukseni nimeäni tietää, minä toki tiedön hänen nimensä.


    • Anonyymi

      Missä päin tämä on?

      • Anonyymi

        Pirkanmaalla.


    • Anonyymi

      pohojanmaala nam

    • Anonyymi

      Punatukkainen on pirkanmaalta.

      • Anonyymi

        Hyvä.


    • Anonyymi

      Sulaa hulluutta mutta vieläkin on mielessäni tuo punatukkainen ihastukseni vaikka en ole häntä vähään aikaan nähnytkään, ehkäpä joskus..

    • Anonyymi

      Punatukkaiset on noitia 😁

      • Anonyymi

        Hän ei kuitenkaan ole noita, kaunis punainen väri hiuksissaan , ohimennen en voinut olla moikkaamata tänään se jokin,,


      • Anonyymi

        Oi aikoja..on sanottu että lapsi on pirunpentu kun oli punaiset hiukset..
        Alussa oli sana joka sitten loi pirun..


    • Anonyymi

      Eipähän ole pitkään aikaan nähty, mielikuvissa kuitenkin t.AP.

    • Anonyymi

      Ohimennen näin tänään punatukkaisen ihastukseni ja hän huomasi minut!! Juttelemaan en päässyt hän oli työssään ja en halunnut häiritä ja en huomannut häntä aiemmin jso olisin aikaisemmin havainnut niin olisin pari sanaa vaihtanut, kiva oli kuitenkin kun hän minut huomasi kauempaa..t Kaukainen K.

    • Anonyymi

      Onhan se niinkin sydämen sisällä.

    • Anonyymi

      Näin tänään enkä aluksi edes tunnistanut, niin hoikka hän, pari sanaa juttelin hän punatukkainen nainen tuntui niin etäiseltä, vetäydyin, ehkä näen vielä niin harvoin näen, parempi tietentkin niin koska ei hänellä minua kohtaan tunteita ole.
      T. salaisesti ihastunut.

      • Anonyymi

        Elämä on joskus haikeaa kun tavoittelee mahdotonta tai ajattelee häntä..


      • Anonyymi

        Mistä tiedät ettei punatukkaisella jotain tunteita ole sinuakin kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät ettei punatukkaisella jotain tunteita ole sinuakin kohtaan.

        Aistin sen, aiemmin kun hänet näin hän hymyili minulle nyt ei hymyillyt veti minutkin vakavaksi.
        Olen pitkään häntä ajatellut tuota ihastuttavaa punatukkaista naista, jokin maaginen voima hänessä on se vetää minua puoleensa, haluasin koskettaa noita kauniita punaisia hiuksia, haluaisin taas nähdä hänen hymynsä sen kauniin hymyn joka minut lumosi.
        Elämä on. T Salaisesti ihastunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aistin sen, aiemmin kun hänet näin hän hymyili minulle nyt ei hymyillyt veti minutkin vakavaksi.
        Olen pitkään häntä ajatellut tuota ihastuttavaa punatukkaista naista, jokin maaginen voima hänessä on se vetää minua puoleensa, haluasin koskettaa noita kauniita punaisia hiuksia, haluaisin taas nähdä hänen hymynsä sen kauniin hymyn joka minut lumosi.
        Elämä on. T Salaisesti ihastunut.

        Mitäpä tehdä??


    • Anonyymi

      Punatukaisessa naisessa on jotain kiehtovaa ja söpöä , siis hänessä.

      • Anonyymi

        Kävin tänään moikkaamassa häntä työpaikallaan, muutama sana ja toivotus, mieleeni jäi.
        T. Salaisesti ihastunut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin tänään moikkaamassa häntä työpaikallaan, muutama sana ja toivotus, mieleeni jäi.
        T. Salaisesti ihastunut

        Pitkään aikaan en ole nähnyt, ristiriitaiset ajatukset, olen kuitenkin jotnekin ihastunut häneen yhä.


    • Anonyymi

      Näin Punatukkaisen vilaukselta tänään hän ei minua nähnyt, miksi hän on aina mielessäni, se on kovin ristiriitaista, voi, voi kun hän on ihana, unissani myös joskus.

      • Anonyymi

        Miksi et ole vieläkään lähestynyt häntä? Vähän väliä vilmoittelet näköhavainnostasi täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et ole vieläkään lähestynyt häntä? Vähän väliä vilmoittelet näköhavainnostasi täällä.

        Niinpä, oletan että hänellä ei ole tunteita minuun, oli ehkä hieman joskus mutta siten kaikkosi eli pakeni, tervehdimme nykyään, joksu hän jopa hymyilee välillä ei.


    • Anonyymi

      Minä luulin etten ennee koskoon jaksais näitä nettijuttuja mutta näin vain pyörin tiällä.

      Tänään kyllä ulkoillut aika paljon ja toissapäivänä ,tuollainen vähän sateinen harmaa keli sua pihalle lähtömään.

      En tiedä oletko sinä kotona mutta minä viihdyn aika paljon ulkona hyvällä säällä.


      Kävelyä ,no pyöriäkin kattelin tuossa,josko polkemaan joskus kun talvetkin näin kin leutoja.

      Vaikka syksy nyt kyllä on mutta talvelta tuntuu.

      Kieltämättä.

      Onneks on nyt aikoo levätä ja kauheet pms-oireet alkoo helpottammaan (premenstrualsyndrome=pms) ,,,(jos et muistanna,tiennä??) Ennee ei oo niin pahasti selkä ja vatsa kipeet montaa päivee mutta väsymys on.

      Kivvoo viikonloppua sinullekkin,toivottavasti teet jotain mukavoo😙

      • Anonyymi

        Mennäänkö yhdessä ulkoilemaan? ;)


    • Anonyymi

      Painu mäkeen.

    • Anonyymi

      Koskahan tuon punatukkaisen näen, on siitä jo aikaaa viime näkemisestä, olen koittanut unohtaa mutta ei helppoa ole varsinkin kun omaelämäni on vähän niin ja näin ja tunteeni yhä häntä punatukkaista kohtaan olemassa.

      • Anonyymi

        Hain muutama päivä sitten itseeni sopivilla hakusanoilla vanhoja viestejä ja tein havainnon, että olet jo 2018 vuoden alussa kirjoittanut hänelle ensimmäisiä viestejä. Tiedän kokemuksesta, että ihastuksen kohdetta on vaikea unohtaa etenkään silloin, kun ei tiedä toisen tunteista. Rohkaise siis mielesi ja kysy häntä vaikka kahville tai kävelylle. Jos hän ystävällisesti kieltäytyy kutsusta,tiedät, ettei hän ole samalla tavalla kiinnostunut sinusta. Jos hän taas suostuu, voi se olla alku jollekin suurelle.

        Itse tunsin melko hyvinkin ihastukseni kohteen. Vuosien pähkäilyn jälkeen laitoin hänelle viestiä . Sain ystävällisen vastauksen ja tiedon siitä, että hän oli onnellisessa parisuhteessa. Se tuntui alkuun pahalta, mutta se auttoi minut eteenpäin. Samaa toivon sinulle eli eteenpäinmenoa... yhdessä tai erikseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hain muutama päivä sitten itseeni sopivilla hakusanoilla vanhoja viestejä ja tein havainnon, että olet jo 2018 vuoden alussa kirjoittanut hänelle ensimmäisiä viestejä. Tiedän kokemuksesta, että ihastuksen kohdetta on vaikea unohtaa etenkään silloin, kun ei tiedä toisen tunteista. Rohkaise siis mielesi ja kysy häntä vaikka kahville tai kävelylle. Jos hän ystävällisesti kieltäytyy kutsusta,tiedät, ettei hän ole samalla tavalla kiinnostunut sinusta. Jos hän taas suostuu, voi se olla alku jollekin suurelle.

        Itse tunsin melko hyvinkin ihastukseni kohteen. Vuosien pähkäilyn jälkeen laitoin hänelle viestiä . Sain ystävällisen vastauksen ja tiedon siitä, että hän oli onnellisessa parisuhteessa. Se tuntui alkuun pahalta, mutta se auttoi minut eteenpäin. Samaa toivon sinulle eli eteenpäinmenoa... yhdessä tai erikseen.

        Kiitos viisaita sanoja sinulla, tilanne vain niin hankala ja ristiriitainen. Kaikkea hyvää sinullekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos viisaita sanoja sinulla, tilanne vain niin hankala ja ristiriitainen. Kaikkea hyvää sinullekin.

        Ymmärrän, etteivät asiat ole aina kovin yksiselitteisiä. Kiitos. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän, etteivät asiat ole aina kovin yksiselitteisiä. Kiitos. 😊

        Kiitos vielä kerran sinulle itsellesi, sympatiat suuret. t.


    • Anonyymi

      paskan marjat! mieles tekee mustaa kiharapäistä panna

    • Anonyymi

      Missähän tuo punatukkainen ihastukseni nyt on en ole nähnyt moneen viikkoon, tunne niin haikea ja ristiriitainen, elämä on.

    • Anonyymi

      Tampereelta?

      • Anonyymi

        Kuka on nyt se josta yrität saada riidan aiheen. Jos noin mustasukkainen olet nii levitä mulle nii mä nussin sua todella paljon ja kiihkeästi ja monta kertaa tuut oikein kunnolla saat tyydytyksen ja sä haluat koko ajan lisää multa ja sä saat mut millon vaan mutta sun täytyy olla mulle rehellinen niin mä olen kirjaimellisesti sinun omaisuutta aina ja saat omistaa minut ihan kirjaimellisesti ja olen vain sinulle uskollinen ja luuletko etten tiedä kuinka paljon sä haluat meidän hetkiä. Mä myönnän että haluan sua todella paljon niinkin paljon että olen seonnut sinusta täysin.


      • Anonyymi

        Tampereella näin hänet tänään siis kävelin ohitse ja moikkasin kun hän työssään, harvoin näen aiemmin näin useammin, jotain hänessä on joka kiehtoo en ole päässyt ylitse vaikka mitään ei ole ollut.


    • Anonyymi

      Hyvää itsenäisyyspäivää salaiselle ihastukselleni punatukkaiselle naiselle!!

    • Anonyymi

      En ole nähnyt!!!!!

    • Anonyymi

      Minäkään en ole nähnyt häntä punatukkaista naista, Hyvää joulun odotusta ja joulua hänelle, ehkä vielä nähdään.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hiljaista on en ole häntä nähnyt enkä ole varsin pyrkinytkään näkemään kun eri aikaan liikkeellä mutta olisi kiva nähdä.

    • Anonyymi

      Punatukkainen nainen kaipailee punatukkaista miestä! Tiedän paikan missä on mutten nimeä:/ keväällä nähtiin usein ja syksyllä kerran

      • Anonyymi

        Minä en ole punatukkainen mutta kaipailen tuota punatukkaista naista, salaista ihastustani.


    • Anonyymi

      Kuukausi mennyt, oletko punatukkaista naista nähnyt ja joko kahville pyytänyt?

      • Anonyymi

        Tänä vuonna olen nähnyt kerran ja jonkun sanan vaihtanut, olisi kyllä mieli tehnyt pyytää kahville,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänä vuonna olen nähnyt kerran ja jonkun sanan vaihtanut, olisi kyllä mieli tehnyt pyytää kahville,

        Miksi et pyytänyt kahville?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et pyytänyt kahville?

        Koska en uskalla (voisin nolata itseni vaikka olen sen varmaan tehnyt jo) ja kun hänet näin hän oli työpaikallaan työssä enkä voi häiritä työtään. Mukava kuitenkin joskus häntä nähdä aina voi haaveilla jos..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska en uskalla (voisin nolata itseni vaikka olen sen varmaan tehnyt jo) ja kun hänet näin hän oli työpaikallaan työssä enkä voi häiritä työtään. Mukava kuitenkin joskus häntä nähdä aina voi haaveilla jos..

        Olisiko korvile tullut jos olisit kysynyt?


    • Anonyymi

      Ok...

      Hyväksytään näin.,,,,

      Mielessä on niin paljon kaikenlaista , että turho kiusota sillä keteen tai laittoo enempiä kärsimään.
      .......

      Mutta kiitos tuassiin musiikista , sai kyllä väsyneen nukkumaan🤒😴🤧🤤

    • Anonyymi

      Hyvää ystävänpäivää hänellelle punatukkaiselle salaiselle ihastukselleni naiselle tänään näin hänet vain vilaukselta ja hän ei nähnyt minua, kävelin ohitse kun hän oli työssään ja oli selin minuun en voinut häiritä häntä , enkä haluakaan häiritä. mielessäni jollain tasolla hän on yhä, ehkä vielä joskus tai sitten ei.
      Elämä on.

      • Anonyymi

        Kerro lisää missä ja miten..


    • Anonyymi

      Kaupassa.

      • Anonyymi

        Niin kaupassa juu😀😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kaupassa juu😀😀

        Missä kaupassa?


    • Anonyymi

      No mutkun mä en haluais rassata siun piätä .

      Vaivoo minuakin kun mä haluaisin vihdoin oikeen ystävän .

      Haluaisin nähdä . Mutta koska minua juttuineni inhotaan. Niin kiännän mieluummin piän pois näkyvistä missä ikinä liikunkaan .

      • Anonyymi

        Älä nyt lannistu, hyvinkin sinä voit olla se ihana ihminen.


    • Anonyymi

      Punatukkaiselle, suklaarasia ja suudelmia siis salaisesti, itse asiassa pienen lahjan laiton kerran aikaa sitten en tiedä tiesikö keneltä se oli.

      • Anonyymi

        Miten sen lahjan toimitit?


      • Anonyymi

        Miten sen lahjan toimitit?


      • Anonyymi

        Miten sen lahjan toimitit?


      • Anonyymi

        Miten sen lahjan toimitit?


      • Anonyymi

        Miten sen lahjan sitten toimitit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sen lahjan sitten toimitit?

        Vaatimaton oli lahja pieni tunteen osoitus ,kirjoitin harakanvarpailla päälle hänen etunumensä kirjaimen ja toivotuksen oman etunimeni kirjaimen
        Jätin sen paikkaan josta löytää kyllä vaikka ei ehkä tiennyt kuka se oli.
        Ilahdutti minua kuitenkin koska ajattelin häntä koska typeryshän olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaatimaton oli lahja pieni tunteen osoitus ,kirjoitin harakanvarpailla päälle hänen etunumensä kirjaimen ja toivotuksen oman etunimeni kirjaimen
        Jätin sen paikkaan josta löytää kyllä vaikka ei ehkä tiennyt kuka se oli.
        Ilahdutti minua kuitenkin koska ajattelin häntä koska typeryshän olen.

        Tänään näin ja ohi kävelin en päässyt edes moikkaamaan kun ei hän huomannut eli en katsekontaktia saanut ja en voinut häntä häiritä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään näin ja ohi kävelin en päässyt edes moikkaamaan kun ei hän huomannut eli en katsekontaktia saanut ja en voinut häntä häiritä.

        Missä tämä tapahtui, eli missä näit?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    7. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    8. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    9. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe