OnecoinMiljunäärit ovat hiljaa

Anonyymi

Ihmettelen tulevaisuuden valuuttaan koulutettujen vetäytymistä huvijahdeilleen ,
täyteen hiljaisuuteen. Avautukaa miten elämänne on muuttunut sen jälkeen kun astuitte OneCoinin KYC maailmaan.
Vanha kansa sanoo: "Jaettu ilo on Tuplattu Ilo" Tuplatkaa ilonne ja avautukaa! Ihan omin sanoin vain.

35

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ole OneCoin miljunääri ja siksi en voi vastata, kun omistan nykyään vain n. 800 000kpl kolikoita, kun on tullut osteltua kaikenlaista ympäri maailman.

      Toki muuten elämä soljuu ihanasti vaimon ja lasten kanssa täälä mökillä kalastellen ja marjastaen.

      • Anonyymi

        Siis terveisin "TÄÄLÄ-MIES"!


      • Anonyymi

        Mahtavaa!

        Kerro vielä mitä olet ostellut, noin niinkuin vertailun vuoksi. Itse olen keskittynyt seuraaviin ihaniin tuotteisiin:

        Autot
        Huonekalut
        Maito
        Lääkkeet

        Juuri niin kuin paksu mies julisti eräällä videolla aikanaan!
        Kiitos Onecoin, elämäni ei voisi juuri nyt olla parempaa. Etenkin, kun KRP on erikseen todennut, että toiminta on varmasti laillista. Vai miten se nyt meni.....?

        No newer mind - - - - pääasia että kolikkoja on kaikki kaapit täynnä!


      • Anonyymi

        Jahas jahas. Eli kun jotain on pakko syödä edes joskus ja leikkiraha ei edelleenkään käy mihinkään (eikä tietenkään koskaan tulekaan käymään) niin ruotoisia särkiä popsitaan ja jälkiruuaksi puolihomeisia vattuja pusikosta jälkiruuaksi.

        Siinä coinismin koko kuva.

        Ja hyvä opetus, miksi uskoa sepitteitä ja valheita. Tulevaisuuden maksuvaluutta, yeah right!


    • Anonyymi

      Onko kolikkojen louhinta vielä kesken ja siksi on niin hiljaista?

    • Anonyymi

      Älkää naurako. Menkää DealShakeriin ja tehkää elämänne parhaita ostoksia. Autot, teekannut, maatilat, tuppeensahattua lautaa bonuksena.
      terv. Äänekosken Pippuripihvi

      • Anonyymi

        Kelpaako Äänekoskella coinit johonkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kelpaako Äänekoskella coinit johonkin?

        Aikanaan ravintola Kastehelmi myi pihvejä Coijauvaluutalla. Onkohan tulevaisuuden valuutta nyt menneisyydeb valuutta.??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikanaan ravintola Kastehelmi myi pihvejä Coijauvaluutalla. Onkohan tulevaisuuden valuutta nyt menneisyydeb valuutta.??

        Eli on ainakin yksi paikka ollut missä Coinit ovat jossain muodossa kelvanneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli on ainakin yksi paikka ollut missä Coinit ovat jossain muodossa kelvanneet.

        Kyllä ! Maailman paras valuutta ja säilyttää arvonsa. Jopa täälä mies on ihan innoissaan, matkustaa aina pohjanmaalta äänekoskelle syömään kengänpohja pippuripihviä.


      • Anonyymi

        Ja tuppilautaa 90% euroilla loput Koijaukselle (= Rujan oksennuksella)


    • Anonyymi

      Menkää apinat DealShakeriin ja ottakaa selvää. Onecoin toimii!!

      • Anonyymi

        Selvää on otettu. Mitään tuotetta ei koskaan dealsankkerista tullut, olisi pitänyt vielä euroja maksaa päälle. Täyttä roskaa koko ponziviritelmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvää on otettu. Mitään tuotetta ei koskaan dealsankkerista tullut, olisi pitänyt vielä euroja maksaa päälle. Täyttä roskaa koko ponziviritelmä.

        Nimenomaan!
        Täyttä roskaa alusta saakka.

        Kun katselee viihteen kannalta taltiointeja vuosien takaa ja kaikkia lupauksia ja valheita niin huh.

        Uskomatonta paskaa, kuten tämä viimeinen epätoivoinen Master-card huijaus.

        Kai suurin osa tuohon viimeiseen rahastukseen liittyneistä oli suomalaisia?

        Pää märkänä olivat heti ”sijoittamassa” ropojaan.
        Holhoukseen joutaisivat reppanat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan!
        Täyttä roskaa alusta saakka.

        Kun katselee viihteen kannalta taltiointeja vuosien takaa ja kaikkia lupauksia ja valheita niin huh.

        Uskomatonta paskaa, kuten tämä viimeinen epätoivoinen Master-card huijaus.

        Kai suurin osa tuohon viimeiseen rahastukseen liittyneistä oli suomalaisia?

        Pää märkänä olivat heti ”sijoittamassa” ropojaan.
        Holhoukseen joutaisivat reppanat.

        >Holhoukseen joutaisivat reppanat.

        Luulen että oikeassa elämässä aika moni on jo. Kaksiaivosoluiset. Ei näille voi tehdä mitään. Ihmiskarjaa.


      • Anonyymi

        Ålå kiihdy! Taisit laittaa koko omasuutesi WänCoiniin......huhuuu..huhuuu


    • Anonyymi

      Odottakaa, pian jysähtää.
      t. salmaari

    • Anonyymi

      Mikäs tässä ollessa..
      Nykyään asustelen UUDESSA 350m2 huvilassa, joka on valmistettu vessanpönttöä myöden tuppeen sahatusta laudasta.
      Yksi miinus toki tuossa tuppeensahatussa tavarassa on, kun tahtoo hieman lautojen välistä vetää, mutta eihän sekään ole mikään ongelma, että huvilassani ei lämpö kesälläkään nouse yli 15 asteen, kun voin kylmissäni keitellä kiinalaisella teepotalla virkistävän ja lämmittävän päiväteen.
      Ruuan valmistukseen en myöskään enää itse kuluta aikaa, vaan käyn hyvän ystäväni ravintolassa syömässä kahdesti päivässä oikein hyvän pihvin.

      "GET RICH OR DIE TRYING"

    • Niin se on, koinistit ovat joku kadoksissa ollut ihmisrotu neandertalilaisen ja homo sapiensin välillä. Ne jotenkin väkisin HALUAVAT tulla kusetetuksi.

      -tulkaa tänne kaikki kusettajat, ottakaa kaikki minun rahani
      -antakaa minulle hienoja unelmia, maksan niistä kaiken mitä minulla on
      -jne.jne. kaikkia samantapaisia asioita

      Nyt on dealshakerin viimeisin mastercard kusetus taaskin kuivanut kokoon. Dealshakerissa myytiin korttia, jonka voi ostaa 50-50 rahalla ja koineilla mutta saa ostovoimaa 100%. No, homma kuivui kokoon kun yhtäkään korttia ei toimitettu. Jäsenet maksoivat 500.000 euroa yhteensä. Kusettajat kiittävät, MUAHAHAMUAHAHAHAA

      https://murobbs.muropaketti.com/threads/onecoin-uusi-pyramidihuijaus-krp-rikosta-voidaan-arvioida-luotettavasti-vasta-myoehemmin.1197240/page-862

      Sivun lopussa. UMUAHAHAMUAHHAHAHAAAAA!!

      Taasen!

      • Anonyymi

        Luulimme jo, että pieni hitunen järjen valoa olisi coinisti-pelleihin tarttunut.

        Taisimme olla väärässä.

        Miten kukaan ihan oikeasti voi olla noin tyhmä?
        Varmaan syntymässä saatu ominaisuus, hapenpuute tms.


      • Anonyymi

        Kunkku Jayms & kolikkokoijarit esittää: puolen miljoonan korttikoijaus. Ja yllättyneitä ovat:


      • Anonyymi

        "kadoksissa ollut ihmisrotu neandertalilaisen"....Uusimpien kaivausten tuloksena Onecoinilaisten kantaisä on Homo Erectus (nimi pystyasennossa liikkumisesta)....he louhivat sontaa elääkseen....Olisiko tri Rujo evoluution huipentuma.....ainutkertainen timantti?


    • Anonyymi

      Erilaisissa uusissa kusetuksissa häärivät. Koirien Tekohammas myi jumbojeteittäin maskeja ja infiltraattoreita. Sitä ennen huseeras parissakin onecoinkloonihuijauksessa. Parhiala & Libäck niin ikään uusissa kusetuksissa mukana. Muovista polttoöljyksi-pisnes piti ruveta nääsvillessä. Onnistuu kyllä, mutta yksi uusi litra polttista maksaa kaksi litraa polttista. Takamaa suhailee taksia Jyskälässä. Rolexit on myyty. Ja feikki-muumimukit. Maahohtaja on ainoa joka vielä valaa toivoa äkkirikastumisesta jonkinlaiselle neandertalilaislaumalle. Ainoat todellisen taloudellisen riippumaton on saaneet Sebu & Konsta. Heillä on ollut ilmainen kortteeri ilman taloushuolia USA:ssa jo pitkään
      . Jännityksellä odotetaan, montako vuotta riippumattoa jaetaan. Ennustan, että monta. Ja että saavat pian seuraa. Itse olen jo monta vuotta odotellut kutsua Puijon tornin juurelle, kun se yksi pösi... eiku sioittaja lupasi kylvää monta tonnia seteleitä Puijon tornista Coinimisella rikastuttuaan. Hiljaista on ollut. T. Nimim "Crystal Ball"

      • Anonyymi

        Selviääkö Parru, Kake ja kumppanit tästäkin huijauksesta ilman mitään tuomiota?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selviääkö Parru, Kake ja kumppanit tästäkin huijauksesta ilman mitään tuomiota?

        Erittäin hyvä kysymys. Jos elämme oikeusvaltiossa, tämän pitäisi olla mahdotonta.

        Vai onko kymmenien miljoonien kerääminen tuolla metodilla laillista puuhaa, en usko.

        Oikeusvaltiossa tuollaisesta toiminnasta napsahtanee vuosien kakku, mutta missä mahtaa sijaita se tuomioistuin, joka panee täytäntöön asian?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erittäin hyvä kysymys. Jos elämme oikeusvaltiossa, tämän pitäisi olla mahdotonta.

        Vai onko kymmenien miljoonien kerääminen tuolla metodilla laillista puuhaa, en usko.

        Oikeusvaltiossa tuollaisesta toiminnasta napsahtanee vuosien kakku, mutta missä mahtaa sijaita se tuomioistuin, joka panee täytäntöön asian?

        Kaveri houkutteli. Kukas sitä kaveria kehtaa käryttää? Toisaalta Oneuunotetut nuolevat haavansa - en ainakaan itse kehtaisi tunnustaa - louhineensa sontaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaveri houkutteli. Kukas sitä kaveria kehtaa käryttää? Toisaalta Oneuunotetut nuolevat haavansa - en ainakaan itse kehtaisi tunnustaa - louhineensa sontaa.

        Tunnen muutamia CoiNisteja enemmän tai vähemmän hyvin. Itse tosin en ole tuohon huijaukseen lähtenyt koskaan mukaan mutta eräs yhteinen piirre yhdistää noita ihmisiä:

        He ovat tavallisia peruspulliaisia, joilla on monilla yhteistä historiaa kuten capitaa jne.(turhaa luetella kaikkia)

        Eräänlainen epätoivo ajaa eteenpäin ja yhä uudestaan uskomaan ihmeisiin. Eikä siinä mitään, elämä on monille taistelua ja seuraavaan tilipäivään (eläke, sossu tms) kituuttamista, ja siinä valossa ei ole ihme, että oljenkorteen tartutaan hanakasti.

        Ei olla siis liian ankaria näille "elämänkoululaisille" joilla luvut useimmilla jäi aikanaan kesken, kuten useimmat asiat tuppaa heillä jäämään tässä elämässä.

        Hieman siis armollisuutta.

        (silti itse salaa halveksin tämän omituisen ihmisrodun, ihmissaastan järjenjuoksua, miksi joissain ihmisissä tämä asuu niin vahvasti, toivottavasti ei periydy)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnen muutamia CoiNisteja enemmän tai vähemmän hyvin. Itse tosin en ole tuohon huijaukseen lähtenyt koskaan mukaan mutta eräs yhteinen piirre yhdistää noita ihmisiä:

        He ovat tavallisia peruspulliaisia, joilla on monilla yhteistä historiaa kuten capitaa jne.(turhaa luetella kaikkia)

        Eräänlainen epätoivo ajaa eteenpäin ja yhä uudestaan uskomaan ihmeisiin. Eikä siinä mitään, elämä on monille taistelua ja seuraavaan tilipäivään (eläke, sossu tms) kituuttamista, ja siinä valossa ei ole ihme, että oljenkorteen tartutaan hanakasti.

        Ei olla siis liian ankaria näille "elämänkoululaisille" joilla luvut useimmilla jäi aikanaan kesken, kuten useimmat asiat tuppaa heillä jäämään tässä elämässä.

        Hieman siis armollisuutta.

        (silti itse salaa halveksin tämän omituisen ihmisrodun, ihmissaastan järjenjuoksua, miksi joissain ihmisissä tämä asuu niin vahvasti, toivottavasti ei periydy)

        Geenit ovat kettumaisia,,,,,vakka löytää aina (yhtä tyhmän) kannen joten puupäät jatkavat lisääntymistään,,,huraa!
        Rujat ja muut "kouluttajat" voivat jatkossakin Paksusti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tunnen muutamia CoiNisteja enemmän tai vähemmän hyvin. Itse tosin en ole tuohon huijaukseen lähtenyt koskaan mukaan mutta eräs yhteinen piirre yhdistää noita ihmisiä:

        He ovat tavallisia peruspulliaisia, joilla on monilla yhteistä historiaa kuten capitaa jne.(turhaa luetella kaikkia)

        Eräänlainen epätoivo ajaa eteenpäin ja yhä uudestaan uskomaan ihmeisiin. Eikä siinä mitään, elämä on monille taistelua ja seuraavaan tilipäivään (eläke, sossu tms) kituuttamista, ja siinä valossa ei ole ihme, että oljenkorteen tartutaan hanakasti.

        Ei olla siis liian ankaria näille "elämänkoululaisille" joilla luvut useimmilla jäi aikanaan kesken, kuten useimmat asiat tuppaa heillä jäämään tässä elämässä.

        Hieman siis armollisuutta.

        (silti itse salaa halveksin tämän omituisen ihmisrodun, ihmissaastan järjenjuoksua, miksi joissain ihmisissä tämä asuu niin vahvasti, toivottavasti ei periydy)

        Heh, hyvä kommentti!


      • Anonyymi
        Avotampio_ kirjoitti:

        Heh, hyvä kommentti!

        On hyvä ja asiallinen kommentti ja taitaa olla melko pitkälti myös totuutta mukana tuossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On hyvä ja asiallinen kommentti ja taitaa olla melko pitkälti myös totuutta mukana tuossa.

        Ettei vaan ole kuitenkin joku entinen coin-mies joka nyt yrittää valkopestä saastunutta sieluparkaansa...?

        Muahaa!
        Buahaa!
        Ruahaa!


    • Anonyymi

      Kaikesta huolimatta Tri Roju nauraa matkallaan pankkiin.

    • Anonyymi

      Älä paviaani irvistele. Kun tulet vastaan, nokka on ruvella. Pitkään.
      t. Salamaari

      • Anonyymi

        RÖH RÖH RÖH, RÄH RÄH

        Paviaani voi irvistellä, mutta kuka tulee keräämään LOPPUMAKSUN

        ME HALUAMME OLLA NOKKA RUVELLA

        MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHHAAAA

        Poijjaat!! Taasen!


    • Anonyymi

      Onelife-sivulla tikittää kello kohti nollaa. Koinistien pitäisi ilmeisesti reagoida asiaan kuudessa tunnissa (tämän viestin kirjoitushetkellä), tai tili jäätyy.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      11
      1785
    2. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      180
      1690
    3. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      126
      1531
    4. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      119
      1512
    5. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      116
      1214
    6. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      296
      1056
    7. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      102
      982
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      224
      975
    9. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      93
      943
    10. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      153
      927
    Aihe